מגן המלוכה: מרסלו חוגג יום הולדת 29

הוא התחיל את הקריירה שלו בפלומיננסה שבברזיל, אך כבר בגיל 19 חתם בריאל כשהוא מסומן כיורשו של רוברטו קרלוס, אך לא החל טוב, גבות הורמו ונאמר עליו שהוא בכלל לא יודע לעשות הגנה ואף הנחיתו את קונטראו כתחרות עבורו אלא שדווקא אז הפך מרסלו למגן המושלם שהוא משלב בין יכולות התקפיות קטלניות לבין הגנה חזקה וכל זה כשהשיא עוד לפניו. היום (ו') הוא חוגג את יום הולדתו ה-29

ריאל מדריד ידוע בתור המועדון של המלוכה לכן אבקש ממכם להפוך את השחקנים לצבא של המלך, די קל החלוצים והקשרים ההתקפים הם הלוחמים הטובים ביותר, אלו ששולחים קדימה כדי "להרוג" את היריבה, מאחוריהם הקשרים שהם בעצם מדומים לקשתים הם יורים כדורים מרחוק ועוזרים לחלוצים ולבסוף מאחורי כולם נמצאים שחקני ההגנה והשוער שהם בעצם מדומים ללוחמים עם שריון ענק אלו שלא יתנו לממלכה ליפול, אך בממלכה של ריאל מדריד יש מישהו אחד, שעושה את כל התפקדים ביחד, התפקיד המקורי שלו הוא להיות המגן של המלוכה ולשמור על השער אבל כבר מההתחלה הוא הציג יכולות התקפיות מדהימות וגבות הורמו בנוגע להיות מגן אך בשנים האחרונות הוא העלים כל צל של ספק והפך את עמדת המגן במלוכה של ריאל לאחת העמדות החשובה ביותר. היום (ו') הוא חוגג את יום הולדתו ה-29, הכירו את סיפורו של מגן המלוכה מרסלו.

מרסלו ויירה דה סילבה ג'וניור  נולד ב-12 במאי 1988 כבר מגיל קטן התאהב בכדורגל ובגיל 14 כבר החל לשחק בילדים של פלומיננסה, כשהיא בן 17 כבר עלה לקבוצת הבוגרים ובמשך שנתיים הציג יכולות נהדרות שמשכו את העיניים של המועדונים באירופה, באותה תקופה ברזילאי אחר, העונה לשם רוברטו קרלוס שהיווה עבור מרסלו מודל לחיקוי עזב את ריאל מדריד שהחליטה בצעד אמיץ להחתים את מרסלו ולהכריז כי הוא היורש של קרלוס הגדול, הרבה גבות הורמו מרסלו היה אלמוני לחלוטין אך במלוכה של מדריד האמין במגן הצעיר, מרסלו החל תחילה על הספסל ולאט לאט השתלב בהרכב, למרות שהיה שייך להרכב של אחת הקבוצות הטובות ביותר המשיך למשוך ביקורות שליליות בעיקר בעקבות אהבתו הרבה לעלות קדימה, דבר שגרם לחורים בהגנה של המלוכה, מרסלו המשיך להיות המגן של ריאל מדריד, אך הרבה מאמנים ניסו להסית אותו לאגף ואפילו לעמדת החלוץ לתקופה קטנה תחת חואנדה ראמוס, מרסלו אף הודה שהוא נהנה מלהיות חלוץ, השיא לגבי הספקות כלפיו ועמדתו במגרש הגיעו כאשר קונטראו נחת במדריד והיה אמור להחליף את מרסלו בתפקיד המגן השמאלי אלא שדווקא אז הוא השתנה.

מרסלו (משמאל) במדי פלומיננסה (Jornal O Globo)

מרסלו השתפר משנה לשנה למרות שאנשים לא שמו לב להתקדמות המטאורית שלו מרסלו הפך לאחד מהמגנים ההתקפיים הטובים בעולם הוא דהר על אגף, הראה יכולות כידרור ויכולת לעבור שחקנים כמו שרק הברזילאים יודעים אך עדיין היה חסר החלק הגנתי, אלא שאז במדריד נחת המאמן ההגנתי ביותר, ז'וזה מוריניו מאותה תקופה מרסלו החל לעשות הגנה הוא המשיך לעלות קדימה ולתקוף אך היה טס חזרה אחורה כדי לסגור ולשמור על השער של המלוכה, מוריניו עזב אך מרסלו רק המשיך להשתפר כשהיא עוד לפנינו הגיעה התקופה עם זידאן, מרסלו תחת המאמן הצרפתי השתיק את כולם הפך לאחד השחקנים המשמעותיים ביותר בריאל מדריד שהוא עושה המון גם בהתקפה וגם בהגנה ואף מכריע משחקים חשובים, אוהדי הבלנקוס כבר התאהבו במתולתל הברזילאי ואי אפשר להאשים אותם עבודת ההגנה המעולה, השקט שהוא נותן, היכולות המדהימות בהתקפה, הכדרור הנהדר, ההרמות המצוינות הפכו את הילד הצעיר מפלומיננסה למגן הטוב בעולם היום כשהוא על הדרך משתיק את כל המבקרים ואף משאיר מאחור את אותו רוברטו קרלוס שאותו היה אמור לרשת. כדי להבין את גדולתו של מרסלו בשנים האחרונות צריך ללכת לשני משחקים בלבד אחד, גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו ב-2014, שם בהארכה שלכולם אין כוח לנשום והוא רץ אולי יותר מכולם הוא עושה עוד ספרינט אחד משאיר מאחוריו את כל ההגנה של היריבה וכובש, המשחק השני הוא השנה מול באיירן מינכן, שוב הארכה, שוב כולם עייפים ושוב מרסלו בכושר אדיר נותן ספרינט מדהים משאיר את כולם מאחור ומבשל שער לרונאלדו.

מרסלו (מימין) רוקד עם חבריו לקבוצה (Ronaldo7.net)

הילד מפלומיננסה הפך לאחד השחקנים הטובים ביותר בריאל מדריד, השתיק כל מבקר אפשרי, המציא מחדש את עמדת המגן וגורם לכל העולם לקנא בריאל מדריד שיש לה שחקן כמוהו, היום (ו') הוא חוגג את יום הולדתו ה-29 וכפי שידוע השיא מגיע רק בגיל 30 כך שהשיא עוד לפנינו ולאוהדי ריאל נשאר לענות ממנו לעוד כמה שנים טובות, אנחנו נאחל לו מפה את כל ההצלחה האפשרית ובשביל אוהדי ריאל גול שלו בליגת האלופות בהחלט יעשה את העבודה וירשום אותו באותה שורה עם הבלנקוסים הגדולים ביותר כשהוא ללא ספק באותה שורה אם לא יותר מהמודל לחיקוי שלו, רוברטו קרלוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort