ושוב לפני סיום

לקראת מחזור הנעילה של הליגה הלאומית, שיתקיים מחר כשכל משחקי המחזור יפתחו בשעה 16:00 במקביל, הכנו לכם את כל מה שאתם חייבים לדעת כדי להגיע למחזור המכריע בליגה השנייה.

הפועל ר"ג – מכבי הרצליה
כשהיא רחוקה 4 נקודות בלבד מהמקום השני המוביל לליגה הראשונה הפועל רמת גן מבינה שהיא יכולה להתחיל לחלום לאחר 4 שנים בליגה השנייה, כשהיא מנצחת את שלושת משחקיה האחרונים בליגה וכבר באמצע השבוע הבא היא תתמודד בשלב חצי גמר גביע המדינה מול בני יהודה. האורדונים יהיו חייבים לא להיכנס ללחץ מיותר דווקא מול מכבי הרצליה בהדרכתו של אייל לחמן שמחפש ניצחון בכורה לאחר שמשחקו הראשון כמאמן הקבוצה הסתיים בתיקו מאופס מול שעריים במחזור הקודם. בכדי להצליח במשימה הרצליה צריכה להביא את התותחים הכבדים ובעיקר להמשיך את רצף כיבושי השערים של ג'ורדן פושה שעומד על 22 שערי ליגה עד כה. יש לציין כי במידה והרצליה תנצח, ובנוסף לכך עפולה ובני לוד יפסידו והפועל ראשון לציון תשמוט נקודות, הרצליה תוכל להתברג בפליאוף העליון.

האם חניכיו של לחמן יצליחו לעצור את האורדונים במגרש הביתי להעניק ניצחון בכורה למאמן? (צילום: footballtop)

הפועל עכו – בית"ר תל אביב\רמלה
מוליכת הטבלה מגיעה למשחק ביתי כשהיא במרחק נקודה בלבד מסגניתה מכבי נתניה, ולאחר חמישה ניצחונות רצופים כשמעמדו של מאמן הקבוצה, שלומי דורה יציב מתמיד לאחר שהקבוצה ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים והוכיחה את חשיבות מטרת העלייה לליגה הראשונה. למרות שבסיבוב הראשון המפגש הסתיים ללא הכרעה, כאן היתרון הוא ברור למארחים שכן בית"ר תל אביב\רמלה לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים בליגה, ואף הדרדרה למקום החמישי, כשמקומה בפלייאוף הובטח טרם המחזור החיסרון הנוסף של הקבוצה מן המרכז הוא שהקבוצה גם שהיא ספגת בכל חמשת המשחקים בהם כאמור לא ניצחה, בכדי לנסות למנוע מזאת להמשיך יצטרכו חניכיו של עמיר תורג'מן לשחק חכם ולהשתמש בכל כלי הגנתי בכדי לסיים את העונה עם ניצחון.

שחקני הפועל עכו יצליחו לסיים את העונה במקום הראשון? (האתר הרשמי של הפועל עכו)

הפועל עפולה – הפועל ירושלים
נועלת הפלייאוף העליון תארח את נועלת הטבלה להתמודדות קשה על כל הקופה. עפולה נעצרה במחזור הקודם לאחר שהפסידה לראשונה מזה 8 מחזורים, ובעצם הצליחה לברוח ממאבקי התחתית בזכות הדרכתו של המאמן ראובן עטר שהפתיעה רבים כאשר החל ברגל שמאל עם הפסד בודד ומאז החלה כאמור עפולה לעלות במעלה הטבלה עד למקום ה – 8. שחקני הקבוצה יודעים שפחות מניצחון והמקום בפלייאוף העליון יכול לחמוק. במידה ועפולה תפסיד ואחת משלוש הבאות אחריה, בני לוד, הרצליה וראשון לציון ינצחו ויוכלו לעלות מעליה בטבלה ובכך למנוע ממנה להשיג את הכרטיס לפלייאוף ולהמתיק את העונה שהחלה בטעם רע.
מן העבר השני הפועל ירושלים שלפני שבוע מינתה את דוד מרטן למאמנה החדש לאחר שאוהד בוזגלו הודיע להנהלת הקבוצה על התפטרותו. מרטן, עסק בעברו כמתורגמנו של לואיס פרננדז בנבחרת ישראל, ועוזרו של גיא לוזון בסטנדרד ליאז' בליגה הבלגית. הקבוצה מן הבירה נמצאת בתקופה קשה כשהיא לא הצליחה לנצח בארבעת משחקי הליגה האחרונים, והדרדרה למקום האחרון בטבלה, כשהיא נמצאת שתי נקודות מתחת לקו האדום. נוסף על כל הצרות שעוטפות את הפועל ירושלים, בעלי הקבוצה, יוסי סאסי החל לבחון אופציות של מכירת הקבוצה לרוכש שיגיע במהלך הקיץ. כשהאדומים נמצאת עמוק במאבקי תחתית הם ינסו בכל כוחם להשיג נקודות בכדי להישאר עוד עונה בליגה.

מרטן, האיש שיציל את העונה של הפועל ירושלים? (מתוך הפייסבור האישי של דוד מרטן)

מכבי שעריים – בני לוד
הקבוצה המרעננת של המחזורים האחרונים, מכבי שעריים מגיעה למשחק ביתי במחזור הסיום כשלא הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים ואף יתרה מכך בשלושת מחזורי הליגה הקודמים היא אף שמרה על שער נקי. אומנם זה מעט מאוחר כי היא נמצאת טרם המחזור במקום המוביל לליגה השלישית 2 נקודות מתחת לקו האדום אך התקווה שנכנסה אצל חניכיו של אופיר חיים מכוונת למקומות טובים. חשוב לומר, בסיבו הקודם במפגש בין השתיים הסתיים בתוצאה מדהימה של 4:0 אך הפעם יש תחושה שזה לא המקרה במיוחד בזכות היכולת שמציג אנס דאבור שהגיע במחצית העונה לבני לוד שרוצה להציל את העונה הזאת על ידי כניסה לפליאוף העליון על חשבונה של עפולה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האם דאבור יעזור לבני לוד לעלות לפילאוף העליון? (מתוך אלבום תמונות פרטי של אנס דאבור)

הפועל עירוני ראשון לציון – מכבי נתניה
ראשון לציון מגיעה למשחק הביתי בתקופה שלילית כשהקבוצה לא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים בליגה. דווקא בתקופה זו שנשמעת הרבה ביקורת כלפי הבעלים אייל ברקוביץ' ואחיו ניר ברקוביץ' מאמן הקבוצה, תתמודד הקבוצה נגד מכבי נתניה, כשניצחון בשילוב הפסד של עפולה ובני לוד יוכלו להכניס את הכתומים לתמונת הפליאוף העליון. קבוצת היהלומים שאומנם אימתנית עם 64 שערי ליגה עד כה אך עם 2 ניצחונות בלבד בשמונת המשחקים הראשונים עם זאת יש לציין כמובן שמכבי נתניה הפסידה פעם אחת בלבד לפני שני מחזורים שהוריד את הקבוצה למקום השני בליגה. חניכיו של סלובודאן דראפיץ' יעשו הכל בשביל להמשיך ולייצב את המומנטום כשרמת גן נושפת בעורפה בפער של 4 נקודות בלבד והיא בפער של נקודה בלבד מהפועל עכו בפסגה.

הפועל קטמון ירושלים – מכבי אח"י נצרת
מפגש בין שתי קבוצות שבעצם הבטיחו את המקום בפליאוף העליון אם כי במידה ויקרה מצב כזה: שקטמון תספוג לכל הפחות שישה שערים, ואילו בני לוד תנצח במשחקה ביותר משער קטמון יכולה לשמוט את העליה לפליאוף העליון ברגע האחרון בשל הפרשי השערים בין השתיים. יש לציין כי המשחק בסיבוב הקודם הסתיים בתוצאה המדוברת, 6:0 לזכות מכבי אח"י נצרת.
אך בסיבוב הקודם הייתה זו קטמון אחרת לאחר עזיבתו של פרדי דוד, לאחריו הגיע בני בן זקן שלמד מן טעויות העבר ועלה יחד עם הקבוצה על דרך המלך והצליחה להציל את כבוד העונה, כשהיא ניצחה ארבע פעמים בחמשת המחזורים האחרונים טרם ההפסד במחזור הקודם למכבי נתניה. מולה מכבי אח"י נצרת לאחר שניצחה בשני המחזורים האחרונים וכאמור ביססה את מקומה בפליאוף העליון לאחר ניצחון חשוב לפני שבועיים על מכבי נתניה שהגיע לאחר תקופה חלשה במועדון.

האם קטמון תצליח להגיע לפליאוף עליון בעונה השנייה ברציפות? (הטוויטר הרשמי של הפועל קטמון)

הפועל נצרת עילית – עירוני נשר
קרב תחתית סוער בין שתי קבוצות הצפון שאחת מהסיבות שהגיעו למעמד זה היא ששתיהן הצליחו לשמור על רצף בודד של שתי ניצחונות בכל העונה הסדירה עד כה. המארחים יגיעו למשחק לאחר ניצחון בכורה למאמן הקבוצה יוסי זוזוט שחתם בקבוצה בחודש שעבר והצליח לעלות למקום המוביל למבחני ההישארות כאשר נצרת עילית נמצאת עם אותו סך הנקודות עם רמת השרון ובאם תנצח את נשר תיצמד אליה ותקשה עליה לפתוח את הפליאוף התחתון.
חניכיו של אלדד שביט מגיעים למגרש "גרין" כשלא ניצחו בששת המשחקים האחרונים ואף המצב חמור יותר כאשר הם אינם כובשים בארבעת המשחקים האחרונים. כדי שיוכלו להציל את העונה שנפתחה כהפתעת העונה כשלא הפסידה למכבי נתניה בשני המפגשים ואף ניצחה את הפועל עכו במשחק החוץ בסיבוב הראשון.

הפועל פתח תקווה – הפועל ניר רמת השרון
באורך פלא הפועל פתח תקווה תחת הדרכתו של ירון הוכינבוים הגיעה למחזור הסיום כשהיא במקום הרביעי, למרות שפתחה את העונה בצורה רעה מאז הגעת המאמן הקבוצה התייצבה, ובששת המחזורים האחרונים היא לא נחלה אף הפסד ליגה. במשחק הקרוב באצטדיון "המושבה" היא תתמודד מול הפועל ניר רמת השרון שנמצאת על הקו האדום וזקוקה לכל ניצחון במיוחד לאחר שניצחה בשבוע שעבר את עירוני ראשון לציון ניצחון שעזר לה לעלות זמנית מעבר לקו האדום.

האם הפועל פתח תקווה תצליח להמשיך את היכולת והתוצאות הטובות גם במחזור האחרון? (דף הפייסבוק של הפועל פ"ת)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort