מחזור הנעילה בצרפת לא איכזב

מחזור הנעילה של הליגה הצרפתית, וחמש קבוצות יכולות למצוא את עצמן מתחת לקו האדום. בחלק היותר גבוה בטבלה, מאבקי מיקום בין מארסיי לבורדו, על המקום בליגה האירופית. בעוד שבוע בדיוק ייערך גמר הגביע, שעשוי להשפיע מאוד על המשתתפות במפעלים האירופים. בסיום, נאנסי ובאסטייה ירדו לליג 2, בעוד לוריין הולכת למבחנים. מארסיי הבטיח את הליגה האירופית, כשבורדו תצטרך לחכות לגמר הגביע שיכריע את השתתפותה.

ראן – מונאקו 3:2

האלופה מהנסיכות עלתה למשחקה האחרון של העונה, עם הרכב שמורכב בעיקר ממחליפים. שני הצדדים חיכו על הדקה ה-42', שם נשבר רשמית הקרח במשחק, עם גול פשוט מאוד של פאביניו, אחרי מהלך קבוצתי טיפוסי של מונאקו. שתי דקות אחרי פתיחת החצי השני, ג'מרסון כבר הכפיל את היתרון של האלופה, כשנגח טוב מאוד כדור קרן של תומא למר. בדקה ה-69', ראן קיבלה פנדל, אותו תירגם דיאקהבי לשער מצמק. בדקה ה-78', ג'יבריל סידיבה סידר בקלילות לג'ורג' את השער השלישי לקבוצתם. בדקה ה-92', דיאקהבי הספיק להשלים צמד במשחק, אבל לא באמת השפיע על הניצחון שהגיע לאלופה.

גם המחליפים ידעו לנצח. (חשבון הטוויטר הרשמי של מונאקו)

פ.ס.ז' – קון 1:1

האלופה היוצאת פתיה את המשחק בהרכב הכי חזק שלה, וכבר בדקה ה-12', עלתה ליתרון ראשון, כשקבאני בישל לאדריאן ראביו, ששחרר כדור פשוט ביותר, שעבר את כל ההגנה, וחדר לשער של קון, שנמצאת עדיין בסכנת ירידה. בדקה ה-75', קון הייתה יכולה להשוות את התוצאה, כשקיבלה כדור עונשין, אבל רוני רודלן שניגש לבעוט, גם לקווין טראפ לספק הצלה נפלאה. בדקה ה-91', רוני רודלן שהחמיץ את הפנדל, הקדים בריצה שלו את מאקסוול, וכבש שער שיוויון מדהים בפוטופיניש של המשחק, שמשאיר את קון בליגה.

RELATED POSTS

נשארו בליגה בתוספת הזמן. שווה סרט בקון. (חשבון הטוויטר הרשמי של קון)

ליון – ניס 3:3

השלישית מול הרביעית, במשחק על יוקרה בלבד. זה התחיל טוב לביתיים, שעלו ראשונים ללוח התוצאות אחרי 10 דקות, אחרי שער עצמי של מקסים לה מרכנד, בלמה של ניס, שגלש לעבר כדו רוחב של ממפיס דפאיי, אבל בעצם שינה את כיוון הכדור לתוך שערו. ליון הובילה בדיוק חמש דקות, אחרי טעות קשה של אנתוני לופס, שוער ליון, שאיבד כדור מרגליו לוינסנט קוזיילו, כשם רחוקים מהשער, ובקלות רבה קוזיילו מצא את דוניס, שגלגל מול הרשת החשופה. שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה, אלכסנדר לאקאזט החזיר את היתרון לקבוצתו, אחרי שקיבל כדור עומק מג'אמי מורל, הסתובב טוב וכבש שער יפהפה, באולי משחקו האחרון במועדון. בדקה ה-69', ניס הראתה לכולם שיש לה עוד כמה כדורים במחסנית, כשדאלברט המגן יצא לריצה אישית, שבסופה מצא שוב את דוניס, שהשלים צמד במשחק. עשר דקות חלפו, ולאקאזט הראה טוב מאוד למה הוא כל כך מבוקש, כששוב חדר לתוך ההגנה, קיבל כדור טוב מטוליסו, ובאומנות שלח את הכדור לפינה אחת, ואת השוער האומלל לפינה השנייה. אקורד הסיום של המשחק הגיע בדקה ה-94', כשניס יצאה להתקפה אחרונה, והכשלה ברחבה הובילה לכדור עונשין ממש בשניות הסיום, וז'אן מיכאל סרי תירגם אותו לשער שיוויון דרמטי, ול-3:3 נפלא.

משחק פשוט נפלא! (חשבון הטוויטר הרשמי של ניס)

נאנסי – סט. אטיין 1:3

הקבוצה מהמקום האחרון, אירחה את הירוקים מהצמרת, כשהם יודעים שיש להם סיכוי ממשי להישאר בליגה. וזה התחיל חלומי מבחינתה, כשכבר בדקה ה-17', אלכסיס בוסין ניצל טעות קשה בהגנה של סט. אטיין, וכבש בבעיטה שטוחה לעבר הפינה הימנית. בדקה ה-59', כדור קרן של מאואססה מנאנסי, מצא את הראש של חברו לקבוצה, מודו דיאגן, והבלם הכפיל את היתרון של קבוצתו, ובאותם רגעים מעלה אותם זמנית מעל הקו האדום. בדקה ה-74', ארנו נורדים צימק את התוצאה במשחק ל-2:1, אבל החותמת הסופית הגיע בדקה ה-83', כשמאואססה בעצמו חתם את הניצחון, כשכבש את השער השלישי לקבוצתו. המשחק הסתיים בניצחון הגדול של נאנסי, אבל לצערה, העונה בשבילה הסיימה בצורה רעה, כשהיא נשרה לליגה השנייה.

ניצחו וירדו. (חשבון הטוויטר הרשמי של נאנסי)

לוריין – בורדו 1:1

שתי קבוצות שיש להם על מה לשחק, כשמצד אחד בורדו רוצה להבטיח מקום בליגה האירופית, ומנגד לוריין נאבקת על חייה בליגה. זה התחיל טוב לאורחים, כשעלו ליתרון  כבר בדקה ה-7', משער של סנחראה, שהסתנן באין מפריע למרכז הרחבה, וכבש בנגיחה חזקה. המארחים נאלצו לחכות עד הדקה ה-69', אבל זה השתלם להם, כי וינצ'נט לה גוף, המגן השמאלי, השתלט על הכדור על החזה, כיוון טוב, ושיחרר פגז שנעצר רק בתוך הרשת, והקפיץ את אלפי הצופים באיצטדיון. המשחק המותח הסתיים בשיוויון 1:1, ששלח את לוריין למבחני הירידה לליגה השנייה, ואת בורדו למקום השישי, שבמידה ואנז'ה תזכה בגביע, לא יוביל לאירופה.

תוצאה לא טובה לשני נצדדים. (חשבון הטוויטר הרשמי של בורדו)

מארסיי – באסטייה 0:1

אותו מקרה בדיוק, קבוצה שנאבקת על מקום באירופה, מול קבוצה שרוצה להישאר בליגה הראשונה. אחרי הרבה מאוד עצבים במשחק של הדרומיים, זה הגיע בדקה ה-74', כשבפטימבי גומיס עלה גבוה להגבהה של מקסים לופס, ונגח כדור חד לתוך השער. עד הסיום היתרון נשמר, ושריקת הסיום נשמעה בולודרום.

מארסיי הבטיחה את ההשתתפות באירופה. (חשבון הטוויטר הרשמי של מארסיי)

תוצאות נוספות מהמחזור

טולוז – דיז'ון 0:0

ליל – נאנט 0:3

כבש ליל: דה פרבילה (16', 46', 53').

גנגאן – מץ 0:1

כבש לגנגאן: דיאלו (29').

אנז'ה – מופלייה 0:2

כבשו לאנז'ה: במבה (82'), טייט (88').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?