חזרה גנרלית: לאציו ורומא מנצחות לקראת חצי גמר הגביע

שתי הקבוצות מעיר הבירה עושות את העבודה בפתיחת המחזור ה-30 בליגה האיטלקית, לפני המפגש ביניהן בגומלין חצי גמר הגביע. רומא גוברת על אמפולי באולימפיקו, בעוד לאציו ניצלת מפיגור מוקדם, לניצחון בחוץ על ססואולו

הסריה A מתקדמת בצעדי ענק לישורת האחרונה, והיום נפתח המחזור ה-30. שני משחקים נערכו הערב ושניהם כללו את הרומאיות שהתמודדו מול קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, בטבילת אש לפני משחק הגומלין בחצי גמר הקופה איטליה שיערך ביניהן ביום שלישי. (0-2 ללאציו במשחק הראשון). רומא אירחה את אמפולי, בעוד לאציו התארחה אצל ססואולו.

רומא-אמפולי 0-2

חניכיו של  לוצ'יאנו ספלאטי, שטרם ויתרו על המרדף אחרי יובנטוס ורוצים להבטיח מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות, אירחו הערב את אחת הקבוצות החלשות בליגה, אמפולי. הקבוצה מפירנצה סגרה ערב המשחק, עשרה משחקים בהם ניצחה רק פעם, כששת משחקיה האחרונים של האזורי הסתיימו בהפסד. רומא אומנם חסרה מספר שחקנים חשובים כתוצאה מפציעות, כמו גם קווין סטרוטמן, שנעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים. לאחר שהוסרו המחסומים והגדרות בקורבות של "האוהדים השרופים", ארגון האולטראס של רומא, חזר ליציעים לאחר חרם ממושך.

האולטראס של רומא חזרו הערב לקורבה, לאחר חרם ממושך על המשחקים הביתיים של קבוצתם ( insideroma)

7 דקות מפתיחת המשחק האורחים קופחו, לאחר מאמה טייאם, השתלט על כדור עומק והתקדם לשער עד שהוכשל על ידי שצ'ני, אך הקוון הרים את דגלו וסימן לנבדל, שספק והיה. שתי דקות חלפו ומריו רוי סיפק הגבהה מצוינת לראשו של אדין דז'קו, אך החלוץ הבוסני לא היה מדויק. האורחים חשו שאין להם מה להפסיד במשחק הזה, וכתוצאה מכך בדקות הפתיחה, האזורי הפגינו כדורגל משוחרר שהביך מספר פעמים את ההגנה המקומית, אך זה היה רק עניין של זמן עד שהיתרון האיכותי ייתן את אותותיו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר 13 דקות של כדורגל,  אנטוניו רודיגר הסיט בראשו את הכדור למרכז הרחבה, שם חיכה אדין דז'קו הלא מכוסה, שכבש בקלילות. 0-1 מהיר לרומא.

מכאן הג'יאלורוסי הורידו הילוך ונתנו לאורחים לשלוט במשחק. בדקה ה-24, טייאם ואל קאדורי החליפו מסירות ביניהם, כשבסוף המהלך, המרוקאי של אמפולי סיפק בעיטה רעה. בדקה ה-27 נאינגולאן הכניס כדור מצוין לעבר מוחמד סלאח, אך סקורופסקי יצא בזמן והקדים את הסילון המצרי. שתי דקות חלפו ולאנדרו פרדאס, ניסה את מזלו מרחוק, אך שוב השוער הפולני המושאל מרומא עצמה, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בדקה ה-31, מוחמד אל קאדורי סיפק מבצע נאה, חדר לרחבה וסיפק בעיטה שפגשה את הרשת מצדה הלא נכון. דקה חלפה ומצדו השני של המגרש, התקפת בזק של המקומיים הובילה להרמה מצוינת של סלאח לדייגו פרוטי, שפספס את המסגרת. בדקה ה-34, אמפולי הייתה חייבת לחזור למשחק, אך גווידו מרילונגו, שקיבל כדור טוב מאל קאדורי שהשאיר אותו לבד מול השוער, בעט לשמיים. בדקה ה-36, נאינגולאן ניסה בעיטה מרחוק, אך הפעם הניסיון של הנינג'ה הבלגי, הלך גבוה מעל המשקוף. המחצית הסתיימה ללא שערים נוספים.

ניצחון קליל לרומא בהילוך שני, צמד שערים לדז'קו (הטוויטר הרשמי רומא)

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה והאורחים שוב הגיעו למצב מסוכן. מאורלינגו הגיע היטב לכדור עומק בתוך הרחבה ושחרר בעיטה שאילצה את שצ'ני למתוח איבריו. בדקה ה-53, התקפה מצוינת של רומא, הסתיימה בבעיטה מאכזבת של פראדס מפאתי הרחבה.

בדקה ה-56 דז'קו הכפיל את התוצאה ואת מאזנו במשחק. פארדאס הגביהה כדור טוב, סלאח יישר למרכז עם הראש, והחלוץ הבוסני שוב הקדים את כולם על מנת לכבוש את שערו השני במשחק. 0-2 לרומא.

בדקה ה-61 הרמת קרן של רומא נהדפה מרחבת נאפולי, נאינגולאן הגיע ראשון ומהאוויר ושחרר פצצה שאילולא פגעה בגבו של מגן אורח, הייתה ללא ספק פוגעת במסגרת. בדקה ה-66 טעות בהגנת רומא, אפשרה לטיאם להגיע למצב בעיטה, אך שצ'ני הדף היטב. שלוש דקות חולפות ומוחמאד סלאח מספק נגיחה טובה שנעצרת במשקוף השער. בדקה ה-79, טוטי שנכנס כמחליף הוציא את סלאח להתקפה מתפרצת, אך המצרי סיפק בעיטה לא מדויקת.

רומא רושמת ניצחון בהילוך שני, על חשבון אמפולי האומללה, שכרגע היא הקבוצה היחידה מחוץ לשלושת האחרונות, שנמצאת בסכנת ירידה ממשית, אם כי לא סבירה. רומא מוכנה לקראת גומלין חצי הגמר מול היריבה העירונית השנואה, אותה "תארח" ביום שלישי בביתן המשותף-האולימפיקו.

ססואולו-לאציו 2-1

חניכיו של סימונה אינזאגי שרוצים לשמור על המיקום המוביל לאירופה, ואולי אפילו להגיע למוקדמות ליגת האלופות, הגיעו הערב לאצטדיון "הסיטה דל טירקולור", על מנת להתמודד מול ססואולו המקומית.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא לנרו-ורדי, כשבדקה ה-26, דומינקו ברארדי הצליח להתחמק ממלכודת הנבדל ולחדור לרחבה. תומאס סטרקושה, השוער האורח, עצר את חלוצה הנפלא של ססואולו בעבירה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. ברארדי עצמו לקח את האחריות והעלה את קבוצתו ליתרון מפתיע. 0-1 לססואולו. 

היתרון של המקומיים החזיק עד הדקה ה-42. פליפה אנדרסון סיפק מבצע נהדר, בסיומו הברזילאי הכניס כדור עומק נפלא לצ'ירו אימובילה, שמתוך הרחבה הכניע את אנדראה קונסילי, שערו ה-18 העונה בליגה, של חלוץ הביאנקוסלסטי. 1-1 במחצית.

לאציו התקשתה לפצח את ההגנה המקומית, אך שש דקות לסיום הזמן החוקי, הגיעה הישועה ממקור לא צפוי. ניסיון הרחקה כושל פרנצ'סקו אצ'ארבי, הוביל ל-שער עצמי אומלל מצידו של בלם ססואולו. ניצחון נוסף לחבורה הנפלאה בתכלת. 2-1 ללאציו בסיום המשחק. 

גם חניכיו של סימונה אינזאגי מוכנים לקראת חצי גמר הגביע.

אימובילה שוב הבקיע, ניצחון נוסף ללאציו (the curva)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort