ימים של שיאים והכרעות

ברוב אירופה שלבי ההכרעה של האליפויות נגמרו מזמן, אך קרבות על ההישארות בליגה והמקומות באירופה בעונה הבאה, חמים מתמיד

אברדין – סלטיק (שישי 21:45)

האליפות בסקוטלנד כבר מזמן הוכרעה והקרב בין האלופה והסגנית הוא על הכבוד בלבד. סלטיק יכולה לעשות היסטוריה ולהגיע ל-100 נקודות ב-36 משחקים, מספרים כאלה רק מראים לנו כמה השליטה של הירוקים מגלזגו בסקוטלנד בשנים האחרונות כל כך חזקה. למרות המספר המרשים זהו לא השיא של מספר הנקודות הגבוה ביותר הבליגה הסקוטית. סלטיק היא זו שקבעה את השיא הקודם בעונת 2001/02 שבה סלטיק סיימה עם 103 נקודות והעונה נותרו לסלטיק 3 משחקים אחרונים כלומר, 9 נקודות מרחיקות בין סלטיק לקביעת שיא חדש של 106 נקודות ועוד יריבתה אברדין, תנסה להפריע לה בדרך ולשמור על הכבוד שנותר להם בשארית העונה.

 

מנצ'סטר סיטי – לסטר סיטי (שבת 14:30)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב על המקומות השלישי והרביעי שמובילים לליגת האלופות בעונה הבאה בעיצומו. 4 קבוצות נלחמות על המטרה כשנותרו 3 מחזורים לסיום העונה וכל מחזור הוא קריטי. סיטי שנמצאת במקום הרביעי עם 69 נק' ורחוקה נקודה אחת מליברפול השלישית, יכולה לפתוח פער מארסנל ויונייטד שדולקות אחריה ולהלחיץ אותן רגע לפני שעולות לשחק.

סיטי מגיעה מעודדת אחרי 5-0 קליל על קריסטל פאלאס במחזור הקודם בו חמישה שחקנים שונים כבשו לזכותה כולל צמד הבלמים קומפאני ואוטמנדי. בצד השני ממתינה לה לסטר סיטי המתאוששת שמאז פיטוריו של קלאודיו היא יצאה למסע אדיר שלקח אותה מהקו האדום בליגה עד למקום ה-9 בליגה, שמעניק לה חוף מבטחים ועונה נוספת בליגה. ללסטר אין כל כך על מה לשחק במיוחד אחרי שהבטיח הישארות ורחוקה מידי מהמקומות המובילים לאירופה אך במפגש הקודם בין הקבוצות, זה נגמר ב-4-2 גדול של לסטר על החבורה של פפ, שעדיין זוכר את ההפסד הגדול וירצה לנקום מתמיד.

 

ורדר ברמן – הופנהיים (שבת 16:30)

הופנהיים יכולה להרגיש מאוכזבת במיוחד אחרי ההפסד הכואב בקרב הישיר על המקום השלישי מול בורוסיה דורטמונד במחזור הקודם שנגמר בניצחון 2-1 של הצהובים-שחורים. הופנהיים עדיין נמצאת בעונה היסטורית מכיוון שהיא כבר את הפתיחה לפחות את המקום למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, אך עדיין יכולה להפתיע ולהשיג בחזרה את המקום השלישי, כשנותרו עוד 2 מחזורים לסיום העונה אך מולה ניצבת אחת מהיריבות הקשות בליגה. ורדר ברמן מגיעה אולי למשחק מול הופנהיים לאחר הפסד מול קלן במשחק שנכבשו פה 7 שערים. ברמן מארחת את המשחק וסופרת כבר 4 ניצחונות רצופים בבית ומציגה בתקופה האחרונה יכולת משחק מהאיכותיות בליגה וגם לה יש על מה לשחק מכיוון שהיא עוד יכולה להעפיל ליגה האירופית או למוקדמות כשהיא במקום השמיני ורחוקה 2 נק' מפרייבורג החמישית. לא רק שיש לנו קרב מסקרן בין שתי הקבוצות על מקומות באירופה, אלא גם קרב בין שניים מהחלוצים הטובים בליגה. בצד הירוק עומד מקס קרוז שכבש העונה 14 שערים, כולל רביעייה לפני 2 מחזורים ובצד השני והכחול עומד הקרואטי אנדרי קרמריץ', שכבש העונה 13 שערים ואחד מהם היה שער ניצחון מול האלופה באיירן מינכן.

 

שאלקה – המבורג / פרייבורג – אינגולשטאד (שבת 16:30)

שני משחקים חמים שכל הנראה בסיומם נדע מי מצטרפת לדארמשטאדט והולכת לליגה השנייה. במשחק הראשון המבורג יוצאת אל שאלקה ועל הנייר היא נמצאת במצב די סביר. כרגע המבורג ממוקמת במקום ה-16 שמוביל אל משחקי המבחנים להישארות בליגה עם 34 נקודות ומעליה בחוף המבטחים נמצאת מיינץ עם אותו מספר נקודות, אך מעל המבורג בטבלה בגלל הפרש שערים עדיף.במחזור הקודם שתי הקבוצות נפגשו לקרב ענק ומותח אך זה נגמר ב0-0 מאכזב לשני הצדדים. המבורג יודעת שאם היא תנצח ומיינץ לא תעשה את אותו הדבר מול פרנקפורט, אז המצב ישתנה לטובתם במהרה, אך מולה ניצבת שאלקה, אחת הקבוצות הלא יציבות של העונה. שאלקה מגיעה אחרי הפסד לפרייבורג ונמצאת במקום העשירי וסיימה את העונה עוד לפני כמה חודשים כשהיא מציגה יכולת חלשה ומאכזבת למדי, למרות כמה הברקות במשחקים גדולים.

במשחק השני נמצאים אלמוג כהן וקבוצתו אינגולשטאדט במצב הכי גרוע שיכולו לבקש. אינגולשטאדט נמצאת במקום הלפני אחרון עם 30 נק' בלבד, 4 פחות בהמבורג כשנותרו 6 נק' בקופה והקרב מותח מתמיד. אינגולשטאדט אין ספק נלחמת על חייה אך כרגע היא סופרת 4 משחקים ללא ניצחון וכרגע היא חייבת כל נקודה אפשרית. מולה ניצבת פרייבורג שמספקת עונה יוצאת מן הכלל עבור אוהדיה והיא ממוקמת במקום החמישי שמוביל לליגה האירופית והמטרה שלה היא לשמור על מקום זה עד לסוף העונה כאשר 4 קבוצות מתחתיה עדיין בתמונה. פרייבורג מגיעה אחרי ניצחון על שאלקה ואין ספק שהבדלי הרמות בינה לבין  אינגולשטאדט יחסית גדולים אך דווקא עם הגב לקיר, אלמוג כהן וחבריו יוכלו לעשות את הבלתי אפשרי במגרש בפרייבורג ואולי כנגד כל הסיכויים להגיע לפחות למקום המוביל למבחני הישארות ולהוריד את המבורג או מיינץ ליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort