שובה של האימפריה האמריקאית

שנת 2016 תיזכר כשנה היסטורית בארצות הברית כאשר סיאטל הניפה לראשונה את גביע ה MLS בתולדותיה לאחר שחלפה במשחק עיקש בגמר נגד טורונטו אך לא יהיה פשוט להגן על התואר הנחשק כאשר התחרות עם צמד הקבוצות מניו יורק תגבר ולוס אנג'לס גלקסי תחזור לקדמת הבמה אשר נעדרה ממנה בשנים האחרונות. נקודה חיובית עבור סיאטל בתחילת עונה זו היא חזרתו של קלינט דמפסי למגרשים לאחר היעדרות ממושכת בשלבי הפלייאוף בעקבות בעיות אשר נמצאו בליבו. לאחר שבעונה שעברה צורפו שני קבוצות לליגה (ניו יורק סיטי ואורלנדו סיטי) העונה הליגה מתפתחת אל עבר מדינות נוספות, מדינות שעיקר תחומן עוסק בכדורסל ובפוטבול האמריקאי. אטלנטה יונייטד  ומינסוטה יונייטד. עוד פרט שיוצר את העניין יותר פיקנטי הוא היריבות שתהיה בין הקבוצות של הסיטי לבין אלו של היונייטד. האם המפגשים בינהם יצרו מלחמת עולמות בין התומכים של הסיטי, לאלו של היונייטד כמו באנגליה? או עוד משחק כדורגל טיפוסי? האם טורונטו יצליחו לשמור על מכונת השערים המשומנת? ועם כמה שערים יסיים את העונה דויד וייה? כל זאת נוכל לצפות בעונה הקרובה של ליגת ה MLS.

לוס אנג'לס גלקסי – אף. סי דאלאס

סטאבהאב סנטר, קליפורניה

הקבוצה מעיר המלאכים פותחת את העונה לאחר שינוי משמעותי בגופה כאשר שחקנים רבים ושמעותיים כבר אינם כגון: רובי קין, לנדון דונובן וסטיבן ג'רארד. הקבוצה הולכת ונהיית צעירה יותר ומנסה להסתמך על שחקני האקדמייה שלה לעתיד.  שינוי נוסף שהרתחש בקבוצה היה מינוי של העוזר מאמן קורט אונלפו לאייש את הקווים, לאחר שברוס ארנה עזב לטובת הנבחרת. מן העבר השני הקבוצה מטקסס החתימה את החלוץ הפרגוואי כריסטיאן קולמן. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ללא הכרעה בתוצאה תיקו אפס.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח באופן שווה מצד שני הקבוצות, אשר מרבות לעבור מהתקפה להתקפה. בעשרת הדקות הראשונות היה ניתן לראות בעיטות רשלניות אשר לא הניבו דבר. בדקה ה – 17 מהלך טוב של דאלאס כאשר ההגבהה אינה הצליחה להגיע ליעדה, אך הכדור הורחק לקרן. 25 דקות של כדורגל מציגות כדורגל מצויין של דאלאס ולוס אנג'לס במזל רב לא ספגה עד כה, כאשר מצבים רבים מגיעים מצידו של הקשר כנף, מיכאל בריוס הקולומביאני.

הדקה ה – 33  מהלך קבוצתי נהדר של דאלאס הסתיים בהרחקה מן הקווים של רונדון מבעיטה של בריוס. בחלוף דקה הגיע מצב מסוכן מן העבר השני לאחר פריצה של דוס סנטוס שנהדפה לקרן. בדקה ה – 45 נבלמה הבעיטה של אלסנדריני מלוס אנג'לס.

המחצית הראשונה במשחק הסתיימה בעדיפות עליונה מצדה של האורחת מטקסס , על אף שהמשחק עד כה נמצא בשליטתה של המארחת לוס אנג'לס ההתקפות של דאלאס היוו יותר איום על השער.

המחצית השניה רק נפתחה וכבר דאלאס פתחו אותה בסערה בדקה ה – 47 עם פריצה מסחררת של אורוטי שהכניע בקלות את בריאן רואו. אך לוס אנג'לס לא אמרה את מילתה האחרונה כאשר דייב רומני הוכשל ברחבה בדקה ה – 52. דוס סנטוס עם פנדל מצויין אל עבר החיבור משווה ל 1-1 לאחר חמש דקות בלבד.

חזרה מהירה למשחק ( LA GALAXY הפייסבוק הרשמי)
חזרה מהירה למשחק ( LA GALAXY הפייסבוק הרשמי)

הדקה ה – 60 בעיטה עוצמתית של דוס סנטוס מחוץ לרחבה נהדפה לכדור קרן אשר הסתיים ללא דבר. היכולת הטובה של לוס אנג'לס ממשיכה כאשר בדקה ה – 65 נגיחה של ג'רמיין ג'ונס מהגבהה של דוס סנטוס בכדור קרן מצאה את הקורה, לוס אנג'לס הייתה ממש קרובה למהפך.

למרות שהיה נראה ששחקני דאלאס הלכו לאיבוד תחת שליטתה של לוס אנג'לס, דווקא היא זו שמצאה את השער בדקה ה – 69 כאשר אקוסטה מצא את עצמו מול השער ומחזיר את היתרון לדאלאס, סגירה רעה של הגנת הגלקסי.

לא מוותרים על המשחק ( FC Dallas הטוויטר הרשמי)
לא מוותרים על המשחק ( FC Dallas הטוויטר הרשמי)

הגלקסי מנסים לחזור למשחק בדקה ה – 78 כאשר ז'ואו פדרו מנסה את מזלו מחוץ לרחבה אך הכדור עף גבוה מעל השער. נדמה היה שמנסה לפגוע בקהל. בדקה ה – 83 שחקנה של לוס אנג'לס אלסנדריני דרש פנדל אך לא היה דבר ואף היה מצוי בנבדל. בדקה ה- 90 לוס אנג'לס גלקסי פספסה הזדמנות נהדרת להשוות, אך נגיחה רשלנית של לסיטר מתוך תיבת החמש יצאה החוצה לאחר שקיבל כדור מצוין מ ז'יל ואן דאם.

לאחר שהשופט הוסיף 5 דקות תוספת זמן לוס אנג'לס המשיכו עם הלחץ ובדקה ה – 93 לסיטר היה קרוב בשנית עם בעיטה מצויינת שהורחקה לקרן. המשחק הסתיים בתוצאה 2-1 לאורחת מדאלאס, פתיחה עגומה ללוס אנג'לס גלקסי שמכוונת עד הסוף אך יהיה לה עוד זמן לשפר.

הרכבים:

לוס אנג'לס גלקסי: רואו, רומני, ואן דאם, סטרס, גרסיה, אלסנדריני, ג'ונס, פדרו, לטגט, דוס סנטוס, מקבין.

דאלאס: סייץ, פיגרואה, הדגס, זימרמן, גראנה, לאמך, אקוסטה, גרואזו, באריוס, קולמן, אורוטי.

 

איזו סיומת למשחק ( FC Dallas הטוויטר הרשמי)
איזו סיומת למשחק ( FC Dallas הטוויטר הרשמי)

 

תוצאות נוספות:

פורטלנד טימבר – מינסוטה יונייטד : 1-5

קולומבוס – שיקגו : 1-1

ריאל סולט לייק – טורונטו: 0-0

קולורדו – ניו אינגלנד: 0-1

די. סי יונייטד – קנזס סיטי: 0-0

יוסטון – סיאטל סאונדרס: 1-2

סן חוזה – מונטריאל: 0-1

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort