נקודת הסיום

לאחר שהמחזור ה 37 והאחרון בשלב הפלייאוף בליגה הלאומית החל אתמול בשני מפגשים בין הפועל פתח תקווה לבין הפועל רמת גן, ובין הפועל קטמון לבין הפועל עכו, המחזור ימשיך בצהריי היום עם השלב המכריע במאבקי הירידה כאשר עדיין לא ידוע מי תהיה זו שתצטרף למכבי שעריים שירדה בשבוע שעבר לליגה השלישית, ומי תהיה זו שתגיע למשחקי ההישארות מול המנצחת בין הפועל טבריה למ.ס. כפר קאסם.

משחקי שלושת קבוצות התחתית –
עירוני נשר – מכבי שעריים

התרחישים של נשר –
הישארות בליגה – ניצחון והיא תלויה בעצמה
הליכה למשחקי ההישארות – תתקיים בשני מצבים: הראשון – נשר תסיים בתיקו ונצרת עילית תנצח, במצב השני – נשר תפסיד ונצרת עילית תנצח או אפילו תסיים בשוויון.
ירידה לליגה א' – בתסריט הכי רע לנשר, במידה נשר ונצרת עילית יפסידו, וירושלים ינצחו ביותר מארבעה שערים.

הייל חשאן שלא הפסיד עד כה מאז עבר לקדמת הבמה ועמד על הקווים לאחר עזיבתו של אלדד שביט, ובשבוע שעבר חניכיו שבו לנצח ולהבקיע כאשר דיויד גומז ובר איבגי מצאו את הרשת לאחר שני בישולים של הקשר אמיר אבלס שנכנס בדקה ה-65' ושינה את מהלך המשחק. מן העבר השני חניכיו של אופיר חיים שעלו בדומה לנשר בסיום העונה הקודמת אך לא הצליחו לשרוד בליגה ונשרו בשבוע שעבר לליגה השלישית, האם דווקא הם יצליחו לסבך את נשר ולסיים את העונה הרעה בטעם מתוק?

מגנה של עירוני נשר בר איבגי,  כובש שער הניצחון בשבוע שעבר, סיפר לקראת המשחק לאתר jsport כי: "אנחנו מגיעים מוכנים כמו לכל המשחקים האחרונים במוכנות שיא, אנחנו תלויים בעצמנו ולא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות , מה שבטוח שקל זה לא יהיה שעריים קבוצה מצויינת אבל אנינו נלחם עד טיפת הדם האחרונה ואני מאמין בי ובחברים שלי שנעשה את מה שמוטל עלינו בעזרת השם".

חולית ההגנה הצעירה של נשר, בר איבגי ודניאל טוויזר, בדרך להישארות בליגה הלאומית? (דף הפייסבוק של בר איבגי)

הפועל נצרת עילית – הפועל ראשון לציון

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

התרחישים של נצרת עילית –
הישארות בליגה – ניצחון או תיקו של האדומים, בשילוב הפסד של נשר
הליכה למשחקי הישארות– כל תוצאה של נצרת עילית בתנאי שנשר ינצחו וירושלים יפסידו.
ירידה לליגה א' – הפסד של הקבוצה בשילוב ניצחון של ירושלים.

חניכיו של יוסי זוזוט הפסידו פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים. לאחר שבמחזור הקודם כבש רועי עטר שער חשוב מאוד בתוך תוספת הזמן שהביא 3 נקודות יקרות מול עפולה. המגמה של הקבוצה השתנתה מאז שהגיעה למאבקי התחתית במהלך הסיבוב בשני. מולה תגיע ראשון לציון שסיימה את העונה לפני מספר מחזורים, וכבר הורידה את הרגל מהדוושה כשלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים.

קשר נצרת עילית ירדן כהן התייחס למשחק ואמר לאתר jsport כי, "זהו משחק גמר גביע מבחינתנו אנחנו רוצים לנצח את המשחק ולא מסתכלים מה אף קבוצה אחרת עושה אנחנו מתנתקים להכל ל90 דק ומה שבסוף יקרה בשאר המשחקים יהיה כבר תלוי בבורא עולם.
מאמין שנשאר מחר בליגה!"

שחקני נצרת עילית יכולים במידה וינצחו להשיג את ההישארות האם יצליחו במטרה? (עמוד הפייסבוק של ירדן כהן)

הפועל ירושלים – הפועל עפולה

התרחישים של הפועל ירושלים –
הישארות בליגה – הפסד של עירוני נשר ונצרת עילית, וניצחון של ירושלים ביותר מ 3 שערים
הליכה למשחקי הישארות – ניצחון של הקבוצה מן הבירה, בשילוב הפסד של נצרת עילית
ירידה לליגה א' – כל תוצאה חוץ מניצחון

הפועל ירושלים נמצאת במצב הרע ביותר מבין הקבוצות בתחתית כשלא הצליחה לנצח במחזור הקודם למרות ששעריים נותרה בעשרה שחקנים בעשרים הדקות האחרונות במשחק ומלבד לכבוש שער מצמק פספסה ירושלים הזדמנות פז להשיג נקודות יקרות. חניכיו של דוד מרטן ינסו לשחזר את ההישג של שנה שעברה ולהגיע למבחנים. מולה יתייצבו חניכיו של ראובן עטר שגם כן נמצאת במגמה שלילית כשלא ניצחה ב 4 המחזורים האחרונים ותרצה לא להיות משוכה קלה לירושלים. יש לציין כי בשני מפגשים בין השתיים העונה הפועל עפולה טרם הפסידה לאדומים מן הבירה.

חלוץ הפועל ירושלים הייתם חלבי שכבש 4 שערים במדי הקבוצה העונה בכל המסגרות, התייחס למשחק וסיפר ל jsport כי, "אנחנו בסיטואציה לא קלה, ומגיעים לשחק בכל הכוח כל עוד יש סיכוי אין סיבה שלא נאמין התאכזבנו שלא השגנו את התוצאות שרצינו במחזורים האחרונים אבל זה הכדורגל אבל יש עוד סיכוי נבוא נעשה את העבודה שלנו ומה שיהיה יהיה".

שחקני הקבוצה האדומה מן הבירה עדיין מאמנים שאפשר להיחלץ מירידה לליגה א', האם זה גם יקרה? (עמוד הפייסבוק של ניל אברבנל)

משחק נוסף בפלייאוף התחתון-
עירוני רמת השרון – מכבי הרצליה

רמת השרון שהשיגה ניצחונות מרשימים בשני המחזורים הקודמים והצליחה לשרוד בליגה, חוזרת למגרשה הביתי והיא תפגוש את מכבי הרצליה זו שדווקא קטעה רצף של ניצחונות של נעצר בשבוע שעבר לאחר שהפסידה לנשר. נתון חשוב יש לציין כי אייל לחמן מאמן האורחים לא שפתח עם ג'ורדן פושה בשני המחזורים האחרונים (כשבמחזור הקודם הוא עלה בדקה ה-65') וזה מעיד על התרחקותו של מלך השערים של הליגה הלאומית (24 שערי ליגה) מן הקבוצה.

משחקי הפלייאוף העליון –
בית"ר תל אביב/רמלה – בני לוד

במשחק שצפוי להיות רב-שערים כמיטב המסורת של המארחים שהבקיעו 16 שערים בכל שלב הפלייאוף, במיוחד שזה מיני דרבי בין הערים רמלה-לוד, שיכין את בית"ר תל אביב/רמלה לדרבי המרכזי והמיוחל בעונה הבאה.
המארחת עלתה למקום השלישי ותקווה לסיים במקום זה.
כל זאת כשגם בני לוד ידעה להבקיע 9 שערים במסגרת משחקי הפרוטוקול בשלב זה. במסגרת המפגשים בין השתיים בני לוד הייתה עם ידה על העליונה.

מכבי אח"י נצרת – מכבי נתניה
דווקא לאחר שהפסידה בשבוע שעבר בפעם השנייה העונה, למרות שכבר לפני שלושה מחזורים עלתה לליגת העל, תצא קבוצת היהלומים למגרש בו הפסידה לראשונה במגרש בעילוט. מולה תתמודד אח"י נצרת שרוצה לסיים את העונה בטעם טוב לאחר שהשיגה ניצחון בודד במסגרת שלב הפלייאוף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort