ריאל ניצחה 3:0 את אתלטיקו, שלושער של רונאלדו

חצי גמר הראשון בליגת האלופות, סיפק לנו את אחד המשחקים היוקרתיים באירופה, כשריאל מדריד אירחה בביתה את אתלטיקו מדריד, לדרבי רותח ביותר. ללא חיסורים משמעותיים השתי הקבוצות, קיבלנו משחק אגרסיבי וקצבי, כמו שדרבי צריך להיות.

הם נפגשו פעמים רבות על המגרש, והיום הם נפגשים פעם נוספת על הקווים. דייגו סימאונה וזינאדין זידאן (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

שריקת הפתיחה נשמעה בברנבאו, והדרבי היוקרתי יצא לדרך. כבר בדקה הרביעית, כריסטיאנו רונאלדו שלח אותות ליריבה, שבעט חזק מחוץ לרחבה, אבל הכדור שלו היה רחוק מהמסגרת. בדקה ה-7', האוהדים בלבן כבר קמו בשמחה, אחרי דאבל פס של איסקו וקרבאחל, שהשאיר את המגן הספרדי מול אובלאק, ובזוית קשה הוא בעט בעיטת פאלש ונהדף, וקארים בנזמה החמיץ את המסגרת בכדור החוזר. עשר דקות במשחק, וזה 1:0 לריאל מדריד! אחרי לחץ כבד על השער של הקולצ'ונרוס, הרמה טובה של קאסמירו מצאה את ראשו של רונאלדו, והפורטוגלי שעלה גבוה, שיגר נגיחה שנעצרה רק ברשת.

רונאלדו עלה יותר גבוה מסאביץ', והעניק לריאל את היתרון בדרבי. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-16', רפאל וראן עלה לנגיחה מקרן של טוני קרוס, והצליח לנגוח כדור מסוכן, שבמזל גדול נהדף ע"י אובלאק לקרן. מכדוק הקרן השני, איסקו קיבל את הכדור, פינה לעצמו שטח ובעט כדור מסובב מרחוק, אבל גם הפעם השוער של אתלטיקו היה במקום. בהתקפה הבאה של האדומים-לבנים, כדור עומק מבריק הביא את קווין גמיירו, החלוץ הצרפתי למצב של אחד על אחד עם קיילור נבאס, ובנסיון לעבור אותו, השוער מקוסטה ריקה גבר עליו. בדקה ה-24', בעיטה מסוכנת של מודריץ' שרקה ליד העמוד הימני של אובלאק.

האיש שהשאיר את אתלטיקו במשחק. אובלאק. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

שתי דקות חלפו, וכרטיס צהוב ראשון נשלף בהתמודדות, לחובתו של קוקה, אחרי עבירה על מודריץ'. בדקה ה-29' כמעט קיבלנו שער מדהים מבית היוצר של הבלאנקוס, כשרונאלדו הצליח לנער מעליו את השומר, הרים כדור שפגש את בנזמה בבעיטת מספרת קשה, והכדור ששחרר הצרפתי עבר סנטימטרים ספורים מעל המשקוף. בדקה ה-32', תרגיל מחוכם של גריזמן בכדור חופשי, הביא את דייגו גודין למצב הבקעה קרוב, אבל הבלם מאורוגוואי פספס את המסגרת. המשחק התאזן מאוד בעשרת הדקות הבאות, כששני הצדדים אינם הגיעו למצבי הבקעה ברורים. בדקה ה-43', קאסמירו עלה לכדור גובה וקיבל מרפק בפניו מגודין, ובכך המשחק נעצר עקב הדימום שנוצר בשפה שלו. מרטין אטקינסון האנגלי הוסיף למשחק דקה אחת, ובזמן התוספת, מגנה הימני של ריאל, דני קרבאחל נחת לא טוב על רגליו, ובתסכול רב סימן שהוא לא יכול להמשיך, אך החילוף לא בוצע מאחר ושריקת הסיום לחצי הראשון במשחק נשמעה, וכנראה שנאצ'ו יכנס בתחילת המחצית השנייה.

גריזמן ורונאלדו במחצית האגריסית. יתרון מינימלי לריאל בהפסקה. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מחצית השנייה:

כמו שצפינו, המחצית השנייה נפתחה בחילוף, כשנאצ'ו נכנס למשחק, במקומו של קרבאחל שנפצע. רק שלוש דקות מהפתיחה, וגם ריאל ספגה כרטיס צהוב, כשאיסקו דרך על רגלו של לוקאס פרנדדז. בדקה ה-53', סאול ניגז ראה גם הוא את הצהוב מהשופט, אחרי עבירה גסה. 5 דקות עברו, וחילוף כפול באתלטיקו, כשפרננדו טורס וניקולאס גייטאן נכנסו למשחק, סאול וגמיירו היו המוחלפים. בדקה ה-68', חילוף נוסף בשתי הקבוצות, כשאצל הביתיים איסוק יצא, ומרקו אסנסיו הצעיר נכנס במקומו, ובצד האורח נכנס אנחל קוראה הארגנטינאי, במקום יאניק קראסקו הבלגי. בדקה ה-73', זה 2:0 לריאל מדריד! כדור רוחב של מרסלו מצא את בנזמה, שמסר לא טוב לרונאלדו, אבל טעות חריפה של פיליפה לואיז, מגנה הברזילאי של אתלטיקו, שגרם לכדור לקפוץ, ומי שתרגם את הכדור לשער יעף יפהפה, היא לא אחר מרונאלדו!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שער שביעי בשלושת המשחקים האחרונים שלו בצ'מפיונס. רונאלדו. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-78', ריאל מבצעת את החילוף האחרון, כשלוקאס ואסקז נכנס, במקום בנזמה. רק שלוש דקות על המגרש, ולוקאס הגיע למצב הבקעה טוב, אחרי עבודה גאונית של אסנסיו על האגף, אבל הבעיטה של החלוץ הצעיר חלפה רחוק מהשער. סטפאן סאביץ' ראה כרטיס צהוב מאוחר, אחרי עבירה על רונאלדו מוקדם יותר. בדקה ה-86', זה 3:0 לריאל מדריד! התפרקות בהגנה של אתלטיקו, הובילה לכדור רוחב של ואסקז, שהתגבר בקלות על גודין, ומצא את רונאלדו חופשי ברחבה, והשחקן המצטיין במשחק בקלילות רבה השלים שלושער מבריק.

זידאן שחרר את כל הרגשות, אחרי השער השלישי של רונאלדו. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-88', מודריץ' ניסה את מזלו מרחוק, אבל הכדור שלו רק חלף ליד העמוד הימני. בדקה ה-90', השופט הרביעי הרים את השלט שהורה על תוספת זמן בת שלוש דקות למשחק. בתוך שלושת הדקות שנוספו, ראינו רק את ריאל מדריד עך המגרש, שהניעה את הכדור, בליווי צעקות 'אולה' של הקהל שלה. בתום תוספת הזמן, אטקינסון שרק לסיום המשחק. ריאל מדריד מנצחת 3:0 את אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

הפנים של סימאונה מסבירות הכל. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

הרכבים:

ריאל מדריד: נבאס. מרסלו, וראן, ראמוס, קרבאחל (נאצ'ו, 46'). מודריץ', קאסמירו, קרוס. רונאלדו, איסקו (אסנסיו, 68'), בנזמה (לוקאס, 78')

אתלטיקו מדריד: אובלאק. לואיס, גודין, סאביץ', לוקאס. קארסקו (קוראה, 68'), ניגז (גייטאן, 58'), גאבי, קוקה. גמיירו (טורס, 58'), גריזמן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort