צבעה את איטליה בלבן – ריאל ניצחה את נאפולי ועלתה לרבע הגמר

זה התחיל לא טוב עבור הבלאנקוס, אך הווינר הנצחי שלה, סרחיו ראמוס כבש צמד בפתיחת המחצית השנייה ומחק יתרון מוקדם של דריס מרטנס. בתוספת הזמן גם אלבארו מוראטה הצטרף לחגיגה. אלופת אירופה אמנם לא בשיאה כושרה אך הצליחה לנצח הערב 1:3 (2:6 בסיכום שני המשחקים) ולהעפיל לרבע הגמר. סגנית אלופת איטליה ששיחקה טוב בשני המשחקים תישאר עם המחמאות ותקווה לשפר עמדות בסרייה א'. ריאל תחכה להגרלה ביום שישי הבא.

שוב סרחיו ראמוס הציל את הבלאנקוס (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
שוב סרחיו ראמוס הציל את הבלאנקוס (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

לפני המשחק:

RELATED POSTS

אחרי שבמשחק הראשון ריאל ביצעה מהפך וניצחה 1:3, נאפולי יודעת שהיא חייבת להבקיע לפחות שני שערים כדי לעלות לרבע הגמר. שתי הקבוצות מגיעות בתקופה הפכפכה, ריאל איבדה את המקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית לטובת ברצלונה, אך ניצחה בצורה משכנעת בשבת את אייבר 1:4. מנגד, נאפולי לא הרשימה במשחקים האחרונים, אך במשחק האחרון ניצחה את רומא באולימפיקו וצמצמה את הפער ממנה לשתי נקודות בלבד ופתחה מחדש את המאבק על המקום השני בסרייה א'. ספקות עולות בנוגע לכשירותם של גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו לקראת המשחק הערב, אך בסופו של דבר שניהם נכנסו להרכב של זידאן.

מהלך המשחק:

נאפולי פתחה את המשחק בסערה ונראה היה שהחניכים של סארי רוצים להשיג כמה שיותר מוקדם את השער הראשון. כבר בדקה הראשונה, דריס מרטנס המצוין ניסה להבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו הוסט לקרן. הלחץ של האיטלקים נמשך אך הם לא הצליחו לשמור על חדות מול השער. בדקה ה-11 ריאל יצאה להתקפה נדירה כשגארת' בייל הוביל התקפה מתפרצת באגף הימני, נכנס לרחבה והגביה את הכדור לכיוון הקורה הנגדית, שם היו כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה שבחוסר תיאום משווע הפריעו אחד לשני ולא ניצלו את ההזדמנות, למזלם הקוון הרים את הדגל לנבדל. ארבע דקות לאחר מכן, שוב ריאל הגיעה להזדמנות טובה, כשלוקה מודריץ הוביל את ההתקפה, העביר כדור לבייל שהרים את הכדור לטוני קרוס מחוץ לרחבה. הגרמני המשיך את הכדור מהאוויר אך הבעיטה הגיעה ישירות לידיו של פפ ריינה.

בדקה ה-24, למרות החזרה הרגעית של ריאל, הלחץ של נאפולי השתלם. האמשיק העביר מסירה גאונית לדריס מרטנס שבעט לרשת מתוך הרחבה והכניע את קיילור נבאס. 0:1 לנאפולי. במצב הזה האיטלקים צריכים רק עוד שער אחד כדי להדיח את אלופת אירופה. חמש דקות לאחר מכן, ריאל הייתה קרובה להשוות את התוצאה, כשכריסטיאנו רונאלדו במבצע יחיד הצליח לחלוף על ההגנה של האיטלקים, כולל השוער ריינה, אך מזווית קשה שלח את הכדור לקורה והותיר את התוצאה בעינה.

מרטנס מעלה את נאפולי ליתרון מוצדק (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
מרטנס מעלה את נאפולי ליתרון מוצדק (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

בדקה ה-37, נאפולי הייתה קרובה להכפיל את התוצאה, כששוב מרטנס היה במרכז העניינים, הבלגי קיבל כדור ברחבה, הסתובב ובעט כדור ישירות לקורה של קיילור נבאס. שתי דקות לאחר מכן התקפה מתפרצת של מארק האמשיק התחילה מצוין, אך הסלובקי החליט לבעוט מ-16 מטרים ולא לנסות להתקרב לשער והחמיץ. נאפולי שלטה כמעט לחלוטין במחצית הראשונה וריאל תהיה חייבת להשתפר כדי לא להיות מודחת בסיום הערב.

זידאן מודאג מהמחצית הראשונה של קבוצתו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
זידאן מודאג מהמחצית הראשונה של קבוצתו (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

המחצית השנייה לא היוותה המשך ישיר של הראשונה ונראה היה שריאל מבינה את מצב העניינים, ואכן שש דקות לאחר מכן ריאל השיגה את השיוויון המיוחל. קרן של הבלאנקוס הסתיימה בנגיחה של מי אם לא, סרחיו ראמוס שעם מיקום מצוין ברחבה נגח לשער של ריינה וקבע 1:1. חמש דקות לאחר מכן ריאל השלימה את המהפך בהעתק כמעט מדויק של השער הראשון. כדור קרן שהגיע הפעם מהצד הימני מצא שוב את ראשו של סרחיו ראמוס שהנגיחה שלו פגעה בדריס מרטנס ונכנסה לרשת. 1:2 לריאל. במצב הנוכחי הסיכוי של האיטלקים לעלות נמוך מאוד, כשהם צריכים להבקיע ארבעה שערים. מרגע זה, המשחק נכנס לגארבג'-טיים ושתי הקבוצות לא הגיעו למצבי הבקעה. עם זאת, בדקה ה-83 מבצע יחיד יפה של דני קרבחאל כמעט והסתיים בשער השלישי של ריאל, אך המגן הספרדי בעט מעל לשערו של ריינה. בתוספת הזמן ריאל הצליחה להבקיע את השלישי כשאלברו מוראטה כשנכנס כמחליף 13 דקות מוקדם יותר הכניע את ריינה. בסיום המשחק 1:3 לריאל ועלייה בסטייל לשלב הבא.

ראמוס מבקיע פעמיים תוך חמש דקות ומעלה את ריאל לשמונה האחרונות במפעל (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)
ראמוס מבקיע פעמיים תוך חמש דקות ומעלה את ריאל לשמונה האחרונות במפעל (הטוויטר הרשמי של ליגת האלופות)

הרכבים:

נאפוליפפה ריינה, אלסייד הייסאי, ראול אלביול, קאלידו קוליבאלי, פאוזי גולאם, אלאן (מרקו רוג, 56), אמאדו דיאוורה, מארק האמשיק (פיוטר זלינסקי, 75), חוסה קייחון, דריס מרטנס ולורנצו אינסינייה (ארקדיוש מיליק, 70)

ריאל מדרידקיילור נבאס, דני קרבחאל, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו, טוני קרוס, קאסמירו, לוקה מודריץ’ (איסקו, 80), גארת’ בייל, כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה (אלברו מוראטה, 77)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?