גביע צרפתי: מונאקו עלתה, הסינדרלה הודחה על ידי גנגאן

משחקי רבע הגמר בגביע הצרפתי התחילו היום, שבמשחק הראשון, פריוס סאן רפאל, הסינדרלה של המפעל, שמשחקת בליגה הרביעית, פגשה את גנגאן. ובמרכז הערב, מונאקו אירחה את ליל, למפגש שכולו על טהרת הליגה הראשונה.

אחרי ההפסד של מונאקו, בגמר גביע הליגה לפני מספר ימים, הקבוצה מהנסיכות עלתה למשחק היום עם הרכב חסר, כשפלקאו, מבאפה, סידיבה וברנארדו סילבה יושבים על הספסל. מנגד, ליל נתנה הזדמנויות גם היא לשחקנים חדשים, כשאניימה, אדר ודה פרבילה פתחו על הספסל.

מונאקו – ליל 2:0

המשחק נפתח בצורה די שקולה, כשבעשר הדקות הראשונות, הכדור היה בעיקר בקישור של שני הצדדים, מלבד הדקה השלישיתף בה ג'ואאו מוטיניו הצליח למצוא פירצה ובעט מחוץ לרחבה כדור מסוכן שעבר ליד העמוד השמאלי. בדקה ה-12', יויס ביסומה, הקשר ממאלי של ליל, ניסה גם הוא את מזלו מרחוק, אבל הכדור לא היה מספיק מסוכן. בדקה ה-23', ריו מוובה מליל ראה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק, אחרי עבירה מסוכנת שביצע. בדקה ה-35', זה 1:0 למונאקו! מהלך קבוצתי גדול של הביתיים, הציב את ואלר גרמיין, הקפטן השני של הקבוצה, שעבר את השחקן שלו והפציץ את החיבור מתוך הרחבה.

שער מרשים ומלא בטכניקה. גרמיין (Goal)

בדקה ה-40', כרטיס אדום ישיר לליל! התקפה מהירה של מונאקו, הביאה את ג'ורג', המגן הברזילאי של מונאקו, למצב כיבוש ודאי, אבל השופט שרק לעבירה של קרלנס ארקוס, שלף את הכרטיס האדום, ושלח את הבלם בן ה-20 מהאיטי למקלחת מוקדמת.

לא ירצה לזכור את המשחק הזה. ארקוס (משמאל). (Eurosport)

בדקה ה-45', זה כבר 2:0 למונאקו! כדור ארוך שיצא ממהגנת האדומים- לבנים, מצא את רגלו של אירווין קרדונה, שבמהלך מבריק הצליח לנער את השומר שלו מעליו, והקפיץ כדור לגרמיין שרץ אל מרכז הרחבה, ובנגיעה אחת השלים צמד. באותו מהלך של מונאקו, אדמה סומאורו נפצע וקיבל טיפול רפואי בתוך הרחבה שלו, ולבסוף הוא לא יכול היה לסיים את המשחק, והוחלף בקשר הפורטוגלי, צ'קה. אחרי חמש דקות של תוספת זמן, השופט שרק לירידה למחצית. 2:0 למונאקו בהפסקה.

יתרון משמעוי במחצית, צמד של האיש בתמונה. (חשבון הטוויטר הרשמי של מונאקו)

מחצית שנייה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה נפתחה כהמשך ישיר של המשחק, כשמונאקו מכתיבה את הקצב. בדקה ה-51', איברהים אמאדו מליל, ספג כרטיס צהוב אחרי עבירה גסה. שלוש דקות אחר כך, נאביל דיראר של מונאקו ראה גם הוא את הכרטיס הצהוב מהשופט. רק ארבע דקות עברו, וגם ג'ורג' נכנס לפנקס של השופט אחרי עבירה ברוטלית. בדקה ה-59', זה כבר היה מטווח של מונאקו, כשתחילה, קרדונה הגיע למצב בעיטה בתוך הרחבה אבל נהדף, את הכדור החוזר בעט ג'ורג', הכדור שלו היה חזק אבל נעצר בגוף של שחקן הגנה של ליל, ואת הכדור החוזר בעט שוב פעם ג'ורג', הפעם גבוה מידי והכדור יצא. בדקה ה-61', ליל הגיעה למצב הטוב ביותר שלה במשחק, כשאנואר אל ג'אזי, החלוץ ההולנדי רץ במבצע אישי, חלף על פני כל הגנת מונאקו, אבל מול דה סנקטיס בעט חלש, ישירות לידיים של השוער.בדקה ה-63', חילוף בשני הצדדים, כשמונאקו מכניסה את ג'יבריל סידיבה במקומו של בנג'מין מנדי, וניקולס דה פרבילה מחליף את פראס בהלולי שהיה חלש היום בליל. בדקה ה-66', דה פרבילה המחליף כבר הגיע למצב הבקעה, שבעט ברגל ימין ממחוץ לרחבה, אבל הכדור היה לא מדויק ויצא החוצה. בדקה ה-70', המארחים ביצעו חילוף שני במשחק, שקרדונה, מהמצטיינים במשחק, יצא ובמקומו נכנס ברנארדו סילבה. בדקה ה-77', חילוף אחרון בליל, כשריו מוובה פינה את מקומו לאדר, החלוץ הפורטוגלי. דקה אחרי החילוף של ליל, גרמיין יכול היה להשלים שלושער במשחק, כשקיבל כדור מצוין ליד נקודת הפנדל, אל הבעיטה שלו עברה סנטימטרים ספורים ליד העמוד השמאלי. בדקה ה-80', קיבלנו את מה שחיכינו לו, כשולאר גרמיין, מבקיע הצמד במשחק, יצא החוצה לקולות מחיאות הכפיים של האוהדים, אבל מי שקיבל את מירב תשומת הלב, היה המחליף, קפטן וכוכב הקבוצה, רדאמל פלקאו שחזר למגרשים אחרי פציעה ארוכה, ובנוסף קיבל את סרט הקפטן, מאחר והוא הקפטן של הקבוצה.

רגע שכולם חיכו לו. פלקאו חוזר למגרשים. (חשבון הטוויטר הרשמי של ליל)

בדקה ה-83', פלקאו כבר הראה מי הוא, כשבעיטה שלו ממחוץ לרחבה נעצרה ממש על חיבורי השער. רק שלוש דקות עברו, ודיראר מסר כדור לפלקאו שרץ לתוך הרחבה, והצליח לבעוט ברגל ימין כדור מסוכן, שנהדף על ידי מייגנן לקרן. בדקה ה-90', השופט הרביעי הרים את השלט שהורה על 4 דקות תוספת זמן. בדקה ה-94', עמוק בתוך תוספת הזמן, ליל מצמקת ל2:1! כדור חופשי מושלם של אל ג'אזי מצא החיבור של דה סנקטיס, מיד עם כיבוש השער, השופט שרק לסיום המשחק. מונאקו מנצחת 2:1 ועולה לחצי הגמר.

הרכבים:

מונאקו: דה סנקטיס. מנדי, דיאלו, ראג'י, טורה. ג'ורג', מוטיניו, פאביניו, דיראר. גרמיין, קרדונה.

ליל: מייגנן. אלונסו, סומאורו (צ'קה, 45'), ארקוס. פלמיארי, ביסומה, מוובה, אמאדו, קישנה. אל ג'אזי, בהלולי.

פריוס סאו רפאל – גנגאן 1:0

כבש לגנגאן: פלטצ'ר (50')

משחקים שיערכו מחר מרבע הגמר:

אנז'ר – בורדו, 19:30

ארבנצ'ס – פריס סן-ז'רמן, 22:05

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort