לב הארי

עם שתי זכיות רצופות בנעל הזהב של הליגה והצלחה נהדרת עם קבוצתו, טוטנהאם, הארי קיין הופך להיות השם החם בליגה האנגלית. הסיפור מאחורי ההצלחה של החלוץ שבגיל 23 בלבד הצליח לעשות כל כך הרבה. 

בשלושה ימים בלבד כאשר הוא בפיגור של שני שערים מרומלו לוקאקו של אברטון, הצליח הארי קיין לכבוש 7 שערים ולזכות בנעל הזהב של הליגה בפעם השנייה ברציפות. עם רביעייה מול לסטר ועוד שלושער מול האל הארי קיין מוכיח שהוא החלוץ הטוב ביותר היום בפרמייר ליג. קיין הוא החלוץ החמישי בלבד שמצליח לכבוש יותר מ-25 שערים בשתי עונות רצופות. הוא מצטרף לרשימה מכובדת הכוללת בתוכה שחקנים כמו אלן שירר ותיירי הנרי.

הסיפור של קיין הוא לא קלאסי במיוחד, לא מדובר בשחקן שכיכב כנער והדרך למעלה הייתה בטוחה מבחינתו, עד לפני שלוש שנים אם הייתם שואלים את אוהדי לייטון אוריאנט, מילוול, נוריץ וגם לסטר, הקבוצות בהן היה מושאל עד לעונת 14/15, אף אחד מהם לא היה אומר לכם שממנו יצא כוכב פרמייר ליג ומספר שנים אחרי הוא יהפוך למטרה של כל קבוצת פאר באירופה. אפשר להגיד שהסיפור שלו הוא הסיפור של טוטנהאם עצמה, זו הסיבה שהשניים כל כך מתאימים אחד לשנייה. הכל התחיל מהרגע שהגיע מאוריסיו פוצ׳טינו, עד לאותה עונה ניסו בטוטנהאם להביא בעיקר חלוצים מבחוץ, מה שלא הביא הצלחה ממשית לתרנגולים, אך ברגע שהגיע פוצ׳טינו החליט המאמן הארגנטיאי לתת את ההזדמנות לחלוץ הצעיר שבעיקר טייל בן מועדונים בתקווה להזדמנות שתגיע. אך בדומה לסיפור ההצלחה של טוטנהאם עם פוצ׳טינו כך היה גם סיפור ההצלחה של קיין ופוצ׳טינו שהאמין בו והחליט שאין טעם לחפש חלוצים מבחוץ ושהכישרון היה דווקא במועדון. קיין שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים נתן עונה נהדרת עם 26 שערים והפך לבורג המרכזי של הקבוצה.

עונת פריצה חלומית. (Reddit)

קיין הוא מהחלוצים שאתה מתקשה למצוא את נקודת התורפה אצלם, יש לו סיומת מדהימה גם ברגל וגם בראש, הוא פיזי, בנוי טוב, עובד קשה ורץ המון, בעל מיקום פנטסטי, יודע לדחוק או לבעוט מרחוק, שחקן חכם עם מסירות מצוינות, ההשוואות לאלן שירר לא הגיעו מעצמן, אין ספק שבשלוש עונות האחרונות הצליח קיין למשוך את צומת ליבם של הגדולים ביותר שמאמינים שהוא הדבר הבא של הכדורגל. כפי שכבר נאמר ההצלחה של קיין היא זהה להצלחה של טוטנהאם, כל סימן השאלה סביב הקבוצה והחלוץ, האם זה אפקט שיחלוף או שהם כאן כדאי להישאר. קיין אומנם בן 23 אך מספר פציעות כבר הצליחו לעצור את החלוץ שגם העונה נפצע קיין פעמיים והיה בחוץ למעלה מחודשיים במצטבר. פציעות הם אולי הגורם הגדול ביותר לריסוק קריירות וחוסר מימוש פוטנציאל של שחקנים, אז מלבד לשאלה של כמה טוב הוא יהיה צריך לשים לב גם כמה בריא הוא יהיה.

קיין מתאפיין בעיקר בצניעות שלו וברצינות שלו למשחק. ״לא אנוח, יש עוד משחק אחד נגד האל וגם בו אנסה לכבוש כמה שיותר שערים” אמר קיין לאחר המשחק מול לסטר בו כבש רביעייה, הרצון של קיין להצליח גם אם זה בגארבג׳ טיים מראים כמה הוא חלוץ נהדר. השאלה היא לאן ייקח קיין את הקריירה שלו, השחקן עצמו, אוהד טוטנהאם מלידה, כבר הספיק להצהיר שהוא רוצה להמשיך לשחק בטוטנהאם ולקחת את הקבוצה הכי רחוק שאפשר, עם סיפור כזה נהדר של הצלחה והתקדמות מדהימה שלו כשחקן ושלו ביחד עם המועדון זו יכולה להיות קריירה מפוארת בטוטנהאם אבל עם הכדורגל המודרני שמשחק בעיקר סביב הכסף, אף פעם אי אפשר לדעת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
החלוץ הכי טוב בפרמייר ליג. (ITV)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort