זה הזמן להיפרד

עוד עונה בארץ המגף נגמרה , עונה ללא ספק עם רומנטיקה בלתי נגמרת של מספר רומנים כמו אחד שעומד להיגמר, פרנצ'סקו טוטי ורומא כבר לא, אחרי 24 שנות קריירה במועדון , והרומן הבלתי נגמר של יובנטוס וצלחת האליפות.
ועדיין אחרי ששתי קבוצות ירדו ליגה והמאבק לאירופה כמעט נגמר לליגה הזו מחכה מחזור סיום מותח במיוחד עם קצת דרמה והרבה כבוד לאגדה !!

בכותרת של מחזור הסיום ניצב משחקו האחרון של טוטי במדי רומא, האיש והאגדה, מלך שערי רומא וסגן מלך השערים בכל הזמנים של איטליה עם 250 כיבושים(!). הקיסר הבלתי מעורער של רומא יעלה בפעם האחרונה באולימפיקו וייזכר כאחד השחקנים הכי חשובים בתולדות הליגה האיטלקית, והקפטן הצעיר בתולדותיה.
חלק מההישגים שלו כוללים את אליפות איטליה פעם אחת, סופר קאפ איטלקי פעמיים ובקופה איטליה פעמיים.

הקבוצה תמיד תהיה בלב אצל הקפיטאנו הנצחי (Tuttosport)

ואם כבר דיברנו על רומא והפרישה המרגשת של הקיסר, אז נעבור למאבק על המקום השני בסרייה א' שמוביל לליגת האלופות ללא מוקדמות ואילו מקום 3 עובר מוקדמות .

שתי הקבוצות שכרגע נאבקות על המקום הנכסף הן רומא ונאפולי, לשתי הקבוצות הללו מחכה מחזור סיום מותח בכדי לדעת מי תסיים במקום השני .
כרגע רומא תלויה בעצמה כאשר היא במקום השני עם 84 נקודות והיא תפגוש במשחק הסיום את גנואה שכבר הבטיחה הישארות בליגה, עם כל האמוציות של משחק סיום העונה רומא הפייבוריטית הברורה כרגע לעלות לליגת האלופות

מהצד השני של התחרות נמצאת נאפולי, האזורי נמצאים כרגע במקום השלישי עם 83 נקודות מחכה משחק שעל הנייר היא אמורה לעשות את החלק שלה ב"עסקה" ולחכות לתוצאה טובה ברומא כאשר היא תפגוש את סמפדוריה שנמצאת במקום ה-10 בטבלה עם 48 נקודות ובשבילה העונה כבר נגמרה ואין לה על מה לשחק, ושוב נאפולי ככל הניראה אמורה לנצח ללא קושי מסויים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מה שמביא אותנו למאבקי התחתית, רובם כבר הסתיימו יש לומר. שתי קבוצות, פרלרמו ופאסקרה, כבר ירדו ליגה ממקום 19 ו-20 בהתאמה, בנוסף המקום ה-16 (גנואה) כבר הבטיחה את ההישארות כפי שנאמר.
מה שמשאיר אותנו עם אמפולי וקרוטונה שנמצאות במקום ה-17 וה-18 בהתאמה כאשר ברשות אמפולי  32 נקודות, בעוד לקורטונה יש 31 נקודות .
המצב הוא כזה, אמפולי פוגשת את פאלרמו שכבר ירדה ליגה ואין לה על מה לשחק ומהצד השני קורטונה פוגשת את לאציו למשחק שעל הנייר נראה סופר קשה כאשר לאציו מגיע מהמקום הרביעי בטבלה שאת מקומה בליגה האירופית היא כבר השיגה, כך שאי אפשר להגיד שקורטונה לא יכולים לנצח ובמקרה שאמפולי תפסיד גם תיקו יספק אותם.
אמפולי תלוי בעצמה במידה והיא תנצח היא תישאר בליגה אך אם היא תפסיד וקורטונה תנצח ואפילו תעשה תיקו מול לאציו (מאבקים פנימיים בין הקבוצות) קורטונה תהיה זו שתשרוד בליגה במחזור אכזרי לכל הדעות.

אמפולי וקרוטונה במאבק על המגרש, במחזור הסיום הן נאבקות נגד הירידה בטבלה (EuroSport)

שתי קבוצות עם עבר גדול באירופה שדי איכזבו העונה הן מילאן ואינטר, מילאן שעברה עליה עונה סבירה במונחים של העשור האחרון תגיע למוקדמות הליגה האירופאית ובתסריט מסויים יכולה אף לפגוש את בני יהודה, מכבי ת"א או בית"ר ירושלים .
אינטר שהראתה כל העונה שהיא קבוצה בלי אופי שלעיתים קרובות אף שהובילה התפרקה בסיום תסיים את העונה במקום ה-7 שלא מוביל לאירופה ושנה הבאה תצטרך להתרכז בליגה.

הסרייה א' רובה הגדול סגור, ישנה אלופה ותיקה בדמות יובה, שתי יורודות שהן פאלרמו ופאסקרה, ורוב המאבק האירופי סגור אך ישנן דרמות שנותרו פתוחות וציינתי אותן כמו המקום השני ועוד יורדת אחת לסרייה ב' מחכים לנו 4 משחקים חשובים שבסופם נדע את תמונת הטבלה הסופית יש למה לצפות!

המילאנזיות על הדשא, עונה מסוייטת עבורן (BR)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort