נערות החן: רומא ונאפולי לא מפסיקות להבקיע

שתי הקבוצות המלהיבות ביותר העונה בסריה A, שוב לא אכזבו. רומא פתחה רע, אך במחצית השנייה התפוצצה על חשבונה של קייבו האומללה. נאפולי נפרדה מאצטדיונה הביתי לקיץ הקרוב, עם עוד ניצחון מוחץ, הפעם על חשבון פיורנטינה, שככל הנראה לא תשחק במסגרת אירופית בעונה הבאה. 

בזמן שרוב הליגות באירופה יצאו היום לפגרת הקיץ, באיטליה נותרו לנו עוד שני מחזורים ועוד לא מעט הכרעות שצריכות להגיע. הערב נפתח המחזור ה-37 בסריה A, עם משחקה של רומא בוורונה מול קייבו המקומית ונאפולי שאירחה בסן פאולו את פיורנטינה.

נאפולי-פיורנטינה 1:4

המשחק המסקרן של הערב, הפגיש בין מפלצת השערים מהדרום, לקבוצה הלא יציבה מטוסקנה. למרות זאת, הקבוצה של פאולו סוזה השיגה במחזור הקודם ניצחון מרשים, על חשבונה של לאציו החזקה והמאמן הפורטוגלי ידע, שניצחון בסן פאולו וקבוצתו תעפיל למקום המוביל לאירופה, לפחות באופן זמני. סוזה נאלץ להסתדר הערב ללא דוידה אסטורי ובורחה ולרו המוצהבים. מנגד אצל נאפולי, מאוריסיו סארי נהנה מסגל כמעט מלא, אך הלחץ עבר אליהם, לאחר שרומא ניצחה ושמרה על המקום השני. ניצחון הערב והפער מיובנטוס יעמוד על שתי נקודות, לפחות עד משחקה של יובה מחר.

כהרגלם, שחקני נאפולי פתוח עם לחץ גבוה ושליטה מוחלטת בחלק המגרש של היריבה ובדקה ה-8, הם גם הבקיעו. קרן מוצלחת מצאה את ראשו של מארק האמשיק שנגח היטב, טטרושאנו הדף, אך אל הריבאונד הגיע קאלידו קוליבאלי, שנגח לרשת החשופה וכבש שער ראשון מאז אוקטובר. 0:1 לנאפולי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המארחים המשיכו ללחוץ ולייצר התקפות מסוכנות, אך המסירה האחרונה לקתה בחסר. בדקה ה-15 אינסינייה הכניס כדור עומק מצוין, שפספס את ראשו של קייחון בסנטימטרים ספורים. שלוש דקות לאחר מכן, כל הסן פאולו וצופי המשחק בטלוויזיה, חשבו שהם ראו את השני של נאפולי, אך במקום זאת, דריס מרטנס לא ניצל את כדור העומק המצוין, לאחר שעבר את השוער ופספס את המסגרת הריקה. 10 דקות לאחר מכן, הבלגי הנפלא של נאפולי כמעט ופיצה, בבעיטה מסובבת מ-25 מטרים, אך הכדור ננעץ בקורה הימנית.

בדקה ה-28, קייחון הכניס כדור טוב לאלסייד היסאי, שניסה לכבוש מזווית קשה והכדור עבר לאורכו של השער. בדקה ה-30 האורחים כמעט והשוו בניסיון הראשון שלהם לסכן את השער, לאחר שג'וסיפ איליצ'יץ' חדר לאזור המסוכן ושחרר בעיטה אלכסונית מקצה הרחבה, שאילצה את ריינה למתוח איבריו. דקה לאחר מכן האמשיק גם כן הגיע למצב מסוכן, אך הבעיטה החלשה שלו הלכה לידיים של ציפריאן טטרושאנו. הקצב המשיך באותה צורה, לאחר שבדקה ה-33, אינסינייה ביצע סיבוב נאה ושחרר בעיטה מ-30 מטרים שלא הייתה רחוקה מהמסגרת. שלוש דקות לאחר מכן, החלוץ המקומי קיבל הזדמנות קלה בהרבה, לבד מול השוער מתוך הרחבה, לאחר חטיפת כדור ומתפרצת בזק של נאפולי. הפעם אינסינייה לא התבלבל ושם את הכדור בפינה השמאלית 0:2 לנאפולי.

שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, אינסינייה דהר לעבר האזור המסוכן שוב ניסה בבעיטה מרחוק ושוב פספס את המסגרת במעט. פאולו סוזה הבין שהפסד היום והוא ככל הנראה יכול לשכוח מהמקום המוביל לליגה האירופית ולכן בחר ללכת אול אין ולהכניס את באבאקר וכריסטיאן טייו לצד קאליניץ' וברנרדסקי, אך לשחקני נאפולי זה לא הפריע, כי הם יכולים להבקיע כאוות נפשם. שוב קרן מובילה לכיבוש, הפעם בדקה ה-58, לאחר שטטרושאנו תפס אוויר מול כדור קשתי תוהה ברחבת החמש.  השוער הרומני יצא רע, ואפשר למרטנס לכבוש מול רשת חשופה. 0:3 לנאפולי. 

שתי דקות לאחר מכן, האורחים כבשו במפתיע, לאחר חדירה נאה של כריסטיאן טייו  באגף הימני בסיומה הספרדי העביר כדור טוב ליוסיפ איליציץ', שבעט לרשת . 1:3 לנאפולי.

שתי דקות לאחר מכן, ברנרדסקי כמעט והחזיר את הויולה למשחק, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי ריינה. בדקה ה-65, הגיע הרביעי של נאפולי. מרטנס, הכניס כדור ענק להאמשיק שסחט מטטרושאנו הדיפה, אך רק עד הבלגי, ששוב מצא את עצמו מול רשת חשופה והפעם לא התבלבל. 1:4 לנאפולי.

בדקה ה-70 גם כריסטיאן טייו וגם איליצ'יץ' סחטו הצלות נאות מפפה ריינה, לאחר ניסיונות מרחוק של צמד האורחים. בדקה ה-73 קייחון יכל להצטרף לחגיגה, אך טטרושאנו יצא היטב. בדקה ה-84, קומה באבאקר קיבל נתיב פתוח לשער, אך החלוץ הסנגלי כשל להכניע את ריינה שיצא היטב. השופט ניקולה ריצולי, לא הוסיף ולו שנייה אחת של תוספת זמן.

נאפולי ממשיכה באחוזי ההצלחה הפנומנליים שלה בחודשים האחרונים, אך היא נאלצת להתפלל למעידה של רומא, על מנת להעפיל אוטומטית לליגת האלופות בעונה הבאה, גם חלום האליפות הסוריאליסטי במיוחד עוד קיים ברמה כזו או אחרת. בכל מקרה שחקני האזורי הכל כך מוכשרים, נפרדים מהקהל הביתי שלהם עם חזה מורם, לאחר שעשו עונה נהדרת.

עוד תצוגה התקפית מופלאה, של החבורה הנהדרת מנאפולי (הפייסבוק הרשמי-נאפולי)

קייבו-רומא 5:3

הפעם לא היה צריך לחכות יותר מידי בשביל לצפות בקרנבל שערים איטלקי, כפי שהתרגלנו לראות השנה, אלא כבר בפתיחת המחזור. הג'יאלורוסי שלא מרימים ידיים ממאבק האליפות, הגיעו הערב לורונה, גם על מנת לשמור על המקום השני, בידיעה שנאפולי תשחק במהלך הערב.

זה התחיל רע מבחינת הקבוצה של ספלאטי, לאחר שבדקה ה-15, לאחר שלוקאס קסטרו כבש בבעיטת יעף. בדקה ה-28 סטפן אל שרעוואי הצליח לשבור לרסיסים את מלכודת הנבדל, להטעות את השוער ולהשוות את התוצאה. 9 דקות חלפו עד ש-"החמורים המעופפים" חזרו להוביל. וולטר בירסה הרים כדור מצוין לרחבה ומי שהשלים את המלאכה היה רוברטו אינגלסה, שנגח לרשת. אך שלוש דקות לירידה לחדרי ההלבשה, מוחמד סלאח, עם גול טיפוסי בחיתוך מהאגף לרחבה, קבע את תוצאת המחצית.

המחצית השנייה הייתה אופרה של קבוצה אחת,זו שהגיעה מבירת איטליה. זה התחיל בדקה ה-58, לאחר שקווין סטרוטמן שחזר מהרחקה, הכניס כדור מצוין לאל שרעוואי, שלבד מול השוער, השלים צמד אישי וקבע מהפך. בדקה ה-77, הגיע זמנו של מוחמד סלאח לכבוש את השני שלו במשחק,  לאחר שקיבל כדור טוב מדז'קו. החלוץ הבוסני התכבד בחמישי של קבוצתו במשחק בדקה ה-83, בבעיטה מצוינת מ-20 מטרים. שלוש דקות לאחר מכן, גם קייבו נזכרו שהם קיימים במחצית השנייה, לאחר שגם אינגלסה כבש את השני שלו במשחק. עכשיו העיניים של אוהדי רומא ילכו לטורינו ולמשחקה של יובנטוס מול קורטונה, שיערך מחר ויקבע את גורל מאבק האליפות. הפער מהמקום הראשון הצטמק לנקודה הפרש בלבד, לפחות באופן זמני.

עוד חגיגת שערים בסריה A, רומא מחכה לראות מה יובנטוס תעשה (as roma)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort