אטאלאנטה דרסה, רומא סימנה וי

יובה ניצחה את סמפ' במראסי, נאפולי סיפקה דפיקות לבד לאוהדיה אך בסוף גם היא הביאה את הנקודות, אטאלנטה הוציאה עצבים על פסקארה האומללה ורומא מחקה פיגור מול ססואולו

 

RELATED POSTS

סמפדוריה-יובנטוס 1-0

במשחק מסקרן למדי, יובה הגיעה היום למראסי אצטדיון כבר הפסידה העונה, על מנת לשחק נגד סמפדוריה המקומית, שכבר סיפקה תוצאות מרשימות העונה מול קבוצות הצמרת. מריו מנדז'וקיץ' שנעדר משורות קבוצתו במחזור הקודם עקב מחלה, חזר להרכב הביאנקונרי.

חניכיו של אלגרי עלו ליתרון כבר בדקה השישית. הגבהה מדויקת של אסמואה מהאגף מצאה את ראשו של חואן קווארדרדו שנגח בעוצמה לרשת של פיוג'יוני שחזר להרכב על חשבון ויויאנו המורחק. 1-0 ליובה. בדקה ה-16 מנדז'וקיץ והיגוואין סיפקו החמצה משולשת ברחבה מטווח קצר. בדקה ה-20 הלחץ של הגברת הזקנה נמשך, שהפעם היגוואין בוחן את כריסטיאן פיוג'יאוני שמספק הצלה מצוינת. דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, פיפיטה שוב נעצר אצל השוער המקומי שהשאיר את קבוצתו במשחק.

שחקני יובנטוס שמרו על היתרון במהלך המחצית השנייה ויצאו עם ניצחון מאצטדיון קשה, מול יריבה לא קלה.

יובה יוצאת מהמראסי עם ניצחון חשוב (juventus-the curva)
יובה יוצאת מהמראסי עם ניצחון חשוב (juventus-the curva)

 

 

אמפולי-נאפולי 3-2

מאוריסיו סארי הגיע היום עם קבוצתו לאצטדיון קארלו קסטלאני, ששימש ככור מחצבתו בו ידע ימים יפים כמאמן. היום הוא ניצב מול מי שהיה עוזרו במהלך התקופה בטוסקנה- ג'ובאני מרטוסיילו, שמשמש כיום כמאמן הראשי של האזורי המקומיים. הנאפוליטנים הגיעו להתמודדות לאחר זוג ניצחונות עוקבים בידיעה שגם היום הם צריכים להביא את הנקודות, מול המארחת החלשה, שרק העובדה שיש בסריה A שלוש קבוצות מתחת לרמה של כולן, כנראה תבטיח להם עונה נוספת בליגה הבכירה.

מאוריסיו סארי חזר היום לטוסקנה (sport face)
מאוריסיו סארי חזר היום לטוסקנה (sport face)

שש דקות מתחילת המשחק, האורחים זכו בפנדל. איבוד כדור שטותי בהגנת אמפולי אילצה את אנדראה קוסטה להכשיל את דריס מרטנס, . למרות זאת השופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה וסיפק לקבוצה בעלת התקפת הבזק, הזדמנות טובה ליתרון מהיר. למרות זאת מרטנס הנפלא פישל, לאחר שבעט למרכז השער בעוד לוקאש סקרופסקי שכבר זינק, הצליח להדוף את הכדור בעזרת רגלו. החמצה לא אופיינית לבלגי של נאפולי.

החמצת הפנדל רק דרבנה את האורחים לגמור את המשחק במהירות, ובדקה ה-19 הם גם עלו ליתרון. שחקני ההגנה המארחים שוב כשלו, הפעם בניסיונם להרחיק את הכדור מאזור הסכנה. במקום זאת הכדור הגיע לרגלו של לורנזו אינסינייה, שמשישה מטרים כבש ללא כל בעיה. 1-0 לנאפולי.

חמש דקות בלבד חלפו עד שהתוצאה הוכפלה. נאפולי זכתה בבעיטת עונשין מ-30 מטרים. מרטנס הראה שההחמצה שסיפק לא השפיעה עליו פסיכולוגית, לאחר שסובב את הכדור באומנות היישר לחיבורי השער של סקרופסקי, שתיעל את כל יכולתו האתלטית לזינוק וזה עדיין לא היה מספיק. שער  מדהים ביופיו לסקורר של נאפולי. 2-0 לאורחים.

שופט המשחק, אנטוניו דמאטו הוסיף להיות דומיננטי במשחק, לאחר שבדקה ה-38 שרק לפנדל שני לטובת הנאפוליטנים, כשסיכוי סביר שמדובר בהחלטה מוגזמת. מנואל פסקואל הוותיק, שם יד בתוך הרחבה על חוסה קייחון שסיפק נפילה תאטרלית, וזה הספיק לשופט הראשי ולשופט הרחבה על מנת לשרוק בשנית. הפעם אינסינייה לקח את הבעיטה בעוד ידיו ורגליו של סקרופסקי, היום הפעם קצרות מלהושיע. בדקה ה-40 מאמה טיאם ניסה להפתיע מרחוק את פפה ריינה, אך הבעיטה שלו עברה סנטימטרים מעמוד השער.  3-0 קליל לנאפולי.

הצמד ההתקפי המופלא הזה הוריד את נאפולי ליתרון מבטיח במחצית (הטוויטר הרשמי נאפולי)
הצמד ההתקפי המופלא הזה הוריד את נאפולי ליתרון מבטיח במחצית (squaka football)

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה הרבה יותר נינוחה עקב היתרון המבטיח של האורחים. בדקה ה-60, טיאם קיבל כדור טוב ברחבה, אך הבעיטה של הסנגלי הייתה למרכז השער ופפה ריינה הדף היטב, ללא קושי מיוחד. עשר דקות לאחר מכן המקומיים גם כן עלו על לוח התוצאות. בעיטה חופשית נאה של אקס נאפולי  עומאר אל כדורי מ-20 מטרים, הכניעה את ריינה. 3-1 לנאפולי. זה היה השער הראשון שההתקפה החלשה של האזורי כבשו מאז ההפסד ללאציו ב-18 לפברואר!!

השופט דיאמנטי המשיך לבלוט לאחר שבדקה ה-81 עוד החלטה גבולית שלו פתחה את המשחק מחדש. ראול אלביול ספק הכשיל את ראדה קרוניץ' ברחבה, וכתוצאה מכך זכינו לפנדל שלישי בהתמדדות. מאסימו מקרונה הוותיק ניגש לכדור והכניע את ריינה. רק 3-2 לנאפולי. למרות ניסיונות המארחים לקאמבק מופלא,עד הסיום התוצאה נשארה על כנה, שזה הוא תאמינו או לא, ניצחון החוץ הראשון של נאפולי על אמפולי.

 

רומא-ססואלו 1-3

לאחר שהודחו מאירופה הג'יאלורוסי חזרו להתמקד במאבקים המקומיים הקשים וברדיפה הבלתי נגמרת אחרי יובנטוס. מולם ניצבה הערב ססואלו של אאוזביו דה'פרנצ'סקו שירצה בוודאי לשכוח את העונה הזו. ספלאטי סיפק שינוי מעניין בהרכב, לאחר שספסל את מלך השערים שלו אדין דז'קו והעלה את סטפן אל שרעאווי לצד מוחמד סלאח בחוד.

שלוש דקות מפתיחת המשחק, מוחמד סלאח ניצל טעות קשה בהגנת הנרו-ורדי, על מנת לחדור לרחבה ולשחרר בעיטה חזקה שנעצרה על ידי קונסילי. הסילון המצרי של רומא עוד הספיק להגיע לריבאונד, אך הפעם הכדור שבעט פגע ברשת החיצונית.

דקה לאחר מכן ובצדו השני של המגרש, גרגורי דפרל סיפק החמצה מסמררת שיער, לאחר שקיבל כדור עומק על מגש שהוא ניצב ארבעה מטרים מהשער. אך במקום לנעוץ את הכדור ברשת, החלוץ הצרפתי כשל במטרה לפגוע במסגרת.

דפרל זכה לגאולה מהירה בדקה התשיעית. דומניקו ברארדי חדר באגף והעביר כדור נהדר למרכז הרחבה אליו הגיע דפרל, שהפציץ את הכדור היישר לרשת. 1-0 לססואולו באולימפיקו!! 

היתרון של האורחים החזיק רק עד הדקה ה-16, אז מוחמד סלאח הוציא כדור לעבר לנארדו פרדאס, שמ-22 מטרים וכשמסביבו ארבעה שחקנים יריבים, הוציא בעיטה מדויקת ושטוחה שהכניעה את קונסילי שראה את הכדור באיחור. 1-1 רומא משווה במהירות. 

הקצב הוסיף להיות גבוה ובדקה ה-18 אמרסון סיפק בעיטת טיל שנעצרה במשקוף השער של קונסילי. שתי דקות עברו ועכשיו תורה של ססואולו להחמיץ. מתיאו פוליטאנו הגיע למצב טוב ברחבה, וישצ'ק שצ'ני יצא בזמן והציל את המצב.

חמש דקות לסיום המחצית, קווין סטרוטמן סיפק הרמה מצוינת מהאגף השמאלי, אליה הגיע אנטוניו רודיגר שנגח בעוצמה אך פספס את המסגרת. בדקה ה-44 אלפרד דאנקן העביר כדור לדפרל ברחבה, שניסה לכבוש עם העקב והכדור נעצר על ידי שצ'ני והורחק על ידי הגנת רומא. הנרו-ורדי הוסיפו להרשים באולימפיקו לאחר שדקה בתוך תוספת הזמן פוליטאנו אילץ את השוער הפולני לעבוד קשה, כששלח בעיטה חזקה לעבר המסגרת.

אך למרות היכולת הנהדרת של חניכיו של דה'פרנצ'סקו הם היו נאיבים. דקה לאחר הבעיטה של פוליטאנו, פדריקו פאזיו הכניס עומק מדהים לסטפן אל שרעוואי. החלוץ כשל בניסיונו להכניע את קונסילי, אך אל הריבאונד שעט מוחמד סלאח, שספק ביצע עבירה במהלך המאבק על הכדור, לפני ששם את הכדור ברשת החשופה. 1-2 לרומא ממש עם הירידה לחדרי ההלבשה. 

 

ססואולו המשיכה להראות יכולת טובה ולאחר חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, פוליטאנו הכניס כדור מצוין לדפראל, שלא הצליח להוציא בעיטה ראויה. דקה חלפה וגם הג'יאלורוסי התעוררו, כשאיבוד כדור של קישור ססואולו הובילה להתקפה מתפרצת של סלאח שבעט סמוך לקורה. בדקה ה-59 מוחמד סלאח וסטרוטמן החליפו מסירות, כשהאחרון משחרר בעיטה מ-16 מטרים ישירות לידיו של קונסילי.

בדקה ה-61 אדין דז'קו שרק עלה כמחליף, הגיע היטב לכדור קרן, אך הנגיחה שלו פספסה את המסגרת במעט. בדקה ה-65 שוב קרן מוצלחת מוצאת את החלוץ הבוסני הפעם במרחק עשרה מטרים מהשער. דז'קו המשיך בבעיטה מהאוויר והפעם פגע במסגרת, לצערו קונסילי היה ערני והדף את הכדור היטב. במצב המסוכן השלישי שלו תוך שמונה דקות, דז'קו הבקיע סוף סוף. החלוץ העביר כדור לסטרוטמן ועשה תנועה לרחבה. ההולנדי החזיר בנגיעה מסירת עומק מצוינת בחזרה לחברו שהפעם שם את הכדור ברשת. 1-3 לרומאים.

שתי דקות בלבד לאחר שכבש, דז'קו היה חייב להכפיל מאזנו הערב. החזרת כדור נוראית בהגנת ססואלו השאירו אותו מול השוער, אך קונסילי יצא והדף בצורה נהדרת.  בדקה ה-90 אמרסון הוציא מרגלו בעיטה חזקה שפספסה את העמוד בסנטימטרים. עד הסיום לא נכבשו שערים נוספים. רומא חזרה לליגה במשרה מלאה והיא לא מתכוונת לוותר על המרדף אחר המקום הראשון, או לפחות על המקום בליגת האלופות

רומא חזרה מאירופה והשיגה ניצחון מרשים הערב (הטוויטר הרשמי רומא)
רומא חזרה מאירופה והשיגה ניצחון מרשים הערב (הטוויטר הרשמי רומא)

 

 

 

אטאלנטה-פסקארה 0-3

לאחר המכה הקשה שנחתה על אטאלנטה בשבוע שעבר, בדמות התבוסה המהדהדת בסן סירו, חניכיו של גספריני חזרו הביתה על מנת להתאושש. למזלם הגרלת המשחקים הציבה מולם את אחת מנמושות הליגה, פסקארה החלשה שכבר השלימה עם הירידה לסריה B.

בדקה ה-13 הלה דיה' עלו ליתרון בזכות כיבוש של פאפו גומז. הארגנטינאי הנפלא של אטאלנטה הוסיף בישול למאזנו לאחר שבדקה ה-69 הכניס כדור מצוין אלברטו גראסי שהכפיל את התוצאה. שלוש דקות בתוספת הזמן, פאפו נתן את האות הסופי לערב נהדר מבחינתו, לאחר שהשתלט כדור שקיבל מפרנק קסיי, והבקיע את שערו השני במשחק.

אטאלנטה חוזרת למסלול הניצחונות על חשבון פסקארה האומללה (הפייסבוק הרשמי-אטאלנטה)
אטאלנטה חוזרת למסלול הניצחונות על חשבון פסקארה האומללה (הפייסבוק הרשמי-אטאלנטה)

קרוטונה-פיורנטינה 1-0

הקבוצה של פאולו סוזה לא הרשימה מול העולה החדשה החלשה, אך למזלו של פאולו סוזה שוב ניקולה קילאניץ' היה שם להציל את ה-ויולה בדקה ה-90 עם שער דרמטי.

קליארי-לאציו 0-0

הביאנקוסלסטי שנמצאים בכושר נהדר, הגיעו היום לסרדיניה, על מנת לשחק מול קליארי המקומית, שרשמה ניצחון אחד בלבד בשמונת משחקיה האחרונים. הקבוצה של סימונה אינזאגי בעטה בדלי, לאחר שלא הצליחה לכבוש והמשחק הסתיים בתיקו מאופס.

המצב המסוכן במשחק היה שייך לפליפה אנדרסון, שבדקה ה-60 קיבל כדור נהדר והוציא בעיטה שאילצה את רפאל למתוח איבריו.

תוצאות נוספות:

בולוניה-קייבו 1-4

כבשו לבולוניה: סימונה ורדי (61), בלרים דז'מאילי ( 72,90,93)

כבש לקייבו:לוקאס קסטרו (40)

 

אודינזה-פאלרמו 1-4

כבשו לאודינה: סיריל תראו (42), דובאן זפאטה (60), רודריגו דה-פול (68), יאקוב ינקטו (80)

כבש לפלארמו: רולאנד סלאי (12)

אלסנדרו דיאמנטי הורחק משורות פלארמו בכרטיס אדום, בדקה ה-74

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?