עומד בשער: ג'ראפי הציל את אשדוד, תיקו נטול שערים בי"א

הפועל כפר סבא לא הצליחה לנצח באשדוד, בעיקר בזכות יכולת מופלאה של השוער המקומי הצעיר. שתי הקבוצות כשלו להבקיע, שבתוך תוספת הזמן האורחים היו קרובים פעמיים, אך הקורה וג'ראפי שסיפק עצירה מדהימה מקו השער, מנעו מהירוקים את שלוש הנקודות

במשחק שנעל את המחזור הראשון בפלייאוף התחתון, מ.ס אשדוד אירחה את הפועל כפ"ס. האורחים שרשמו במחזור הקודם ניצחון ראשון בעידן אלי כהן, הגיעו להתמודדות בידיעה שהפועל ת"א והפועל אשקלון ניצחו במשחקיהן וצמצמו את הפער מהם. אחת בלבד. מנגד הקבוצה המקומית של רן בן שמעון שהגיעה למשחק במומנטום לא רע בכלל, קיוותה לסתום את הגולל כמעט באופן סופי, על האפשרות שתהיה חלק ממאבקי הירידה המייגעים.

מ.ס אשדוד נגד הפועל כפר סבא (הפייסבוק הרשמי מ.ס.ע אשדוד)
מ.ס אשדוד נגד הפועל כפר סבא (הפייסבוק הרשמי מ.ס.ע אשדוד)

המשחק נפתח בצורה מנומנת ורק לאחר 26 דקות הגיע המצב המסוכן האמתי הראשון בהתמודדות. רן יצחק מצא את עצמו במצב נהדר לאחר מסירת עומק פנסטית של יובל יעקובוביץ', אך יואב ג'ראפי יצא היטב וחסם את הבעיטה של החלוץ האורח. תשע דקות חלפו ומאוויס צ'יבוטה חדר היטב מהאגף לרחבת האשדודים, אך הבעיטה שלו מזווית קשה לא פגעה במסגרת. מלבד שתי ההזדמנויות הללו של האורחים, אין יותר מידי מה להכביר על המחצית הראשונה, מלבד זה שבלשון המעטה הכדורגל לא היה אטרקטיבי.

4 דקות מפתיחת המחצית השנייה בן ביטון הרים כדור חופשי מצוין מהאגף השמאלי, שמצא את ראשו של אלחמיד, שמחמישה מטרים נגח מעל השער.  שתי דקות חלפו ובצד השני של המגרש, סימוביץ' ניסה בעיטה מרחוק שגם כן הלכה מעל המשקוף. המארחים החלו להראות התעוררות, בעיקר בזכות יכולת טובה של גדי קינדה שביצע דריבלים מוצלחים ושלח מסירות לחבריו שלא השכילו להמשיך את ההתקפות.

בדקה ה-62 כפר סבא הגיעה להזדמנות פז, לאחר שהרמה של ליאור לוי הגיעה לרן יצחק שלא הצליח לבעוט, הכדור התגלגל לצ'יבוטה שמחמישה מטרים לא הצליח להכניע את ג'ראפי. אלי כהן הבין שניצחון הערב הוא צורך ברור של קבוצתו והכניס את טל איילה ההתקפי על חשבון יעקובוביץ' ההגנתי. שתי דקות לסיום הזמן החוקי, התקפה מתפרצת של האורחים הסתיימה בבעיטה טובה של פדידה ששרקה ליד העמוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בתוך תוספת הזמן ליאור לוי התקדם והוציא מרגלו בעיטת פגז שננעצה בעמוד. הריבאונד הגיע לפדידה שהקפיץ לרחבת החמש שם חיכה סאני אומורגי, שנגח למסגרת, אך ג'ראפי סיפק את אחת מהצלות העונה, לאחר שהגיע עם רגלו לכדור שכבר היה בדרך לרשת.

השוער הצעיר של אשדוד השאיר לקבוצתו נקודה בזכות יכולתו הפנומנלית. כפר סבא לא מצליחה לחבר ניצחון שני רצוף וכתוצאה מכך, הקבוצה של אלי כהן נמצאת במרחק שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגה הלאומית.

הקבוצה של אלי כהן רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום (הפייסבוק הרשמי הפועל כפ"ס)
הקבוצה של אלי כהן רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום (הפייסבוק הרשמי הפועל כפ"ס)

 

הרכבים:

מ.ס.ע אשדוד

יואב ג'ראפי, טום בן זקן, חאטם עאבד אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוס'יץ', רועי בקל, אור אינברום, גדי קינדה, דן ביטון ׁ(עידו דוידוב,89), חן עזריאל (דולי מנגה,81), דין דוד (לוסיו, 71)

הפועל כפ"ס:

רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, נועם בראון, טל בנש, יובל יעקובוביץ' (טל איילה,76), ברונו אנדרדה, סלובודן סימוביץ', מאוויס צ'יבוטה, רן יצחק (סאני אומורגי, 69)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort