משחקי הנבחרות בעיצומם

סוף השבוע כבר התחיל על עשרות מפגשים במסגרת מוקדמות המונדיאל. אנחנו ממשיכים עם משחקים שפשוט אסור לפספס החל ממוצ"ש.

בולגריה- הולנד (שבת 22:45):

המחזור החמישי של הקרב על המונדיאל בין נבחרת שמנסה לחזור לעצמה אחרי טורניר מוקדמות יורו זוועתי לנבחרת ביתית עם קהל ענק שלא יקבל הפסד אחרי המפלות שכבר קיבל במחזורים הקודמים. בולגריה ידועה כנבחרת עם קהל טוב, אך לפעמים טוב מידי. הנבחרת עצמה לעומת זאת, לא מרשימה עד עכשיו. למרות הניצחון הדחוק על באלרוס במחזור האחרון הנבחרת הבולגרית ספגה עד עכשיו 10 שערים ב-4 משחקים, כולל 3 שערים מביכים נגד לוקסמבורג (למרות שניצחו בסופו של דבר 4-3). גם איווליו פטב, מאמנה של בולגריה יודע שאם נבחרתו רוצה לנצח היא חייבת לשפר את ההגנה הרעועה שלה. מהצד השני ההולנדים מגיעים למשחק כשנראה שהדור הצעיר סוף סוף לוקח את המושכות על הנבחרת הכתומה. עד עכשיו בקמפיין החבורה של דני בלינד הפסידה רק פעם אחת מ-4 משחקים, כשבאף משחק היא לא סופגת יותר משער אחד. בלינד יודע שאיבוד נקודות יעלה את המארחת מעליו על חשבונו ואולי גם שבדיה תעקוף אותם, ומזה יהיה לא קל לצאת. בצד הירוק כדאי לשים לב לאיבלין פופוב, קשרה של ספרטק מוסקבה, שאם מישהו יהיה יצירתי בהתקפה של הבולגרים, זה הוא. בצד של ההולנדים יש את יאנסן המוכשר, שדווקא אחרי עונה מדהימה שבה היה מלך השערים של הליגה ההולנדית ועבר לטוטנהאם, נהיה העונה פחות טוב ויש לו רק שער שדה אחד העונה, ובטוטנהאם מקווים שהנבחרת תעיר את החיה של שנה שעברה מהתרדמה שלה.

צריך להתעורר, יאנסן (METRO)
צריך להתעורר, יאנסן (METRO)

הימור שלי: 3-1 להולנדים שממשיכים את הריצה בדרך למונדיאל.

פורטוגל- הונגריה (שבת 22:45):

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שני קבוצות שהדהימו את אירופה נפגשות הערב במטרה להפתיע את כל העולם. מצד אחד המארחים, שמאז ההפסד הסנסציוני לשוויץ בתחילת הקמפיין, כבשו 16 שערים ב-3 משחקים, ונראים פייבוריטים לעלייה למרות שהם במקום השני. הפורטוגלים רוצים להראות לעולם שהזכייה באליפות אירופה לא הייתה פוקס, אלא הגיעה להם בצדק, ובגלל זה אסור להם לאבד נקודות ולראות את שווייץ מתרחקת מהם, או את הונגריה עוקפת אותם. ההונגרים, שהדהימו את אירופה בכך שעלו מהמקום הראשון של הבית מעל יריבתם ואוסטריה, והם רוצים להראות שהם יכולים למכור משהו גם באליפות העולם. אבל הבעיה היא שההונגרים עד עכשיו לא מרשימים כלכך אחרי שמתוך 4 משחקים ניצחו רק ב-2 הקלים יחסית מול אנדורה ולטביה, ולעומת זאת הפסידו לשווייץ ועשו תיקו טיפשי באיי פארו. ההונגרים יודעים שניצחון חוץ על פורטוגל יעלה אותם למקום השני על חשבונה של המארחת. בצד הפורטוגלי אמנם יש את אחד השחקנים הטובים בעולם, אך אני דווקא הייתי רוצה לראות איך החזרה לנבחרת תשפיע על העונה הנוראית של גומש והאם אחרי השער שכבש מול ולנסיה הוא יחזור לעצמו. בצד ההונגרי כדאי לשים לב לאדם שאלאי, שאמנם לא מקבל מספיק קרדיט בהופנהיים, אך בדקות המעטות ששיחק הוא כבש 5 שערים ויש לו ממוצע של כמעט שער למשחק.

אולי יחזור לעצמו בנבחרת, גומש(Blaugranes ESP)
אולי יחזור לעצמו בנבחרת, גומש (Blaugranes ESP)

הימור שלי: 2-0 לפורטוגל שתמשיך לנסות לעקוף את שווייץ.

רומניה- דנמרק (ראשון 21:45):

הרומנים והדנים מגיעים למשחק  כשהם במצב נוראי. אחרי שבמשחק האחרון חטפו שלישייה מפולין, ולפני הם עשו תיקו מביך מול קזחסטן, הם נמצאת במקום הרביעי בלבד, שלא מביא אפילו לפלייאוף. הם יודעים שבלי ניצחון היום סיכויי העלייה יקטנו עד כמעט יעלמו לגמרי. הם יבואו נחושים שרק מטרה אחת בראשם: ניצחון ביתי ולעבור את הדנים בטבלת הבית. הדנים גם נראים לא טוב. אחרי הגרלת הבתים בדנמרק חלמו על מונדיאל ראשון מזה הרבה זמן אך זה נראה רחוק מדי. אחרי ניצחון על ארמניה והפסד מכובד בפולין הם שיחקו בבית נגד מונטונגרו והפסידו הפסד מביך. הם יודעים שאם הם רוצים מונדיאל הם חייבים ניצחון ברומניה, שישאיר אותם במאבק על המקום השני בבית. ברומניה כדאי לשים לב לשוער טטרושאנו, שמראה יציבות בשערה של פיורנטינה ולא ספג כבר 3 משחקים ברצף. אצל הדנים כדאי לשים לב לכריסטיאן אריקסן, קשרה ההתקפי של טוטנהאם, שאמנם לא כבש הרבה אבל יש לו כבר 16 בישולים העונה.

הימור שלי: 2-1 דחוק לדנמרק שתוציא את רומניה ממירוץ המונדיאל.

סקוטלנד- סלובניה (ראשון 21:45):

המפתיעה של הבית מול המאכזבת שלו. המארחת נראית נוראי בקמפיין זה וב-3 המשחקים האחרונים שלה חטפה 2 שלישיות מסלובקיה ואנגליה ועשתה תיקו משפיל מול ליטא ונכון לעכשיו הם נמצאים במקום ה-5 של הבית, נתונים מביכים יחסית לציפייה מנבחרת כזו. החבורה של סטראכן יודעת שאיבוד נקודות בבית סוגר את הקמפיין מוקדם מהצפוי. בצד השני סלובניה החזקה מאמינה שזה הזמן לעשות היסטוריה ולהעפיל בפעם הראשונה למונדיאל. כרגע היא במקום השני בבית, שמוביל לאליפות העולם, ואחרי שניצחה את סלובקיה ומלטה ועשתה תיקו מכובד מול האנגלים, כשרק תיקו בליטא קצת מבאס את הסלובנים. הם יודעים שניצחון חוץ כמעט מחסל לגמרי את המירוץ של סקוטלנד, ומשאיר אותם להתמודד מול סלובקיה בלבד. בצד של סקוטלנד כדאי לשים לב לפלטשר בן ה-33 שממלא את תפקיד המנהיג מעולה בווסט ברומיץ', ומצפה לעשות כך גם בנבחרת. בצד השני כדאי לראות את אחד השוערים הטובים בעולם יאן אובלאק, שעושה עבודה מעולה באתלטיקו מדריד וסך הכל ספג 19שערים ב-27 משחקים.

הימור שלי: סלובניה מביסה את סקוטלנד 3-0 ושולחת אותם לעבוד על הקמפיין הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort