באיירן בבעיה, דורטמונד ניצחה וקרוזה כבש רביעייה

שבת מטורפת של כדורגל באחת הליגות המטורפות בעולם – הבונדסליגה! באיירן מינכן מסיימת בתיקו מול מיינץ ונמצאת במשבר שכולל 4 משחקים ללא ניצחון. רפאל גריירו מנצח לבורוסיה דורטמונד את גלאדבך בדרבי הבורוסיות עם שער ניצחון בדקות הסיום, ורביעייה מדהימה של מקס קרוזה מסבכת את אלמוג כהן ואינגולשטאט בתחתית הליגה.

קבוצה במשבר – באיירן מינכן נגד מיינץ – תיקו 2:2

ההפסד הראשון של הבווארים לריאל מדריד ב-"אליאנץ ארנה" היה הראשון שהתחיל את הרצף. מספר ימים עברו ותיקו מאופס שערים הגיע בלברקוזן. הגיע הגומלין ומינכן, במשחק בעל שיפוט מזעזע, הפסידה את המקום בחצי הגמר כשהפסידה למדרידאים גם בביתם. והיום? היום רצף המשחקים ללא ניצחון של הקבוצה מתארך ל-4, כאשר היא חזרה לבוואריה וסיימה בתיקו 2:2 עם מיינץ מתחתית הטבלה. במקום שהבווארים יצליחו להשכיח את הרצף השלילי ולהגדיל את הפער בצמרת ל-11 נק', ניצחון של לייפציג מול שאלקה מחר יכול לצמק אותו ל-6 נק' בלבד, והמרוץ לאליפות יפתח מחדש. אלו לא חדשות טובות עבור קרלו אנצ'לוטי לפני המפגש בחצי גמר הגביע מול בורוסיה דורטמונד, אותה הוא פירק 4:1 במפגש הקודם לפני מספר מחזורים.

בויאן קרקיץ', שבילה 4 שנים בסגל של ברצלונה, ניצל טעות קשה של וידאל שמסר כדור לא מדויק לא רחוק משערו. הוא השתלט על הכדור ולא השאיר לשוער שום סיכוי כשהעביר את הכדור בין רגליו. 1:0 מהיר לאחר רק 3 דקות למיינץ! בהתקפה מתרפצת מצוינת, אריין רובן בדקה ה-16 קיבל כדור מצוין מול השוער, לא התבלבל ובעט אותו לרשת. שוויון 1:1! בדקה ה-40, ברוזינסקי הוכשל ברחבה והשופט שרק כדור עונשין מ-11 מטרים! הוא גם ניגש לבעוט את הכדור, ובבעיטה מדויקת לפינה, גם הנגיעה הקטנה של אולריך (שמחליף את נוייר) לא מונעת מהכדור מלהיכנס לרשת. 2:1 למיינץ! בדקה ה-73, טיאגו קיבל כדור טוב מרובן קרוב לרחבה, כדרר אותו קצת וגילגל כדור חלש אך מאוד מדויק לפינה הנגדית שהכניע את השוער. שוויון 2:2! באיירן לא הצליחה להפוך את התוצאה יותר, והמשחק גם הסתיים בשוויון 2:2!

אם היא לא תתעורר, היא עוד עלולה לאבד הכל. באיירן (הטוויטר הרשמי של באיירן)

רויס טוב, הכל טוב – גלאדבך נגד דורטמונד – 3:2 לדורטמונד

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לפני שבוע, רויס חזר לשחק כדורגל לאחר שהיה פצוע במשך חודש וחצי. הוא כבש כבר בדקה השנייה של המשחק מול פרנקפורט והיה פקטור גדול במשחק. גם היום, דווקא בדרבי הבורוסיות ודווקא מול האקסית, הוא כובש לאחר רק 10 דקות והיה הראשון מבין שלושה שהביאו לשוורצגלבן את הניצחון. ניצחון זה הוא חשוב מאוד בגלל שכעת דורטמונד עולה למקום השלישי בטבלה בגלל איבוד הנקודות של הופנהיים מול קלן. זה משכיח את ההדחה הצפויה מליגת האלופות מול מונאקו ונותן לקבוצה בסיס טוב לפני מפגש הגביע החשוב מול באיירן מינכן המתקשה.

את השער הראשון כאמור כבש מרקו רויס הבלתי נגמר לאחר רק 10 דקות. 1:0 לדורטמונד! לפני סיום המחצית הראשונה, לארס סטינדל ניצל את המהירות בהתקפה של גלאדבך וכבש את שער השוויון! 1:1! בדקה ה-48 מרסל שמלצר כבש שער עצמי. זהו השער העצמי השני של הקבוצה ב-10 ימים. 2:1 לגלאדבך! אובמיינג עלה מהספסל וכבש את השער השני של דורטמונד שמשווה את התוצאה ל-2:2! אבל המשחק לא נגמר כאן. רפאל גריירו, בדקה ה-87, כבש את שער הניצחון של השוורצגלבן וקבע 3:2 מטורף וחשוב לדורטמונד!

למרות הביקורות והעונה הקשה, טוכל עושה את העבודה ועולה למקום השלישי (הפייסבוק הרשמי של הבונדסליגה)

מקס קרוזה מרסק את אלמוג כהן – אינגולשטאט נגד ורדר ברמן – 4:2 לברמן

כבר חודשים שאינגלושטאט וקשרה הישראלי אלמוג כהן מנסים לצאת ממלתעות הקו האדום ולהישאר עוד עונה בבונדסליגה הראשונה, אבל ככל שהזמן עובר, נראה שה-"שאנצרים" לא מצליחים לעשות את קפיצת המדרגה. בניגוד לכישורי ההישרדות המדהימים של המבורג, שמתעוררת בשלבי הסיום של העונה, אינגושלטאט כרגע סופרת הפסד שני ברציפות והפעם לורדר ברמן. הירוקים עשו קפיצת מדרגה עצומה שהתחילה באמצע חודש פברואר. מאז, הקבוצה לא הפסידה 10 משחקים ברצף וניצחה 8 מהם. דבר זה כעת מקנה להם את המקום השישי בליגה (לעומת קרבות התחתית שהם היו בהם עסוקים לפני כמה חודשים), שמוביל לאירופה! מדהים!

בדקה ה-32, לסקאנו העלה את אינגולשטאט ל-1:0! המופע שלמקס קרוזה התחיל בסוף המחצית הראשונה, כאשר פנדל מדויק שלו בדקה ה-45 קבע שוויון 1:1! במחצית השנייה, פנדל נוסף נשרק, הפעם לטובת אינגושלטאט, וגרוס לא התבלבל והחזיר את ההובלה ל-"שאנצרים". 2:1 לאינגולשטאט! בדקה ה-82, קרוזה השווה את התוצאה ל-2:2, ורק 5 דקות לאחר מכן, שער נוסף של קרוזה העלה את ברמן ל-3:2! אבל זה לא נגמר! בדקה ה-93, מקס קרוזה כבש את הרביעי שלו וקבע 4:2 ענק לברמן על אינגולשטאט!

הופעה של איש אחד! מקס קרוזה (הפייסבוק הרשמי של ברמן)

שאר המשחקים:

הרטה ברלין נגד וולפסבורג – 1:0 להרטה: הרטה ברלין עדיין לא הבטיחה סופית את מקומה באירופה, והיום היא עשתה צעד נוסף וחשוב לעבר מטרה זו. החלוץ הפורה של הקבוצה, ודאד איביסביץ', כבש את השער היחיד במשחק ונתן לקבוצתו את שלושת הנקודות!

המבורג נגד דארמשטאט – 2:1 לדארמשטאט: הלם אצל הדינוזאורים. המבורג נמצאה בתקופה טובה אבל היום היא הפסידה בביתה לקבצה הגרועה ביותר בליגה, דארמשטאט. הקבוצה שהרוויחה רק 18 נק' עד המפגש, שהצליחה לכבוש הכי מעט בליגה ולספוג הכי הרבה, גברה על המבורג משערים של סולו ופלאט (51 ו-53 בהתאמה) ועצמי של הולנד בתוספת הזמן רק צימק את התוצאה.

פרנקפורט נגד אאוגסבורג – 3:1 לפרנקפורט: בדקה ה-9, גוויליו כבש את השער הראשון והיחיד של אאוגסבורג. בדקות 78 ו-87, פאביאן כבש לטובת פרנקפורט והפך את התוצאה, כאשר בדקה ה-91, רביץ' כבש את השלישי של פרנקפורט וקבע את תוצאת הסיום.

טבלה:

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort