האנובר גברה על שטוטגרט בקרב האימפריות. השתיים קרובות לחזרה לבונדסליגה

איזה מחזור לפני אחרון קיבלנו, 2 אימפריות נפגשו בקרב ישיר על העלייה לבונדסליגה שידה של האנובר הייתה על העליונה וניצחה 1:0 את שטוטגרט. שתי הקבוצות יכולות לחייך לאחר שיריבתן איינטרכרט בראונשויג הובסה!! 6:0 מול ארמיניה בילפלד מהתחתית והתרחקה כ-3 נקודות משתי היריבות מחזור אחד לסיום וככל הנראה תלך לפלייאוף העלייה.

 

 

מחצית ראשונה:

·         בדקה ה-7 הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק , כדור חופשי של האנובר לאחר שברקאלו הוכשל על ידי סאנה ממרחק של 35מטר מהשער. הגביה של סורג לתוך הרחבה הסתיימה עם בעיטה של הובנר שחמקה מהמסגרת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

·         בדקה ה-9 גם שטוטגרט נזכרה לתקוף כדור חוץ באגף ימין הפך בין רגע למצב מסוכן באגף שמאל, הכדור הוגבה לרחבה ונגיחה מצוינת של מספר מקסים נעצרה בקצות האצבעות של השוער ומיד לאחר מכן גם הונף הדגל לנבדל.

 

·         בדקה ה-15 עוד התקפה טובה של האנובר הסתיימה עם נגיחה של ניקלאס פולקרוג לאחר הגביה טובה של מיקו אלבורנוס ממרחק 8מטרים אבל הכדור עולה מעל המשקוף.

 

·         בדקה ה-17 שוב התקפה של האנובר הסתיימה רק עם כדור מעל המשקוף לאחר בעיטה מ-25מטרים של המגן ולדמאר אנטון.

 

 

 

·         בדקה ה-20 טימו באומגרטל של שטוטגרט ביצע עבירה מיותרת על הקפטן אדגר פריב ונתן כדור חופשי ממצב מוסכן להאנובר, את הבעיטה מהפינה לקח פליקס קלאוס שבעט היישר אל הידיים של השוער שלא התאמץ לאסוף את הכדור.

 

·         בדקה ה-24 שאגות שמחה מהקהל המקומי כאשר נשמע התוצאה במשחק המקביל- יריבתה אינטרכט בראונשויג כבר בפיגור 0:2 מול ארמיניה בילפלד מהתחתית.

 

 

·         בדקה ה-29 מספר מרווין בקלורץ הוכשל 30מטר מהשער לאחר שעבר בין שני שחקני שטוטגרט. את הכדור החופשי לקח קלואס ,הבעיטה שלו נהדפה מההגנה היישר אל חברו לקבוצה אנטון שבעט מהאוויר כדור חזק היישר לידיו של השוער. עוד הזדמנות טובה להאנובר.

 

·         בדקה ה-35 התקפה אמיתית ראשונה שהתחילה בעקבות חטיפה באמצע המגרש של קמינסקי בלמה של הקבוצה , הוא שעט 30מטרים עם הכדור עד שמסר אותו ימינה אל מקסים ומקסים במסירה לתוך הרחבה ניסה להשאיר את טרודה מול שער ריק אבל הכדור לא היה מדויק מספיק. ההזדמנות הטובה במשחק עד כה.

 

·         בדקה ה-38 ברקאלו מקבל את הכדור באגף שמאל נכנס למרכז ומשחרר בעיטה ברגל ימין שנבלמת אצל השוער. שטוטגרט נכנסת לעניינים.

 

·         גולללל! בדקה ה-40 האנובר עלתה ל1:0 משער של קלואס. המהלך התחיל עם חטיפה של אנטון במרכז המגרש ומסירה קדימה לקלאוס , קלאוס ניסה למסור לחברו לקבוצה אך הכדור נבלם ושב אליו, הוא לקח את הכדור רץ שמאלה ונכנס לתוך הרחבה ובבעיטה לא חזקה שעוברת בין שני שחקני שטוטגרט ומגיע לקורה ופנימה.

 

·         השופט הוסיף דקה תוספת זמן ובסופה בעיטה של פולקרוג נעצרת רק אצל השוער מיטצ'ל לנגראק. השופט שרק לסיום המחצית הראשונה, 1:0 האנובר.

 

מחצית שנייה :

·         המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים וההזדמנות הראשונה הגיע בדקה ה-48 ,כדור חופשי של האנובר כמעט ומצאה את הרשת לאחר פצצה של קלאוס אבל הבעיטה שלו הלכה היישר אל השוער שהדף את הכדור לקרן.

 

·         בדקה ה-50 מאמן שטוטגרט, ביצע חילוף כפול כאשר דניאל גינצ'ק נכנס  ומתיאס צימרמן  על חשבונו של אבנעזר אופורי.

·         הדקה ה-52 הביאה איתה את הצהוב הראשון במשחק. עבירה מיותרת של פריב על הקפטן גנטנר גורמת לו לספוג את הכרטיס הצהוב העשירי שלו העונה ולהפסיד את משחק הליגה האחרון במחזור הבא.

·         בדקה ה-56 כדור חוץ הגיע הישר לרגליו של דניאל גינצ'ק שעבר שלושה שחקנים ונכנס לתוך הרחבה ומצא את עצמו מול השוער אך שיחרר בעיטה לא מספיק טובה והשוער הדף את הכדור לקרן.

·         לאחר כדור הקרן הגרוע הגיע כעבור דקה כדור קרן נוספת שאותה נגח קמינקי מ-8 מטר, לא מספיק טוב אל מעל המשקוף. בזמן ההגב

פייסבוק שטוטגרט

2 שחקנים נפצעו, בנז'מן פבאר משטוטגרט והובנר מהאנובר. שניהם התאוששו כעבור דקה.

 

·         בחלוף מספר דקות קלאוס מקבל כדור בתוך הרחבה של שטוטגרט ובוולה מהאוויר העיף את הכדור לדגל הקרן במקום לקרוע את הרשת.

·         בדקה ה-62 חילוף ראשון של האנובר, פולקרוג יוצא קנאן קרמאן נכנס.

 

·         בדקה ה-63 עוד קרן של שטוטגרט מצאה את הראש של סימון טרודה שכמעט ניצל יציאה רעה של השוער אבל הנגיחה שלו חמקה החוצה

·         בדקה ה-74 חילוף נוסף אצל האנובר, קלואס-כובש השער יוצא מנואל שמידאבך נכנס.

 

·         בדקה ה-76 חטיפה של מרווין בקלורץ 40מטר מהשער נהפכה להקפצה גאונית מעל כל שחקני ההגנה היישר לראשו של אקס שטוטגרט,מרטין הרניק, אך הנגיחה שלו נעצרה אצל השוער.

 

·         בדקה ה-83 עוד כדור חופשי שלקח מקסים נבעט מעל השער של האנובר.

 

·         בדקה ה-84 התקפה שהתחילה בחלק המגרש של האנובר הסתיימה בבעיטה מקו הפנדל של הרניק ורק בזכות הקורה התוצאה נשארה רק 1:0.

·         בדקה ה-86 סאנה מכשיל את טרודה על סף הרחבה ומקבל כרטיס אדום ישיר. מקסים לקח את הבעיטה והאחריות ,הכדור חמק על יד החיבורים.

השופט הוסיף 4דקות תוספת זמן וכמו במחצית הראשונה בדקה האחרונה של התוספת האונבר כעמט וכובשת. בעיטה מתוך הרחבה של הקפטן נעצרת על ידי השוער . השופט שרק לסיום המשחק, 1:0 להאנובר על שטוטגרט.

 

תוצאות יתר המחזור:

בוכום גברה 2:1 על מינכן 1860

איינטרכט בראונשויג הובסה 0:6 מול ארמיניה בילפלד מהתחתית

ארצגבירגה אווה ניצחה 1:0 את קייזרסלאוטרן

דינמו דרזן ניצחה 4:3 את קרלסורהה

סנט פאולי 1:1לגרוטר פורט

נירמברג הפסידה 3:2 לפוקטונה דוסלדורף

וורצבורגר קיקרס 1:0 סנדהאוזן

יוניון ברלין הפסידה 0:1 להיידנהיים

 

 

 

למרות ההפסד, מודים לקהל (פייסבוק שטוטגרט)

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort