מבול של שערים ביום המשחקים בסריה A

הסריה A סיפקה לנו יום רווי בשערים, בעיקר בזכות תצוגת התכלית המפתיעה למדי של אינטר, מול המרעננת הרשמית של העונה אטאלנטה, שהוכתה שוק על ירך על ידי הנראזורי, שכבשו שביעייה ונענו בשער בלבד מצד חניכיו של גאספריני. רומא התאוששה מההפסדים האחרונים, לאחר ניצחון בסיציליה. נאפולי הביסה את קורטונה בביתה בעוד ניקולה קאליניץ' השיג שלוש נקודות לפיורנטינה, ממש על הבאזר

החלק הארי של משחקי המחזור ה-28 בסריה A נערך היום, כששבעה משחקים נערכו היום ברחבי ארץ המגף.

פאלרמו-רומא 3-0

בהתמודדות שנעלה את משחקי היום, רומא הגיעה לסיציליה על מנת לשחק נגד פאלרמו המקומית בקרב קצוות. חניכיו של ספלאטי הגיעו למשחק בפורמה שלילית למדי, לאחר ההפסד בבית לנאפולי  ובצרפת לליון במסגרת הליגה האירופית, כשברקע שמועות בנוגע לעתידו של המאמן בקבוצה. אוהדי פאלרמו מנגד, בהחלט יכולים להתייחס לבעיות של הרומאים כ-"צרות של עשירים", לאחר הקטסטרופה שהם עוברים,עם קבוצתם בשנים האחרונות.

בכל מקרה הקבוצה מהבירה הגיעה למשחק על מנת לחזור למסלול הרצוי, בעוד בפלארמו ידעו שניצחון סנסציוני על הג'יאלורוסי, יצמצם את הפער מחוף מבטחים ל-4 נקודות בלבד, לאחר ההפסד של אמפולי. ספלאטי נתן מנוחה לקווין סטרוטמן ואדין דז'קו שפתחו על הספסל, כמו גם לדניאלה דה רוסי שלא נכלל בסגל קבוצתו למשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

5 דקות מפתיחת המשחק, כבר היה נראה לקהל הביתי שהבלתי יאומן קרה, לאחר שאיליה נסטרובסקי הגיע לכדור ומזווית קשה הצליח להכניע את שצ'ני שכשל להשתלט על הכדור בצורה המצופה משוער ברמתו. למזלו של השוער הפולני, השער נפסל בטענה מוצדקת לנבדל.

בדקה ה-10 ראז'ה נאינגולאן הכניס כדור מצוין לברונו פרז, אך במקום לבעוט לשער הברזילאי ניסה למסור וההגנה בוורוד השתלטה על הסכנה. המארחים מתחתית הליגה הפגינו התלהבות רבה בדקות הפתיחה ואף החזיקו בכדור יותר, אך התקשו לבוא לידי ביטוי מול ההגנה האיכותית של רומא.  בדקה ה-22 האורחים עלו ליתרון. שיתוף פעולה בין שני שחקנים שלרוב לא עולים בהרכב הניב פירות. קלמנט גרנייה שערך את הבכורה שלו במדי הג'יאלורוסי, הכניס כדור נפלא לסטפן אל שרעוואי שהמשיך בנגיעה והבקיע את שערו ה-4 העונה בליגה. 1-0 לרומא.

בדקה ה-29 אל שרעוואי קיבל כדור במרכז הרחבה והחל בריצה מרשימה לעבר השער, שהסתיימה בבעיטה לא מספיק מדויקת מ-19 מטרים. בדקה ה-38 לאנדרו פארדס הכניס כדור חופשי מצוין לרחבה, אך אנטוניו רודיגר שנותר לא מכוסה בעט מעל השער. דקה חלפה והפעם הקשר הארגנטיני של רומא ניסה את כוחו בבעיטה מרחוק, אך הכדור שיצא מרגלו פספס את המסגרת במעט. שלוש דקות לסיום המחצית, נאינגולאן סיפק החמצה ענקית. מוחמד סלאח במסירה חכמה הוציא את גרנייה למתפרצת. הצרפתי שהגיע בינואר מליון, החל בריצה לעבר הרחבה והכניס מסירה נהדר לנינג'ה הבלגי, שהוציא מרגלו בעיטה מאכזבת שאפילו לא פגעה במסגרת השער. יתרון של שער אחד הפריד בין הצדדים בירידה למחצית.

שער של אל שרעאווי הוריד את רומא ליתרון במחצית (הטוויטר הרשמי של רומא)
שער של אל שרעאווי הוריד את רומא ליתרון במחצית (הטוויטר הרשמי של רומא)

המחצית השנייה נפתחה בסערה עם מספר מצבים לשני הצדדים. שלוש דקות מפתיחת המחצית אל שרעאווי כשל בניסיונו להכפיל את התוצאה לאחר שמצא את עצמו במצב נוח ברחבה, אך אנדראה פולג'יניאטי שערך את הופעת הבכורה שלו בליגה בין הקורות של הסיצליאנים, יצא היטב וחסם אותו.

בדקה ה-51 אלסנדרו דיאמנטי הוותיק שעלה מהספסל, ניצל טעות של רודיגר על מנת להתקדם לעבר האזור המסוכן ולשחרר בעיטה שאילצה את שצ'ני להשתטח על מנת להדוף את הכדור. בדקה ה-56 הכדור כבר היה בדרך לראשו של נסטרובסקי לאחר הגבהה מצוינת של מורגאנלה, אך השוער הפולני של רומא הקדים את החלוץ המקדוני של פאלרמו בשבריר שנייה והצליח לאגרף את הכדור.

רבע שעה לשריקת הסיום, הגיע השני של הרומאים. מסירת עומק מופלאה של נאינגולאן על 30 מטרים, מצאה את חזהו של אדין דז'קו שעלה כמחליף. החלוץ המופלא שהשתלט על הכדור מול הלחץ של המגן, התקדם לרחבה, וכשראה שהשוער יוצא לעברו פשוט גלגל בנונשלנטיות את הכדור לרשת.  שערו ה-20 לעונה זו.2-0 לרומא.

עשרים שניות לאחר תום הזמן החוקי, ברונו פרז קיבל כדור מצוין מקווין סטרוטמן שעלה מהספסל.  ההולנדי ניצל חור ענק בהגנת המארחים על מנת להכניס כדור לברזילאי שכבש את השלישי של קבוצתו. 3-0 לרומא. דקה לאחר מכן נאינגולאן יגל לכבוש גם הוא לאחר שקיבל כדור ברחבה, אך הבעיטה של הבלגי נהדפה היטב על ידי פוליג'יאנטי. רומא חזרה למקום השני וחשוב מכך חזרה לנצח.

חניכיו של לוצ'יאנו ספלאטי חוזרים למסלול הניצחונות על חשבון היריבה האומללה מסיצילה (as roma-the curva)
חניכיו של לוצ'יאנו ספלאטי חוזרים למסלול הניצחונות על חשבון היריבה האומללה מסיצילה (as roma-the curva)

אינטר-אטאלנטה 1-7

משחק מסקרן למדי נערך בצהרי היום בסן סירו. אינטר אירחה את הקבוצה הנהדרת של אטאלנטה, בקרב צמרת ישיר.

8 דקות מפתיחת המשחק ופאפו גומז כמעט העלה את האורחים ליתרון. החלוץ הארגנטינאי פספס במעט את מסגרת השער של האנדנוביץ'. תשע דקות נוספות חלפו, עד שמאורו איקרדי הראה לבן ארצו איך עושים את זה נכון. הקפיטן של הנראזורי הוכשל על קצה הרחבה וסידר לקבוצתו מצב טוב לכיבוש. הבעיטה של אבר באנגה אומנם ננעצה בחומה, אך איקרדי הפגין את כישוריו המופלאים, לאחר שהגיע ראשון לכדור החוזר ושם את הכדור ברשת. 0-1 לאינטר.

בדקה ה-23 שוב איקרדי המשיך לעשות חיים קשים להגנת אטאלנטה, לאחר שהצליח להשתחרר מספינזולה ולסחוט עבירה בתוך הרחבה מאטריט ברישה. איקרדי סיפק פאננקה מוצלחת למרכז השער, בעוד השוער האלבני זינה ימינה. 0-2 לאינטר.

האישיות אומנם שנויה במחלוקת, אך אין ספק שמאורו איקרדי הוא אחד החלוצים הטובים בעולם. וכך יצא שתוך 25 דקות החלוץ שהושאר מחוץ לסגל של האלביסלסטה, השלים שלושער מופלא.  חברו לקבוצה ובן ארצו, אבר באנגה הרים כדור מדוד לעבר ראשו של הקפטן, שהקפיץ בשלישית את הסן סירו וכבש את שערו ה-20 העונה בליגה. 0-3 לאינטר, בזכות שלושער במהירות הבזק של איקרדי.

לא יאומן מה שאינטר עשתה ל-לה ד'יה של גאספריני במחצית הראשונה. לאחר 31 דקות של כדורגל הגיע גם השער הרביעי. אנטוניו קנדראבה חדר לרחבה והעביר מסירת רוחב למרכז, אליה הגיע באנגה, שהוסיף כיבוש בנוסף לבישול השער הקודם. 0-4 פשוט אדיר של אינטר. 

המשחק המשיך להיות משוגע ותוך שלוש דקות ראינו רוטינה זהה באופן מדויק למהלך שהוביל לשער הרביעי. שוב קנדרבה חודר מהאגף לרחבה ומעביר מסירה מצוינת לבאנגה שכובש בקלילות. מי היה מאמין בפתיחת המשחק שאינטר הלא יציבה תוליך 0-5 תוך שלושים וחמש דקות על החבורה המוכשרת של גספריני. רק בדקה ה-42, זכינו לראות סימן חיים מה-לה ד'יה, לאחר מהלך שהסתיים ברשת. רמו פרולר סיפק מבצע סולו נהדר שהשאיר אותו לבד מול האנדנוביץ', כשגם את השוער הסלובני הוא הכניע. 1-5 לאינטר, בתום מחצית משוגעת ומפתיעה. 

שלושער מופלא לאיקרדי תוך 8 דקות בלבד (the curva)
שלושער מופלא לאיקרדי תוך 8 דקות בלבד (the curva)

הגנת אטאלנטה שקיבלה מחמאות רבות מתחילת העונם וטרם המשחק ספגה 26 שערים בלבד, המשיכה ביום השחור שלה לאחר ששלוש דקות מפתיחת המחצית, איקרדי שוב ייצר לעצמו הזדמנות ללא הפרעה ממשית, אך הפעם הבעיטה שיצאה מרגלו לא הייתה מדויקת. הסבל של גאספריני נמשך בדקה ה-52, כשהפעם השער של הנראזורי תופס משמעות מעבר לתצוגת השפל הספציפית הזו.

אבר באנגה הוסיף בישול שני במשחק, לאחר שהכניס כדור מצוין ל-רוברטו גליארדיני, שמקצה הרחבה כבש שער נאה, מול מי שהיו חבריו לקבוצה עד לפני חודשיים. הקשר הכישרוני שכבש במחזור הקודם את שער הבכורה שלו במדי אינטר , הפגין כבוד למועדון בו פרח וחגג בצניעות. 1-6 לאינטר!!!

בדקה ה-57 פאפו גומז ניסה את מזלו מרחוק, אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי האנדנוביץ' שזינק בזמן.  בדקה ה-68, אבר באנגה המשיך את תצוגת התכלית שלו. בעיטה חופשית חכמה של הקשר הארגנטינאי, שניצל מיקום רע של השוער וחומה עבה של שחקני אטאלנטה, כדי להוציא בעיטה שטוחה ומפתיעה שהכניעה את ברישה האומלל. 1-7 מדהים של אינטר!! 

בדקה ה-87 אדר היה צריך לעשות היסטוריה ולקבוע את ההפסד הגבוה ביותר בתולדות נאפולי בליגה, אך החלוץ המתאזרח שנכנס כמחליף לא הצליח להכניע את ברישה, שיצא היטב והדף את הכדור לקרן.

עד הסיום שני אדריכלי הניצחון מארגנטינה הוחלפו וזכו למחיאות כפיים מצד הקהל המקומי, שראה היום תצוגה התקפית מופלאה מצד קבוצתם שחוותה שנים לא קלות, לאחר תקופות ארוכות בצמרת במסגרת המקומית והאירופית.

לסיכום במספרים: איקרדי עם שלושער תוך שמונה דקות, אבר באנגה עם שלושער ראשון בקריירה לצד שני בישולים ובנוסף צמד בישולים של אנטוניו קנדראבה לצד שער בודד של רוברטו גליארדיני מול האקסית. כל הנתונים הללו לצד השער היפה והלא כל כך מנחם של פרולר, קבעו את תוצאת המשחק שכל כך לא מתאימה למפגש צמרת. 1-7 לאינטר על חשבון  אטאלנטה!!!

חניכיו של פיולי משווים את תוצאת ההפסד הגדול ביותר בתולדות המועדון מברגאמו, ממשחק שנערך בשנות ה-50 כשהקבוצה נמצאת בכושר התקפי פשוט מטורף, לאחר ששחקני הנראזורי כבשו בשני המחזורים האחרונים תריסר שערים!!!

.ג'יאן פיירו גאספריני יהיה חייב להרים את חניכיו מהקרקע במהרה, כשהמאמן הוותיק יודע שתצוגת שפל כזו יכולה להוביל את הקבוצה למקומות מאוד שליליים שעלולים לחרב את העונה הנפלאה שה-לה ד'יה עשו עד כה.

באנגה ואיקרדי הובילו את קבוצתם לנצחון כשכל אחד מהארגנטינאים כובש שלושער, כשבאנגה מוסיף גם שני בישולים (הפייסבוק הרשמי-אינטר)
באנגה ואיקרדי הובילו את קבוצתם לנצחון כשכל אחד מהארגנטינאים כובש שלושער, כשבאנגה מוסיף גם שני בישולים (הפייסבוק הרשמי-אינטר)

פיורנטינה-קליארי 0-1 

זה הלך קשה, אך בתוך תוספת הזמן חניכיו של פאולו סוזה השיגו ניצחון דרמטי על חשבונם של האורחים מסרדיניה. ניקולה קאליניץ' סידר לויולה שלוש נקודות, שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית השנייה. פיורנטינה חוזרת לנצח לאחר ארבעה משחקים בכל המסגרות.

נאפולי-קורטונה 0-3

דרבי דרומי נארח היום בין נאפולי שחזרה להתרכז בליגה לאחר ההדחה מליגת האלופות, לקורטונה שנראה שהרימה ידיים מניסיונות ההישארות בליגה.

כצפוי, הקבוצה של סארי פתחה את המשחק בשליטה מוחלטת, כשרק יכולת נהדרת של אלקס קורדאז מונעת מחוסה קייחון ולורנצו אינסינייה כיבושים מהירים. בדקה ה-20 מרסלו טורטה יכל לרשום כיבוש סנסציוני בסן פאולו, אך הבעיטה של השחקן האורח פספסה את המסגרת במעט.  בדקה ה-31 האזורי זכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר הכשלה של מריו סמפריסי על אינסינייה בתוך הרחבה. יליד העיר היחיד בהרכב נאפולי, לקח את האחריות והעלה את קבוצתו ליתרון. 0-1 לנאפולי, כשזו גם הייתה תוצאת המחצית הראשונה.

בדקה ה-66, מרי סמפריסי המשיך במופע האימים הפרטי שלו, לאחר שגרם לפנדל שני לחובת קבוצתו, הפעם לאחר עבירה על מארק האמשיק. דריס מרטנס שזכה למעט מנוחה לאחר שנכנס כמחליף 4 דקות לפני המהלך, התכבד בבעיטת העונשין וכבש את שערו ה-19 העונה. 0-2 לנאפולי.

בדקה ה-70, אינסינייה שערך את הופעתו ה-200 במדי האזורי כבש את השני שלו במשחק, לאחר שקיבל כדור עומק נפלא מז'ורז'יניו, שהשאיר אותו לבד מול קורדאז, וממצב כזה החלוץ לא התקשה לכבוש את השני שלו במשחק. 0-3 לנאפולי בסיום המשחק. 

לורנזו אינסינייה חגג את הופעתו ה-200 במדי נאפולי, עם צמד שערים (the curva)
לורנזו אינסינייה חגג את הופעתו ה-200 במדי נאפולי, עם צמד שערים (the curva)

ססואולו-בולוניה 0-1

הדרבי של מחוז אמיליו-רומאניה, הסתיים בניצחון של האורחים. מתיאה דסטרו היה זה שעשה את ההבדל בדקה ה-59, לאחר מהלך התקפי נהדר שהתחיל במבצע סולו מרהיב של פדריקו דה'פרנצ'סקו, בנו של מאמן ססואולו-אוזביו דה'פרנצ'סקו. הכישרון הצעיר דהר לעבר הרחבה והכניס מסירה נהדרים לבלרים דז'מאילי, שפרגן לדסטרו שכבש בקלות מקרוב. הבולונזים שעברו תקופה קשה מאז השביעייה שנאפולי הנחילה להם, רושמים סוף סוף ניצחון.

האב והבן למשפחת דה'פרנצ'סקו (the curva)
האב והבן למשפחת דה'פרנצ'סקו (the curva)

תוצאות נוספות:

קייבו-אמפולי 0-4

כבשו לקייבו: רוברטו אינגלה (23), סרג'יו פליסייר (40), וולטר בירסה (75), בוסטיאן סזאר (89)

פסקארה-אודינזה 3-1

כבשו לאודינזה: דובאן זפאטה (20), יאקוב ינקטו (51), סיריל תראו (55)

כבשו לפסקארה: סולי מונטארי (84)

טבלת הסריה A:

 

מק קבוצה מ נ ת' הפ שערים הפ נק
1 יובנטוס 28 23 1 4 19-58 39 70
2 רומא 28 20 2 6 25-60 35 62
3 נאפולי 28 18 6 4 30-65 35 60
4 אינטר 28 17 3 8 29-53 24 54
5 לאציו 27 16 5 6 29-47 18 53
6 אטאלנטה 28 16 4 8 33-43 10 52
7 מילאן 28 15 5 8 32-41 9 50
8 פיורנטינה 28 12 9 7 37-45 8 45
9 סמפדוריה 28 11 8 9 33-35 2 41
10 טורינו 27 10 9 8 43-51 8 39
11 קייבו 28 11 5 12 37-33 -4 38
12 אודינזה 28 9 6 13 37-32 -5 33
13 סאסואלו 28 9 4 15 43-35 -8 31
14 בולוניה 28 8 7 13 41-25 -16 31
15 קליארי 28 9 4 15 58-36 -22 31
16 גנואה 28 7 8 13 42-30 -12 29
17 אמפולי 28 5 7 16 43-15 -28 22
18 פאלרמו 28 3 6 19 55-23 -32 15
19 קרוטונה 28 3 5 20 48-21 -27 14
20 פסקרה 28 2 6 20 63-29 -34 12

(אתר ווינר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort