ארסנל מנצחת את צ'לסי ומגיע לגמר גביע האנגלי

בחצי הגמר השני בגביע האנגלי נפגשו ארסנל ומנצ'סטר סיטי. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במצב רוח מרומם אחרי התקופה לא טובה לשניהן. מנצ'סטר סיטי עפה מליגת אלופות, בליגה נמצאת במקום רביעי, אבל אחרי שני הניצחונות האחרונים כנראה החזירה את הביטחון. גם אין טעם להגיד על חשיבות של המשחק בשביל סיטי, כנראה זו האופציה היחדיה שנשארה לקבוצה בשביל לזכות בתואר השנה. גם ארסנל מגיעה לקראת המשחק אחרי ניצחון מאוד קשה נגד מידלסברו, שהשאיר את הקבוצב במירוץ לליגת האלופות. גם בשביל ונגר זה הזדמנות אחרונה בשביל לזכות בתואר בעונה הנוכחית, ולא היה ספק שהקבוצתו תשחק עם המון מוטיבציה. היה צפוי שוונגר ישתמש, כמו בפעם הקודמת במערך עם 3 בלמים כאשר במקום מוסטאפי הפצוע ישחק פאוליסטה, ובצדדים צמברליין ומונראל. בסיטי גם אין הפתעות מבחינת ההרכב, לפי שמועות גבריאל ז'סוס חזר לאימונים, אבל הוא לא פתח במשחק היום. גם הפעם בעמדת המגן הימני פתח אצל גווארדיולה חסוס נאבס שתמיד היה נחשב כקשר התקפי, וקלאודיו בראבו גם פתח בהרכב הראשון במקום וילפרדו קבאז'רו שהפך לשוער הראשון של הקבוצה בזמן האחרון. המשחק התחיל מהשליטה של סיטי, כאשר הבעיטה הראשונה בדקה הרביעית לכיוון השער ביצע דה בריינה, אך הכדור עבר רחוק מהמסגרת. ארסנל הגיבו בדקה ה-13 עם הנגיחה של ז'ירו, אבל הכדור הלך בדיוק לידיים של בראבו. אחרי שתי דקות נגיחה הפעם של דוד סילבה וצ'ך הדף את הכדור לקרן. בדקה ה-21 אחרי הבעיטה החופשית של ארסנל קוסיילני כבש בנגיחה, אבל שופט הקו סימן נבדל. אחרי שתי דקות גווארדיולה החליף את סילבה שכנראה נפצע והכניס למשחק את סטרלינג. בדקה ה-28 נפל אגוארו ברחבה של ארסנל והיה נראה כי זה פנדל – בלי תגובה של השופט. לאחר 10 דקות אגוארו החליט לעבור כמה שחקנים, פרץ לרחבה ובעט לפינה הקרובה – הכדור עבר ליד הקורה. אחרי 2 דקות עוד הרמה מסוכנת של אוזיל, אך שופט הקו שוב סימן שהיה נבדל. סיטי מצליחה לכבוש בדקה ה-38, אך השער של סיטי בוטל בגלל שסאנה היה בנבדל נוסף, גבולי מאוד.

סיטי כובשת שער, אך הוא בוטל עקב נבדל גבולי (twitter)

תוצאות של החזקת כדור היו מאוד לא רגילים לארסנל – רק 30% לקבוצה מלונדון. מחצית שנייה התחילה מההתקפות של ארסנל, אך ההגנה של סיטי הצליחה להתמודד עם הלחץ. ובדקה ה-62 מנצ'סטר סיטי כובשת. מתפרצת למופת כאשר יאיא טורה חוטף את הכדור ומסר לאגוארו שיצא למפגש אחד על אחד מול צ'ך והקפיץ את הכדור מעליו באלגנטיות 0-1. 

אבל ארסנל לא וויתרה! אלכס אוקסלייד-צ׳מברליין האקטיבי הרים את הכדור לרחבה ונאצ'ו מונראל כובש את השערו ה-3 במדי ארסנל וזה 1-1 בחצי גמר גביע האנגלי.

ארסנל חוזרת למשחק בזכות שער של מונראל (:twitter)

לאחר השער סיטי חזרו ללחוץ את ארסנל והזדמנות מטורפת של סיטי בדקה ה-78 – יאיא טורה החליט לבעוט את הכדור בסיבוב והכדור פגע בקורה. עוד 4 דקות והפעם המשקוף הציל את ארסנל! פרננדיניו נגח אחרי קרן, אבל המזל היה היום בצד של הקבוצה מלונדון.

בדקה ה-85 כבר המזל החל צד, כאשר וולבק, שעלה כמחליף בעט מזווית חדה והכדור עבר צמוד מאוד לקורה הרחוקה. סיטי ממש לחצה את ארסנל לקראת סוף המשחק ולא רצתה את הארכה, אך לא הצליחה לסיים את המשחק ללא הארכה. בהארכה התמונה של המשחק לא השתנתה, סיטי המשיכו ללחוץ, אך ארסנל היתה יכולה לכבוש בדקה ה-6 של הארכה, אבל הולדינג נגח קצת מעל המשקוף. בדקה ה-10 של הארכה ארסנל מפתיעה את סיטי! אוזיל הרים בעיטה חופשית, וולבק לא הצליח לבעוט בכדור, אך הכדור הגיע לאלכסיס סאנצ'ס שכבש את שער היתרון 2-1.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אלכסיס כובש שער ניצחון לארסנל (:twitter)

הזדמנות נוספת לפני שריקה של המחצית הארכה לדני וולבק, שמעשר מטר לא הצליח לנגוח למסגרת. היתה הזדמנות לסיטי להשוות אבל פביאן דלף בעט לרשת הצדדית מעמדה מצויינת. הזדמנות נוספת בדקה ה-113 לדה בריינה שהחליט לבעוט מזווית מאוד קשה, הכדור עבר ליד הקורה. סיטי המשיכו ללחוץ ולהציל את המשחק, אך לא הצליחו. ארסנל מגיעה לגמר הגביע האנגלי, שם תפגוש את צ'לסי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort