אחווה דרומית: באר שבע מגדילה את הפער בצמרת

לאחר משחק פושר משני צידי המגרש באצטדיון הי"א מאור מליקסון (90) מגדיל את הפער בפסגה ממכבי תל אביב,  שתפגוש מחר את הפועל אשקלון.

בשעה זו מתארחת הקבוצה מבירת הנגב אצל מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א לדרבי דרומי מסקרן מתמיד. כזכור במפגש הקודם בין הקבוצות הפועל באר שבע הביסה את אשדוד באצטדיון טוטו טרנר 5-0 אך מאז השתנו פני המפה: מצד אחד מגיעה מוליכת הטבלה שאינה שרויה בתקופה טובה לעומת יריבתה על הכתר מכבי תל אביב אך הדחתה מהגביע ומהליגה האירופאית עשויה לעבוד לטובתה כאשר אין עומס נוסף על השחקנים,  שיעלו לטירוף על כר הדשא על פי דבריו של קפטן הקבוצה אליניב ברדה:  זו תהיה הזדמנות נהדרת עבור באר שבע להלחיץ את החבורה מתל אביב ולהגדיל את הפער באופן זמני לשש נקודות.

מן העבר השני אשדוד תנסה לנצל את פתיחתה העגומה של באר שבע בסיבוב השני, אשר השיגה שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. החבורה מעיר הנמל תגיע למפגש במצב רוח מרומם למרות הרחקתו של מאמנם רן בן שמעון, בעיקר בזכות הניצחון 1-0 במחזור הליגה הקודם מול מכבי חיפה בסמי עופר. אך במ.ס אשדוד אינם שרויים באופוריה ויודעים שזה יתנהל אחרת מאשר בחיפה.

המפגש אף יגרוף עניין רב בעקבות חזרתם של ניב זריהן ומיכאל אוחנה למקום בו הכל התחיל, ומן העבר השני לוסיו החלוץ הברזילאי ינסה להרשים את ברק בכר ולגרום לו להתחרט על עסקת השאלתו לאשדוד. אוהדי הפועל באר שבע נוהרים אל המגרש כדי לתמוך בקבוצתם בתקופה חשובה זו כאשר רכשו כ – 2500 כרטיסים אשר הוקצו עבורם. הקהל מבאר שבע הוכיח כבר לאורך כל הדרך שיתמוך בקבוצה בכל מקום ובכל זמן.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק יוצא לדרך לעיני כ – 5000 צופים באצטדיון הי"א.

אשדוד פתחה את המשחק בסערה כאשר נשרק לעברם נבדל במהלך מפוקפק. דקה 5 מהלך טוב של אליניב ברדה אשר בעט כדור רע מחוץ למסגרת.

איבוד כדור של מהראן ראדי בדקה ה- 14 גרר התקפה מתפרצת מצידה של אשדוד כאשר אף הובאן טעה בגלישה, אך אור אינברום בעט מעל למשקוף.

בדקה ה – 31 התקפה מסוכנת של הפועל באר שבע כאשר ברדה אינו מצליח להגיע לכדור אך מוסר אותו לאוגו שבועט כדור טוב אך מורחק אל עבר הקרן.

הדקה ה – 40 עבירה של ניר ברדע על מאור בוזגלו, אשר רואה כרטיס צהוב. בוזגלו מגביה את הכדור אך לא מספיק טוב והכדור מורחק.

הדקה ה – 42 אור אינברום עם המהלך הטוב ביותר של אשדוד עד כה ,עובר את בן ביטון עם מלא יכולת טכנית אך לא מצליח להוציא בעיטה שתסכן את חיימוב.

המחצית הראשונה מסתיימת לאחר שלא הניבה לנו משחק מרהיב מצד שני הצדדים. המחצית התחילה בשליטה של אשדוד אך מהר מאוד באר שבע חזרה לשליטה הטבעית שלה. אך למרות זאת אשדוד מציגה יכולת לא פחות טובה מהבאר שבעים, כאשר היא מסכנת יותר.

המחצית השניה מתחילה כאשר באר שבע מבצעת חילוף. בן תורג'מן מחליף את הובאן ובאר שבע חוזרת למערך הרגיל שלה.

הדקה ה – 51 הגבהה של דן ביטון אשר עבר מבאר שבע, אל עבר ניר ברדע והכדור מורחק לקרן.                                            שיר צדק מקבל כרטיס צהוב בדקה ה – 63 בעקבות מחאה לאחר טעות שיפוט אשר פספסה מרפק שקיבל ללא כדור מדין דוד, שיכל להשאיר את הקבוצה בחיסרון מספרי.

הדקה ה – 70 מהלך טוב של באר שבע כאשר בעיטה של תורג'מן נבלמת אך זריהן מקבל הזדמנות מצוינת אך אינו הצליח לייצר בעיטה טובה, יכל לכבוש במפגש הראשון מול האקסית.

הדקה ה – 90 שער של הפועל באר שבע לאחר הגבהה מצויינת מכדור חופשי של ראדי,  הכדור מגיע לנאווקמה שנגח אל עבר אוחנה שמסר למליקסון שהיה במקום הנכון ובזמן הנכון והכניע את אשדוד. 1-0 לבאר שבעים.

כובש השער היחיד במשחק (הפועל באר שבע הדף הרשמי)
כובש השער היחיד במשחק (הפועל באר שבע הדף הרשמי)

ברבע שעה האחרונה של המשחק אשדוד ירדה אחורה ונתנה לבאר שבע לתקוף ללא הרף, אך במשחק הפשוט באר שבע לא יכלה לכבוש עד שהגיע הכדור החופשי  שנתן לבאר שבע את השער שהגדיל את הפער באופן זמני לשישה נקודות.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אלחמיד, סירושטיין, ניר ברדע, ברוצ'יץ, תום מונד, קינדה, ביטון, אינברום, ודין דוד.

הפועל באר שבע: חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, טאהא, הובאן, אוגו, ראדי, מאור מליקסון, מאור בוזגלו, ניב זריהן ואליניב ברדה.

ניצחון חשוב לאדומים (מנהלת הליגה הדף הרשמי)
ניצחון חשוב לאדומים (מנהלת הליגה הדף הרשמי)

                                           

 יתר תוצאות היום:

עירוני ק״ש (צמד לגוזלן) 2-הפועל חיפה (לאלה) 1

בני יהודה השאירה את הפועל ת״א במקופ האחרון

מוגרבי עשה את ההבדל בין סכנין לרעננה

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort