צרפת וגרמניה : משחקי ההישרדות יוצאים לדרך

לאחר שבגרמניה ובצרפת קרבות האליפות הוכרעו והדרמות שהתרחשו במחזור האחרון, נותרנו עם קרבות הישרדות מותחים מתמיד.

וולפסבורג – בראונשוויג

המשחק הראשון ייערך הערב ב-21:30 בביתה של וולפסבורג, והגומלין יתקיים 4 ימים אחריו, ב-29.5 בביתה של בראונשוויג ובסיומו נדע מי העולה והיורדת האחרונה העונה , אם בכלל.

הזאבים שבאופן כללי עוברים עונה קטסטרופלית שכללה החלפה של שלושה מאמנים והשיא היה במחזור האחרון בבונדסליגה בו וולפסבורג נכשלו במאני טיים מול המבורג והפסידו 2-1 ששלח אותם למבחני הישרדות מול בראונשוויג שלמרות שניצחה במחזור האחרון, כך גם היריבות שלה בראש הטבלה, האנובר ושטוטגרט שהבטיחו את העלייה לבונדסליגה.

המשחק הראשון ייערך בפולקסווגן ארנה העוצמתי ושם וולפסבורג תנסה לנצל ראשונה את הביתיות ולנצח לראשונה בבית מאז תחילת אפריל. את הקבוצה יוביל מריו גומז, נקודת האור של הקבוצה עם 16 שערים העונה ויקבל עזרה מהקשר הטורקי יונוס מלי שסיפק העונה 7 שערים ובישולים ומהרכש המצוין  מינואר פול-ג'ורג' אנטפ הצרפתי. בנוסף ייעדרו 6 שחקנים מסגל הקבוצה והבולטים בניהם הם הבלם ג'פרי ברומה והקשר הפולני בלאסצ'יקובסקי שחווה עונה מאכזבת למדי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בצד השני יגיעו האריות שלמרות האכזבה שחוו העונה, חולמים לחזור לבונדסליגה לראשונה מאז 2014. מבחינת הסטטיסטיקה בין שתי הקבוצות, היד נוטה לכיוונה של בראונשוויג שלא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות כולל שתי ניצחונות. מי שיובילו את הצד הצהוב וינסו לתת מקדמה לקראת הגומלין בעוד שבוע באיינטרכט שטאדיון הביתי ולפני הכול לחזור הביתה עם שער חוץ ביד. למרות הכול, משחק החוץ האחרון של בראונשוויג היה מזעזע, בלשון המעטה כאשר התפרקו מול ארמניה בילפלד והפסידו 6-0 כואב. מי שיובילו את הקבוצה הם צמד החלוצים, דומיניק קומבלה הקונגלזי והשוודי כריסטופר נימן שכבשו יחדיו 24 שערים, כמעט מחצית משעריה של בראונשוויג העונה (50).

שתי הקבוצות חוות עונה מאכזבת למדי, וולפסבורג לא חשבה בכלל שתגיע למצב בו היא נלחמת על הישארותה בליגה הראשונה, שלפני שנתיים סיימה במקום השני אחרי באיירן מינכן וזכתה בגביע הגרמני. ומולה ניצבת בראונשוויג שסיימה במקום השלישי בעונה שכללה הפסדים מביכים, והשיא הפסד בדרבי ליריבה המרה האנובר, שעלתה על חשבונה לבונדסליגה. בקיצור, מלחמה של להיות או לחדול בצורה של שני משחקים לוהטים.

שחקני וולפסבורג מאוכזבים לאחר ההפסד הקובע מול המבורג (Bundesliga)

לוריין-טרואה

בצרפת, אחרי שנאנסי ובאסטיה ירדו רשמית וקון סיפקה הישרדות דרמטית ברגע האחרון בתיקו מול פריז, שלחה את לוריין לצמד משחקים מול טרואה, שלא הבטיחה את העלייה האוטומטית בגלל הפרש של שתי שערים. מעליה סיימה אמיין עם אותו מספר נקודות אך הפרש גבוה יותר בשתי שערים (18) מאשר טרואה.

המארחת מגיעה עם רצף של 4 משחקים ללא ניצחון, לצד "התואר" ההגנה הגרועה בליגה, שספגה 70 שערים ואת מרבית ההפסדים -22. למרות כל התארים וההשמצות לוריין עוד לא הבטיחה את הירידה ואפילו כמעט הבטיחה הישארות ללא התיקו של קון. לצד כל ההפסדים לוריין סיפקה גם מספר נצחונות מרשימים שכללו רביעייה מול ליון, חמישייה מול מץ. דאגה רבה חשים אוהדי לוריין, לא רק בגלל היכולת העונה, אלא בגלל פציעתו של בנג'אמין מוקנדז'ו שחזר להתאמן לקראת צמד המשחקים. החלוץ הקמרוני מספק עונה טובה עם 13 שערים. לצידו ינסו להשאיר את ה"לס מרלוס" הקשר הצעיר ג'ימי קאבוט שסיפק העונה 5 שערים ו-4 בישולים  והחלוץ הגנאי ואריס שכבש העונה 9 שערים. לוריין תקווה שלא לחזור לליגה השניה כפי שקרה ב-2005 ותנסה להתעודד מהעובדה שבחמשת המפגשים האחרונים מול טרואה היא שניצחה בארבעת מתוך חמשת המשחקים האחרונים.

בצד השני ניצבת טרואה, שחולמת על העפלה לליגה שבה ירדה בעונה שעברה ובכושר הנוכחי שלה, הסיכויים נוטים לטובתה. עם 4 נצחנות רצופים בליגה ובידיעה שרק הפרש שערים מנע ממנה להיות במקום השני, טרואה מגיעה בשיא המוטיבציה לצמד המפגשים הקרוב.

חניכיו של ז'אן לואי גארסיה יסתמכו בעיקר על אחד משחקני העונה בליגה השנייה, מלך השערים שהגיע העונה מנאנט, אדממה ניאנה. עם 23 שערים ב-33 משחקים העונה, החלוץ ממאלי ינסה להחזיר את טרואה לליגה הראשונה. במשימה יעזרו לו הקשר הוותיק בן ה-33 סטפן דרביון שסיפק העונה 12 בישולים.

המשחק הראשון ייערך בביתה של לוריין באצטדיון המוסטואר הערב ב-20:45 וביום ראשון ייערך הגומלין בסטייד דה-לאבווה בביתה של טרואה בקרב על מקום בעונה הבאה בליגה הראשונה בצרפת.

מוקנדז'ו ולוריין ברגע האחרון הולכים אל המבחנים. (Ligue 1)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort