המחזור הראשון ננעל עם ניצחונה של אורלנדו

 לאחר שאמש נפתח המחזור הראשון של הליגה האמריקאית בסערה עם שערים רבים, היום מגיעה גולת הכותרת במפגש הפיקנטי בין אורלנדו סיטי של קאקה לבין ניו יורק סיטי של דויד וייה ואנדראה פירלו. שני הקבוצות יפגשו באצטדיונה הביתי של אורלנדו בפלורידה. שני הקבוצות ירצו לשכוח את העונה הקודמת ולחוות עונה טובה יותר ולהגיע עד לשלבים המכריעים של הפלייאוף. במפגש הקודם בין הקבוצות הקבוצה מעיר השעשועים (אורלנדו) יצאה עם ידה על העליונה כאשר גברה 2-1 על החבורה מהתפוח הגדול. ניו יורק מגיעה אחרי מתיחת פנים עם פרישתם של פראנק למפארד ואנדוני איראולה ובונים על הצערת הסגל. מן העבר השני אורלנדו לא רק שינתה את פניה בהבעת שחקנים אלא גם עברה ממערך 4-2-3-1  למערך 4-4-2 הקלאסי, זה אף משחקה הרשמי הראשון של אורלנדו באצטדיון זה. האם הקבוצות יצליחו להגשים את מטרתם להגיע עד לשלבי הפלייאוף המכריעים?

אורלנדו סיטי – ניו יורק סיטי

האצטדיון העירוני של אורלנדו, פלורידה

תכולה: 25,500

אצטדיון מלא עד אפס מקום (אורלנדו סיטי הטוויטר הרשמי)
אצטדיון מלא עד אפס מקום (אורלנדו סיטי הטוויטר הרשמי)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק יצא לדרך לעיניי אצטדיון מלא עד אפס מקום כאשר בפתיחה הקבוצות מנסות לגשש אחת על השניה. בדקה השביעית במשחק קאקה כדרר היטב אל עבר רחבת ניו יורק סיטי, אך הלך עם הראש בקיר והכדור נבלם על ידי קאלנס. באותו מהלך קאקה מתח את הרצועה, ללא מגע של אף שחקן והוחלף על ידי ברנס בדקה ה- 10.

כמה עוצמה בתמונה אחת (nycfc הטוויטר הרשמי)
כמה עוצמה בתמונה אחת (nycfc הטוויטר הרשמי)

 

בדקה ה- 14 למרות חסרונו של קאקה אורלנדו סיטי מממשת את יכולתה הטובה ועולה ל 1-0. ברנס המחליף עם הגבהה נהדרת לעברו של לארין שמכניע עם נגיחה נפלאה את שוערה של ניו יורק. איזו פתיחה נפלאה יש למשחק. זהו השער הראשון אי פעם שנכבש באצטדיון זה.

בדקה ה- 16 דויד וייה היה קרוב לשיווין כאשר היה ברחבה אך פספס במעט את הכדור ופגע בדשא. בדקה ה- 19 שוב דויד וייה מצא את עצמו נעצר באחד על אחד אך למזלו הייתה שריקה לנבדל. לארין ניסה להכניס את עצמו לרשימת הכובשים בשנית כאשר בדקה ה- 25 פרץ בצורה נהדרת לרחבה אך לא הצליח לייצר דבר כאשר בעט את הכדור החוצה תחת הלחץ.

לא יאמן הצלה נוספת של שוער של אורלנדו באחד על אחד כאשר עצר את אלכסנדר רינג באחד על אחד בדקה ה- 31. המחצית הראשונה מסתיימת כאשר אורלנדו עם ידה על העליונה אך אם ניו יורק יעבדו על הדיוק במחצית השנייה המשחק יוכל להראות שונה לחלוטין.

מזל גדול לאורלנדו שנחלצת כאשר האריסון בועט קרוב לשער ובנדיק מציל את אורלנדו סיטי בשנית בדקה ה- 53. לארין היה קרוב לכבוש שנית בדקה ה- 60 לאחר כדור נפלא שקיבל ומנגד בעיטה חלשה של האריסון נעצרה בצד השני. כדור חופשי של אורלנדו יוצר מריבה בין שני הקבוצות כאשר השחקנים דחפו אחד את השני, ההגבהה הייתה רחוקה מלהיות טובה.

קרן של פירלו מצאה את מוראלז מחוץ לרחבה בדקה ה- 70 , אך זה העביר את הכדור למטאריטה שהגביהה היישר לידיים של בנדיק.  בדקה ה- 76 הגנת אורלנדו מראה בשנית על יכולתה הנהדרת כאשר מונעת מדוד וייה להגיע לכדור. מצב מסוכן נוסף לניו יורק סיטי בדקה ה- 80 כאשר מוראלז העביר כדור לדויד וייה באזור תיבת החמש אך וייה נגח החוצה. אוקולי היה קרוב להשוות עם בעיטה שהפתיעה את השוער אך הכדור יצא לקרן. אוקולי נכנס טוב למשחק וכעבור דקה בדקה ה- 86 הגיע למצב נוסף. נקודת מחשבה למאמנה של ניו יורק סיטי למשחק הבא.

בתוך תוספת זמן של ארבעה דקות ריבאס היה קרוב לשער השני של אורלנדו אך הכדור יצא לקרן. המשחק מסתיים בתוצאה 1-0 לאריות משערו של לארין, בהופעת הבכורה שלהם באצטדיון החדש אשר האיר להם פנים. מנגד ניו יורק סיטי יכולה לצאת מאוכזבת מהמשחק כאשר היה הייתה הדומיננטית מבין שני הקבוצות היום.

הניצחון נשאר בצד הסגול (אורלנדו סיטי הטוייטר הרשמי)
הניצחון נשאר בצד הסגול (אורלנדו סיטי הטוייטר הרשמי)

הרכבים:

אורלנדו סיטי: בנדיק, טויה, ספקטור, ג'וזה אג'ה, ג'ונסון, קאקה, נוצ'רינו, קראסקו, גארסיה, לארין, ריבאס.

ניו יורק סיטי: ג'ונסון, אלן, צ'אנוס, קאלנס, מטאריטה, רינג, אנדראה פירלו, מוראלז, האריסון, דוד וייה, וואלאס.

תוצאות נוספות:

אטלנטה יונייטד – ניו יורק רד בולס: 2:1

ונקובר – פילדלפיה יוניון: 0:0

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort