סאנצ'ז משאיר את ארסנל במאבק הצמרת

ארסנל מגיעה לאצטדיון הסנט מרי למשחק חוץ מול סאות׳המפטון במסגרת המחזור ה-35 בליגה כאשר היא יודעת שהסיכויים להעפיל לליגת האלופות עדיין קיימים. עם משחק פחות ממנצ׳סטר יונייטד כאשר הפער בין השניים עומד על 2 נקודות בלבד, ניצחון הערב יביא אותה כבר למקום החמישי ויגדיל את סיכוייה להעפיל לליגת האלופות כשהפער בינה לבין סיטי הרביעית יעמוד על 3 נקודות בלבד. מנגד מגיעה סאות׳המפטון אחרי תיקו נהדר מול ליברפול ותנסה גם היא להשיג את שלושת הנקודות מהחניכים של ונגר, כשהיא יודעת שהסיכוי להעפיל לליגה האירופית קיים במידה ומנצ׳סטר יונייטד תזכה במפעל. השניים נפגשו העונה כבר שלוש פעמים, פעם אחת בליגה ועוד פעמיים בגביעי הליגה, כאשר במפגש האחרון בין השניים בגביע, ניצחה ארסנל בתוצאה מוחצת של 5:0.

מהלך המשחק:

התלהבות רבה של סאות׳המפטון בפתיחה עם הזדמנות של נתן רדמונד לאיים על השער של צ׳ך אך ההגנה של ארסנל מסתדרת עם זה בלי הרבה בעיות. ארסנל הגששנית מנסה להוביל בכדור איך מתקשה מול הלחץ של המארחים שמציגים יכולת טובה יותר.

למרות הפתיחה הנהדרת של סאות׳המפטון המצב הראשון מגיע דווקא מהצד של ארסנל. צ׳מברליין משתחרר יפה בצד ימין ונכנס לכיוון הרחבה שם מחכה ארון ראמזי פנוי לגמרי, ראמזי מקבל את הכדור אך בועט פס לא מדויק שהולך מחוץ למסגרת של פורסטר. רבע שעה של כדורגל ואנחנו עדיין עם 0:0.

וולבק במאבק על הכדור. (העמוד הרשמי של ארסנל)

העניינים מתחממים כאשר אנחנו מקבלים כדורגל שוטף עם ריצות משני הכיוונים אך עדיין ללא איום אחד למסגרת של אחד השוערים. בדקה ה-31 זה סוף סוף קורה, איום ראשון למסגרת של גאיבאדיני שמקבל במקרה כדור חוזר ומוצא עצמו מול צ׳ך העירני שעוצר אותו ומונע מסאות׳המפטון לעלות על לוח התוצאות. כאשר הלחץ עולה ושני הקבוצות הופכות למאיימות אנחנו מקבלים פצוע ראשון מהצד של ארסנל. צ׳מברליין נפגע ולא מסוגל להמשיך ביירין יתפוס את מקומו. סאות׳המפטון בדקות נהדרות מצליחה לאיים שוב על השער של צ׳ך, הפעם זהו רדמונד שמ-20 מטר מניף את הרגל ושולח פצצה לחיבור, צ׳ך העירני עם עדיפה נהדרת ושוב ארסנל נצלת בזכות השוער הוותיק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה מתחילה בעיקר עם לחץ של ארסנל שמצליחה להגיע למספר הזדמנויות אבל עדיין לא מצליחה לאיים על פורסטר כאשר היא בשעה של כדורגל בועטת פעם אחת בלבד למסגרת. אנחנו נכנסים לדקה השישים והלחץ של ארסנל עולה שלב, כאשר היא יוצאת להתקפה מתפרצת אוזיל מעביר כדור נהדר לסאנצ׳ס שנמצא בתוך הרחבה סאנצ׳ס מצליח להשתחרר בקלות משני שחקני ההגנה של סאות׳המפטון ובבעיטה שטוחה למרכז השער מכניע את פורסטר, ויש לנו שער ראשון במשחק, 1:0 של סאנצ׳ס מעלה את ארסנל ליתרון בסנט מרי.

סאנצ׳ס מעלה את התותחנים ליתרון. (Emol Deportes)

סאות׳המפטון מרגישה שהמשחק בורח לה כאשר נראה שארסנל מתקרבת לשני שלה וקלוד פואל מגיב בהתאם עם חילוף כפול. נתן רדמנוד שהיה נהדר הערב מפנה את המקום שלו לשיין לונג וגיי׳מי וורד-פראוס יפנה את מקומו לסופיאן בופאל הצעיר בתקווה שהשניים יצליחו להביא לשינוי ולגרום לסאות׳המפטון להשיג שער שיוויון. השינוי מגיע וסאות׳המפטון חוזרת להתקיף מצב מעניין של בופאל אך הוא לא מוצא את המסגרת וארסנל נשארת ביתרון.

ונגר מגיב עם חילוף משלו, וולבק מפנה את המקום שלו לז׳ירו שהעונה עשה חייל כאשר עלה מהספסל. 3 דקות אחרי החילוף אנחנו בתוך הדקה ה83 סאנצ׳ס מסובב את הכדור לרחבה ראמזי נוגח לאמצע וז׳ירו מסיים את ברשת. 2:0 לתותחנים שער נהדר של ז׳ירו בנגיעה הראשונה שלו בכדור, ועדיין כל הקרדיט לאיש הכי חשוב של ארסנל העונה, אלכסיס סנאצ׳ס.

בופאל ממשיך להיות משמעותי בהתקפה של הקדושים ומנסה את מזלו עם בעיטה מהפינה השמאלית, אך שוב פעם הוא לא מוצא את המסגרת ונראה שסאות׳המפטון איבדה תקווה כאשר אנחנו שתי דקות בלבד מהדקה ה-90. בצד השני ארסנל בעיקר מנסה להעביר את הדקות ולשמוע את השריקה שתעלה אותה למקום החמישי ובשביל להרוויח עוד דקה היא מבצעת את החילוף השלישי שלה להערב, אוזיל החלש מפנה את מקומו לקוקלין כאשר הראשון ממש לא ממהר לפנות את מקומו בשביל לסחוט עוד כמה שניות.

שריקת הסיום בסנט מרי ושלושת הנקודות הולכות לתותחנים שמוציאים את עצמם בסוף המחזור במקום ה-5 ושהסיכוי להעפיל לליגת האלופות עדיין קיים. אם לסכם את המשחק הזה אין ספק שזה יהיה בשתי מילים, אלכסיס סאנצ׳ס שממשיך פעם אחרי פעם להראות שהוא מעל היכולת של הקבוצה הזאת ועם שער ובישול מביא לארסנל את שלושת הנקודות הכל כך חשובות האלה. הלחץ בצמרת עולה והקרב על ליגת האלופות חיי מתמיד.

הרכבים:

ארסנל: צ׳ך, מוסטפי, הולדינג, מונראל, צ׳מברליין(ביירין '36), ראמזי, ג׳אקה, גיבס, סאנצ׳ס, אוזיל (קוקלין '89), וולבק(ז׳ירו '80).

סאות׳המפטון: פורסטר, סדריק, סטפנס, יושידה, ברטרנד, רומאו, דיוויס, וורד-פראוס(בופאל '70), רדמונד(לונג '70), גאיבאדיני, טאדיץ׳(רודריגז '81).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort