משלוש תצא אחת

במוקד של משחקי יום שבת אנו נקבל קרב מרתק על האליפות ברומניה, פלייאוף העלייה לפרמיירליג ייצא לדרך ומילאן תנסה לשמור על הסיכויים לאירופה.

יום שבת 19:30 פולהאם-רדינג (צ'מפיונשיפ):

המצב בטבלה לפני הפלייאוף:

פולהאם – מקום 6, 80 נקודות.

רדינג – מקום 3, 85 נקודות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פלייאוף העלייה מהצ'מפיונשיפ, הליגה השנייה בטיבה באנגליה, לפרמיירליג ידע לא מעט רגעים מרגשים, מותחנים וסינדרלות מפתיעות. העונה, ארבע הקבוצות שיתמודדו על כרטיס בודד לפרמיירליג יהיו האדרספילד, שפילד וונסדיי, פולהאם ורדינג. מי שיפתחו את משחקי הפלייאוף אלה יהיו האחרונות, כאשר פולהאם תארח את רדינג למשחק הראשון מבין שניים. האורחים מגיעים לשלב הפלייאוף די רגועים. חניכיו של סלאבישה יוקאנוביץ', אקס מכבי תל אביב, אמנם הבטיחו את מקומם בפלייאוף רק במחזור האחרון, אך ה-"קוטג'רס" מגיעים בכושר טוב כאשר ההפסד האחרון שלהם בעונה הסדירה היה בתחילתו של חודש אפריל  4:2 לדרבי קאונטי. במשך חלקים רבים מהעונה, רדינג נדדה בין המקום הראשון לשני, אך הירידה ביכולת באזור חודש ינואר הרחיקה את הקבוצה מהמקומות שמובילים ישירות לליגה האנגלית הראשונה. הקבוצה הפסידה מחודש ינואר עד סוף העונה הסדירה בחודש מאי בשמונה משחקים מה שגרם לה לנשור מהמקום השני ולהתמודד בפלייאוף העלייה. ההתייצבות של הקבוצה בישרות האחרונה של העונה הציבה את רדינג במקום השלישי שמפגיש אותה עם המקום השישי, פולהאם.

הימור הכותב: אוהדי וקבוצות הכדורגל האנגלי  למודי היסטוריה בפלייאוף, כך שפייבוריטית לזכייה והעפלה לפרמיירליג קשה מאוד לזהות. 1-1 בסיומו של המשחק הראשון.

אין פייבוריטית (הטוויטר הרשמי של פולהאם)

יום שבת 20:00 פוטו פיניש ברומניה:

המצב בטבלה לפני מחזור הנעילה:

  1. ויטורול 41 נקודות.
  2. סטיאווה בוקרשט 41 נקודות.
  3. דינמו בוקרשט 39 נקודות.
  4. קלוז' 33 נקודות.
  5. קראיובה 31 נקודות.
  6. אסטרה 26 נקודות.
    (הנקודות הן לאחר קיזוז בחצי בסיום העונה הסדירה)

קרב משולש פנטסטי מצפה לנו במחזור הסיום של העונה ברומניה, כאשר ויטורול, סטיאווה בוקרשט ודינמו בוקרשט מתמודדות על האליפות המקומית.

דינמו בוקרשט-אסטרה ג'יורג'יו

אחת מתוך שתי הקבוצות המייצגות את בירת רומניה, בוקרשט, היא דינמו והיא מגיעה למשחק מול האחרונה בטבלת הפלייאוף העליון. דינמו אמנם לא תלויה אך ורק בעצמה, אך אין ספק שכל תוצאה פרט לניצחון על אסטרה לא תתקבל. אסטרה היא החלשה מבין כל 6 הקבוצות שהעפילו לפלייאוף העליון. היא הפסידה בשבעה מתוך תשעה משחקים ששוחקו עד כה ועומדת על מאזן שערים של 16-10 לרעתה. דינמו בוקרשט הטוענת לכתר הפסידה פעם אחת בלבד בתשעת המשחקים האחרונים. ההפסד היה בדרבי מול סטיאווה הגדולה.

תסריט לאליפות: ניצחון על אסטרה ותוצאות תיקו דלות שערים במשחקים של ויטורול וסטיאווה. קשה, אך אפשרי.

שחקני דינמו חוגגים עם הקהל (הפייסבוק הרשמי של דינמו בוקרשט)

סטיאווה בוקרשט-קראיובה

המפלצת שזוללת אליפויות ברומניה לא שבעה, ורוצה להוסיף תואר נוסף לארון הגביעים המפואר שלה. סטיאווה היא ללא ספק האימפריה של הכדורגל הרומני. הקבוצה שהוקמה אי שם בשנות הארבעים קטפה עד כה 56 תארים בזירה המקומית ושניים נוספים בגביעים האירופים. בניגוד לעונות הקודמות בהן הייתה סטיאווה מטיילת לאליפות, העונה מדובר בסיפור אחר. הקבוצה שמייצגת את אנשי הצבא ברומניה מעדה לא מעט פעמים  ולמאבק האליפות הצטרפה ויטורול. סטיאווה מגיעה למשחק מהמקום השני, עם מספר נקודות זהה לזה של ויטורול, אך האחרונה מקדימה אותה בשל התוצאות בין הקבוצות בפלייאוף. גם סטיאווה, בדומה ליריבתה העירונית, מקבלת למשחק האחרון של העונה יריבה יחסית נוחה שהיא פשוט צריכה לנצח. קראיובה ניצחה רק פעמיים בתשעת המשחקים האחרונים וגירדה שלוש תוצאות תיקו.

תסריט לאליפות: ניצחון על קראיובה עם איבוד נקודות של ויטורול  יספיק להנפת צלחת האליפות בפעם ה-27. במקרה וסטיאווה תסיים בתיקו היא חייבת שויטרולול תפסיד ושדינאמו לא תנצח

אליבק, הצטרף בינואר וכבש 6 שערים (הטוויטר הרשמי של סטיאווה בוקרשט)

ויטורול-קלוז'

הקבוצה המפתיעה ביותר שהגיעה לשלבי סיום העונה כמועמדת לזכייה באליפות היא ויטורול. למה מפתיעה? ובכן, ויטורול הוקמה לפני 8 שנים בלבד, היא משחקת באצטדיון שמכיל 4,500 מקומות ישיבה בלבד השוכן בעיירה קטנה בשם אובידיו בה מתגוררים 12,000 רומנים בלבד. הישג השיא של הקבוצה הגיע בעונת 2011/12 בה היא סיימה את העונה כסגנית האלופה. מה עוד מיוחד בקבוצה הצעירה? הבעלים שלה הוא לא אחר מאשר גאורגה חאג'י האגדי. מבחינה מקצועית, ויטורול מגיעה לפוטו פיניש של העונה בכושר הטוב ביותר מבין שלושת הקבוצות שמועמדות לאליפות. יריבתה, קלוז', אמנם יצאה ממירוץ האליפות, אך גם היא צריכה את הנקודות שלה כדי לסיים במקום הרביעי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית.

תסריט לאליפות: תיקו מול האורחים יספיק אך ורק אם סטיאווה תפסיד ודינמו תאבד נקודות. ויטורול צריכה לבנות על ניצחון שלה. בתסריט הבלהות של הסד של ויטרולול היא תהיה חייבת שגם סטיאווה תפסיד ושדינאמו לא תנצח.

שחקני ויטורול, המרענן הרשמי (ProSport)

יום שבת 21:45 אטאלנטה-מילאן (סרייה א'):

המצב בטבלה לפני המשחק:

אטאלנטה – מקום 5, 65 נקודות.

מילאן – מקום 6, 59 נקודות.

שלושה מחזורים נותרו לסיומה של העונה באיטליה ומילאן עוד לא מוותרת על המקום באירופה. בקופה נותרו 9 נקודות והרוסונרי רחוקים 6 נקודות מהמקום החמישי בוא נמצאת יריבתה, אטאלנטה. האורחת מגיעה אחרי תבוסה קשה ב-"סן סירו" לאחר שרומא ניצחה אותה 4-1 והקטינה את הסיכויים שלה לחזור למסגרת אירופית סוף כל סוף. אטאלנטה רושמת את אחת מהעונות הטובות ביותר שלה בתולדות המועדון. במשך כל העונות בעשור הנוכחי הכחולים-שחורים מברגאמו לא פרצו את תקרת הזכוכית של מרכז הטבלה באיטליה ואף ירדו לליגת המשנה בסוף עונת 2009/10 וחזרו לסרייה א' בעונת 2011/12. ב-12.03.2017, אטאלנטה הושפלה ע"י אינטר בתוצאה 7-1 ומאז ה-"אלה" יצאה לדרך חדשה. האוהדים תמכו ורוממו את האווירה בקבוצה שהשיגה שלושה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. שחקנה המסוכן ביותר של אטאלנטה הוא אלחנדרו גומז שכבש העונה 14 שערים ובישל 10 פעמים.

הימור הכותב: אטאלנטה נמצאת במומנטום הרבה יותר חיובי מזה של מילאן שמגיעה אחרי רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. 2-0 למארחים.

המשחק הקודם נגמר ב-0:0 (GOAL)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort