פ.ס.ז' זכתה בגביע הליגה הצרפתי.

משחק הגמר של גביע הליגה הצרפתי, הפגיש את שתיים מהקבוצות הטובות באירופה, מצד אחד מונאקו, ומצד שני פריס סן-ז'רמן.

עוד לפני שריקת הפתיחה, טקס מרהיב לכבוד משחק הגמר. (חשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז')

משחק הגמר נערך באיצטדיון "פארק אולימפיק" בליון. רק ארבע דקות מפתיחת המשחק, וזה 1:0 לפ.ס.ז'! התקפה מסודרת של הפריסאים, מביאה למצב ששלושה שחקנים מגיעים למצב של אחד על אחד מול דניאל סובאסיץ', השוער של מונאקו, ואנחל די מריה מסר כדור לג'וליאן דרקסלר, שמול שער ריק גלגל לרשת. בהילוכים החוזרים ניתן היה לראות שהגרמני היה בזמן המסירה בעמדת נבדל.

ניתן לראות את דרקסלר בנבדל, שעומד בין די מריה, שעם הכדור לבין קבאני. (Canal+)

מאז שער היתרון של האלופה, היא גם זו ששולטת במשחק, כשמונאקו מצליחה להגיע קרוב לרחבה, אבל הכדורים נעצרים לפני שהם מגיעים לקיליין מבאפה וואלר גרמיין. בדקה ה-25', מבאפה במבצע קטן סוחט קרן, ולקרן שהוגבהה הגיע גרמיין שעלה מעל כולם, אבל הנגיחה שלו לא הייתה מדויקת מספיק והיא יצאה החוצה. בדקה ה-27', זה שיוויון 1:1! תומאס למר קיבל כדור מג'יבריל סידיבה, כשהוא חופשי לגמרי על קו ה-16 ובבעיטה לא חזקה, אבל מאוד מדויקת לחיבורים של קווין טראפ, מאזן את התוצאה באיצטדיון בליון.

שחקני מונאקו חוגגים את שער השיוויון (חשבון הטוויטר הרשמי של אופ"א)

בדקה ה-36', זה היה כמעט שער מדהים של אדינסון קבאני! כדור קרן שנבעט לרחבה, מצא את הראש של תיאגו סילבה, שנגח כדור נמוך וקבאני עם עקב מהאוויר ממש בתוך תיבת החמש, אבל סובאסיץ' הדף את הבעיטה, וגם את הכדור החוזר של קבאני. בדקה ה-43', טימוייה בקאיוקו,הקשר הצעיר של מונאקו עלה גבוה לכדור קרן, וגרמיין השתלט על הכדור, ומתוך תיבת החמש בעט כדור חזק שפגע בשחקן ששמר את הקורה ויצא לקרן. בדקה ה-44', זה 2:1 לפ.ס.ז'! יציאה מהירה להתקפה אחרי הקרן של מונאקו, מביאה את סרז' אורייה ממש על גבול הרחבה, והוא מסר כדור גבוה לדראקסלר, שהחזיר לדי מריה על הבישול, והארגנטינאי בועט לפינה הקרובה, ומוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון.

יתרון של די מריה במחצית. (חשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז')

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה, והיא הייתה בסימן מונאקו, כשבדקה ה-50', זואאו מוטיניו הפורטוגלי בעט כדור מחוץ לרחבה, טראפ נשאר במקום והכדור היה סנטימטר מעל המשקוף. חמש דקות אחר כך, וזה 3:1 לפ.ס.ז'! הבישול נרשם לזכותו של מרקו וראטי, שראה את קבאני עומד חופשי בתוך הרחבה, והרים כדור שהגיע בדיוק לרגל של החלוץ מאורוגוואי, והוא סיפק בעיטת יעף מרשימה לפינה הקרובה, שנעצרה עמוק בתוך הרשת של סובאסיץ'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שער מדהים לחלוץ שמפציץ העונה בבירת צרפת (CNEWS Matin)

מיד אחרי השער של קבאני, דרקסלר מפנה את מקומו לחאבייר פאסטורה מארגנטינה. דקה בדיוק אחרי החילוף, לייבין קורזאווה ספג את הצהוב הראשון במשחק, אחרי גלישה מאוחרת. בדקה ה-61', התקפה למופת של פ.ס.ז', מביאה את די מריה לתוך הרחבה, והוא ראה את קבאני שרץ לעבר העמוד הרחוק של השער, וכשהכדור הגיע למספר 9 בכחול, כולם היו בטוחים שמול שער חשוף הוא יעשה את זה, אבל באופן חריג, קבאני החמיץ את המצב הבטוח. בדקה ה-63', בנג'מין מנדי ממונאקו נכנס גם הוא לפנקס של השופט, אחרי עבירה גסה ומאוחרת. מיד אחרי הצהוב שנשלף, גרמיין, הקפטן של מונאקו, פינה את מקומו במגרש לנאביל דיראר. בדקה ה-66', השוער הגרמני של פריס, קווין טראפ, ספג כרטיס צהוב אחרי שהתעכב בכוונה זמן רב בבעיטת שוער. בדקה ה-77', אירווין קרדונה נכנס למשחק בשורות מונאקו, במקומו של כובש השער תומאס למר. שתי דקות מהכניסה של קרדונה, והוא עלה לכדור גבוה שהרים סידיבה, והנגיחה שלו כבר נגעה ברשת, אבל ברשת החיצונית. בדקה ה-81', מבשל השער השלישי, וראטי, סיים את המשחק שלו והוחלף בבלאייז מטואידי. דקה אחרי החילוף, מסירה כפולה בין קבאני לדי מריה בתוך הרחבה, מצאה את האחרון חופשי, ובבעיטה מסוכנת עם החלק החיצון, סחט הצלה ענקית מסובאסיץ'. בדקה ה-87', חילוף בפ.ס.ז', כשלוקאס מורה נכנס למשחק במקומו של תיאגו מוטה. בדקה ה-90, זה 4:1 לפ.ס.ז'! ריצה על האגף של די מריה, מהמצטיינים במשחק, ומסירה מדויקת לקבאני שעמד במרכז הרחבה, ובנגיעה אחת שלח פגז שפגע במשקוף והמשיך עמוק לתוך השער.

שער מספר 40 שלו בכל המסגרות העונה. אדינסון קבאני (Goal)

מיד אחרי השער של קבאני, השופט הרביעי מראה את השלט עם 5 דקות של תוספת זמן. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, די מריה רץ שוב על האגף השמאלי, ומגיע למצב של אחד על אחד מול סובאסיץ', ובמקום למסור לחבר פנוי, בחר לנסות את מזלו שמשחק לו היום, אבל לא הפעם כי הבעיטה נעצרה אצל השוער של מונאקו. בדקה ה-93', מונאקו ביצעה את החילוף האחרון שלה, כשאלמני טורה נכנס במקומו של סידיבה. אחרי שמלאו כל חמש הדקות של תוספת הזמן, השופט שרק לסיום המשחק. פ.ס.ז' מנצחת 4:1 והיא מחזיקת גביע הליגה.

רביעייה לפריס בסיום משחק מרשים. (חשבון הטוויטר הרשמי של פ.ס.ז')

הרכבים:

מונאקו: סובאסיץ'. מנדי, ג'מרסון, גליק', סידיבה (טורה 90'+3'). למר (קרדונה, 77'), בקאיוקו, מוטיניו, סילבה. מבאפה, גרמיין (דיראר, 62').

פ.ס.ז': טראפ. קורזאווה, קימפמבה, סילבה, אורייה. ראביו, מוטה (לוקאס, 87'), וראטי (מטואידי, 81'). דרקסלר (פסטורה, 56'), קבאני, די מריה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort