מילאן חוזרת לנצח, אינטר וטורינו חולקות את הנקודות

המחזור ה-29 נפתח הערב. אינטר סיבכה את עצמה לאחר תיקו הפכפך בטורינו, בעוד יריבתה העירונית ניצלה את זה על מנת  לצמצם את הפער מהמאבק על המקומות המובילים לאירופה בעונה הבאה

המחזור ה-29 בסריה A, יצא הערב לדרך עם שני משחקים מסקרנים בהם לקחו חלק שתי המילאנזיות. אינטר הלוהטת התארחה אצל טורינו הפושרת לאחרונה, בעוד מילאן, שאנשיה הסתובבו במהלך השבוע עם תחושת קיפוח ותסכול לאחר ההפסד הדרמטי מול יובנטוס, אירחה בסן סירו את גנואה המתדרדרת.

טורינו-אינטר 2-2

לאחר השביעייה המופלאה שכבשו מול אטאלנטה, חניכיו של סטפנו פיולי הגיעו היום (שבת, 19:00 שעון ישראלׂׂ) לטורינו על מנת להתארח אצל ה"טורו" המקומיים. חניכיו של סינישה מיכאילוביץ' הגיעו למשחק במצב רוח שפוף לאחר הפסד בדקות הסיום ללאציו באולימפיקו.

המשחק נפתח בקצב מנומנם משהו, עד שבדקה ה-19 איוון פרישיץ' בזבז הזדמנות טובה ממצב קורץ, לאחר שהבעיטה שיצאה מרגלו לא פגעה במסגרת. בדקה ה-23 הקרואטי של אינטר הוסיף להיות לא מדויק לאחר שבעיטה נוספת שלו לא אילצה את ג'ו הארט לפעולה כלשהי, מלבד לקבל את הכדור מהילד שאוסף אותם מאחורי השער. דקה חלפה וגם דניאלה בזאלי לא הצליח לפגוע במסגרת השער.

בדקה ה-27 הנראזורי עלו ליתרון, לאחר מבצע של ג'ופרי קונדוגביה שהצליח לחדור לרחבה שמסביבו ארבעה שחקנים בחום, ולשחרר בעיטה אליה הארט הצליח להגיע, אך לא לספק מגע איכותי בעוד הכדור עבר מתחת לידו וחדר לרשת. אין ספק שגם להגנה וגם השוער האנגלי יכולים לקחת על עצמם את מלוא האחריות על הספיגה הזו. 1-0 לאינטר.

לצערו של סטפנו פיולי, היתרון של החזיק 6 דקות בלבד. אמיליאנו מוראטי הסיט עם הראש את הכדור לאחר הרמת קרן, לעבר רחבת החמש לשם הגיע דניאלה בזאלי ששם את הכדור ברשת.  1-1 בירידה לחדרי ההלבשה. 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
שער של קונדוגביה נהנה במהרה על ידי בזאלי, מעברו השני של המגרש (הטוויטר הרשמי- אינטר)
שער של קונדוגביה נענה במהרה על ידי בזאלי, מעברו השני של המגרש (הטוויטר הרשמי- אינטר)

בדקה ה-56 אדם לאיץ' הגיע להזדמנות טובה ברחבה, אך סמיר האנדנוביץ' היה במקום. שלוש דקות לאחר מכן הגיע המהפך. יציאה של הטורו למתקפת בזק, הסתיימה במבצע נהדר של חואן איטורבה, שהסתיים בהכנסת כדור מצוינת של שחקן הרכש מרומא, לעברו של אפרייה אקווה שהוציא מרגלו בעיטה מסובבת נפלאה ומדויקת לפינה השמאלית של שערו של האנדנוביץ' חסר האונים. 1-2 לטורינו.

אך המשחק הוסיף להיות קצבי משני צידי המגרש, לאחר ששוב יתרון שהושג לא החזיק מעל לדקות ספורות. בדקה ה-62, כריסיטאן אנסאלדי סיפק הרמה טובה מהאגף השמאלי. ג'ו הארט זינק לעבר הכדור, אך כשל להגיע אליו, וכתוצאה מכך השאיר לאנטוניו קנדראבה רשת חשופה לחלוטין, על מנת להפציץ את השיווין. 2-2.

בתוך תוספת הזמן, איוון פרישיץ' קיבל אסמכתא נוספת לכך שזהו אינו היום שלו. הקרואטי חדר לרחבה, אך סיפק בעיטה עלובה ששוב פספסה את המסגרת. המשחק הסתיים בתיקו שאינו מתקבל בסבר פנים טובות בשני המחנות.

טורינו ואינטר סיפקו לנו תיקו הפכפך הערב (seria a tim)
טורינו ואינטר סיפקו לנו תיקו הפכפך הערב (seria a tim)

מילאן-גנואה 0-1

הרוסונרי  שנמצאים בחוסר וודאות לגבי עתידם הניהולי הגיעו להתמודדות לאחר שרצף הניצחונות שלהם נעצר במחזור הקודם. הערב (21:45 שעון ישראל) הם  אירחו את גנואה מתחתית הליגה. הסגל הדליל גם ככה של ויצ'נזו מונטלה, חסר הערב גם את חוסה סוסה וקרלוס באקה המורחקים, זכר למשחק בטורינו בשבוע שעבר. ניקולה בורדיסו נעדר משורות הרוסובלו שהגיעו להתמודדות לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, שהשניים האחרונים הסתיימו בהפסד.

בדקה השלישית נוסף עוד אינדיבידואל לאסופת הפצועים של מילאן, שכבר מזכיר חדר מיון, הפעם מדובר באנדראה ברטולאצ'י שנאלץ לנטוש את הדשא. מנואלו לוקטאלי תפס את מקומו בשדה. 4 דקות לאחר שנכנס לוקטאלי כמעט וכבש, אך הבעיטה שלו פספסה את המסגרת. בדקה ה-11, אדל טאראבט כמעט השתיק בעצמו את יושבי הסן סירו, לאחר שמצא את עצמו במצב קורץ, אך ג'יג'י דונארומה הנפלא סיפק הצלה נהדרת והשאיר את התוצאה על כנה.

למרות המצב המסוכן אליו הגיע המרוקני של גנואה, מרגע זה מילאן לקחה את המושכות ודהרה קדימה. בדקה ה-17, יורי קוצ'קה קיבל כדור טוב ברחבה והתקדם לעבר השער. הבעיטה שיצאה מרגלו פגעה בשוער המזנק לכיוונו וכתוצאה מכך הכדור ניתז בקשת לעבר המסגרת, אך למזלם של האורחים, ארמנדו איזו הגיע בזמן על מנת לספק הצלה הרואית ממש מקו השער. שתי דקות חלפו והפעם ג'רארד דאולופאו ייצר הזדמנות נהדרת לעצמו בזכות המהירות הפנומנלית בה התברך, אך הבעיטה שיצאה מרגלו של הספרדי הדינמי חלפה סנטימטרים מהקורה השמאלית.

בדקה ה-34 הלחץ של מילאן סוף סוף נתן פירות. ג'יאנלוקה לאפדולה הכניס כדור עומק מצוין ל-מתיאס פרננדז, שביצע סיבוב נהדר על מנת להגיע לכדור וכשהשוער יצא לכיוונו סיים עם צ'יפ מעל ידיו המושתות של יוג'יאנו למאנה, בעוד הכדור נוחת בעצלתיים בתוך הרשת. שער בכורה למאטי במדי הרוסונרי. 0-1 למילאן, זו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה. 

שער של מתיאס פרננדס הוריד' את הרוסורנרי ליתרון במחצית (a.c milan)
שער של מתיאס פרננדס הוריד' את הרוסורנרי ליתרון לחדר ההלבשה(a.c milan)

עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, לוקאס אוקמפוס שמשחק לראשונה מול האקסית,  סיפק מבצע יפה שהסתיים בבעיטה לא מספיק חזקה, אותה השוער הדף ללא כל קושי. בדקה ה-57, לאפדולה היה צריך לנצל איבוד כדור שטותי בהגנת המועדון הוותיק באיטליה, אך הכדור נהדף על ידי שחקן הגנה אורח, עד ללוקטאלי שניסה את מזלו מרחוק, אך למאנה קלט את הכדור ללא כל קושי. בדקה ה-62 שוב אוקמפוס פספס הזדמנות לכבוש מתוך הרחבה, לאחר שבעט גבוה מעל השער.

בדקה ה-70 אוקמפוס הכניס כדור נפלא מהאגף, לעבר פרננדס שערב ברחבה, אך כשל בניסיונו לכבוש את השני שלו במשחק, לאחר שהכדור שיצא מרגלו הלך מעל המשקוף. מופע ההחמצות של מילאן המשיך בדקה ה-72, לאחר שדאולופאו הכניס כדור לאוקמפוס שגם בניסיונו השלישי במחצית הזו, לא מצא את מסגרת השער. דקה לאחר מכן גם קוצ'קה המשיך את הנרטיב הבולט של המחצית, במידה והיה מדובר בכדורסל, היינו אומרים ששחקני מילאן "זורקים לבנים".

חמש דקות לסיום המשחק, דאולופאו שוב עשה חיים קשים להגנת גנואה, לאחר שחדר היטב לרחבה. אך במקום למסור לאחד מחבריו שהמתינו, המושאל מאברטון ניסה לבעוט מזווית קשה, והכדור פגע ברשת מצידה הלא נכון. דקה בתוך תוספת הזמן, דאולופאו הכניס כדור מצוין ללוקה אנטונלי, שמתוך רחבת החמש לא הצליח לחתום את הניצחון באופן סופי. למרות זאת עד הסיום התוצאה לא השתנה, בעוד מילאן חזרה לנצח. בזכות הניצחון מילאן עולה בטבלה למקום ה-6 לפחות באופן זמני, כשהיא חוזרת לעמדת מאבקי ההעפלה לליגה האירופית.

ניצחון קטן וחשוב למילנאזים בסיום (seria a tim)
ניצחון קטן וחשוב למילנאזים בסיום (seria a tim)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort