תכניסו ליומנים: משחקי הכדורגל שאסור לפספס ביום ראשון

ביום ראשון הולכים להתקיים כמה משחקי כדורגל שמומלץ מאוד לראות ועל מנת שלא תפספסו אף אחד מהם. הנה הכנה לארבעת המשחקים שפשוט חובה לראות.

בשיקטאש – פנרבחצ'ה (ראשון 19:00)

אצטדיון: וודאפון ארנה

משחק צמרת לוהט בטורקיה! הדרבי החם של איסטנבול יפגיש בין פנרבחצ'ה לבישקטאש. אחרי שהמוליכה של הליגה בשיקטאש הפסידה בשבוע שעבר לאיסטנבול בי.בי שמדורגת שנייה בטבלה והפער ביניהן צומצם ל-4 נקודות בלבד. הפעם בשיקטאש פוגשת ביריבה קשה לא פחות, פנר, שמגיעים למשחק אחרי רצף מרשים של ארבע ניצחונות מהמקום השלישי בטבלה והם רוצים להשיג ניצחון חוץ חשוב ולפתוח את מאבק האליפות שכבר היה נראה גמור. אחרי שהקבוצות נפרדו ב-0:0 בסיבוב הראשון, הקבוצות גם נפגשו במסגרת הגביע הטורקי ושם פנר ניצחה 1:0 מה שאומר שבשני המשחקים שנערכו העונה בין הקבוצות, בשיקטאש לא השכילה לכבוש. שתי הקבוצות רוצות הכרעה הפעם וזה משחק קריטי ביותר לשתיהן. ניצחון של בשיקטאש יקרב אותה לתואר משמעותית בעוד הפסד שלהם בתוספת ניצחון של איסטנבול והפער הוא נקודה בלבד בעוד ניצחון של האורחים והם יכולים להרוס ליריבתם המושבעת את הדרך לאליפות ולהיכנס חזק במרוץ בעצמם. בשיקטאש תחסר במשחק את דושקו טוסיץ' עקב צבירת כרטיסים צהובים ופנר תחסר את מהמט טופאל מאותה סיבה. אוהדיה החמים של בשיקטאש שמרבים להתעצבן בעיקר מול פנר יספקו אווירה מחשמלת ושקט לא הולך להיות ביציעים.

שימו לב: מוסא סו. הסנגלי הנפלא של פנר הוביל אותה לניצחון במחזור הקודם עם צמד שערים בניצחון 2:1 על ריזספור. סו שידוע בשערים האדירים שהוא כובש (הרבה מספרות) הוא מלך השערים של פנר עם 11 כיבושים ב-20 משחקים בלבד ועושה רושם שהוא הפך להיות השחקן שסומכים עליו לשים את את הכדור ברשת אפילו יותר מרובן ואן פרסי. סו הוא לא חלוץ קלאסי אבל יודע להתעלות כשצריך ויודע להבקיע ולנצח משחקים גם כשהוא לא נותן משחק גדול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההימור שלי: הפתעה! 2:0 לפנר בחוץ על בשיקטאש ובשקטאש תתחיל לדאוג למקום הראשון שלה.

מכבי חיפה – מכבי תל אביב (ראשון 20:15)

אצטדיון: סמי עופר

הסופר קלאסיקו של הכדורגל הישראלי לא באמת מפגיש בין שתי הקבוצות הטובות בישראל אך הוא תמיד מפגש מעניין. חודש ויום עברו מאז שמכבי תל אביב הביסה בביתה את מכבי חיפה בתוצאה 3:0 וכבר שתי הקבוצות נפגשות להתמודדות נוספת. מכבי תל אביב מגיעה למשחק חסר חשיבות מבחינתה אחרי שאיבדה כל סיכויי לזכות בתואר האליפות והראש שלה כבר נמצא במשחק גמר גביע המדינה מול בני יהודה ובעונה הבאה. וידיגאל צפוי לתת לשחקנים שראו ממנו פחות דקות במהלך העונה את חולצת ההרכב, שחקנים כמו שגיב יחזקאל, ארון שויינפלד וצמד הברזילאים, ראמון ומרסלו דוס סנטוס עשויים לקבל הזדמנות להוכיח את עצמם באחת הפעמים הראשונות העונה. למרות שזה משחק חסר חשיבות מבחינתה של מכבי, השחקנים שישחקו הולכים לתת מעצמם הכל גם בגלל היריבות מול מכבי חיפה וגם בשביל להוכיח את עצמם.

מכבי חיפה מגיעה למפגש מהמקום השישי כשהתקוות להגיע לאירופה ממשיכות ללכת ולהתרחק. חיפה מגיעה למשחק בתקופה רעה מבחינתה אחרי שבחמשת משחקיה אחרונים הם הפסידו ארבע משחקים וניצחו אחד. בנוסף, בחמשת משחקיה האחרונים של חיפה, הקבוצה השכילה למצוא את הרשת פעם אחת בלבד. דמארי, קהת, ורמוט ועטר מציגים יכולת רעה משחק אחרי משחק וקשה לראות כיצד הם יצליחו לכבוש דווקא נגד מכבי תל אביב. היתרון של חיפה הוא שהיא יודעת לשחק טוב על מתפרצות, היא יכולה לסגור את המשחק ולשחק על המהירות של שחקני ההתקפה שלה ואז היא אולי יכולה להפתיע את האורחת.

שימו לב: יוסי בניון. בניון הצליח לשקם את הקריירה שלו במכבי תל אביב בצורה מופלאה. הוא מציג יכולת נפלאה משחק אחרי משחק, מזין כדורים להתקפה וגם מנהיג ברוחו. יש לי הרגשה שדווקא מול האוהדים הזועמים של מכבי חיפה הוא יכול להתעלות על עצמו ולתת משחק גדול (אם הוא הולך בכלל לשחק כמובן).

ההימור שלי: 2:0 לא קשה מדי למכבי תל אביב.

שויינפלד – הולך לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו? (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מילאן – רומא (ראשון 21:45)

אצטדיון: סאן סירו

קרב מרתק באיטליה. רומא מגיעה למשחק בצל ההודעה על פרישתו של טוטי מהמקום השני בטבלה כשהיא עם 75 נקודות ורחוקה מהמקום הראשון מרחק של 9 נקודות שנשארו רק עוד 12 נקודות בלבד בקופה והיא כבר לא תזכה באליפות אבל המאבק על המקום השני עדיין חי ובועט כשנאפולי שנמצאת במקום השלישי עם 74 נקודות רחוקה נקודה אחת בלבד מרומא. רומא מגיעה למשחק אחרי שהפסידה בביתה המחזור הקודם בתוצאה 3:1 ללאציו ואיבוד נוסף של נקודות עשוי לעלות לה במקום השני. בנוסף, במחזור הבא, רומא פוגשת את יובנטוס שכנראה תרצה להבטיח מולה את האליפות ורומא פשוט לא יכולה להרשות לעצמה איבוד נקודות בסאן סירו. רומא תחסר במשחק זה את קווין סטרוטמן, אנטוניו רודיגר ואת אלסנדרו פלורנצי.

מילאן מגיעה למשחק מהמקום השישי והיא תשמח מאוד לבסס את עצמה במקום זה עם ניצחון ביתי על יריבתה הוותיקה. אינטר שממוקמת במקום השביעי נושפת בעורפה של מילאן כשהיא במרחק 3 נקודות בלבד ממנה ומילאן בטוח רוצה לסיים את העונה לפני אינטר וזה משחק חשוב מאוד גם בשבילה. מילאן מגיעה למשחק מול רומא בתקופה לא קלה מבחינתה אחרי שסיימה רק בתיקו עם קרוטונה במחזור הקודם והפסידה 2:1 לאמפולי לפני שני מחזורים. הפסדים אלו נגרמו גם בשל החוסרים הרבים של מילאן עקב פציעות רבות והרחקות. מילאן תחסר במשחק זה את ג'רארד דלופאו, ג'אקומו בונאבנטורה, לוקה אנטונלי ואת יוראי קוצ'קה המורחק.

במפגש הראשון העונה שנערך בין הקבוצות, ניצחה רומא בביתה בתוצאה 1:0 משער של ניינגולן והפעם האחרונה בה מילאן הייתה זו שניצחה בקרב בין הקבוצות הייתה במאי 2015. לפני שנתיים.

שימו לב: אדין דז'קו. מספר 9 של רומא נותן עונה ענקית שהחזירה אותו למרכז הבמה ובגדול. דז'קו מגיע למשחקים גדולים, מציג יכולת נפלאה ובעיקר, הוא לא מפסיק לכבוש. לדז'קו יש העונה 25 שערים והוא מוצא את הרשת כל 111 דקות. אני בטוח שמילאן תשמור עליו ב-100 עיניים אך עם המהירות של ההתקפה של רומא וחוש ההתמצאות הנפלא של דז'קו, זה הולך להיות קשה מאוד עבורם.

ההימור שלי: 3:2 דרמטי לרומא.

חזר לכבוש בלי הפסקה – אדין דזקו (Sky Sports)

מארסיי – ניס (ראשון 22:00)

אצטדיון: סטאד ולודרום

הדרבי של דרום צרפת אף פעם לא היה מותח יותר. מארסיי שמתחרה חזק על המקום הרביעי הנחשק מארחת בביתה החם את ניס שעדיין יכולה לקוות לנס שיביא אליה את האליפות בסוף העונה או לפחות את המקום השני.

מארסיי מגיעה למשחק בתקופה נפלאה עבורה אחרי שלא הפסידו אף משחק מאז אותו 5:1 משפיל שספגה מפריז ב-26 בפברואר. מארסיי מגיעה למשחק שהיא ממוקמת במקום השישי עם 55 נקודות במאזנה שהיא רחוקה 2 נקודות בלבד מליון שנמצאת במקום הרביעי. מארסיי גם מגיעה למשחק זה עם הרבה ביטחון אחרי שהתפוצצה על קון עם 5:1 בחוץ בכיכובם של מקסים לופז (צמד) ותובן (שלושער) הלוהט שמחזיק כבר ב-13 כיבושים ו-7 בישולים העונה ועושה רושם שהוא השחקן הכי חשוב במערך של מארסיי, אפילו יותר מגומיס ומדימטרי פאייה.

ניס מגיעה למשחק אחרי שקירבה במחזור הקודם את מונאקו אל תואר האליפות עם ניצחון 3:1 כדול על האלופה פ.ס.ז'.  הדרומיים מגיעים למשחק מהמקום השלישי עם 67 נקודות שמונאקו שנמצאת במקום הראשון מחזיקה ב-73 נקודות ומשחק חסר ונראה כי ניס כבר לא תזכה באליפות אך היא עדיין חפצה להמשיך את העונה המדהימה שלה ואולי לסיים את העונה במקום השני, וכמובן, לנצח את מארסיי, יריבתה הגדולה ביותר. ניס מחזיקה ברצף מכובד מאוד של משחקים ללא הפסד כשהפסדה האחרון היה ב-4 בפברואר כשהובסה 3:0 על ידי מונאקו. מעבר לעונה הקבוצתית המדהימה של ניס, מריו באלוטלי הצליח להחזיר את הקריירה שלו למסלול הנכון והפך למוציא לפועל העיקרי של ניס כשהוא מצא את הרשת כבר 14 פעמים העונה והוא רוצה אפילו יותר.

כמובן שאי אפשר לדבר על הדרבי של דרום צרפת מבלי להתייחס לקהלים המדהימים שמלווים את שתי הקבוצות האלו ומקפידים לתת הופעה בכל משחק ובעיקר במשחק הזה. הולכת להיות אווירת מלחמה ביציעים. המפגש הראשון של הקבוצות העונה, סיפק לנו את האחד המשחקים הטובים של עונת הכדורגל הצרפתית כשניס ניצחה את מארסיי 3-2 בביתה מצמד של מריו באלוטלי (באלוטלי כבש את שער הבכורה שלו במשחק זה).

שימו לב: פלוריאן תובן. השחקן שמושאל מניוקאסל הפך להיות אחד הגורמים אם לא הגורם הכי חשוב במארסיי. הפליימיקר הצרפתי נמצא בכושר מפחיד ויש לו לא פחות מחמישה כיבושים בשלושת המשחקים האחרונים של מארסיי. לבדו הוא גורם ל-20 שערים (כבש 13 ובישל 7) מתוך 53 שערי הזכות של מארסיי העונה. תובן הוא הפתעה נעימה ולדעתי הוא הולך לקבל הצעות מקבוצות טובות יותר ממארסי במהלך פגרת הקיץ.

ההימור שלי: 1:1 עם אווירה נפלאה ביציעים.

אוהדי מארסיי יודעים לספק אווירה (101 Great Goals)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort