"הראשונה שתיפול" – לקראת הישורת האחרונה של הליגה הלאומית

מחזור 36 בליגה הלאומית, המחזור הלפני האחרון בליגה, יפתח בשישי בשעה 16:00, עם משחקי הפלייאוף התחתון בנוסף עם התמודדות של הפלייאוף העליון, בין בני לוד לבין אח"י נצרת. ביום שני ינעל המחזור עם שלושה משחקים נוספים מן הפלייאוף העליון.

מכבי הרצליה – עירוני נשר

חניכיו של אייל לחמן יארחו את המשחק לאחר שהשיגו רצף של שני ניצחונות רצופים לאחר שכבשו שער בתוספת הזמן מול שעריים, והבטיחו באופן כמעט מוחלט כי ישארו בליגה. מולה תתמודד נשר שתנסה להציל את עצמה מירידה לאחר שסיימה את צמד המחזורים הקודמים בתוצאה מאופסת,אך היא נמצאת טרם המחזור בשוויון נקודות עם ירושלים כשרק הפרש של שער בודד השאיר את הקבוצה הצפונית מעל הקו האדום. מבחינת הסטטיסטיקה המצב לטובתה של נשר כשהיא ניצחה בשני המפגשים בין השתיים, כשהיא תקווה להוציא נקודות חשובות גם משחק חוץ  קשה זה.

מכבי שעריים – הפועל ירושלים

משחק מבחן לשתי הקבוצות שנמצאות בתחתית הליגה, מכבי שעריים פספסה הזדמנות חשובה מול הרצליה והיא עם רגל וחצי בליגה השלישית למרות שכבשה בשני המחזורים שישה שערים ושחקני הקבוצה הראו שהם מוכנים להילחם עד הסוף.
חניכיו של דוד מרטין לא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים וצמודים חזק במאבק ההישארות כשברשותו גאאטאן וורן, השחקן הדומיננטי בקבוצה שהיה זה ששם את הכדור ברשת שלוש פעמים ברציפות במחזורים האחרונים ומנע הפסד נקודות יקרות. ניצחון של ירושלים יקרב אותה להישארות כשאשר היא נמצאת במקום המוביל למבחנים טרם ההתמודדות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גאאטאן וארן, יציל את הפועל ירושלים? (עמוד הפייסבוק של הפועל ירושלים)

הפועל עפולה – הפועל נצרת עילית

אל דרבי העמק יגיעו שתי הקבוצות לאחר שבועיים בהם הן לא הצליחו לנצח. חניכיו של ראובן עטר יחזרו למגרש הביתי לאחר תבוסה מול רמת השרון, אך הם עדיין מוליכים בביטחה את הפסגה בפלייאוף התחתון. מולה נצרת עילית שכאמור עדיין מתחת לקו האדום עם אותן הנקודות כמו ירושלים ונשר, ובכדי להישאר בליגה היא תצטרך לשוב ולנצח לראשונה במפגשי הדרבי ביניהן, כשהמאזן העונה עומד על ניצחון לעפולה, והמפגש בסיבוב השני שהסתיים ללא הכרעה.

הפועל ראשון לציון – הפועל ניר רמת השרון

הקבוצה מעיר היין תגיע למשחק הביתי לאחר שהבטיחה מעשית את ההישארות אך לא ניצחה בשני המחזורים הקודמים. חניכיו של ברקוביץ' משחקים בעיקר בכדי לסיים את הליגה בטעם טוב לאחר התקופה השלילית.
רמת השרון הייתה המנצחת הגדולה של המחזור הקודם לאחר שהביסה את עפולה 4:1 והתרחקה מן המקומות המסוכנים, השחקנים יהיו חייבים לא להיות שאננים מכיוון שאם היא תאבד נקודות, הקבוצות תחתיה יהיו כולות עדיין לנשוף בעורפה ולגרום לה לשוב לצרות בתחתית.
הפועל בני לוד – מכבי אח"י נצרת

לאחר שהביסה את הפועל רמת גן תשוב הפועל בני לוד למגרש הביתי להתמודדות פתוחה מול אח"י נצרת שבניגוד לכך הובסה 6:2 על ידי קטמון, כשסיימה את המשחק ב 8 שחקנים בלבד. המשחק אומנם לפרוטוקול אך כפי שהמחזורים האחרונים מראים כמות השערים הגבוהה מגיעה דווקא במשחקים אילו.

משחקי יום שני :

הפועל רמת גן – בית"ר תל אביב\רמלה

חניכיו של ליאור זדה שלא הראו בשבוע שעבר כי הם בטוחים שהם רוצים לעלות, ישובו למגרש הביתי לאחר שהובסו מול בני לוד, והתרחקו מחלום העלייה אך הם תלויים בעיקר בהפועל עכו, שכן 6 נקודות בלבד מפרידות בינהן ובכך המטרה לפני הכל לנצח ולקוות למעידה של עכו. דווקא במשחק הקרוב תצא בית"ר תל אביב\רמלה הקבוצה הרעבה של הליגה כשבשבוע שעבר הביסה את הפועל עכו 5:0, והיא מקווה להמשיך במלאכה ובהבקעת השערים.

שחקני רמת גן, לא אמרו את המילה האחרונה? (עמוד הפייסבוק הרשמי הפועל רמת גן)

הפועל עכו – הפועל פתח תקווה

הקבוצה הצפונית תשוב למשחק הביתי כשהיא מחטא את הפצעים מן התבוסה בשבוע שעבר, כשהיא עדיין תלוייה בעצמה במאבק כרטיס העלייה השני. יש לציין מיד כי בשלושת המחזורים הקודמים כבשו חניכיו של שלומי דורה שער בודד, ובכך יצטרך שלומי דורה ללמוד את שיעורי הבית מן המשחק הקודם. מן העבר השני יורם הוכנבוים מאמן פתח תקווה, שב למגרש האקסית בעכו דווקא לאחר שבימים האחרונים הודיעה כי לא ימשיך לעונה נוספת. הוכנבוים צפוי לדרבן את חניכיו לנצח למרות שהקבוצה סיימה את העונה ואין לה כעת על מה להילחם.

מכבי נתניה – הפועל קטמון ירושלים

לאחר שכבר עלתה לליגת העל והחלה את החגיגות, תחזור נתניה למגרשה הביתי ובהחלט תרצה להמשיך ללא הפסד לאחר שעל סף סיום המשחק הקודם כבש ערן לוי בדקה ה 90', ומנע הפסד שני העונה. מן העבר השני תצא קטמון למשחק חוץ לאחר שבשבוע שעבר ניצחו לראשונה בפלייאוף העליון לאחר הביסו את אח"י נצרת. חניכיו של בן זקן ירצו לסיים את העונה בצורה טובה אך הסטיסטיקה היא לטובת נתניה שניצחה בשני המפגשים בין השתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort