נגיעה מהחלום: האדרספילד מדיחה את וונסדיי ועולה לגמר הפלייאוף של הצ׳מפיונשיפ

אחרי חצי הגמר הראשון של הפלייאוף בין האדרספילד לשפילד וונסדיי שנגמר בתיקו אפס באצטדיונה הביתי של האדרספילד, אצטדיון ג׳ון סמית, מגיעות הקבוצות למשחק גומלין בהילסבורו של וונסדיי כאשר רק אחת מהן תזכה בכרטיס לגמר הפלייאוף ולהגיע לוומבלי לקרב העלייה מול רדינג. אחרי שבמשחק הראשון הארדספילד שלטה במשחק בצורה מוחלטת אך היא לא הצליחה להשיג שער עוברת ההכרעה לשפילד שתנסה להציג יכולת טובה יותר בבית שאולי גם תביא אותה לוומבלי. וונסדיי לא הפסידה באף אחד משמונת המשחקים האחרונים בין השניים ואף שמרה על שער נקי בשישה מהם, מה שהופך את המשחק בהילסבורו ליותר מאתגר מצידה של האדרספילד אשר תנסה לשבור את הרצף של וונסדיי מולה.

מהלך המשחק:

כבר עם תחילת המשחק, מוחלף רוס וואלס הוותיק שנפגע ולא מסוגל להמשיך באדם ריץ׳. מתחילת המשחק אפשר לראות את האדרספילד שולטת בכדור ונמצאת הרבה בשטח המגרש של וונסדיי אך עדיין היא לא מצליחה לאיים על השער של ווסטווד כאשר ברבע שעה של כדורגל וונסדיי עשתה זאת פעמיים. וונסדיי ממשיכה להיות מסוכנת בדקה ה18 אדם ריץ׳ משלטת נהדר על הכדור ברחבה בסיבוב יפה מצליח לשחרר בעיטה שטוחה אך וורד עירני ומונע ממנו לכבוש פלטשר ניסה להמשיך עם הכדור החוזר אך הוא נתפס בנבדל.

וולס מוצא עצמו בחוץ לאחר 5 דקות בלבד. (The Guardian)

בדקה ה38 מקבל טיירני, שופט המשחק, החלטה שנוייה במחלוקת, כאשר וולס מצליח להקדים את ווסטווד אחרי כדור רוחב וסוחט פנדל שלא נשרק כאשר ווסטווד נוגע בוולס וגורם לנפילה שלו, טיירני לא משתכנע מהנפילה ולא שורק לכדור עונשין מ-11 מטרים, הארדספילד מקופחת ומפספסת פה הזדמנות לעלות ראשונה על לוח התוצאות.

מתחילת המחצית שנייה וונסדיי מציגה הרבה התלהבות ושולטת במשחק לחלוטין, הלחץ הנהדר שלה גם עוזר לה למצוא סוף סוף את הרשת של וורד, באנן מסובב כדור נהדר לפלטשר שעולה גבוה ונוגח חזק לפינה הרחוקה של וורד, שער של שפילד וונסדיי שעולים ל1:0 שמקרב את החניכים של קרבחאל להופעה נוספת בוומבלי לאחר שהפסידו את הגמר בשנה שעברה להאל. השער מעורר את האדרספילד שמתחילה להתקיף ולנסות למצוא גם היא את הרשת, בדקה ה58 גם מגיעה מצב מסוכן של קאצ׳ונגה לאחר בלבול גדול ברחבה של וונסדיי הכדור מגיעה לקאצ׳ונגה בפינה הרחוקה אך הבעיטה שלו חזקה ולא מוצאת את המסגרת של ווסטווד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שער נהדר של פלטשר. (The Guardian)

לאחר שעה של כדורגל מוותר קרבחאל על פלטשר, האיש שהביא את היתרון לוונסדיי ואת מקומו תופס רודס, אחד מהשחקנים המשמעותיים בעונת העלייה של הידלסברו בשנה שעברה. רבע שעה לסיום 90 הדקות מחליט דוד ווגנר לבצע חילוף שאולי יחזיר את הקבוצה שלו לעניינים, האדרספילד מוותרת על קאצ׳ונגה ומכניסה את קוואנר במקומו. פחות מדקה לאחר החילוף, קוואנר בנגיעה ראשונה בכדור מעביר כדור רוחב לוולס אך בדרך הוא פוגש את גרדנר שכובש שער עצמי ומחזיר את האדרספילד לחיים, 1:1 בהילסבורו ובמצב הזה אנחנו בדרך להארכה. השער של האדרספילד מכניס תיאבון בקבוצה של ווגנר ובדומה למצב הקודם מעביר קוואנר, האיש החם על המגרש, כדור רוחב מהצד הימי לכיווני של וולס שמשתלט על הכדור ומצליח גם לבעוט אל השער אך ווסטווד מונע ממנו להשיג את היתרון ועודף את הבעיטה לקרן. הלחץ של האדרספילד לא נגמר, מוי מעביר כדור נהדר דרך כל ההגנה לוולס שמוצא עצמו מול ווסטווד ששוב מונע ממנו למצוא את השער במצב של אחד על אחד.

לאחר 94 דקות של כדורגל ושער אחד לכל אחת מהקבוצות השניים הולכות להארכה שם תקבע זהות העולה לגמר הפלייאוף. קצב נהדר בהארכה ושני הקבוצות לא מורידות את הרגל מהגז למרות העיפות הנראת לעין וב2 דקות האחרונות של רבע השעה ראשונה של הארכה מגיע גם מצב מסוכן של וונסדי כאשר מקבל רודס כדור עומק נהדר מהאצ׳ינסטון, רודס בועט כדור שטוח לפינה של וורד העירני שמונע ממנו לכבוש שער שני לוונסדיי הערב. בסיום 210 דקות של כדורגל בין וונדסיי והאדרספילד השניים יעבירו את ההכרעה לבעיטות עונשין שם תקבע זהות העולה לגמר הפלייאוף שם היא תפגוש את רדינג.

לאחר שהאדרספילד מצליחה לעלות ל1:0 בפנדלים עם שער של לואו, מגיע האצ׳ינסטון מוונסדיי לבעיטה מול וורד ועם בעיטה חלשה לצד השמאלי של וורד הצעיר שלוקח את הכדור ומשאיר את ההיתרון אצל האדרספילד. כאשר התוצאה היא 4:3 להאדרספילד, יכלו החניכים של ווגנר להשלים ניצחון בעזרת שער אחד נוסף,אך בעיטה רעה של  פיין שנהדפת על ידי ווסטווד וההכרעה עוברת לוורד שבמידה ויעצור את הפנדל של פורסטיירי ישלח השוער הצעיר את האדרספילד לגמר הפלייאוף. פורסטיירי עם בעיטה לחצי הגבוה שלא מצליחה להכניע את וורד שעם הצלה נהדרת מעלה את האדרספילד לגמר הפלייאוף שם היא תפגוש את רדינג בוומבלי ותוכל למצוא עצמה בסוף העונה גם בפרמייר ליג.

האדרספילד חוגגת עלייה לגמר. (The Guardian)

הרכבים:

שפילד וונסדיי: ווסטווד, פודיל(נוהיו '108), לובנס, ליס, האנט, באנן, האצ׳ינסטון, לי, וואלס(ריץ׳ '6), פורסטיירי, פלטשר(רודס '61).

האדרספילד: וורד, לואו, שינדלר, הפאלה, סמית, מוי, הוג, לה פארה(הולמס-דניס '105), בראון(פיין '97), קאצ׳ונגה(קוונאר '72), וולס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort