ואז הגיע רונאלדו – צמד של הפורטוגלי קירב את ריאל לחצי הגמר

ריאל מדריד ניצחה הערב 1:2 את באיירן מינכן באליאנץ ארינה במשחק הראשון של רבע הגמר. הבווארים פתחו את המשחק בסערה והובילו 0:1 משער של ארתורו וידאל. אך, כריסטיאנו רונאלדו במחצית שנייה אדירה כבש צמד והפך את התוצאה. על הדרך הפורטוגלי הגיע ל-100 שערים במפעלים אירופיים. ארתורו וידאל יכול החמיץ פנדל ברגע קריטי וחאבי מרטינס ספג כרטיס אדום. איש המשחק של הגרמנים הוא מנואל נוייר שהותיר אותם בחיים במחצית השנייה. בשבוע הבא הגומלין כשבאיירן תהיה חייבת לנצח 0:2 בסנטיאגו ברנבאו כדי להעפיל.

לפני המשחק:

אחרי שאתמול ראתה את יריבתה המושבעת, ברצלונה מובסת מול יובנטוס, תעלה הערב ריאל מדריד למשחק הראשון ברבע הגמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן באליאנץ ארינה. שתי הקבוצות שלא רגילות לסיים את דרכן ברבע הגמר יאבקו ביניהן כדי להעפיל לחצי הגמר. שתיהן מוליכות את הליגה המקומית ונמצאות בתקופה טובה. אמנם הדרך של באיירן לזכייה נוספת בבונדסליגה נראית בטוחה יותר, אבל גם הבלאנקוס נראים כמי שיסיימו בראשת טבלת הלה-ליגה בסיום העונה. שתי הקבוצות עברו בקלות את שמינית הגמר: ריאל חלפה על פני נאפולי ובאיירן כתשה את ארסנל. המשחק הערב יהיה מעניין ופיקנטי במיוחד נוכח המפגש בין קרלו אנצ'לוטי לזינדין זידאן, מפגש בין המורה לתלמידו. שניים שרק לפני שלוש עונות הביאו יחד לריאל את התואר האירופי העשירי שלה.

הקרב בין זידאן לאנצ'לוטי הסתיים בניצחון של התלמיד על המורה (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מהלך המשחק:

המארחת פתחה את המשחק בסערה, אך לא הגיעה למצבים מסוכנים. בדקה ה-15, כרים בנזמה הוכשל ע"י ג'רום בואטנג כ-25 מטרים מהשער. כריסטיאנו רונאלדו ניגש לכדור, אך הבעיטה שלו לא סיכנה את השער של מנואל נוייר. בדקה ה-18 טוני קרוס הגביה כדור לרחבה שפגש את ראשו של בנזמה ושוב נוייר היה במקום. בדקה ה-23, סופסוף הבווארים החלו לאיים על השער. אריאן רובן מצא את דויד אלאבה מחוץ לרחבה. האוסטרי בעט לשער, אך פספס במעט את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן הלחץ של הגרמנים השתלם. קרן של טיאגו אלקנטרה מצא את ראשו של ארתורו וידאל שהקדים את נאצ'ו ובנגיחה חזקה הכניע את קיילור נבאס. 0:1 לבאיירן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
וידאל מעלה את באיירן ליתרון (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-40 וידאל היה קרוב להבקיע את השער השני במשחק. אריאן רובן הרים כדור מצוין לרחבה, הקשר הצ'יליאני שוב היה בעמדת מצוינת, אך הפעם הנגיחה שלו פספסה את המסגרת. שתי דקות לאחר מכן ריאל הייתה קרובה להשיג את שער השיוויון, רונאלדו קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב ושלח בעיטה חזקה לשער, אך שוב נויר היה במקום והשאיר את התוצאה בעינה.

שתי הקבוצות כבר חיכו לירידת למחצית, אך לפרנק ריברי היו תוכניות אחרות. הקשר הצרפתי קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב ובעט לכיוון השער, אך הבעיטה שלו פגעה בידו של דני קרבחאל, או לפחות כך חשב השופט ששרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. וידאל ניגש לנקודה הלבנה, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה והותירה את התוצאה ללא שינוי.

ארתורו וידאל הופך מגיבור לגיבור הטראגי של באיירן (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מחצית שנייה:

כנראה שההחטאה של וידאל עדיין הייתה בראשם של הבלאנקוס ומי אם לא כריסטיאנו רונאלדו יודע לנצל מצבים כאלה. טוני קרוס התחיל את ההתקפה, מסר לדני קרבחאל באגף הימני שהעביר כדור רוחב לרחבה שם חיכה לו הסקורר הפורטוגלי שהמשיך את הכדור לפינה הרחוקה של נוייר. ריאל משווה ל-1:1. בדקה ה-56, הבלאנקוס היו קרובים להשלים את המהפך. קרבחאל מצא את לוקה מודריץ' באגף הימני, הקרואטי הרים כדור לרחבה, גארת' בייל נגח לשער, אך נוייר הדף לקרן.

רונאלדו מבקיע שער חוץ חשוב (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-61 באיירן נותרה בעשרה שחקנים, אחרי שחאבי מרטינס קיבל כדור צהוב שני, אחרי שקיבל את הכרטיס הראשון שתי דקות קודם לכן. ריאל ניצלה את היתרון המספרי במגרש והפעילה לחץ על השער  של נוייר. בדקה ה-70 מרקו אסנסיו קיבל כדור באגף שמאל והרים כדור לרחבה, בנזמה היה פנוי לחלוטין ומשלושה מטרים נגח מעל השער של נוייר. שלוש דקות לאחר מכן, מבצע אישי נהדר של קרבחאל שחדר לרחבה של באיירן והעביר כדור עומק לבנזמה שנותר לבדו מול השוער הגרמני, אך שוב ידו של נוייר הייתה על העליונה. בדקה ה-77 המהפך של ריאל הושלם. אסנסיו הכניס כדור עומר לרחבה, רונאדלו דחק מקרוב בין רגליו של נוייר שלא הצליח להציל את הכדור. 1:2 לריאל מדריד ושער מספר 100 לכוכב הפורטוגלי באירופה. 

עד לסיום באיירן כמעט ולא איימה על השער, ואילו ריאל רצתה והייתה קרובה להשיג את השער השלישי שישלח אותה כמעט בוודאות לחצי הגמר. אך משחק שיא של מנואל נוייר הותיר את הבווארים בעניינים. בדקה ה-91 נגיחה של סרחיו ראמוס נכנסה לרשת, אך הקוון הרים בצדק את הדגל לנבדל והשער נפסל. באיירן יכולה להיות מוטרדת מאוד מהיכולת הרעה שלה במחצית השנייה, אך למרות זאת ביום נתון הסיפור רחוק מלהיות גמור. אמנם זה תלוי בעיקר בריאל, אך עם רוברט לבנדובסקי שיחזור לגומלין אי אפשר להיות בטוחים שריאל כבר בחצי הגמר.

הרכבים:

באיירן מינכן: מנואל נוייר, פיליפ לאם, ג’רום בואטנג, דויד אלאבה, צ’אבי אלונסו (ג’וליאן ברנט, 64), פרנק ריברי (דוגלאס קוסטה, 66), חאבי מרטינס (כרטיס אדום, 61), ארתורו וידאל, טיאגו אלקנטרה, אריאן רובן ותומאס מולר.

ריאל מדריד: קיילור נבאס, סרחיו ראמוס, מרסלו, נאצ’ו פרננדס, דניאל  קרבחאל, לוקה מודריץ’, טוני קרוס, קאסמירו, כריסטיאנו רונאלדו, גארת’ בייל (מרקו אסנסיו, 58) וקארים בנזמה (חאמס רודריגס, 83(.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort