המהפך הצרפתי – מונאקו הדיחה את מנצ'סטר סיטי ועלתה לרבע הגמר

הקבוצה מהנסיכות שמוליכה את הליגה הצרפתית ומתהדרת בהתקפה הפורייה ביבשת סימנה וי הערב על עלייה לרבע הגמר בליגת האלופות. חניכיו של לאונרדו ז'ארדים ניצחו 1:3 את מנצ'סטר סיטי, ועלו בזכות שערי חוץ, שכן ההתמודדות נגמרה בתוצאה 6:6 בסיכום שני המשחקים. קיליאן אמבפה, פאביניו וטימואה באקאיוקו כבשו עבור הצרפתים, לירוי סאנה רק צימק עבור הסיטיזנס. פפ גווארדיולה שהובא לאנגליה במטרה להוליך את התכולים לזכייה בליגת האלופות מודח בבושת פנים כבר בשלב שמינית הגמר. כעת הפנים של מונאקו ושל אירופה כולה להגרלת ליגת האלופות שתיערך ביום שישי בקרוב.

לפני המשחק:

RELATED POSTS

אחרי שהמשחק הקודם היה לדעת רבים אחד ממשחקי ליגת האלופות הטובים בשנים האחרונות, יעלו הערב מונאקו ומנצ'סטר סיטי במטרה לקפוץ ברגע האחרון על הרכבת לרבע הגמר. כזכור, מונאקו הייתה קרובה להשיג מקדמה רצינית לקראת הגומלין כשעלתה ליתרון 2:3, אך מהפך מדהים של הסיטיזנס ברבע האחרון של המשחק קבע 3:5 מדהים. למרות ההפסד מונאקו נמצאת בעמדה מצויינת להעפיל לשלב הבא, וראינו רק אתמול איך לסטר שהפסידה במשחק הראשון מנצחת 0:2 ומעפילה לשמונה האחרונות. עם זאת, לשתי הקבוצות התקפות מצוינות ויכולות הגנה פחות טובות ולכן סיכוי נמוך שהתוצאה תהיה נמוכה. רדאמל פלקאו שהיה גיבור המשחק הקודם נשאר מחוץ לסגל לאחר שלא עבר מבחן כשירות טרם המבחן.

מהלך המשחק:

המחצית הראשונה התחילה בשליטה של המארחת, ובדקה השביעית קיליאן אמבפה השיג את המצב הראשון במשחק כשניצב מול וילי קבאז'רו, אך השוער הארגנטינאי הציל את קבוצתו מספיגה. עם זאת, דקה לאחר מכן העליונות של הצרפתים באה לידי ביטוי גם בלוח התוצאות. הפעם אמפבה ניצל את ההזדמנות ואחרי מסירת רוחב נהדרת של ברנרדו סילבה בעט מקרוב והעלה את מונאקו ל-0:1. במצב הנוכחי הצרפתים צריך עוד שער אחד בלבד כדי להעפיל לרבע הגמר.

מבאפה עם השער הראשון למונאקו (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
מבאפה עם השער הראשון למונאקו (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-18 מונאקו המשיכה ללחוץ, כשהפעם ולארי ג'רמאין שלח בעיטה חזקה מרחוק, אך הכדור חלף מעל השער של הארגנטינאי. 11 דקות לאחר מכן, מונאקו השיגה את השער השני שמבטיח לה כרגע את הכרטיס לשמונה האחרונות. הפעם פאביניו חתום על השער אחרי שקיבל מסירה נהדרת ממנדי. 0:2 למונאקו. הסיטיזנס ניסו לחזור למשחק עד סיום המחצית אך ללא הצלחה והקבוצות ירדו להפסקה כשמונאקו נמצאת בשלב הבא.

פאביאנו מבקיע את השער השני לצרפתים (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
פאביאנו מבקיע את השער השני לצרפתים (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

חניכיו של פפ גווארדיולה התחילו את המחצית השנייה בסערה. בדקה ה-57 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של התכולים עד כה, כשראחים סטרלינג הגיע למצב של אחד על אחד מול סובטיץ', אך במקום לבעוט, בחר למסור לסרחיו אגוארו, אך הגנת מונאקו הרחיקה ברגע האחרון ושמרה על התוצאה. חמש דקות לאחר מכן, לירוי סאנה פרץ בצורה נהדרת לרחבה, מצא את אגוארו, אך הארגנטינאי בעט מעל השער של המארחת. חמש דקות לאחר מכן, שוב סאנה היה במרכז העניינים, הגרמנים קיבל את הכדור בקצה הרחבה, אך סובטיץ' יצא לעברו והבעיטה של הקשר פספסה את המסגרת. בדקה ה-71 סופסוף הסיטיזנס ניצלו את היכולת הטובה שלהם במחצית השנייה, כשראחים סטרלינג חדר לרחבה ושחרר בעיטה חזקה לשער, סובטיץ' עצר את הכדור, אך סאנה עט על הריבאונד ומול שער חשוף בעט כדור חזק לרשת העליונה. מנצ'סטר סיטי מצמקת את התוצאה ל-1:2, ובמצב הזה היא עולה לרבע הגמר.

לירוי סאנה מצמק את התוצאה ומקרב את הסיטיזנס לרבע הגמר (הטוויטר הרשמי של לותר מתיאוס)
לירוי סאנה מצמק את התוצאה ומקרב את הסיטיזנס לרבע הגמר (הטוויטר הרשמי של לותר מתיאוס)

השער של התכולים היה באוויר, אך הוא העיר את המארחת שיודעת שבמצב הנוכחי היא מודחת מהמפעל, ואכן שש דקות מהשער של סאנה, מונאקו הבקיעה. כדור חופשי של תומא למאר פגש את ראשו של טימואה באקאיוקו שהכניע את קבאז'רו והעלה את מונאקו ל-1:3. בתוצאה הנוכחית שוב מונאקו בשלב הבא, ונותר לה לשמור על התוצאה במשך 13 הדקות הקרובות. מנצ'סטר סיטי לא הצליחה להבקיע בזמן שנותר ומונאקו חוגגת עלייה לרבע הגמר.

השער החשוב ביותר בקריירה של באקאיוקו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
השער החשוב ביותר בקריירה של באקאיוקו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

הרכבים פותחים:

הרכב מונאקו: דניאל סובאשיץ’, ג’יבריל סידיבה, אנדראה ראג’י, ג’מרסון,  בנג’מין מנדי, ברנרדו סילבה, פאביניו, טימואה באקאיוקו, תומא למאר, ואלרי ג’רמאין, קיליאן אמבפה לוטין.

הרכב מנצ’סטר סיטי: ווילי קבאז’רו, בקארי סאניה, ג’ון סטונס, אלכסנדר  קולארוב, גאל קלישי, פרננדיניו, ראחים סטרלינג, דויד סילבה, קווין דה בריינה, לירוי סאנה, סרחיו קון אגוארו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?