"הפסגה והתחתית כמרקחה" – לקראת המחזור השלישי בשלב הפלייאוף בליגה הלאומית

ביום שישי יחל המחזור ה-33 בליגה הלאומית, כאשר ביום שישי עצמו יתקיימו משחקי הפלייאוף התחתון, ומשחק אחד מן הפלייאוף העליון. שאר משחקי הפליאוף העליון יתקיימו ביום שני בשעה 21:00, במוצאי יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

משחקי הפלייאוף תחתון


מכבי הרצליה – הפועל עפולה (יום שישי, 16:00)

אייל לחמן חוזר לעפולה, הפעם כמאמן היריבה שרוצה לזכות סופסוף בניצחון בכורה של חניכיו לראשונה מאז שחתם בקבוצה. הרצליה לא ניצחה בשמונת המחזורים האחרונים ונמצאת טרם המחזור הקרוב שלוש נקודות מן הקו האדום כשניצחון של נשר ונצרת עילית יכול לסבך אותה מאוד במידה ולא תשכיל לנצח במפגש הקשה מול עפולה. חניכיו של ראובן עטר הדהימו רבים ואף את עצמם כשניצחו את ראשון לציון בתוצאה 6:2, לאחר שבתחילת ההתמודדות עפולה הייתה בפיגור ובמחצית השנייה עלו שחקני הקבוצה מן העמק וכבשו במשחק הגדול ביותר העונה שהשאיר את הקבוצה בפסגת הפלייאוף התחתון. יש לציין נתון נוסף שהוסיף לצרות של לחמן, כשמכבי הרצליה לא הצליחה עד כה העונה לנצח את עפולה במפגשים בין שתי הקבוצות.

עירוני נשר – הפועל ירושלים (יום שישי, 16:00)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ה"מאני טיים" של שתי הקבוצות, כשהתחתית בוערת והמרחק בין השתיים שלוש נקודות קריטיות ביותר שעליהן נשען עתידן של שתי הקבוצות. עירוני נשר לא ניצחה בשמונת המחזורים האחרונים שבהם הבקיעה שני שערים בלבד. נשר צריכה את כל הכוחות המנטליים והניסיון של השחקנים בכדי לשנס מותניים ולתת את הכל במשחק ההישרדות, שמגיע דווקא נגד הפועל ירושלים שחזרה לנצח במחזור הקודם מול מכבי הרצליה שהעלה את האדומים מעל המקום האחרון בטבלה במטרה להציל את העונה ולשרוד בליגה עונה נוספת. שני המפגשים בין השתיים הסתיימו ללא הכרעה, במקרה דומה במפגש הקרוב שתי הקבוצות יישארו בסכנה עד למחזורי הסיום.

קרב ישיר על הישארות בליגה, האם נשר תשכיל לנצל את הביתיות? (עמוד הפייסבוק הרשמי של אוהדי עירוני נשר)

הפועל ניר רמת השרון – הפועל נצרת עילית (יום שישי, 16:00)

נראה כי רמת השרון בדרך להישאר בליגה הלאומית עונה שנה כשהיא חוזרת על התסריטים של השנים האחרונות בהן היא מגיעה לפלייאוף התחתון אך מתברגת בחלקו העליון, עם 4 נקודות מעל הקו האדום היא טרם הבטיחה רשמית אך בעקבות התוצאות בששת המחזורים האחרונים בהם הפסידה פעם אחת בלבד נראה כי היא בדרך הנכונה להישארות. מולה יתייצבו חניכיו של יוסי זוזוט שינסו להמשיך את מסע ההישרדות כשגם הם במגמה חיובית כאשר הם עם ניצחון וארבע תוצאות תיקו בחמשת המחזורים האחרונים שמראים כי השחקנים לא מתכוונים לוותר בקלות על עתיד המועדון בליגה השנייה.

הפועל ראשון לציון – מכבי שעריים (יום שישי, 16:00)

לאחר שהובסו 6:2 במחזור הקודם יוצאים חניכיו של ניר ברקוביץ' למשחק מול נועלת הטבלה למשחק שבו היא תוכל לחזור לעצמה לאחר שלא ניצחה בעשרה משחקים מתוך 12 המחזורים האחרונים. מולה ניצבת שעריים שהתחילה לאסוף נקודות אך התעוררה מעט מאוחר מידיי כשעתידה נראה הכי אפור בליגה, ועדיין לא ניצחה את ראשון לציון במפגשים שהסתיימו על חודו של שער לטובת הכתומים.

משחקי הפלייאוף העליון –

הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון ירושלים (יום שישי, 16:00)

שלושה ימים בלבד לאחר שהפסידה לבית"ר תל אביב\רמלה יצאו חניכיו של בני בן זקן למשחק חוץ במגרש המושבה מול הפועל פתח תקווה שגם כן נחלה הפסד במחזור הקודם. שתי הקבוצות שהצליחו להתברג בפלייאוף העליון מתנדנדות בין הניצחונות וההפסדים כשמשחקיהם קובעים בעיקר למיקום הקבוצות בפלייאוף, כאשר זהו השיג לשתיהן שהחלו את העונה בקשיים והצליחו להגיע לפלייאוף העליון.

הפועל קטמון תצליח לנצח לאחר ההפסד באמצע השבוע? (הטוויטר הרשמי של הפועל קטמון)

הפועל רמת גן – מכבי נתניה (יום שני, 21:00)

המשחק המרכזי של המחזור, מכבי נתניה במידה ותנצח תוכל לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת העלייה לליגת העל וכבר במחזור אחריו לסגור סיפור. מולה תתייצב הפועל רמת גן שהייתה במעמד זה בעונה הקודמת אך לא הצליחה להשיג את הכרטיס העלייה. אך הפעם היא במרחק נגיעה של שלוש נקודות מהפועל עכו, שמולה היא תתמודד במחזור הבא בקרב ישיר נוסף. חניכיו של ליאור זאדה שלא פתחו את הפלייאוף העליון בצורה טובה ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים חייבים לחזור לנצח בכדי לשמור על האפשרות לצמק את הפער מן המקום השני. מולה מכבי נתניה האימתנית שתגיע חדורת מוטיבציה בכדי להשלים 3 ניצחונות רצופים בדרך לחזרה לליגת העל.

מכבי נתניה יצליחו להמשיך לצעוד בדרך לליגת העל? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

הפועל עכו – הפועל בני לוד (יום שני, 21:00)

חניכיו של שלומי דורה עדיין לא מסודרים כשבעטו בדלי מספר פעמים לאחר שהפסידו פעמיים בשלושת המחזורים האחרונים, ונתנו להפועל רמת גן לצמק את הפער כשכאמור, יפגשו במחזור הבא. מולה הפועל בני לוד שניצחה בשבוע שעבר במשחק רווי שערים מול הפועל פתח תקווה ומוכיחה שבוע אחר שבוע שעלתה לפלייאוף העליון בשביל מטרה מסויימת, ואולי היא זו תצליח לתקוע מקל בגלגלים של הפועל עכו בדרך לשוב לליגה הראשונה. למרות ששני המפגשים בין השתיים הסתיימו בניצחון רב שערים של הפועל עכו שתרצה לשחזר זאת בכדי לשמור על הפער בפסגה.

בית"ר תל אביב\רמלה – מכבי אח"י נצרת (יום שני, 21:00)

בית"ר תל אביב\רמלה חוזרת לביתה לאחר שניצחה במהלך השבוע את הפועל קטמון, ותארח את מכבי אח"י נצרת שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים. תל אביב\רמלה רחוקה שבע נקודות מרמת גן ובהחלט תרצה להתקרב אליה ובמקביל להמשיך ברצף הניצחונות. אח"י נצרת סיימה את העונה מבחינת המטרות כשכמובן המטרה היא לעלות במעלה הטבלה אך היא במקום הנועל את הפלייאוף העליון. יש לציין מיד כי שני המפגשים בין השתיים הסתיימו בתוצאה 2:2.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort