דרבי איטלקי, מחזור הסיום בצ׳מפיונשיפ והקרב על אירופיה באנגליה

יובנטוס-טורינו (שבת 21:45):

אחרי ניצחון החוץ החשוב של יובנטוס על מונאקו שמקרב אותה בצעדי ענק אל הגמר, תחזור יובה אל הדרבי של טורינו, שם תתמודד מול יריבתה העירונית. 4 מחזורים לסיום העונה כאשר הפער בין יובנטוס לרומא עומד על 9 נקודות, הסיכוי לאליפות יכול להסתיים מעשית במידה ויובנטוס תסיים את המחזור עם 3 נקודות ביד. טורינו מנגד איבדה כל משמעות בליגה ותגיע לדרבי הקרוב שרק הרצון לנצח את היריבה העירונית עומד על הפרק. אך מלבד ״חוסר המשמעות״ של טורינו במשחק הקרוב יובה מגיעה לדרבי כאשר היא מנצחת את ארבעת המפגשים האחרונים בין השניים וש-3 מנצחונותיה הסתיימו עם הפרש של שני שערים לפחות, בנוסף יובה היא קבוצת הבית הטובה ביותר באיטליה כאשר היא ספגה בכל העונה רק 8 שערים בבית מתוך ה-22 שנכבשו נגדה. כמו שזה נראה יובנטוס בדרך לעוד אליפות קלה בליגה שכבר הרבה שנים לא מייצרת לנו תחרות אמיתית.

כדאי לשים לב ל: גונסאלו היגוואין, עם 23 כיבושים בליגה ועוד צמד מדהים מול מונאקו, כנראה שהחלוץ הארגנטיני הוא האיש החם של יובה.

הימור: לא משחק קשה במיוחד של יובנטוס ו3-0 קל שמתחיל את החגיגות ביובנטוס סטדיום.

היגוואין חוגג על מונאקו. (Stuff)

שפילד וונסדיי-פולהאם (ראשון 14:00):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אז אמנם לנו נראה שליגת המשנה באנגליה (הצ׳מפיונשיפ) נגמרה לאחר העפלה של צמד הנציגים הישראלים שלנו, חמד וכיאל לפרמייר ליג. אבל בזמן ש״אנחנו״ חוגגים את העלייה של ברייטון ישנם עוד מאבקים על מיקומים ופלייאוף שפתח. במסגרת המחזור האחרון של הליגה תארח שפילד וונסדיי את פולהאם בהילסבורו שבשפילד בקרב על מיקום שבעיקר נוגע לוונסדיי. השניים מגיעות למשחק כאשר האחת הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף והשנייה נמצאת שם מעשית (פולהאם), רק תוצאה ביזרית בה היא תפסיד  ולידס תנצח את וויגן כשסך השערים של הניצחון של לידס וההפסד של פולהאם הוא יותר מ-14, רק אז פולהאם תפסיד את מקומה בפלייאוף הקרוב. נחזור לקבוצה שהמשחק הזה עוד משנה לה, שפילד וונסדיי שבמידה ותנצח תוכל למצוא את עצמה במקום השלישי ולקבל את ההגרלה ה״נוחה״ ביותר בפלייאוף בכך שתשחק מול הקבוצה במקום ה-6, ככל הנראה פולהאם.

כדאי לשים לב ל: מלך השערים של וונסדיי העונה, סם ווינאל (13), ינסה לסיים את העונה הסדירה עם עוד כיבוש או שניים לסטטיסטיקה.

הימור: 1-0 קטן לשפילד וונסדיי. השניים יודעות שהליגה גמורה, האחת תנסה לשמור כוחות לפלייאוף ומנגד לשנייה לא נשאר באמת על מה לשחק.

פרננדו פורסטיירי, אחד הבולטים של שפילד העונה. (Owlstalk)

וויגן את׳לטיק-לידס יונייטד (ראשון 14:00):

משחק נוסף שיתרחש במסגרת ליגת המשנה באנגליה הוא בין וויגן ללידס. גם פה נראה שלשניים אין הרבה על מה לשחק כאשר וויגן הבטיחה את הירידה, לאחר עונה אחת בלבד מאז החזרה לצ׳מפיונשיפ, ומנגד לידס שאיבדה את הפלייאוף פעם נוספת. סביר להניח שהראש של השניים נמצא כבר בעונה הבאה, וויגן תצרך להתמודד שוב עם עלייה לאחר שהצליחה לעשות זאת בפעם הקודמת תוך עונה בלבד. לידס לעומת זאת יודעת שהקיץ העיסוק בעיקר בכריס ווד, מלך שערי הצ׳מפיונשיפ (26 כיבושים), לאחר שכבר שמו קושר עם אברטון נראה שזה עניין של זמן עד שיגיעו הצעות נוספות.

כדאי לשים לב ל: כריס ווד, מלך השערים של הליגה, ללא ספק השחקן המסוכן ביותר על המגרש ובצ׳מפיונשיפ בכלל.

הימור: לידס תתנחם בניצחון של 2-0 מול וויגן החלשה כאשר לשני הקבוצות התוצאה לא משמעותית.

כריס ווד, כנראה יהיה זה משחקו האחרון בקבוצה. (Daily Express)

ארסנל- מנצ׳סטר יונייטד (ראשון 18:00):

ה״מיוחד״ לא היה נלהב בסיום חצי הגמר הראשון של יונייטד מול סלטה ויגו ובראיון איתו אמר ״אני מרוצה ממהופעה שלנו אבל לא מהתוצאה״. מוריניו המשיך ואמר שהם היו צריכים להבקיע לפחות עוד 3 גולים, ועל זה אין ויכוח. יונייטד שהגיע ל-10 מצבים מול השער וחמישה מהם אף הלכו למסגרת הצליחה למצוא את הרשת פעם אחת בלבד, אבל פעם ראשונה מאז הפציעה של זלאטן ההתקפה של האדומים עבדה כמו שצריך ויונייטד השיגה ניצחון חוץ חשוב בדרך לגמר הליגה האירופית. נראה שביונייטד מקווים בעיקר לזכייה בליגה האירופית בשביל להעפיל בחזרה לליגת האלופות, למרות שההפרש בינה לבין היריבה העירונית, מנצ׳סטר סיטי, עומד על נקודה בלבד. מנגד מגיעה ארסנל עם משחק פחות ממנצ׳סטר יונייטד ו-6 נקודות הפרש מהמקום הרביעי. בשונה מיונייטד ארסנל חייבת את הנקודות כי לה אין דרך אחרת שתוביל אותה לליגת האלופות וכרגע היא תלויה בעיקר בסיטי וב-4 מחזורים שנותרו (5 כולל המשחק החסר). על העונה החלשה של ארסנל דיברו רבות והתותחנים מגיעים למשחק אחרי הפסד קשה בדרבי מול טוטנהאם, שלאחר 22 שנה תסיים מתחת לתרנגולים.
אז נסכם את המשחק הקרוב שפעם היה משחק עונה והיום בעיקר משחק של שתי קבוצות שרודפות אחרי ארבעת הראשונות ומציגות יכולת פושרת, אבל עדיין צפוי להיות חם באמירויות.

כדאי לשים לב ל: מרכוס רשפורד, אחרי השער הגדול מול סלטה והופעה נהדרת של הבחור הצעיר מקווים ביונייטד שסוף סוף מישהו ייקח את מושכות ההתקפה במקום זלאטן, אני מאמין שהוא ימשיך עם הכושר הטוב ויהיה האיש המסוכן במגרש.

הימור: 2-1 לארסנל. נראה שהמשחק טיפה יותר ״חשוב״ לארסנל שהולכת להביא את מה שיש לה ולהשיג 3 נקודות חשובות בקרב על אירופה.

מרכוס רשפורד. ימשיך לבלוט? (BBC)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort