חג החירות: השחקנים הכי אטרקטיביים שיהפכו לחופשיים בקיץ

בעידן הכדורגל המודרני אנחנו רגילים לראות קבוצות שופכות עשרות אם לא מאות מיליונים על שחקני רכש אז בטח כשיש לך את הצ'אנס להביא שחקן טוב בחינם, אתה קופץ על ההזדמנות. בקיץ הקרוב לא מעט שחקנים יסיימו חוזה והמנג'רים השונים כבר עובדים מסביב לשעון כדי לפתות אליהם את השחקנים החופשיים החמים ביותר.

כמעט ונכנסו לרשימה:

קייסוקה הונדה (מילאן): היפני לא צפוי לקבל חוזה חדש במילאנו ועם הדעיכה ביכולת עשוי למצוא את עצמו ב-MLS או בקבוצה אירופאית במעמד נמוך יותר מהקבוצות פאר סטייל הופנהיים/בורדו/מלאגה וכו'. למרות שהיחסים בין סין ליפן לא משהו אולי שווה בדיקה לעשות מעבר לליגה העשירה של המזרח הרחוק גם.

אל-ערבי הילאל סודני (דינאמו זאגרב): האלג'יראי של דינאמו זאגרב מסיים חוזה ללא אופציית חידוש וזה לא שדינאמו לא רוצה אחרי שהקיצוני הנפלא כבש 13 שערים העונה, זה פשוט הוא עצמו רוצה להתקדם. אולי לסטר של בני ארצו סלימאני ומאהרז או קבוצת אמצע טבלה בבונדסליגה/סרייה א' בהחלט יכולה להיות אחלה אופציה עבור השחקן בן ה-29

מרטין קאסרס (סאות'המפטון): לא ברור מה עובר על הבלם/מגן האורוגוואי הנפלא אבל אחרי שהיה כבר בברצלונה, ויאריאל ויובנטוס והיה שחקן חופשי גם בקיץ הקודם, רק בפברואר הוא מצא קבוצה כאשר סאות'המפטון החתימה אותו. כעת הוא שוב בדרך החוצה אחרי שלא שיחק דקה עדיין במדי הסיינטס. אופציה דמיונית? מגיע למכבי ת"א לחזק את ההגנה שכן הוא יכול לשחק בכל תפקיד הגנתי. אופציה ריאלית יותר? סין/MLS או חזרה לאורוגוואי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מעבר סנסציוני לקרית שלום? קאסרס במדי נבחרת אורוגוואי (USA Today)

וויין הנסי (קריסטל פאלאס): פאלאס היא בין הקבוצות היחידות בפרמיירליג ששלושת שועריה די שווים ביכולת וכאשר ספרוני ומנדאנדה מתנדנדים גם הם מחוץ למועדון, חוזהו של הנסי תרם חודש. אולי זה הזמן שקבוצה שצריכה אותו יותר תעשה את המהלך, למשל ברייטון שככל הנראה תאבד את דייויד סטוקדייל הנפלא (אליו עוד נחזור בהמשך).

ג'ורדי מאסיפ (ברצלונה): שוערה השלישי של בארסה ככל הנראה יעזוב לחפש הרפתקאה במקום אחר. כשוער ראשון הוא יכול בהחלט להצליח בקבוצה דוגמת ג'ירונה, לבאנטה, אוסאסונה או לגאנס כאשר גם גראנאדה, אספניול, לה קורוניה ואלאבס אופציות לא רעות עבורו. מהלך מבריק נוסף שיכול לבצע ג'ורדי קרויף בהפעלת הקשרים שלו עם המועדון הקטאלוני הוא לשכנע את מאסיפ להגיע למכבי ת"א (ליגה קלה, מקום בהרכב מובטח ואפשרות לשחק באירופה) במידה ומכבי תמכור את ראייקוביץ' כבר הקיץ.

מאסיפ ברגע נדיר במדי בארסה (האתר הרשמי של ברצלונה)

הרשימה: מקומות 11-20

20. זוראן טושיץ'
קבוצה: צסק"א מוסקבה
תפקיד: קשר התקפי/שחקן כנף
גיל:  29
היעד הבא: כשהוא מתחיל לדגדג את הגיל בו הכדורגלנים נכנסים לדעיכה קלה ביכולת, טושיץ' יודע שזה הצ'אנס האחרון שלו להצליח בליגה גדולה. קבוצת אמצע טבלה בספרד או בגרמניה תהיה מושלמת עבור מי שפעם היה על הכוונת של צ'לסי.

19. לוקאס לייבה
קבוצה: ליברפול
תפקיד: קשר אחורי/קשר 50-50
גיל: 30
היעד הבא: קלופ לא ממש בונה עליו לליברפול מה שאומר שלייבה ייאלץ לחפש מקום אחר לפרוח בו. יהיה קשה לו למצוא מקום בהרכב הפותח בקבוצת צמרת בכדורגל האירופאי לכן או שקבוצת מרכז טבלה בליגה גדולה או שאולי קבוצות צמרת ברוסיה/פורטוגל/הולנד יהיו אחלה אופציה עבור הברזילאי.

18. פבלו סאבאלטה
קבוצה: מנצ'סטר סיטי
תפקיד: מגן ימני/קשר אחורי/קשר ימני
גיל: 32
היעד הבא: סבאלטה כנראה לא ימשיך בסיטי אחרת פפ כבר היה דורש שיחדשו לו את החוזה. אופציה לא רעה עבורו יכולה להיות אינטר או יריבתה העירונית, מילאן כאשר גם רומא יכולה להיעזר בשירותיו.

17. פפה
קבוצה: ריאל מדריד
תפקיד: בלם/קשר אחורי
גיל: 34
היעד הבא: פפה לא ימשיך כמעט בוודאות בריאל מה שאומר שהאופציות עבור הבלם המזדקן הם הכסף של סין או קבוצה באירופה בה יוכל להיות שחקן הרכב, למזלו, היכולות שלו עדיין לא רעות בכלל ולכן לא יהיה קשה לו לאתר קבוצה שתקלוט אותו. ההמלצה האישית: פ.ס.ז'/מונאקו/דורטמונד קבוצות שבהן הוא יכול לתרום המון, בעיקר אצל הגרמנים.

16. דניאלה דה רוסי
קבוצה: רומא
תפקיד: קשר אחורי
גיל: 33
היעד הבא: עם פרישתו הצפויה של פרנצ'סקו טוטי בגיל 40 לא ייתכן שייווצר מצב בו גם סגן המלך של רומא ימצא את עצמו מחוץ למועדון. דה רוסי כנראה יחתום על הארכת חוזה שבסיומו הוא יקבל תפקיד בצוות המקצועי ואולי יחבור לאביו אלברטו באימון קבוצת הנוער של המועדון. במקרה והוא יעזוב אז כנראה היעד יהיה ה-MLS, ליתר דיוק המונטריאול אימפקט שמאז ומתמיד קלטה שחקנים איטלקיים רבים.

הסמל צפוי להמשיך, דה רוסי במדי רומא (WorldFootball)

15. מיגל ולוסו
קבוצה: גנואה
תפקיד: קשר אחורי
גיל: 30
היעד הבא: פעם הוא היה ההבטחה הגדולה של נבחרת פורטוגל אבל מאז התדרדר וכעת לא מוצא מקום אפילו בגנואה. עם רגל שמאלית קטלנית, אמן המצבים הנייחים והתיקולים המתוזמנים ינסה לחפש אתגר חדש. קבוצה בסגנון מלאגה בהחלט יכולה להיות תחנה לא רעה עבור השחקן.

14. פרננדו טורס
קבוצה: אתלטיקו מדריד
תפקיד: חלוץ
גיל: 33
היעד הבא: אצל אל ניניו הכל פשוט. או שהוא יחתום על חוזה חדש באתלטי ויסיים שם את הקריירה או שיעבור ל-MLS.

13. איקר קסיאס
קבוצה: פורטו
תפקיד: שוער
גיל: 35
היעד הבא: פורטו עדיין לא עושה קולות של התעניינות בשוער שמציג יכולת נפלאה העונה ומזכיר את גדולתו. איקר עצמו לא צפוי ומסוגל להודיע על פרישה בסיום העונה אבל ישנם גם קולות המנסים לשכנע את ראשי ריאל להחזיר את הבן האובד הביתה כגיבוי לנאבאס או אפילו על חשבון השאלה או מכירה של הקוסטה-ריקני כחלק מההכנות להבאת דויד דה חאה בעתיד.

נזכה לראות את התמונה הזו שוב? (WorldFootball)

12. סנטי קסורלה
קבוצה: ארסנל
תפקיד: קשר
גיל: 32
היעד הבא: קסורלה פצוע כעת וארסנל ככל הנראה לא תחדש את חוזהו של הקשר שכנראה יעשה את הדרך חזרה לליגה הספרדית. לא מעט קבוצות ישמחו לקבל שחקן ברמה של סנטי כאשר מלאגה וויאריאל שכבר זכו לטעום מהכישרון שלו בהחלט מועמדות לקבל אותו בחזרה.

11. יאיא טורה
קבוצה: מנצ'סטר סיטי
תפקיד: קשר 50-50
גיל: 33
היעד הבא: טורה כנראה  לא ימשיך בסיטי שתעדיף להוציא כמה עשרות מיליונים ולהצעיר את הסגל וכאחד שהתרגל למשכורת גדולה הוא כנראה לא יתפשר על פחות מזה. MLS/ליגה סינית בהחלט אופציות עבורו כאשר גם מונאקו בה עלה לתודעה בהתחלה גם יכולה להיות אלטרנטיבה, בעיקר אם טמואה בקאיוקו יעזוב.

הטופ-10:

10. אריק-מקסים צ'ופו-מוטינג
קבוצה: שאלקה
תפקיד: שחקן כנף/חלוץ
גיל: 28
היעד הבא: אחד השחקנים שהכי מזוהים עם הקריסה של שאלקה העונה. ציפו ממנו להרבה יותר וכנראה הוא לא ימשיך אצל ה"רויאל בלוז". היעד הבא? כנראה קבוצת אמצע טבלה בצרפת.

9. חסוס נבאס
קבוצה: מנצ'סטר סיטי
תפקיד: קשר ימני
גיל: 31
היעד הבא: בסיטי הוא לא ממש רצוי ודווקא חזרה הביתה לסביליה אולי תעשה לו טוב, בעיקר אם האנדלוסים יתקשו להחזיק בויטולו הנפלא.

שובו של הבן האובד? נאבאס במדי סביליה בצעירותו (Palangas)

8. גאאל קלישי
קבוצה: מנצ'סטר סיטי
תפקיד: מגן שמאלי
גיל: 31
היעד הבא: גם בעמדת המגן השמאלי בסיטי מתלבטים נורא לגבי זהות השחקן שיפתח איתם את העונה הבאה כאשר קלישי וקולרוב ממש לא בטוחים לקראת העונה ויש שחקן אחר על הכוונת (אליו עוד נחזור). קלישי עצמו גם לא מתכוון לחכות עד הרגע האחרון והוא ינסה לאתר לעצמו קבוצה כאשר אופציה דמיונית יכולה להיות מעבר לריאל מדריד כגיבוי למרסלו או אפילו לרומא מכיוון שמריו רוי חוזר לאמפולי בסוף העונה ועדיין לא בטוח שאמרסון פאלמרי הוא השחקן שאמור לשדרג את הרומאים. גם מילאן תשמח לשחקן בדמותו במקום דה שיליו הלא יציב ואולי אפילו מארסיי המתחדשת יכולה להיות אפשרות עבור הצרפתי בן ה-31.

7. דייויד סטוקדייל
קבוצה: ברייטון
תפקיד: שוער
גיל: 31
היעד הבא: מהליגות הנמוכות באנגליה ועד לסטטוס של השוער הטוב ביותר בצ'מפיונשיפ ואפילו מעקב של מאמן הנבחרת האנגלית אחריו. סטוקדייל ירצה להתקדם ולברייטון יהיה קשה מאוד להשאיר אותו גם אם תעלה לפרמיירליג. בסיטואציה מסוימת הוא עשוי למצוא את עצמו בתור ג'וקר אצל אברטון או ווסטהאם למשל כאשר גם ניוקאסל תשמח לחיזוק בעמדה שבין הקורות.

ישתדרג? סטוקדייל במדי ברייטון (The Argus)

6. רשיד גזאל
קבוצה: ליון
תפקיד: חלוץ
גיל: 24
היעד הבא: ליון תנסה לעשות הכל כדי להחזיק ביהלום למרות שההתקפה שלה תיראה נפלא גם בלעדיו. לקאזט לא בטוח שיישאר ולכן ליון חייבת את גזאל אצלה בקבוצה אחרת הוא ימצא את עצמו בורח להם בין האצבעות.

5. ולנטין אייסריק
קבוצה: ניס
תפקיד: קשר התקפי
גיל: 25
היעד הבא: שחקן נוסף שפשוט חובה לשים עליו את היד הוא שחקנה הנפלא של ניס, ולנטין אייסריק שכעמט בוודאות לא ימשיך בקבוצה מהריביירה וישתדרג למקום אחר. קבוצות הצמרת בצרפת כבר בכוננות קליטה כשגם מספר קבוצות באי הבריטי דוגמת קריסטל פאלאס כבר לוטשות עיניים. אייסריק עצמו מחכה להצעה הוגנת מניס ורק אז ישקול את צעדיו.

4. זלאטאן איברהימוביץ'
קבוצה: מנצ'סטר יונייטד
תפקיד: חלוץ
גיל: 35
היעד הבא: MLS. זלאטאן נמצא רק במקום הרביעי בדירוג נטו בגלל הגיל ובגלל השובע מהכדורגל האירופי, הוא לא הצליח להצעיד את יונייטד לאליפות והסיכוי שימשיך עוד שנה אצל השדים האדומים שואף לאפס למרות שמוריניו בדרך כלל עושה את העבודה בשנה השניה שלו בכל מועדון אליו מגיע. אבל לאן יגיע זלאטאן? כנראה לארה"ב, ליתר דיוק ל-LA Galaxy שישנם דיווחים לא רשמיים שהחלוץ סיכם במדיהם, שם מחכה הכסף הגדול. חזרה מרגשת למאלמו אולי גם תעמוד על הפרק.

לאן עכשיו? זלאטאן במדי יונייטד. כנראה לא ימשיך עוד עונה (Goal)

3. סאאד קולאסינאץ
קבוצה: שאלקה
תפקיד: בלם/מגן שמאלי
גיל: 23
היעד הבא: מתחילת העונה קולאסינאץ לא מתעסק בכדורגל אלא לאן יעבור בסיום החוזה שלו ולכן גם ההגנה של שאלקה לא במיטבה. כשהוא מאופס, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בבונדסליגה ובתפקידו ואפילו יובנטוס ניסו להעבירו אליהם כבר בינואר אך ללא הצלחה. כעת הוא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי שמחפשת להצעיר את האגף השמאלי של ההגנה שלה ואולי גם לחזק את מרכז ההגנה, עם קולאסינאץ זה 2 ציפורים במכה אחת.

2. מריו באלוטלי
קבוצה: ניס
תפקיד: חלוץ
גיל: 26
היעד הבא: מעניין בהחלט לראות לאן יגיע מלך שערי ניס. במועדון ששיקם לו את הקריירה לא בטוח שרוצים להמשיך את ההתקשרות עם החלוץ הפרובלמטי ומריו עצמו גם יעדיף ללכת למועדון פאר מאשר להישאר בניס. יכול בהחלט להיות שהוא ימשיך אצל הצרפתים וימשיך לעבוד על הצד המנטלי הבעייתי שלו אבל סיכוי טוב שהוא פשוט יעבור למועדון שיהיה נואש לשחקן ברמתו, אולי קדנציה נוספת במילאן תהיה על הפרק למשל.

ימשיך בריביירה? באלוטלי חוגג במדי ניס (Goal)

1.  בנואה קוסטיל
קבוצה: רן
תפקיד: שוער
גיל: 29
היעד הבא: כדי להבין איך את המקום הראשון תפס שוער מקבוצת אמצע טבלה בצרפת צריך לעקוב אחרי משחקיה ולהבין שאם לא קוסטיל הם היו כבר מזמן בדרך לליגה השניה. אינספור הצעות יהיו על השוער הנפלא כאשר אפילו פ.ס.ז' תהיה בתמונה למקרה שתפסיק לסמוך על אלפונס אראולה הצעיר. מארסיי היא כמובן המועמדת מספר אחת לקלוט אותו בדרך לניסיון החזרה שלה לצמרת הכדורגל בצרפת שכן יוהאן פלה ללא ספק לא אחד שאומר לעמודת בין הקורות במועדון הפאר הזה. היו גם שמועות שבורוסיה דורטמונד תנסה להביאו כתחרות לרומן בורקי שכן רומן ויידנפלר כבר בן 36 ומסיים חוזה בקיץ מה שמגביר את הסבירות שיודיע על פרישה.

מלפפון חם, בנואה קוסטיל בפעולה (Sportal)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort