הזדמנות אחרונה: מחזור ההכרעה בספרד

המחזור האחרון בספרד יוצא לדרך ביום ראשון ואיתו מספר קרבות גדולים, ריאל תפגוש את מלאגה כשתיקו מספיק לה כדי לקחת אליפות, ברצלונה תפגוש את אייבר ותקווה להפסד של ריאל כדי לקחת את האליפות בעזרת ניצחון (כל תוצאה אחרת של בארסה תעניק את האליפות למדריד), אתלטיק בילבאו תפגשו את אתלטיקו מדריד במטרה לשמור על מיקומה בטבלה ולהעפיל לליגה האירופית וריאל סוסיאדד תצא למפגש מול סלטה ויגו במטרה לגנוב את מיקומה של בילבאו באירופה

החל מיום שישי ועד ליום ראשון הקרוב, ייצא לדרכו המחזור האחרון בליגה הספרדית ובו הכול יכול להשתנות, כרגע ריאל מדריד ממוקמת במקום הראשון אחרי שניצחה את סלטה ויגו אך הפסד במחזור הסיום וניצחון של ברצלונה על אייבר והקאטלונים יקחו את האליפות פעם נוספת, הקרב הנוסף והקשה יותר יתרחש בין בילבאו לסוסיאדד, שני הקבוצות הבאסקיות נלחמות על מקום באירופה, כרגע הם במאזן נקודות זהה אך בילבאו היא זו שעולה עקב המשחקים בין השתיים, אך בראשון כשבילבאו תפגוש את אתלטיקו מדריד וסוסיאדד תפגוש את סלטה ויגו הכול יכול להשתנות.

RELATED POSTS

משחק ראשון: מלאגה (12 ניצחונות, 10 תיקו ו-15 הפסדים, מקום 11) נגד ריאל מדריד (28 ניצחונות, שש תיקו ושלושה הפסדים, מקום ראשון)

המשחק הראשון הוא שיכריע בעצם את האליפות בליגה הספרדית, ריאל מדריד שנמצאת כרגע במקום הראשון תצטרך רק תיקו כדי לקחת את האליפות ולרשום לעצמה תואר ראשון לעונה אך בשביל לעשות את זה תצטרך לעבור את מלאגה. הבלנקוס מגיעים למשחק בכושר פנטסטי. הם לא נתנו להפסד לברצלונה להשפיע עליהם והמשיכו בכושר הנהדר שלהם שבנוסף להפעלה לגמר ליגת האלופות הם גם שומרים על רוטציה נכונה וכובשים את פסגת הליגה הספרדית, בראשון הם יוכלו להבטיח לעצמם אליפות וזאת בתנאי שינצחו או יסיימו בתיקו עם מלאגה ועל פי המשחקים האחרונים אין סיבה שזה לא יקרה, כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של זידאן להמשיך עם המשחק הקבוצתי הנהדר שלהם שבו כל הקבוצה מעורבת בהתקפה, ומנגד יצטרכו לשים לב לחלק האחורי שמרבה לספוג שערים ולנסות לסיים את המשחק עם שער נקי.

מהצד השני, מלאגה מגיעה למשחק שאת העונה הזאת היא כבר די סיימה כשהיא במקום ה-11 ולא יכולה להגיע לאירופה או לרדת ליגה, אך מאמן הקבוצה כבר הודיע כי הוא לא מתכוון להקל ראש במשחק והוא וקבוצתו יעשו הכול על מנת לנצח, מלאגה נמצאת בכושר מעולה אחרי חמישה משחקים ללא הפסד שהיא מנצחת ארבעה מתוכם, אך מנגד מלאגה לא ניצחה את ריאל מדריד מאז דצמבר 2012 וניצחון שלה בראשון יהיה בגדר סנסציה, כדי לעשות את הסנסציה יצטרכו חניכיו של מיצ'ל לשחק בהרכב הגנתי כדי לבלום את ההתקפה החזקה של מדריד אך מנגד ללחוץ את הבלנקוס ולנסות לשלוח שחקנים למתפרצות.

הימור שלי: ריאל מדריד תנצח 3-0 את מלאגה ותיקח את אליפות ספרד

משחק שני: ברצלונה (27 ניצחונות, שש תיקו וארבעה הפסדים, מקום שני) נגד אייבר (15 ניצחונות, תשע תיקו ו-13 הפסדים, מקום שמיני)

המשחק השני משוחק גם הוא על האליפות אך הוא תלוי בתוצאה של המשחק בין ריאל מדריד למלאגה, אם מלאגה תנצח יהפוך המשחק הזה למשחק אליפות. ברצלונה תוכל להפוך לאלופה רק במידה ותנצח את אייבר וריאל מדריד תפסיד למלאגה. הקאטלונים מגיעים למשחק בכושר טוב כשהם לא מפסידים שבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות אך מוצאים את עצמם מודחים מאירופה ואף עשוים לסיים את העונה ללא תואר (גמר הגביע מול אלאבס לא יהיה טיול בפארק). בראשון בארסה תעשה הכול כדי להלחיץ את ריאל מדריד ולנצח. כדי לעשות את זה חניכיו של אנריקה יצטרכו להמשיך עם כושר הכיבוש האדיר שלהם מנגד יצטרכו לשים לב להגנה המאוד לא יציבה שלהם.

מהצד השני, אייבר מגיעה למשחק כשהיא במקום השמיני אך לא מפסידה שתי מחזורים ברציפות, למרות שלא תוכל להשיג משהו אם תנצח, תעשה אייבר ככל שביכולתה כדי להשיג שלוש נקודות וזאת כדי לשמור על המקום השמיני ולהישאר חלק מהחלק העליון בטבלה. חשוב לציין שכל תוצאה מלבד ניצחון של ברצלונה יהיה הפתעה. אך כדי לנצח או להוציא תיקו יצטרכו חניכיו של מנדיליבר לשחק בחלק ההגנתי יותר אך לנסות ולשלוח למתפרצות את השחקנים המהירים שלהם.

הימור שלי: ברצלונה תנצח 5-1

משחק שלישי- אתלטיקו מדריד (22 ניצחונות, תשע תיקו ושישה הפסדים, מקום שלישי) נגד אתלטיק בילבאו (19 ניצחונות, שש תיקו ו-12 הפסדים, מקום שישי)

המשחק הבא עשוי לקבוע את זהות הנציגה האחרונה של ספרד באירופה כאשר בילבאו וסוסיאדד נלחמות ראש בראש על המקום הזה. בילבאו שנמצאת במאזן זהה לזה של סוסיאדד היא העולה כרגע בעקבות יחס המשחקים ביניהן אך בראשון מאזן הנקודות עשוי להשתנות כאשר הם יפגשו את אתלטיקו מדריד. בילבאו מגיעה למשחק אחרי שתי משחקים ללא ניצחון כשהיא נראית לא טוב אך כעת היא יודעת ששום דבר חוץ מניצחון לא בא בחשבון אך יודעת גם שהיא לא ניצחה את אתלטיקו מאז ינואר 2013 מה שהופך את האתגר לקשה ביותר, כדי לנצח בראשון יצטרכו חניכיו של ואלוורדה להמשיך עם ההגנה המצוינת והחזקה שלהם איתה היו מזוהים לאורך העונה ובנוסף לנסות לתקוף את ההגנה של אתלטיקו דרך איניאקי וויליאמס ואיקר מוניאין.

מהצד השני, אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק לאחר תיקו מאכזב בליגה עם בטיס ולאחר הדחה קשה מול היריבה העירונית באירופה, כעת היא תרצה לסיים את העונה בחיוך כשהיא יודעת שסימאונה רוצה לחולל מהפך קטן לקראת השנה הבאה כדי שהקבוצה שוב תילחם בריאל וברצלונה לאליפות, בראשון זו תהיה ההזדמנות האחרונה של השחקנים להרשים וגם לסיים את העונה הארוכה הזאת עם חיוך על הפנים, כדי לעשות זאת יצטרכו חניכיו של סימאונה לשלוט ולהכתיב את הקצב של המשחק ובנוסף להחזיר את ניצול המצבים הנהדר שלהם שסימל אותם בעבר.

הימור שלי: אתלטיקו מדריד ינצחו 3-2

יוביל את אתלטיקו לניצחון אחרון העונה? קארסקו (The Independent)

משחק רביעי- ריאל סוסיאדד (19 ניצחונות, שש תיקו ו-12 הפסדים, מקום שביעי) נגד סלטה ויגו (13 ניצחונות, חמש תיקו ו-19 הפסדים, מקום 13)

המשחק האחרון שיחרוץ גורלות בראשון הקרוב הוא המשחק בין סוסיאדד לויגו שעשוי להכריע גם הוא את זהות הנציגה האחרונה של ספרד באירופה, בהנחה ובילבאו לא תנצח את משחקה, סוסיאדד תוכל לעלות למקום השישי ולקחת את המקום האחרון המוביל לאירופה וכדי לעשות את זה היא תצטרך קודם כל לעבור את סלטה ויגו, סוסיאדד מגיעה למשחק כשהיא לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים אך בשתי האחרונים סיימה רק בתיקו, כעת תרצה הקבוצה הבאסקית לסיים עם חיוך כפול על הפנים, גם ניצחון וגם לקחת את המקום באירופה על חשבון היריבה השנואה שלהם, לכן רק ניצחון בא בחשבון ביום ראשון הקרוב, כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של אוסביו להמשיך עם משחק ההתקפה הנהדר שלהם שמרבה לכבוש לאחרונה ומנגד לשים לב לחלק האחורי ולנסות לשמור על שער נקי הפעם.

מהצד השני, סלטה ויגו מגיעה למשחק אחרי הפסד קשה לריאל מדריד ובאופן כללי הקבוצה לא מצליחה לנצח בחודש הראשון ונראית רע, למזלה היא ממוקמת במקום ה-13 וסיימה את חלק לעונה הקרובה, המשחק ביום ראשון יהיה עבורם לפרוטוקל בלבד אך עשוי להוות עבורכם דרך נחמדה לסיים את העונה עם חיוך וניצחון בכיס בטח במשחק חוץ קשה כל כך מול סוסיאדד, כדי לעשות את זה יצטרכו חניכיו של בריסו לשחק יותר מאחורה ולבלום את ההתקפה החזקה של היריבה אך לנסות לצאת קדימה למתפרצות כדי להפתיע.

הימור שלי: סוסיאדד מנצחת 2-1 ולוקחת את המקום האחרון לאירופה

סוסיאדד תיקח את המקום האחרון לאירופה (Mundo Deportivo)

יתר המשחקים:

שישי 21:45 גראנאדה-אספניול
שבת 18:00 חיחון-בטיס
שבת 20:00 לה קורוניה-לאס פאלמאס
שבת 20:00 לגאנס-אלאבס
שבת 22:00 סביליה-אוסאסונה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?