בתום משחק מדהים, בארסה פתחה מחדש את המירוץ לאליפות

הקלאסיקו הספרדי ששוחק אמש ללא ספק ייכנס לקטגוריה של המשחקים הגדולים בכל הזמנים בין הקבוצות. בהשוואה האינסופית בין מסי לרונאלדו, אחד הופיע למשחק אמש בזמן שהשני נעלם. זינאדין זידאן הוא מאמן גדול שעשה דברים נפלאים אצל הבלאנקוס אבל אתמול חירב את המשחק של קבוצתו עם החלטות שגויות.

ריאח פתחה חזק את המשחק (ועם בייל בהרכב-טעות ראשונה של זיזו שכן הוולשי לא היה 100% כשיר) וכבר בדקה השניה היתקלות בין רונאלדו לאומטיטי יצרה חילוקי דעות לגבי העובדה האם הגיע לבלנקוס פנדל, השופט בכל מקרה החליט שלא והמשחק נמשך. לא עבר הרבה זמן וכריסטיאנו בחן את טר שטגן בבעיטה יפה, הגרמני עמד במבחן. מנגד, אינייסטה ניסה לאתגר לפא הצפחה את קיילור נאבאס והמשחק קיבל קצב יפה. בדקה ה-12 של המשחק קאסמירו ביצע עבירה על מסי ונכנס לפנקסו של השופט ומנגד זה היה תורו של בנזמה להיבלם על ידי השוער הגרמני כאשר רונאלדו גם מנסה בעיטה חכמה שנעצרת, רירל שולטת במשחק כשבארסה נשענת על היכולת של טר שטגן. בדקה ה-21 מפגש לא נעים בין מסי למרסלו מותיר את הארגנטינאי עם שפה פתוחה ומדממת כאשר מרוב עוצמת הפגיעה המגן הברזילאי יורד לטיפול גם הוא במפרק הפגוע, יש לציין שלא הייתה כוונה של מרסלו לפגוע במסי. ריאל המשיכה לשלוט אבל בייל (נעצר על ידי טר שטגן) ורונאלדו (מחוץ למסגרת) לא מצליחים לתרגם את במצבים לשערים, עד בדקה ה-28. כדור קרן של ריאל נהדף על ידי אר שטגן וריאל ממשיכה התקפה שניה, ההגבהה של מארסלו מוצאת את ראמוס המסוכן אבל הוא מדביק את הכדור רק למשקוף. למזלה של ריאל על הכדור החוזר עט קאסמירו שפותח את הסקור במשחק, 1:0 למוליכת הטבלה!

RELATED POSTS

החגיגות של ריאל לא נמשכו יותר מדי אבל, עבירה של קאסמירו על מסי לא זיכתה אותו בצהוב שני אבל זיכתה את בארסה בכדור חופשי זריז שראקיטיץ׳ שלח לכיוון מסי. הארגנטינאי, בפועלה כל כך אופננינית לו, סחרר את ההגנה ונעץ את הכדור ברשת של נאבאס, שווין 1 במשחק העונה. בדקה ה-36 של המשחק הטעות של זידאן עולה לו ביוקר כאשר בייל נשכב על הדשא ומסמן שלא יכול להמשיך, אסנסיו (לא בטוח שהבחירה הנכונה) עולה במקומו. בינתיים אומטיטי ביצע עבירה קשה על רונאלדו והרוויח את הצהוב שלו ביושר ועד המחצית לא נרשמים מצבים רציניים מדי.

מחצית שנייה:

3 דק׳ מפתיחת המחצית השניה, ערנותו של טר שטגן שוב נבדקת בבעיטה של קרוס אך בן ארצו ממשיך עם היכולת הנפלאה מהמחצית הראשונה ומשאיר את התוצאה כפי שהיא. בדקה ה-54 של המשחק בנזמה תופס את הראש אחרי צ׳אנס נפלא שהיה לו מהרמה של מארסלו רק ששוב השוער האורח עצר את הנגיחה של הצרפתי. 2 דקות לאחר מכן גם נאבאס מראה מנגד שיש על מי לסמוך כאשר הוא מונע מאלקאסר להבקיע ובולם גם את פיקה אחרי נגיחה יפה. בדקה ה-62, מהומונת קלה, בוסקטס מכשיל את מודריץ׳ ועצבי הקלאסיקו יוצאים מעט החוצה, האירוע עובר ללא כרטיסים. כשהמשחק עובר לעשרים הדקות האחרונות שלו ובמצב של שוויון, מחליט לואיס אנריקה לקחת גישה הגנתית יותר, מהלך די תמוה של מאמן בארסה שמוציא את אלקאסר ומעלה את אנדרה גומש במקומו. המאמן הנגדי מבצע את החילוף השני שלו (טעות נוספת) ומוציא את קאסמירו במטרה להגן עליו מפני צהוב שני. מהלך זה מתברר כשגוי מאוד שכן קובאצ׳יץ׳ המחליף לוקה באגרסיביות באמצע וכעבור 3 דק׳ בלבד צצות ההשלכות של המהלך. ראקיטיץ׳ פורץ באמצע באין מפריע ושולח טיל אדיר לרשת של נאבאס, 2:1 לבארסה בברנאבאו!

בדקה ה-77 העניינים הופכים להרבה יותר מסובכים עבור ריאל, תיקול עם 2 הרגליים קדימה של ראמוס על מסי מזכה אותו בכרטיס אדום ואת קרבחאל בצהוב על המחאות. ראמוס אגב יורד מהמגרש כשהוא מוחא כפיים בהפגנתיות אך לא ברור אם השופט הוא הכתבות או פיקה, נראה אם זה יקבל התייחסות משמעתית. מרגע יציאתו של קאסמירו ברצלונה משתלטת על האמצע ומסי עושה כל העולה על רוחו באיזורים במסוכנים שלפני רחבת ריאל. בפריצה נוספת שלו הוא מאלץ את קובאצ׳יץ׳ להכשיל אותו ולספוג צהוב גם הוא. מיד לאחר מכן זידאן מבצע חילוף שלישי ואחרון וגם הוא מפתיע ביותר. בנזמה יורד מהמגרש ומוחלף לא במוראטה, אפילו לא באיסקו, אלא בחאמס רודריגס. כעבור 3 דק׳ ההימור משתלם כאשר אותו חאמס מקבל כדור בקחבה ומתווך אפס נועץ אותו ברשת בשער שוויון גדול ומלא אופי, בעשרה שחקנים זה בהחלט הישג לא רע עבור ריאל. בזמן הנותר הקבוצות ניסו להכריע בצורה זהירה אך אסנסיו וסוארס כשלו במשימות והמשחק הלך לתוספת הזמן שלו. ממש בהתקפה האחרונה של ברצלונב, אנדרה גומש איתר את ג׳ורדיבאלבה שמסר למסי, מסי ,כמו ווינר גדול, הימם את הברנאבאו עם שער ענק, ה-500 שלו והשופט שרק לסיום! 3:2 ענק ושוויון נקודות כשכרגע בארסה בראש הטבלה אך לריאל עדיין משחק חסר.

יתר המשחקים:

ריאל סוסיאדד-לה קורוניה 0:1 (וויליאן ז׳וזה 28׳)

סלטה ויגו-בטיס 1:0 (בראסאנאץ 54׳)

לאס פאלמאס-אלאבס 1:1 (ללאס פאלמאס: באוטנג 44׳. לאלאבס: איבאי גומס 61׳. ליוואיה הורחק בשורות לאס פאלמאס בדקה ה-86׳)

אייבאר-אתלטיק בילבאו 1:0 (ראול גארסיה 90+4׳. אסקאלאנטה הורחק במדי אייבר בדקה ה-56)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?