תסמונת המשחק הראשון – בארסה מפסידה 3:0 ליובנטוס

כמו בשמינית הגמר, גם הפעם ברצלונה הובסה במשחק הראשון. תצוגת כדורגל מרשימה של יובנטוס הובילה לניצחון 0:3 של הגברת הזקנה על הקטאלונים. פאולו דיבאלה הבקיע צמד וג'ורג'יו קייליני הוסיף שער משלו. ביום רביעי הבא הגומלין והשאלה הגדולה היא: האם אנחנו בדרך לרמונטדה מספר שתיים או שמה שעבד מול פאריס סן ז'רמן לא יצליח מול המכונה האיטלקית המשומנת. בכל מקרה צפוי לנו משחק מרתק בקאמפ-נואו. מחר ימשיך שלב רבע הגמר עם שלושה משחקים במקום שניים, בגלל דחיית המשחק של דורמטונד מול מונאקו. בנוסף, יתקיים הקרב בין באיירן מינכן לריאל מדריד והמשחק המסקרן של אתלטיקו מדריד ולסטר.

חגיגה של הביאנקונרי במשחק הראשון – האם זה יספיק כדי לעלות? (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

לפני המשחק:

בפעם האחרונה ששתי הקבוצות הללו נפגשו על כר הדשא הגביע הנכסף עמד על הפרק. היה זה בגמר 2015, אז הקטאלונים ניצחו את הגברת הזקנה וזכו בתואר. מאז שנתיים חלפו, השלד של שתי הקבוצות נשאר ברובו, אך כל קבוצה מגיעה למשחק במומנטום אחר. יובה ממשיכה להוליך בגאון את הסרייה א' ובדרך לאליפות שישית ברציפות. מנגד, בארסה מקרטעת בליגה ורואה את גבה של היריבה המיתולוגית במאבק על האליפות. יובה שחלפה בקלילות על פני פורטו בשמינית הגמר תפגוש הערב את הקבוצה שעשתה את המהפך המדהים ביותר בהיסטוריה של ליגת האלופות. האם ההגנה היציבה והקשוחה של יובנטוס תשמור על המבצר מול ההתקפה האימתנית של בארסה. זאת נדע רק עוד 90 דקות, או שבעצם רק בשבוע הבא.

מהלך המשחק:

הגברת הזקנה פתחה את המשחק בסערה וכבר אחרי שלושים שניות הגיעה לרחבה של טר שטגן, אך הבעיטה של סמי ח'דירה הייתה גבוהה מדי. לא הזדמנות גדולה אבל הצהרת כוונות של האיטלקים. בדקה השלישית פאולו דיבאלה הוכשל 20 מטרים אלכסונית מהשער. מיראלם פיאניץ' ניגש לכדור החופשי והרים את הכדור שגיע לגונזאלו היגוואין. הארגנטינאי נותר ללא כיסוי אך נגח למרכז השער וטר שטגן קלט את הכדור ללא בעיה. ארבע דקות לאחר מכן, הלחץ הגדול של הביאנקונרי השתלם. דיבאלה קיבל כדור נהדר מחואן קוואדרדו עם הגב לשער, הסתובב על ז'רמי מתייה ושלח בעיטה מסובבת לשער של בארסה. 0:1 מוצדק ליובנטוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
דיבאלה מבקיע כבר אחרי שבע דקות (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בארסה נותרה בהלם נוכח הפתיחה המסיבית של יובה, ורצתה לחזור למשחק מוקדם ככל הניתן כדי לא לחזור על אירועי הפארק דה פראנס, וכבר בדקה ה-13 ליונל מסי הוכשל קרוב לרחבה. הפרעוש ניגש לבעוט את הכדור, אך הכדור שלו עלה גבוה ולא סיכן את השער של בופון. שמונה דקות לאחר מכן שוב מסי היה במרכז העניינים, מסירת אומן שלו חתכה את הגנת הברזל של יובה והשאירה את אנדרס אינייסטה באחד על אחד מול בופון, המנוע הספרדי לא הצליח להכניע את השוער האיטלקי, שהדף לקרן. הזדמנות אדירה לבארסה!! סביר להניח שאם הכדור היה מגיע לאחד החלוצים התוצאה הייתה אחרת.

בופון מוכיח שהוא עדיין אחד הטובים בעולם (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

דקה לאחר מכן, בעוד בארסה מבכה על ההחטאה מסמרת השיער, יובה יצאה להתקפה. מריו מנדזוקיץ' קיבל את הכדור באגף השמאלי ומסר כדור רוחב נפלא לדיבאלה שבנגיעה סובב כדור מדויק לפינה הימנית של טר שטגן. שער שני לארגנטינאי במשחק ו-0:2 ליובנטוס. בעשרים הדקות הבאות המשחק התאזן ולא נרשמו אירועים משמעותיים. אך, על סף הירידה למחצית יובה קיבלה הזדמנות מצוינת להבקיע את השלישי. אלכס סנדרו פרץ באגף ימין ומסר כדור להיגוואין במרכז הרחבה. הארגנטינאי בעט, טר שטגן רק הדף וההגנה של הקטאלונים הרחיקה לקרן.

דיבאלה והתנועה המפורסמת מכים בפעם השנייה במשחק (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

מחצית שנייה:

נראה שהשיחה שערך לואיס אנריקה עם שחקניו בהפסקה עשתה את שלה והקטאלונים עלו למחצית השנייה בצורה שונה לחלוטין. כבר אחרי דקה בארסה הייתה קרובה לשער הראשון. מסי הכניס כדור נהדר לניימאר, בונוצ'י גבר עליו והרחיק, אבל מסי הגיע לריבאונד וסובב כדור שחלף סמוך לקורה. יובה יצאה מההלם די מהר ודקה לאחר מכן התקפה מתפרצת של הגברת הזקנה הסתיימה בבעיטה של סמי ח'דירה מעל המשקוף. בדקה ה-52, לואיס סוארס הכניס כדור רוחב משמאל, מנדזוק'יץ הרחיק עד לאינייסטה שמחוץ לרחבה בעט כדור שהלך מעל למסגרת של בופון.

מסי לא מצליח למצוא את הרשת במחצית הראשונה (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בשלב הזה יובה חזרה לעצמה. בדקה ה-53 חואן קוודרדו העביר מסירת רוחב להיגוואין, שבעט מחוץ לרחבה בעיטה חלשה לידיים של טר שטגן. דקה חלפה והיגוואין מצא את עצמו לבד ברחבה מול השוער הגרמני, הארגנטינאי בעט וסחט הדיפה ממנו. עוד דקה חלפה והפעם יובה השיגה את השער השלישי. מיראלם פיאניץ' הרים כדור קרן מצד שמאל, ג'ורג'ו קייליני ניצל את יתרון הגובה שלו מול חאבייר מסצ'ראנו ונגח בעוצמה כדור שפגש בקורה ונכנס לרשת. 0:3 ליובנטוס.

קייליני שלא מרבה להבקיע מצטרף לחגיגה (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-67, בארסה הייתה קרובה להבקיע שער חוץ חשוב, מסי כניס כדור עומק מצוין ללואיס סוארס שנשאר לבד מול השוער האיטלקי, אך האורוגוואי בעט את הכדור לקורה והחוצה. הזדמנות אדירה לקטאלונים שהייתה חייבת להסתיים בשער. עד לסיום יובנטוס ניסתה לשמור על התוצאה ועברה לשחק במערך הגנתי. מנגד ברצלונה ניסתה להשיג את שער החוץ המיוחל, אך ללא הצלחה. 0:3 מדהים ליובנטוס.

הרכבים:

יובנטוס:  ג'יאנלואיג'י בופון, דני אלבס, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, אלכס סנדרו, סמי חדירה, מיראלם פיאניץ' (אנדרה ברצאלי 89), חואן קוודראדו (מאריו למינה 73), פאולו דיבלה (תומס רינקון 81), מריו מנדזוקיץ' וגונסאלו היגוואין.

ברצלונה:  מארק אנדרה טר שטגן, ג'רארד פיקה (אנדרה גומש 46), ז'רמי מתייה, סמואל אומטיטי, חאבייר מסצ'ראנו, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה, סרג'י רוברטו, ליאו מסי, לואיס סוארס וניימאר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort