כישרון עולה עם שי חדד, הכישרון התורן: נועם בראון

שלום לכל קוראי אתר jsport וכמדי פעם במסורת הקבועה שלי אני מארח כדורגלנים צעירים ומוכשרים מהליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי לפינה שלי כישרון עולה והפעם אני שמח לארח כדורגלן צעיר ומבטיח ששמו נועם בראון שמשחק כיום בקבוצת הפועל רובי שפירא חיפה בליגה א' צפון.

 

בראון: "שמח שהגעתי למועדון הפועל רובי שפירא, נעשה את כל המאמצים לעלות ליגה"

ליגה א' צפון מגיעה לשלבים המכריעים של העונה גם בצמרת הטבלה וגם בתחתית ואני משתדל לעשות מאמצים להביא לכם כל פעם סיפור מעניין אחר על כדורגלן צעיר שמשחק בליגות הנמוכות בכדורגל הישראלי ושואף להגיע הכי גבוה ורחוק שאפשר בכדורגל.

הפעם נוחת אצלנו באתר jsport הקשר המוכשר נועם בראון שמשחק לראשונה בקריירה שלו בקבוצת הפועל רובי שפירא חיפה שנמצאת בליגה א' צפון ומתמודדת על העלייה לליגה הלאומית ובראיון מיוחד הוא מספר לנו על תחילת הדרך שלו בהפועל עכו ועל התקופה ששיחק בביתר נהריה בליגה ב', המעבר לקבוצת הפועל רובי שפירא וההתאקלמות במועדון, הניצחון חוץ הדרמטי בשבוע שעבר על צור שלום, האמונה שאפשר לעלות לליגה הלאומית וכמובן השאיפות לעתיד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

למי שלא יודע אז הקשר הצעיר נועם בראון החל את דרכו בכדורגל בגיל 5 בקבוצת הפועל עכו: "בהתחלה שהתחלתי לשחק בגיל צעיר בעכו ראיתי שעם הזמן הדברים לא הסתדרו עבורי גם מבחינת השירות הצבאי והחלטתי לקחת יוזמה על עצמי ולחפש לי קבוצה בוגרת שתקלוט אותי כדי לתת לי את ההזדמנות לצבור דקות משחק ולשחק כי זה היה הכי חשוב לי ובהמשך מצאתי את עצמי מגיע לקבוצת ביתר נהריה בליגה ב' שזו קבוצה מגובשת ונחמדה והפכתי לשחקן בולט שם והרגשתי טוב באימונים ובמשחקים גם עם המאמן וגם עם השחקנים ולבית"ר נהריה עד היום יש לי פינה חמה בלב ואני עוקב אחרי הקבוצה כי זה מקום שבאמת התחברתי אליו מבחינת האנשים וכל מה שמסביב ואפילו שאני כיום לא שם אני תמיד ארצה בהצלחת הקבוצה".

אחרי עונה אחת בלבד בליגה ב' הגיעה ההזדמנות שלה חיכה בראון וזה לעבור לליגה קצת יותר בכירה שזאת ליגה א' ולהצטרף למועדון האדום של  הפועל רובי שפירא חיפה: "בסוף העונה בביתר בנהריה יצא לי להכיר בחור טוב ומוכשר ששמו שי חדד שעזר לי והוא גם זה שיצר את הקשר ביני לבין קבוצת הפועל רובי שפירא חיפה וכתוצאה מכך הגעתי למבחנים בקבוצה ולשמחתי הצלחתי להרשים את הצוות המקצועי של המועדון ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לשי על העזרה הענקית והלוואי והבנאדם הזה יעזור לעוד הרבה שחקנים צעירים שתמיד צריכים וזקוקים רק לדחיפה הקטנה הזאת כי באמת אני שמח שהגעתי למועדון כמו הפועל רובי שפירא ואני חושב שהתאקלמתי מצוין במועדון הרבה בזכות האנשים המדהימים של ההנהלה והצוות המקצועי ובאמת קיבלו אותי יפה ואני יכול רק להוסיף שכל הפרויקט הזה הוא מבורך ואתה רואה אנשים שבאים באמת מתוך אהבה ורצון לשנות וזה בהחלט יפה ומרגש לראות דברים כאלה בכדורגל שלנו והדבר האחרון החשוב ביותר זה הקהל של הפועל רובי שפירא שאני לא יכול שלא לדבר עליו כי הוא באמת קהל מדהים שנותן הצגה בכל משחק לא משנה איפה אנחנו משחקים ונגד מי אנחנו משחקים הם איתנו וזה מרגיש כמו צבא שלם שעומד מאחורינו ומעודד בכל שנייה וזה מרגש במיוחד לראות את החיוכים שלהם על הפנים אחרי משחקים טובים שלנו כי זה נותן לנו הרגשה חמה שעשינו להם את השבת".

הרשים את הצוות המקצועי של הפועל רובי, בראון במדי רובי חיפה. (צילום: מאור אלקסלסי)

בשבוע שעבר יצאה הפועל רובי שפירא חיפה למשחק חוץ קשה במגרש קשה מול צור שלום המקומית שנלחמת על חייה כדי לשרוד בליגה ובכל זאת הפועל רובי הצליחה להשיג ניצחון חוץ דרמטי 2:1 ברגע האחרון בתוספת הזמן וגם מדבר על הקטטות המכוערות שאירעו בסיום המשחק: "קודם כל הגענו באמת למגרש סופר קשה שלא קל לפתח בו משחק כדורגל רגיל כמו שאנחנו רגילים אבל זה לא תירוצים כי באנו ממוקדים במטרה לנצח ואין ספק שההרגשה הייתה מצוינת לנצח משחק כזה כי ידענו שצפוי לנו קרב לא קל ואני שמח שהצלחנו להראות הרבה אופי ונחישות ויצאנו עם הניצחון כמו גדולים ולגבי כל מה שהיה מסביב אני באמת לא מעוניין להתייחס לזה כי מה שהיה זה שייך לעבר ואנחנו עם הפנים קדימה בדרך למטרה".

שמח להיות שייך לפרוייקט שנקרא הפועל רובי שפירא. בראון במדים הלבנים. (צילום: מאור אלקסלסי)

הפועל רובי שפירא חיפה נמצאת כיום במקום השני בליגה א' צפון במרחק של ארבע נקודות מהמקום הראשון שם ממוקמת הפועל חדרה ומבחינת הקשר הצעיר הוא אישית מאמין שאפשר להשיג את היעד והוא עליית ליגה מהמקום הראשון וגם בנוסף הוא מדבר על השאיפות שלו לעתיד: "שמע, בכדורגל עד שזה לא גמור זה לא גמור לכן ברור שאנחנו מאמינים שזה עדיין אפשרי לעלות מהמקום הראשון ונעשה את כל המאמצים כדי שזה יקרה. לגבי השאיפות שלי לעתיד אז אתה יודע כמו לכל שחקן צעיר שיש לו מטרות להגיע רחוק אז גם לי יש אבל כרגע התחלתי ללמוד לא מזמן לתואר ראשון והאימונים בליגות הגבוהות הם בבוקר ככה שזה לא מתאים לי עם הלימודים אז אני מאמין עד שאסיים את לימודי התואר אני יישאר בליגה א' אבל בלי קשר אני תמיד טוען שהכל זה מלמעלה ומה שצריך לקרות ייקרה".

מה שצריך לקרות יקרה, הכל מלמעלה. בראון אחרי שער שכבש. (צילום: מאור אלקסלסי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort