אסור להן למצמץ

עונה ארוכה ומסקרנת הולכת ומתקרבת לסופה ומספר קבוצות מהליגות הבכירות עוד לא אמרו את מילתן האחרונה. מה בתפריט? יום שישי יספק לנו  קרב על מקום בליגה האירופית בגרמניה, טוטנהאם תנסה להיצמד לצ'לסי בדרבי הקטן של לונדון ובספרד סביליה לא מוותרת על המקום השלישי.

יום שישי 21:30 קלן-ורדר ברמן (בונדסליגה):

המצב בטבלה לפני המשחק:

קלן – מקום 8, 42 נקודות.

ברמן – מקום 6, 45 נקודות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בעוד סיפור האליפות נחתם במחזור האחרון כאשר באיירן מינכן זכתה בתואר בפעם החמישית ברציפות, הקבוצות שייצגו את הבונדסליגה במפעלים האירופים עוד לא נקבעו. קלן רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום שמוביל לליגה האירופית. על מנת להגיע לשם היא תצטרך קודם כל לנצח את ורדר ברמן, משימה שמתבררת כלא פשוטה בכלל. האורחת מגיעה לשלבי סיום העונה בכושר פנטסטי. למעשה, היא לא הפסידה ב-12 משחקיה האחרונים. ההפסד האחרון של הירוקים היה אי שם בתחילת חודש פברואר כאשר בורוסיה מנשנגלדבאך גברה עליה 1:0. ה"תיישים" לעומתם פתחו את העונה בצורה טובה הודות ליכולת אישית נהדרת של מודסט שכבש עד כה העונה 23 שערים במסגרת הליגה, אך כאשר חלה ירידה ביכולתו של החלוץ הצרפתי גם קלן החלה לשקוע בטבלה.

שווה לעקוב: מקס קרוזה – חלוצה הגרמני של ברמן שעזב את וולפסבורג בקיץ האחרון בשל בעיות התנהגות, ביסס את מקומו בקבוצתו של אלכסנדר נורי כחלוץ הראשון. קרוזה הוכתר כשחקן חודש אפריל בבונדסליגה ע"י Who Scored אחרי שכבש 8 שערים, בישל 4 ואיים על השערים 16 פעמים בששת המשחקים של ורדר בחודש שחלף. נתונים אלו הובילו את הירוקים למאזן של חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת בחודש העמוס.

הימור הכותב: ברמן נמצאת בכושר נהדר ונראית נחושה יותר להשיג את המקום שמוביל לליגה האירופית. יחד עם קרוזה שקורע רשתות בתקופה האחרונה, סרג' נאברי המוכשר ושחקנים נוספים שגורמים לעונה הזו של הקבוצה להיראות מוצלחת, ורדר ברמן צריכה לנצח את קלן. 3-1 ירוק בסיום.

קרוזה נכנס לקצב (Zimbio)

יום שישי 22:00 ווסטהאם-טוטנהאם (פרמיירליג):

המצב בטבלה לפני המשחק:

ווסטהאם – מקום 15, 39 נקודות.

טוטנהאם – מקום 2, 77 נקודות.

קבוצתו של פוצ'טינו היא מהקבוצות המלהיבות באירופה לפחות בעונה זו. טוטנהאם יצאה עם ידה על העליונה מהדרבי הלוהט של צפון לונדון מול ארסנל (2:0), דבר שעודד את השחקנים לאחר ההדחה מהגביע. התרנגולים רחוקים ארבע נקודות בלבד מצ'לסי שניצבת בפסגת הליגה, ומאמינים שאפשר להפוך את הקערה על פיה ולחטוף לבלוז את האליפות ברגע האחרון. בניגוד לעונות הקודמות, ווסטהאם רושמת עונה רעה מאוד מבחינתה כשהישארותה בפרמיירליג אחרי עונה זו נמצאת בסכנה. חניכיו של ביליץ' רחוקים שבע נקודות מהקו האדום כשבקופה נשארו תשע נקודות. אנדי קארול שנעדר משני המשחקים האחרונים של הפטישים עדיין בספק לדרבי הקטן מול טוטנהאם. כזכור, בעונה שעברה, ווסטהאם ניצחה את טוטנהאם ב-"בוליין גראונד" במסגרת המחזור ה-28, הפסד שגרם להתדרדרות ביכולת הקבוצה של פוצ'טינו ובסופו של דבר גם יציאה ממרוץ האליפות. אין ספק שגם הפעם ווסטהאם תשמח לקלקל לטוטנהאם את התכניות.

שווה לעקוב: כריסטיאן אריקסן – קשרה הדני של טוטנהאם כבש העונה 8 שערים ובישל 12. אריקסן היה מעורב בחמישה מתוך ארבעה עשר השערים שכבשה טוטנהאם בחמשת המשחקים האחרונים. תפקודו על המגרש כקשר התקפי יחד עם עלי ולעתים גם היונג מין סון מאפשר יציאה מהירה של שלושה-ארבעה שחקנים להתקפה ומעורבות של הקשרים בשערים שנכבשים.

הימור הכותב: מול קבוצה מקרטעת במיוחד, אין שום סיבה שטוטנהאם תמעד. פוצ'טינו העמיד קבוצה ראויה לריצה לאליפות וניצחון על ווסטהאם בשישי יקרב את הקבוצה לצ'לסי המוליכה. הספרס לא אמורים להתקשות, 2-0 לאורחים.

אריקסן מלהטט (Hotspur HQ)

יום שישי 22:00 סביליה-ריאל סוסיאדד (לה ליגה):

המצב בטבלה לפני המשחק:

סביליה – מקום 4, 68 נקודות.

ריאל סוסיאדד – מקום 7, 61 נקודות.

משחק מסקרן מצפה לנו בסוף השבוע הקרוב כאשר סביליה תפגוש את ריאל סוסיאדד. לשתי הקבוצות יש על מה לשחק והעונה לא נגמרה מבחינתן. סביליה כרגע תופסת את המקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה, אך סמפאולי חושק במקום השלישי בו נמצאת אתלטיקו מדריד, שלוש נקודות מעל סביליה. גם סוסיאדד לא אמרה נואש בנוגע לליגה האירופית. היא ניצבת במקום השביעי לפני פתיחתו של המחזור ה-36 ורחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לליגה האירופית, בו נמצאת כרגע אתלטיק בילבאו. מאז הפסדה לברצלונה 3:0 לפני כחודש, סביליה שומרת על יציבות ומנצחת בשלושה משחקים מתוך חמשת האחרונים. הפסדה האחרון של יריבתה, ריאל סוסיאדד, היה לקטלונים במשחק צמוד (3:2) ומאז הסטטיסטיקה עומדת על שלושה ניצחונות מתוך שלושה משחקים. אוסביו סאקריסטן, מאמנה של סוסיאדד, ייאלץ למצוא אלטרנטיבה לבלם המוביל של הקבוצה, איניגו מרטינז שצפוי להיעדר מההתמודדות החשובה.

שווה לעקוב: וויסאם בן ידר – החלוץ שעשה בקיץ שעבר את ה-"אקזיט" מצרפת לליגה גדולה יותר והגיע לסביליה, פתח את הקדנציה שלו ברגל ימין. בן ידר כבש העונה 18 שערים בכל המסגרות והוא מלך השערים של סביליה בליגה העונה.

הימור הכותב: שתי הקבוצות מגיעות למשחק במומנטום חיובי דבר שיצור משחק שוויוני למדי. בנוסף לכך, שתי הקבוצות בעלות שוערים נהדרים והגנות יציבות באופן יחסי. 1-1 בסיום המשחק.

בן ידר, כבש שלושער במשחק הראשון מול סוסיאדד (ESPN)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort