דורטמונד, הופנהיים וגלאדבך התפוצצו, באיירן טיילה

משחקי יום שבת של המחזור ה-23 בבונדסליגה הסתיימו להם, כאשר במשחק המרכזי, דורטמונד המשיכה בכושר המפלצתי שלה עם 6:2 ענק על לברקוזן. בשאר המגרשים, באיירן דילגה לעבר הניצחון עם 3:0 קל על קלן, אלמוג כהן כבש לטובת קבוצתו, אינגולשטאט, שהפסידה 5:2 להופנהיים, וברמן ברוחת מוולפסבורג שבתחתית עם ניצחון 2:0 על נועלת הטבלה, דארמשטאט.

המשחק המרכזי: דורטמונד התפוצצה על לברקוזן – 6:2 לדורטמונד

כשהיא סיימה במאזן כיבושים של 6:0 בשני המשחקים האחרונים, השוורצגלבן הלוהטים חזרו לביתם, בו הם לא הפסידו בלמעלה מ-30 המשחקים האחרונים, וגם היום הם המשיכו את הכושר הנפלא עם 6:2 גדול על לברקוזן. פייר אמריק אובמיינג כבש פעמיים, רשם 4 שערים ב-2 המשחקים האחרונים ורשם 75 שערי בונדסליגה ב-117 משחקים, זאת כשללבנדובסקי לקחו 131 משחקים להשיג 74 שערים! הדבר הכי מצחיק מכל הנתונים הללו הוא שהטיל הגאבוני לא נמצא בכושר טוב. כן, לאורך רוב המשחקים האחרונים הוא נראה מעט כבוי ולא מדויק, אך זה לא הפריע לו לכבוש עם התנועה והמהירות הנהדרים שלו. עוד שחקן שנמצא בכושר נפלא הוא עוסמאן דמבלה. הילד הצרפתי בן ה-19, שהגיע רק העונה למועדון הצהוב-שחור, התאקלם בצורה נהדרת, ועם החופש שהוא מקבל מתומאס טוכל להוביל את הכדור ולשנות עמדות במגרש, נראה כי הוא בדרך הבטוחה לטופ העולמי. הניצחון הנ"ל הוא השלישי ברצף של המועדון מחבל הרוהר, ועם מאזן 12:2 ב-3 המשחקים האחרונים, בעוד מספר ימים, הם יארחו במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות את בנפיקה, שניצחה בביתה 1:0.

בקבוצה המארחת במפגש של היום הכל נראה טוב, אך אצל האורחת הכיוון הוא הפוך. עם ההפסד של היום, לברקוזן רושמת הפסד 5 ב-7 המשחקים האחרונים ו-3 הפסדים ברצף (כל הנתונים מתייחסים לכל המסגרות). לכושר הנורא של הקבוצה נוסיף את אי הכשירות של צ'יצ'אריטו ועונש הפרת החוזה של צ'לאנוגלו שלא מאפשר לו לשחק, ואת הביקורות הצולבות המופנות לכיוונו של המאמן רוג'ר שמידט, ונקבל קבוצה במשבר. היא ספגה 12 שערים ב-3 המשחקים האחרונים וכשההגנה לא מתפקדת וההתקפה לא עוצמתית כפי שהייתה בכשירותה המלאה, אולי, אם לברקוזן תאבד נקודות גם מול ורדר ברמן, לבעלי הקבוצה ימאס הסטטוס קוו והם יפטרו את האיש על הקווים.

ממשיך לכבוש, למרות הכושר הרע - אובמיינג (Bundesliga)
ממשיך לכבוש, למרות הכושר הרע – אובמיינג (Bundesliga)

מהלך המשחק: בדקה ה-6, פייר אמריק אובמיינג גלש וחטף את המסירה של אראנגיז. הכדור נע לצד הימני של המגרש, בו פישצ'ק ניסה להרים כדור ופגע בשחקן הגנה. אבל עוסמאן דמבלה, שהיה במקום, קיבל את הכדור כשהוא מחוץ לרחבה, ולאחר מספר צעדים, שחרר כדור מדויק לפינה הרחוקה שאותו לנו, השוער של לברקוזן, לא יכל להדוף. 1:0 לדורטמונד! זהו השער ה-6 של דמבלה העונה – הוא רק בן 19. בדקה ה-26, כדור קרן של מרקו רויס הגיע הישר לראשו של מארק ברטרה. הבלם הספרדי ניסה לנגוח לשער, והכדור פגע בשחקן הגנה, אך עם תנועת רוחב מדהימה, פייר אמריק אובמיינג השאיר את מגנו מאחור וכבש ממטר את השני של דורטמונד. 2:0 לדורטמונד! בדקה ה-48, קווין וולנד קיבל כדור עומק טוב מוונדל, והוא נעזר בעבודת ההגנה הרעה של סוקרטיס כדי למצוא את עצמו מול רומן בורקי ולכבוש. באייר מצמקת ל-2:1! בדקה ה-69, רפאל גריירו הרים כדור חופשי לרחבת לברקוזן, שם שחקני דורטמונד לא הצליחו לאיים על השער בפעם הראשונה, אלא שאז הכדור הגיע לעוסמאן דמבלה (כובש השער הראשון), ועם הרמה נהדרת, הוא מצא את אובמיינג פנוי בפינה הרחוקה, והגבוני נגח וכבש את השני שלו. 3:1 לדורטמונד!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-71, כדור חופשי מ-20 מטרים נשרק לטובת לברקוזן, ו-וונדל בבעיטה מדויקת לחיבורי השער, הכניע את בורקי וקבע את השני של לברקוזן היום. באייר מצמקת ל-3:2! זה מעט נוסטלגי שמגנים ברזילאים כובשים כדורים חופשיים, לא? בדקה ה-77, קסטרו הקפיץ כדור רוחב לעבור של אריק דורם, שמסר כדור נפלא לרחבה לכיוונו של פוליסיץ'. האמריקאי הצעיר, שבמחצית הראשונה החליף את רויס שנפצע, בעט בנגיעה הראשונה בכדור וכבש. 4:2 לדורטמונד! בדקה ה-84, המחליף אנדרה שורלה הוכשל בבירור הרבחת לברקוזן, והשופט שרק לפנדל לטובת השוורצגלבן. הגרמני הוא זה שגם ניגש לבעוט את הבעיטה מ-11 המטרים, ועם בעיטה חזקה לפינה הא הכניע את לנו. 5:2 לדורטמונד! בדקה ה-91, קסטרו מצא את עצמו לבד במרכז המגרש והוא ניצל זאת כדי לדהור לעבר הרחבה. הוא מסר את הכדור לקגאווה, שלא הצליח לשמור על המסירה, אבל פוליסיץ' היה קרוב, והוא השתלט על הכדור, מסר אותו לגריירו, והפורטוגלי בעט במדויק לפינה הרחוקה וקבע 6:2 גדול לדורטמונד בסיום!

12 שערים ב-3 משחקים – דורטמונד (Bundesliga)

משחקים נוספים:

באיירן טיילה בקלן – 3:0 למינכן

ימים לפני המפגש (הכמעט) חסר המשמעות מול ארסנל בליגת האלופות, באיירן מינכן הגיעה לקלן, ושם היא הראתה מי היא הקבוצה הטובה בליגה. קרלו אנצ'לוטי וחניכיו גברו בתוצאה 3:0 על הקבוצה המארחת, הנקודה המרכזית במשחק היא שצמד הספרדים של הבווארים, חאבי מרטינס (לראשונה מאז נובמבר 2015) וחואן ברנאט (לראשונה מאז ינואר 2015), כבשו, ושרובן ממשיך בשלו עם עוד שער לסטטיסטיקה, הפעם בדקה ה-90. אם יש כאלו שעוד מפקפקים בעומק וביכולת של הבווארים, אז הנה מספר נתונים: 7 שערים של הקבוצה העונה הובקעו ע"י שחקני הגנה – שיא ליגה. 16 שחקנים שונים כבשו העונה לטובת באיירן מינכן – שיא ליגה. וואו.

בכושר מטורף - באיירן מינכן (Bundesliga)
בכושר מטורף – באיירן מינכן (Bundesliga)

אלמוג כהן כבש בהפסד של אינגולשטאט להופנהיים – 5:2 להופנהיים

אינגולשטאט לא משחקת טוב. כשהיא רושמת 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים שלה, אינגולשטאט נמצאת עמוק בתחתית הטבלה ומתחת לקו האדום, ונראה כי בתום העונה, הישראלי הבכיר שלנו בליגה הגרמנית ירד לבונדסליגה השנייה. לעומת זאת, קבוצתו המפתיעה של המאמן הצעיר נאגלסמן נמצאת בדרך הבטוחה להבטחת מקום באירופה בעונה הבאה, זאת כשהיא רושמת 3 משחקים רצופים ללא הפסד, נתתון שממשיך את פתיחת העונה החלומית של המועדון. במפגש היום בין הקבוצות, רודי העלה את הופנהיים ליתרון, ובדקה ה-38, אלמוג כהן השווה את התוצאה. בדקה ה-60, שער עצמי של סול קבע 2:1 לאינגולשטאט, אבל מאז, 4 שערים רצופים של שאלאי (מצד), קראמריק והובנר הפכו את התוצאה וקבע 5:2 גדול להופנהיים.

האיש חם - שאלאי (Bundesliga)
האיש חם – שאלאי (Bundesliga)

גלאדבך קורעת את שאלקה לפני המפגש באירופה – 4:2 לגלאדבך

לפני המפגש של הקבוצות בשלב 16 האחרונות של הליגה האירופית, גלאדבך ושאלקה נפגשו במסגרת הליגה, וגלאדבך הראתה ליריבתה מחבל הרוהר שקל זה לא עומד להיות. לאחר שבדקה ה-28, פאביאן ג'ונסון העלה את "הקבוצה הגרמנית" ליתרון, נאביל בנטאלב השווה לקראת סיום המחצית. ג'ונסון הוסיף עוד אחד בתחילת המחצית השנייה והעלה את גלאדבך ל-2:1, ופה נפתח הברז. אוסקר וונדט ורפאל העלו את קבוצתם ל-4:1, ולקראת סוף המשחק, לאון גורצקה צימק וקבע את תוצאת הסיום, 4:2 לגלאדבך.

שאר התוצאות:

וולפסבורג מתקרבת למלתעות הקו האדום: מיינץ נגד וולפסבורג – שוויון 1:1

ורדר ברמן בורחת מהתחתית: ברמן נגד דארמשטאט – 2:0 לורדר ברמן

טבלת הליגה:

טבלת ליגה

טבלת ליגה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort