טעון שיפור – על העונה הבאה של מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד חזרה לבמה המרכזית, וטוב שכך. גמר הליגה האירופית, שהיה ברובו אפרורי ואיטי, הציג בצורה טובה את הכדורגל של השדים האדומים השנה. הם התקשו ליצור מצבי הבקעה, החזיקו מעט הכדור, אבל לא הפסידו. השנה בליגה, נקבע שיא מועדון חדש, כשבמשך 25 מחזורים רצופים, האדומים לא רשמו אפילו הפסד אחד. זהו הישג שמתכתב היטב עם צורת המשחק הידועה של מוריניו. המשימה הושלמה, ויונייטד חזרה למרכז הכדורגל האירופי, אבל מה היא צריכה לעשות כדי להצליח שם?

(חשבון הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד)

הסגל הקיים לא יספיק. זה ברור כשמש לכולם. עם כל הכבוד לזלאטן איברהימוביץ' (ויש לי אליו המון), כרגע עתידו לוט בערפל. לא ידוע אם הוא יחזור לשחק, לא מתי יחזור ולא ידוע איך הוא יראה. והוא הכובש הבולט בסגל העונה, שחקן הנושק לגיל 36. מהצד השני בסקאלה, יש את מרקוס רשפורד. 16 שנים מפרידות בין החלוצים, והעונה, גם 17 שערים. כשהוטרן השוודי כבש 28 בכל המסגרות העונה, הכישרון הצעיר כבש רק 11.

תלמד מהמומחה. (Metro)

התיק לא נופל רק על השניים האלו. שותף נוסף שלהם לחוד הקדמי, אנתוני מרסיאל, בכלל לא מצדיק את הסכום שנשפך עליו, המוערך בכ-60 מיליון אירו. שמונה שערים בלבד, בהחלט לא מצדיק את היותו נחשב במעמד 'כוכב'. אז מה עושים? אז ככה, זה כבר לא כל כך שמועות, אלא יותר מתקרב לסגירה, כשאנטואן גריזמן של אתלטיקו, אמר בתכנית אירוח בצרפת לפני מספר ימים "כמה אני סגור ביונייטד מ-1 עד 10? 6". אנחנו יכולים לתאר, שאם החלוץ הצרפתי אומר בכזה ביטחון, זה כבר יותר מ-6. החוקים השתנו, הכסף הגדול באמת מדבר היום בכדורגל. ולמנצ'סטר יונייטד יש אותו בכמויות, ולכן היא כנראה תשלם את סעיף השחרור שלו, שעומד על 98 מיליון אירו.

הראיון בו התוודה גריזמן למעבר הקרוב לצפון אנגליה

לגבי הקישור, המצב הרבה יותר אופטימי. הנריק מחיטריאן וחואן מאטה, אלו שמות שכל מועדון היה רוצה בשורותיו, ושלא נדבר על פול פוגבה. אבל, כבר זמן רב שיש שמועות רבות על שחקן די מעניין. בכמה מקורות שונים, פורסם שחאמס רודריגז בדרך לאולד טראפורד. העניין לא סגור עדיין, העסקה עדיין לא ברורה (בתמורה לדה חאה או לא), ובשעות האחרונות, דווח שהקולומביאני בכלל קרוב לצ'לסי. אבל שמועות בעונת המלפפונים זה דבר שכיח מאוד. ריו פרדיננד, בתור אחד שמכיר את המצב טוב, ואת הנפשות הפועלות עליו, צינן את ההתלבהות כולה בראיון "בשביל מה שיונייטד צריכה, אני הייתי הולך ומבטיח את העסקה עם גריזמן. יש להם את מחיטריאן ומאטה שיכולים לשחק את המספר 10 – איפה שחאמס פועל. בהחלט שהייתי הולך על גריזמן".

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
יגיע או לא יגיע? (YouTube)

בגזרה האחורית, אפשר לומר שיש בסיס טוב, כשאריק באיי וכריס סמולינג עמדו יפה ביחד העונה, והנהיגו את מרכז ההגנה בצורה מוצלחת יחסית, אבל שוב, חיזוק נדרש. בסיס זה לא מספיק, וכשאחד היה חסר, הרבה פעמים דיילי בלינד הוסט לעמדת הבלם, ומה לעשות, בלם טוב הוא לא. כרגע השם היחידי המקושר לאלופת הליגה האירופית, הוא מייקל קין, שנתן עונה טובה מאוד במדי ברנלי, שהרבה בזכותו נשארה בליגה. הבלם בן ה-24, יליד העיר מנצ'סטר, גדל אצל השדים האדומים, עלה לסגל הבוגר, אבל תמיד הושאל, עד שעבר לברנלי באופן רשמי ב-2015. כרגע לא ידוע מה מחירו, אבל כנראה שזה לא יהיה בעיה להנהלה של יונייטד.

כבר היה שם. מייקל קין. (Goal)

אם נעבור לחלק אחורי יותר, בין הקורות אנחנו שוב פעם שומעים את אותו ניגון – "דוד דה חאה לריאל מדריד", אז זה כבר לא ברור מה יהיה איתו, עיתונים בספרד טוענים שהוא יגיע לבירה, אחרים טוענים שזה תלוי בחאמס רודריגז. אבל שמועה שצצה בשבועות האחרונים, היא שאם ובאמת מנצ'סטר יאבדו את השוער הספרדי, הם יפנו שוב לאתלטיקו, וינסו לרכוש גם את יאן אובלאק, השוער הסלובני המוכשר. כדאי להם מאוד להסגר על כל העניין הזה, כי גם פ.ס.ז' הגישה הצעה לקולצ'ונרוס עליו, בסך של 52 מיליון ליש"ט.

נשאר או לא נשאר? (GQ234)

אפרופו דה חאה, בואו נדבר שנייה גם על מי שיעזוב. אז אמרנו שלא ברור מה יהיה עם זלאטן, למרות הרצון שלו להישאר, לא בטוח שהבוסים מלמעלה ירצו לשלם משכורת עתק, לשחקן שפצוע לתקופה ממושכת. ושוב, הוא כבר בן 36. כנראה שהקיץ הקרוב, יהיה גם סוף עידן אחר ב'תאטרון החלומות'. אחרי 13 שנים באדום, דווח שוויין רוני, הקפטן, מוכן לעזוב את הקבוצה, מאחר והעונה מעמדו ירד משמעותית, ולרוב גם בצדק. הדיווח מצביע על כסף גדול מאוד בסין. ב-19 ביוני נפתח גם חלון העברות שם באסיה, וכנראה שנקבל שם תשובות. "יש המון הצעות על השולחן, מאגליה ומחוצה לה, ורק נותר לי לבחור. יש לי החלטות לקבל בשבועות הקרובים, אתייעץ עם משפחתי ואז אחליט" כך אמר השבוע רוני, אחרי שגם לא זומן ע"י גארת' סאות'גייט, לצמד המשחקים של אנגליה בחודש הבא.

"צריך לקבל החלטות לגבי עתידי". (Goal)

מכה באמת קשה שיכולה לבוא על המועדון, היא השמועה שהופיעה אתמול לראשונה. שני העיתונים המרכזיים בברצלונה, ה'מונדו דפורטיבו' ו'ספורט', דיווחו על כך שארנסטו ואלורדה, המאמן הבאסקי שיוצג בבארסה בימים הקרובים, מעוניין באנדר הררה כרכש ראשון. השניים שיתפו פעולה ביחד לשנתיים בבילבאו, ובהצחלה רבה. רק לפני מספר ימים, בטקס נבחרי העונה של מנצ'סטר יונייטד, הקשר הספרדי קטף את תואר 'שחקן העונה', שנבחר ע"י הצבעות של האוהדים. הוא עקף את זלאטן, דה חאה ושמות גדולים נוספים. אמנם לרוב, הכותרות האלה נועדו אך ורק כדי למכור את העיתון, אבל מידי פעם, הם גם צודקים. אם הפעם מדובר בדיווח אמיתי, זאת תהיה אבדה גדולה למוריניו.

לא רוצה לאבד אותו. מוריניו והררה (Independent)

הרבה עבודה יש ל"מיוחד" לקראת העונה הבאה, והרבה עבודה תעשה בחודשי הקיץ הקרובים. מנצ'סטר יונייטד לא יכולה להרשות לעצמה עוד עונה בליגה, כשהם לא בטופ 4. וגם ליגת האלופות לא מובטחת, ולא בטוח שיהיה שוב את הדלת האחורית של הליגה האירופית. אז בואו רק נבחן את מוריניו, שידוע כ"מאסטר בעונה שנייה". את העונה יונייטד סיימה ב-24 נקודות הבדל מצ'לסי, האקסית המיתולוגית של המנג'ר הפורטוגלי. אז אולי בעונה הבאה, ז'וז'ה יראה מי השולט בזוגיות הזו?

(IBTimes UK)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort