הפועל ת"א ממשיכה במסע ההישארות, בני יהודה נלחצת

המחזור ה28 בליגת העל וה2 בפליאוף התחתון יפתח היום(שבת) עם שתי משחקים בו זמנית כשבמוקד הדרבי התל אביבי הקטן בין הפועל ת"א לבני יהודה ת"א.

הפועל ת"א שמתחילה להראות סימנים של חזרה לחיים אומנם עדיין במקום האחרון אבל רק 2 נקודות מהפועל כפ"ס שנמצאת במקום 12, המקום שממנו נשארים ליגה. הפועל ת"א מגיע אחרי ניצחון 3-2 בחוץ על קריית שמונה, ניצחון שהוכיח הרבה אופי אחרי שחזרה מפיגור פעמיים במשחק ולבסוף ניצחה משער ניצחון של ג'ון ציבויקה.תמוז ממשיך לפתוח בהפועל ת"א, מי שלא המשיכו לפתוח היו ורטה, רייכרט ובנבנישתי. במקומם פתחו משומר, ידין, וצ'יבויקה.

בני יהודה ת"א מגיעה ממקום הרבה יותר בטוח ורגוע כאשר היא לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים ובמאזנה 28 נקודות. היא יודעת שכנראה יספיקו לה עוד 2 נצחונות בפליאוף כדי להבטיח הישארות וניצחון על הפועל ת"א יתן לה הרבה אוויר לנשימה ומה גם שיש לה באמצע השבוע משחק נגד הפועל ר"ג מצמרת הליגה הלאומית בחצי גמר גביע המדינה. לרשותו של ניסן יחזקאל יעמוד סגל כמעט מלא חוץ מדולב חזיזה ועמיר אגייב הפצועים ותנסה לנצל את הסגל הכמעט מלא שלה כדי לצאת עם כל הנקודות נגד האחרונה בטבלה. בבני יהודה יש 2 חילופים שיובאנוביץ וגייטה לא ייפתחו ובמקומם עזוז ומרסיץ הוצבו בהרכב הראשון.

לאחר הטקס לזכר פטירתו של מאיר איינשטיין, אלון יפת שרק את שריקת הפתיחה בצמוד למשחק בין הפועל ק"ש להפועל חיפה ועם 10000 צופים ביציעים.

דקה 4: ציבויקה לקח כדור מאגף ימין וניסה להיכנס לאמצע. הכדור חצי נחטף ממנו חצי נמסר ממנו לאבו זייד שבעט מחוץ למסגרת. דקה לאחר מכן ערבובייה ברחבת בני יהודה נגמרה כשהכדור הגיע לדגני שבעט מקרוב למסגרת אבל זובאס הדף את הכדור לקרן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 11: קרן קצרה של בני יהודה הגיע לגולדברג שהעביר כדור מסוכן לתוך הרחבה אבל הייתה חסרה רגל מסיימת והרוש הדף את הכדור לקרן.

דקה 30:המשחק שנפתח עם לא מעט מצבים ליד השער נחלש עם הדקות וכמעט שאין מצבים ליד השער.

דקה 36: יונתן כהן הוציא כדור מצוין לתורגמן באגף ימין, תורגמן העביר כדור מדויק לולאסקיס שמ12 מטרים לא הצליח לדייק למסגרת.

טוטו תמוז מעלה את הפועל ת"א ל1-0: ציבויקה מסר לאלטמן שמאגף ימין הכניס כדור מסוכן לטוטו תמוז שמקרוב מאוד וללא שמירה שם את הכדור ברשת והעלה את הפועל ת"א ליתרון במשחק. תמוז הבקיע לאחרונה בליגת העל לפני 4 שנים פחות יום והשער שהוא כבש היה נגד אותה בני יהודה מהמשחק היום.

המחצית הראשונה הסתיימה ב1-0 לזכות הפועל ת"א.

מנהלת הליגות לכדורגל

עשרים שניות מפתיחת המחצית השניה בני הודה יצאה להתקפה עם 4 שחקנים, בוזגלו התגדם באגף שמאל והעביר לולאסקיס שמתוך הרחבה מצא את המסגרת אבל הרוש הדף את כדור לקרן.

דקה 49: כדור רוחב לעברו של תמוז נבלמה ע"י קנדיל שכמעט הכניס את הכדור לשער קבוצתו אך הכדור יצא רק לקרן. דקה לאחר מכן ברשצקי התקדם בזריזות מאגף ימין למרכז והשאיר כדור לאלתמן שבעט לשמיים.

דקה 54: אנטוניו מרסיץ הוחלף ע"י פדרו גלבאן.

דקה 55 הפועל ת"א עולה ל 2-0: התקפה מתפרצת של הפועל ת"א עם אבו זייד שפרץ במרכז המגרש והעביר לצד ימין של הרחבה משם אלטמן העביר את הכדור לצד השני של הרחבה שם היה ג'ון ציבויקה כדי לשים את הכדור ברשת ולקבוע 2-0 לזכות האדומים.

דקה 59: אביחי ידין פינה את מקומו בשביל שי אליאס.

הפועל ת"א נשארת ב10 שחקנים: דניאל אביטל שנכנס במקומו של אלון תורג'מן חצי דקה לפני דהר לעבר השער של הרוש ושם אדי גוטליב הכשיל אותו. מכיוון שאביטל היה השחקן האחרון לפני השוער אדי גוטליב שהכשיל אותו קיבל כרטיס אדום. עם הכרטיס האדום עמית ביטון החליף את טוטו תמוז כדי לכפר על חוסר השחקן ההגנתי. את הכדור החופשי שניתן לבני יהודה בגלל העבירה בעט פדרו גלבאן מ19 מטרים אך הכדור שלו פגע רק בחומה.

דקה 64: עומרי אלטמן התקדם באין מפריע ושיחרר טיל מ25 מטרים למסגרת של זובאס. זובאס הצליחה לרק להדוף את הכדור אל המשקוף ומשם למחוץ לשער. הזדמנות מצוינת של הפועל ועומרי אלטמן שמככב במשחק הזה עם 2 בישולים.

דקה 70: ניסיון מחוץ לרחבה של גורדנה מוצא את הרוש שקולט את הכדור מוכן.

דקה 74: הפועל ת"א סיימה את מכסת החילופים שלה עם אחד הגנתי ביותר. עופר ורטה המגן נכנס במקומו של ג'ון צ'יבויקה החלוץ שכבש את השער השני.

דקה 76: גם בני יהודה סיימה את שלושת חילופיה כאשר בן צעירי נכנס ושון גולדברג יצא.

דקה 77: איכות המשחק ירדה בדקות האחרונות והמשחק החל קצת יותר פיזי. תיקול של אבו זייד לא התקבל יפה ע"י פדרו גלבאן שהחליפו קצת מילין ועצבים בניהם. מהעימות הקטן הזה יצא אבו זייד עם כרטיס צהוב.

דקה 85: בן צעירי הוציא כדור מאגף שמאל לתוך הרחבה, הכדור ה

ורחק מתוך הרחבה לגלבאן שבעט את הכדור אל מעל המסגרת.

דקה 90+3: הדקות האחרונות היו בעיקר בזבוזי זמן של הפועל ת"א בדרך לניצחון שני ברצף ועלייה אל מעל הקו האדום באופן זמני. הזדמנות אחרונה של בני יהודה הייתה של אביטל וההזדמנות נעצרה ע"י הרוש.

שריקת הסיום באצטדיון המושבה. ניצחון 2 ברצף של הפועל ת"א, הפעם על בני יהודה שיש לה עוד משחק באמצע השבוע בחצי גמר גביע המדינה. הפועל ת"א עלתה זמנית מעל הקו האדום ומוכיחה שהכל תלוי בה בהישרדות בליגת העל.

הרכבים:

הפועל ת"א: הרוש, שיש, גוטליב (כרטיס אדום\60), דגני, משומר; אבו זייד, ידין (שי אליאס\59), ברשצקי, צ'יבויקה (ורטה\74), אלטמן; תמוז (עמית ביטון\62)

בני יהודה: זובאס; גולדברג (בן צעירי\76), כחילה, עזוז, קנדיל; מרסיץ' (גלבאן\54), גורדנה, תורג'מן (אביטל\60), כהן, בוזגלו; ולאסקיס.

חגיגה אדומה במושבה. (הפייסבוק הרשמי של הפועל ת"א)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort