מופע ההצלות של קספר שמייכל

לסטר סיטי, הקבוצה שבעונה שעברה הדהימה את אנגליה כשזכתה באליפות הפרמייר-ליג, המשיכה הערב לעשות היסטוריה כשניצחה 0:2 את סביליה (2:3 בסיכום שני המשחקים) ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות. ווס מורגן ומארק אולברייטון כבשו לשועלים, קספר שמייכל היה גיבור המשחק לאחר משחק שיא שכלל מספר הצלות ועצירה של פנדל מכריע. קרייג שייקספיר ממשיך לשמור על מאזן מושלם בדרך לשמונה האחרונות באירופה. סמפאuלי וסביליה יחזרו למאבקי הליגה הספרדית.

לפני המשחק:

אחרי שבמשחק הראשון סביליה ניצחה רק 1:2 את לסטר, המשחק השני צפוי להיות מותח כשלשתי הקבוצות הזדמנות טובה להעפיל אל רבע הגמר. סביליה אמנם לא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים, אך היא לא נמצאת בתקופה טובה ובשני משחקי הליגה האחרונים סיימה בתיקו מול לגאנס ואלאבס מהחלק התחתון בטבלה. מנגד, לסטר שפיטרה את קלאודיו ראניירי ומינתה במקוומו את עוזרו קרייג שייקספיר ניצחה את שני משחקיה האחרונים כולל אחד מול ליברפול ותקווה להמשיך את התקופה הטובה גם הערב.

האוהדים של לסטר מודים לקבוצה (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
האוהדים של לסטר מודים לקבוצה (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

מהלך המשחק:

כבר בדקה הרביעית סביליה הגיעה להזדמנות הראשונה שלה, כשסמיר נאסרי השתלט על כדור בתוך הרחבה של לסטר, עבר את ווס מורגן ומזווית אלכסונית בעט בחוזקה לפינה הקרובה של קספר שמייכל, אך השוער הדני הגיב בצורה טובה והדף את הכדור לקרן. בדקה ה-16, האנדלוסים קיבלו הזדמנות נוספת, כשויטולו הוכשל ע"י ווילפריד נדידי כ-25 מטרים מהשער של השועלים. אדיל ראמי הצרפתי ניגש לבעוט את הכדור, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת ולסטר נשמה לרווחה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השועלים אמנם שלטו בכדור מתחילת המשחק, אך דווקא האורחת מספרד הגיעה להזדמנויות, וכך היה גם בדקה ה-21 כשפאבלו סראביה, שכבש שער במשחק הראשון חדר לרחבה ובעט כדור שטוח שעבר סמוך לקורה, סביליה קרובה אך לא מספיק חדה. בדקה ה-27 הגיעה ההזדמנות הראשונה של השועלים והיא תורגמה לשער. ג'יימי ורדי הוכשל על סף הרחבה וריאד מחארז, שחקן השנה באנגליה אשתקד, הרים כדור חופשי לרחבה. הכדור חלף מעל ראשם של כל שחקני סביליה ופגע בסופו של דבר בברך של וס מורגן ומשם ישירות לרשת של סרחיו ריקו. 0:1 ללסטר, שבתוצאה הזו מעפילה לרבע הגמר.

למרות זאת לסטר המשיכה ללחוץ על הגנת האורחת ובדקה ה-42, ג'יימי ורדי חטף את הכדור במרכז המגרש ויצא להתקפה מתפרצת. מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה ניסה למצוא את חבריו, אך בסופו של דבר הכדור שב לרגליו, ומ-20 מטרים שחל כדור חזק שפספס במעט את המסגרת. על סף השריקה למחצית, לסטר קיבלה כדור חופשי נוסף במיקום שדומה למיקום בבעיטה שהובילה לשער הראשון, אך השועלים לא הצליחו להבקיע גם במצב זה והמחצית הסתיימה ב-0:1.

וס מורגן נעזר בברכו כדי להכניע את סרחיו ריקו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
וס מורגן נעזר בברכו כדי להכניע את סרחיו ריקו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

 סמפאולי ערך חילוף כפול עם פתיחת המחצית השנייה והכניס את סטבן יובטיץ' ומראינו במקומם של פבלו סראבייה וגבריאל מרקאדו. המטרה של הצ'יליאני הייתה לתקוף את השער של לסטר ולהשיג את השער שיעלה אותו לרבע הגמר. בדקה ה-53 סרחיו אסוקדרו השתלט על כדור במרכז המגרש ושלח בעיטה אדירה שהכניעה את שמייכל, אך למזלו של הדני הבעיטה ננעצה במשקוף בלבד. דקה לאחר מכן, לסטר התעשתה ויצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה בשער השני של השועלים. שוב ריאד מחארז היה בתפקיד המבשל. האלג'יראי הרים כדור לעבר הרחבה, אדיל ראמי הרחיק את הכדור בצורה רשלנית, ישירות לרגליו של מארק אולברייטון, שהשתלט על הכדור וממרכז הרחבה בעט ברגל שמאל לשער של סרחיו ריקו. 0:2 ללסטר.

אולברייטון מכפיל את התוצאה (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
אולברייטון מכפיל את התוצאה (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-67 לסטר הייתה קרובה להבקיע את השער השלישי, כשמחרז העביר כדור רוחב נהדר שנהדף ע"י סרחיו ריקו ישירות לג'יימי ורדי שממרכז הרחבה בעט כדור שפספס במעט את המסגרת. בדקה ה-73 סביליה החלה לשלוט במשחק וחואקין קוריאה שהבקיע שער במשחק הראשון איים על השער וסחט הצלה משמייכל. דקה לאחר מכן, סביליה נותרה בעשרה שחקנים אחרי התנהגות ילדותית וחסרת אחריות של סמיר נאסרי. הצרפתי התעמת עם ג'יימי ורדי והשופט הוציא לו כרטיס צהוב שני ואדום. סביליה נותרת בעשרה שחקנים ותנסה להשיג לפחות שער אחד שיישלח את המשחק להארכה.

למרות הנחיתות המספרית, בדקה ה-79 סביליה מקבלת פנדל. התקפה מתפרצת של המארחת מסתיימת בכדור לויטולו שמוכשל ע"י שמייכל ולשופט לא נותר אלא לשרוק לכדור עונשין. סטיבן אנזונזי ניגש לנקודת הלבנה, אך הבעיטה שלו הייתה גרועה ונעצרה ע"י השוער הדני של השועלים, שכזכור גם במשחק הקודם הוא עצר פנדל. ללא ספק הגיבור של אלופת אנגליה. עד הסיום לסטר הייתה קרובה להבקיע את השער השלישי אך חוסר ריכוז מול השער של חלוציה דאג להשאיר את המשחק חי עד לרגעיו האחרונים. בסיום, לסטר מנצחת 0:2 ועולה לרבע הגמר.

החמצה של אנזונזי מעלה את לסטר לרבע הגמר (האתר הרשמי של ליגת האלופות)
החמצה של אנזונזי מעלה את לסטר לרבע הגמר (האתר הרשמי של ליגת האלופות)

 הרכבים פותחים:

לסטר: קספר שמייכל, דני סימפסון, רוברט הות’, ווס מורגן, כריסטיאן פוקס, דני דרינקווטר, מארק אולברייטון, ווילפריד נדידי, ריאד מחרז, ג’יימי ורדי ושינג’י אוקזאקי.

סביליה: סרחיו ריקו, גבריאל מרקאדו, ניקולאס פראחה, אדיל ראמי, ויסנטה איבורה, סרחיו אסקודרו, פאבלו סראביה, סטיבן אנזונזי, סמיר נאסרי, ויטולו, וויסאם בן ידר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort