קיפאון בזמן אמת – קריית שמונה בפלייאוף התחתון

כפר סבא ניצחה את קריית שמונה 2-1 בחוץ, בסיומו של משחק קשה שהפתיע את שתי הקבוצות. ההפסד משאיר את קריית שמונה מחוץ לפלייאוף העליון ומעניק לכפר סבא ניצחון ראשון מזה 16 מחזורים. אלקיים כבש ראשון, אומורגי השווה את התוצאה בנגיחה ואלבז השלים מהפך. 3 נקודות קריטיות לכפר סבא, והפסד מביש לקריית שמונה.

בעוד שלאחת כמעט אין מה להפסיד, לשניה יש המון להרוויח – כל העונה של קריית שמונה התנקזה למשחק הקריטי ביותר שלה עד היום בעונת 2016/17, בעוד שכפר סבא מגיעה בתקווה לחלץ כמה נקודות. והמשחק סיפק את הסחורה – מחצית ראשונה חלשה, אבל המחצית השניה. 8 דקות משריקת הפתיחה של דניאל בר נתן, מאטוביץ' שחרר בעיטה אך ניצן היה מוכן ושלח את הכדור לקרן. חניכיו של אלי כהן לא הפסיקו ללחוץ, ו-6 דקות לאחר מכן יעקוביץ' ניצל את חוסר הערנות של ברוסו, התקדם ובעט ברשלנות בעיטה שמצאה את ידיו של ניצן.

טעות אדירה. בדקה ה-30, כנראה האיום הראשון של ק"ש המשחק, בעיטה של גוזלן נהדפה היישר לידיו של אזולאי, שעשה טעות שיכלה לעלות לק"ש במחיר ירידה לפלייאוף התחתון – החמיץ מול שער ריק לחלוטין.

החמצת העונה של אזולאי (האתר הרשמי של קריית שמונה)

המומנטום חוזר לידי כפר סבא, וקצב המשחק עולה. דקה לאחר החמצתו של שלומי, סימוביץ' עושה דריבל ומשחרר בעיטה, ניצן נשאר המושיע של ק"ש העונה ומציל את המצב. בדקה ה-37, עוד הזדמנות לקריית שמונה – אלקיים שלח את עאבד קדימה, והאחרון לא השתלט טוב ולא מצא את המסגרת.

פשוט בעונה נהדרת (סרטון של מנהלת הליגה בכדורגל ביוטיוב)
פשוט בעונה נהדרת (סרטון של מנהלת הליגה בכדורגל ביוטיוב)

המחצית השנייה רשומה על שם כפר סבא. הם שלטו במשחק – לחצו יותר, דייקו יותר וחטפו יותר. הם שיחקו הגנתי מאוד, והמארחת התקשתה מאוד לפרוץ את הבונקר של אלי כהן. זה מאוד מפתיע, בעיקר בגלל שכפר סבא היא הקבוצה ה-3 ברשימת הסופגות בליגה העונה. בכל השליש הראשון של המשחק, קריית שמונה נראתה רדומה לגמרי, כשבקושי החזיקה בכדור, איבדה הרבה ולא הייתה מתואמת. מפתיע ומוזר בו-זמנית, בעיקר בהתחשב בכך שקריית שמונה משחקת במערך הזה כמעט כל העונה והסגל כמעט קבוע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השניה נפתחת בסערת התקפות של קריית שמונה, שזקוקה לניצחון בהפרש של שני שערים לפחות על מנת להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. בדקה ה-55, שלוש דקות לאחר החלפת דידיה ברוסו במאורוסיו, גוזלן מקבל כדור ומחליט לנסות את מזלו מחוץ לרחבה, אך ללא הצלחה וקדוש הודף לקרן.

שער לקריית שמונה! המארחת סוף סוף מתעוררת מהתרדמת, וביטון מגביהה מצויין לעודד אלקיים, וכובש את הראשון במשחק.

עודד אלקיים שם את השער הראשון במשחק (חשבון האינסטגרם הרשמי של עודד אלקיים)
עודד אלקיים שם את השער הראשון במשחק (חשבון האינסטגרם הרשמי של עודד אלקיים)

וכאן מתחילות דקות האימה של קריית שמונה. בדקה ה-77 שובל גולזן עם ניסיון בעיטה שכמעט מצא את הרשת והעלה את קריית שמונה לפלייאוף העליון. אבל החלום לא התגשם, ודקה לאחר מכן הפועל כפר סבא משווה מנגיחה של אומורגי. 1-1 בדקה ה-78 באצטדיון קריית שמונה.

בדקה ה-92: המהפך הושלם! אלי אלבז עם שער קריטי לעונה של קבוצתו תופס את ניצן לא מספיק ערני.

בדקה ה-94 נשמעת השריקה בקריית שמונה. הקבוצות נפרדות בניצחון לכפר סבא שמשאיר את כולם המומים.

שער של אלי אלבז קבע את תוצאת המשחק (דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא)
שער של אלי אלבז קבע את תוצאת המשחק (דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא)

הרכבי הקבוצות:

ק"ש: ניצן, אלקיים, הזוהרוי, פרננדז, ביטון, ברוסו, צלישר, אזולאי, שמיר, גוזלן, עאבד.

כפר סבא: קדוש, בנש, לוי, כהן, מאטוביץ', אליקים, יעקוביץ', קאצ'ובה, סימוביץ', צ'יבוטה, יצחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort