המטרה: שטוקהולם

הגרלת הליגה האירופית קבעה כי דרכה של מנצ'סטר יונייטד לעבר התואר אמורה להיות די סלולה שכן היא הקבוצה בכירה במפעל. אבל יתר שבעת הנציגות של רבע הגמר אינן מתכוונות לוותר כל כך בקלות, ולהלן התחזית.

אנדרלכט-מנצ׳סטר יונייטד

עם כוכב בן 19 שהוא גם סגן הקפטן, מספר כשרונות צעירים לא מבוטל יחד עם שלד ותיקים בעלי ניסיון, אנדרלכט תנסה להפתיע את קבוצתו של ז'וזה מוריניו. קל זה בטוח לא יהיה כאשר בארסנל של היונייטד נמצאים גם זלטאן איבראהימוביץ', גם אנדר הררה הנפלא וגם סרחיו רומרו שמשחק כשוער ראשון במפעל הזה וממעיט לספוג. הבלגים יסתמכו על המהירות של פרנק אשמפונג באגף שמאל שישחק על המגנים הימניים הפוטנציאליים של יונייטד כאשר אין אחד ברשימה של ה"מיוחד" שיכול לתת לו פייט בריצה עם כדור. מנגד, יכולת אישית טובה של זלאטאן תציק המון להגנה הרערועה של הבלגים שעדיין לא מצליחה להתייצב עקב יכולת לא עקבית של קארה מ'בוג'י, העוגן הדפנסיבי של הקבוצה.

יסבך את יונייטד? טילמנס (מטרו)
יסבך את יונייטד? טילמנס (מטרו)

למה אנדרלכט? אבכן כדורגל צעיר ותוסס תמיד יכול להיות אחלה אלטרנטיבה לקבוצה אנגלית משעממת, ולמרות שיונייטד משחקת תחת מוריניו כדורגל אחר, הוא עדיין לא נוצץ, פוגבה מתחילת העונה בגדר נעלם וההברקות של החלוץ השבדי שירצה לחזור למולדת למשחק הגמר הן אלו שמסייעות לשדים האדומים.

למה יונייטד? אין מה לעשות, בהשוואת סגלים ראש בראש, ללא ספק שהחבורה באדום הרבה יותר כשרונית מהבלגים. גם הניסיון ידבר, המסורת, הקהל והמשחק הראשון באלוד טראפורד כבר יוכלו בתיאוריה מסויימת לסגור את הסיפור אם אנדרלכט תובס בתיאטרון החלומות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיכויים: 65-35 לטובת היונייטד

סלטה ויגו-גנק

משחק נפלא  ושווה כוחות שיפגיש בין ז'אן פול בואטיוס, תומס בופל ואלחנדרו פוזואלו לחבורה בתכלת בראשות יאגו אספאס הנפלא שיגובה על ידי תאו בונגונדה הבלגי הנפלא שעשה חיל במדי זולטה וארחם ומכיר היטב את הקבוצה ממול. סלטה יודעת שההגרלה זימנה לה אחלה הזדמנות להגיע לארבעת הגדולות ואולי גם מעבר לכך ותעשה הכל כדי לבסס את עצמה במעמד המחייב. גנק מצידה פשוט רוצה לקבל הכרה בתור קבוצה אירופאית מהדרג האמצעי.

בונגונדה מלהטט במדי סלטה, יספיק לעלות שלב? (LiveFutbol)
בונגונדה מלהטט במדי סלטה, יספיק לעלות שלב? (LiveFutbol)

למה סלטה? פשוט מאוד: טובה יותר. הספרדים בהחלט משחקים כדורגל חיובי, כזה שהוביל אותם שוב לאיזורים הגבוהים יחסית של הליגה ונתנו להם את הבוסט המתאים באירופה. הבלגית השניה ברבע הגמר (המדינה היחידה ששלחה שני נציגות) פשוט חלשה יותר ולכן הספרדים יעשו את המוטל עליהם.

למה גנק? אפקט ההפתעה. חבורה מלוכדת היטב שמובלת על ידי היווני ניקולאוס קארליס שבמאזנו 20+ שערים בכל המסגרות. בהחלט יכולה ביום טוב לנצל את העובדה שהמשחק השני אצלה בבית כדי לסגור את הסיפור.

סיכויים: 55-45 לטובת סלטה.

אייאקס-שאלקה

הדרבי של הונטלאר. משחק בין קבוצה שהשקיעה המון השנה אבל מדשדשת סמוך לתחתיתהבונדסליגה לבין הקבוצה שמנסה לתת פייט על האליפות בהולנד. הצעירים של המועדון ההולנדי אמורים לגבור על החבורה המלנכולית בכחול שתתרכז לשפר עמדות בליגה מרגע ההדחה. חוץ מהחלוץ ההולנדי, הרויאל בלוז יציגו את בריל מ'בולו, אריק-מקסים צ'ופו-מוטינג, יבהן קונופליאנקה ומקס מאייר כאשר ההולנדים יסתמכו על סוללת הצעירים שלהם שכוללת את קספר דולברג, וצלאב צ'רני, ברטראן טראורה ובכישרון הברזילאי דויד נרס שעדיין לא קיבל מספיק צ'אנסים מאז שהגיע מסאו פאולו ביום האחרון של חלון ההעברות החורפי.

חוזר הביתה. הונטלאר חוגג במדי אייאקס. הפעם הוא נגדם (Voetbal International)
חוזר הביתה. הונטלאר חוגג במדי אייאקס. הפעם הוא נגדם (Voetbal International)

למה אייאקס? לשאלקה יש יותר מדי על הראש ועצם העובדה שעדיין לא הודחו לפני כן היא הישג בפני עצמו. מצד שני, הקבוצות שהיא עברה (פאו"ק וגלאדבך) יותר מסובכות ממנה. השחקנים של אייאקס פשוט בכושר טוב יותר וזה יהיה שובר השוויון.

למה שאלקה? הגומלין בבית, היכולת של מ'בולו יכולה לבלוט, חוסר היציבות של צ'רני וההסתמכות העצומה על טראורה, שאם ינוטרל תזיק מאוד להולנדים. כל זה נמצא לטובת שאלקה, האם תדע לנצל זאת? נדע בקרוב.

סיכויים: 55-45 לטובת אייאקס.


ליון-בשיקטאש

לא כוחות. הצרפתים התוססים יפגשו את הקבוצה שכמעט הסתבכה מול הפועל ב"ש שלנו. ליון נראתה נפלא בצמד המשחקים מול רומא ועם השאלתו של ממפיס ממנצ'סטר יונייטד, הרוויחה בחזרה את השחקן הנפלא שכיכב באיינדהובן. הטורקים מצידם ינסו להפריע לכדורגל היצירתי של שחקניו של ברונו ג'נסיו ואם יצליחו לנטרל את נאביל פקיר וקורנטן טוליסו הלוהטים, סיכוייהם יגדלו משמעותית.

יכולים ללכת עד הסוף? שחקני ליון חוגגים (הטוויטר הרשמי של ליון)
יכולים ללכת עד הסוף? שחקני ליון חוגגים (הטוויטר הרשמי של ליון)

למה ליון? בגלל שיש לה סגל שחקנים טוב יותר מבשיקטאש ובהרבה. ממפיס/ראיין באבל זה המיס-מאצ' הגדול ביותר שיכול להיות מעורב כאן, שלא לדבר על ההבדל העצום בין הקורות בין אנת'וני לופס הנפלא לפאברי הלחוץ.

למה בשיקטאש? הגנת ברזל של הטורקים תצליח לסחוט תיקו בצרפת עם עדיפות ל-1:1, 0:0 מתבנקר באיסטנבול ישלים את ההדחה הכי לא הוגנת שיש. כל זאת כמובן אם בשיקטאש תוכל לעשות את זה.

סיכויים: 70-30 לטובת ליון

המשחק הראשון ייערך ב-13 לאפריל כאשר הגומלין שבוע לאחר מכן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort