הליגה הסינית: גוואנגז'ו R&F פותחת את העונה עם ניצחון

גוואנגז'ו R&F וערן זהבי פותחים את העונה בליגה הסינית עם ניצחון 0:2 מול טיאנז'ין צ'ואנז'יאן העולה החדשה.
אחרי העונה הנהדרת, וליתר דיוק חצי העונה מאז שזהבי הגיע, לגוואנגז'ו R&F יש שאיפות גדולות העונה והם רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין.
מן הצד השני, טיאנז'ין צ'ואנז'יאן מגיעה לליגה אחרי שעלתה בעונה שעברה, אבל היא בהחלט לא אנונימית עם קנבארו על הקווים ושחקנים כמו אקסל ויטסל ואלשנדרה פאטו בהרכב.

אקסל ויטסל וערן זהבי לפני פתיחת המשחק (צילום: Sina)
אקסל ויטסל וערן זהבי לפני פתיחת המשחק (צילום: Sina)

בדקה ה-7, אחרי פתיחה נהדרת של גוואנגז'ו, הגיעה ההזדמנות הראשונה. שיאו ז'י קיבל כדור אל תוך הרחבה מצד שמאל, הנגיחה שלו לא הייתה מספיק טובה, ומהערבוביה בהגנת טיאנז'ין הכדור חזר אליו. בהזדמנות השנייה הוא כבר בעט חלש לידיים של השוער ז'אנג לו.
בדקה ה-21, טיאנז'ין ניסתה להשתחרר טיפה והצליחה לעשות את זה לא רע. ויטסל ופאטו החליפו מסירות אל תוך הרחבה, הגנת גוואנגז'ו הצליחה לבלום אותם ומשם החל בליץ לעבר השער. שחקני טיאנז'ין בזה אחר זה יצרו בעיטות והגנת ג'וואנגז'ו הצליחה להתמודד מול כולן.
בדקה ה-27, בעיטה חופשית של טיאנז'ין הפכה למתפרצת מהירה של גוואנגז'ו. זה התחיל אצל ג'וניור אורסו, שהעביר כדור לצ'ן ז'יז'או ומשם לרנאטיניו. רנאטיניו רץ כ-15 מטרים עד שמסר שמאלה לערן זהבי הפנוי. זהבי בעט וז'אנג לו עמד במקום כדי לקלוט את הכדור.
בדקה ה-29 הגיע השער הראשון של גוואנגז'ו. בעיטה חופשית של גוואנגז'ו עברה את כל הגנת טיאנז'ין ומצאה את הראש של שיאו ז'י. ז'י לא התבלבל ונגח בקלות פנימה, 0:1 לגוואנגז'ו R&F.
בדקה ה-33 הזדמנות נוספת לגוואנגז'ו. ערן זהבי קיבל את הכדור פנוי לגמרי ומסר לרוחב אל רנאטיניו שנמצא לבדו מול השוער. לרוע מזלו, הרגל שלו נתקעה בדשא והוא נפל ואיבד את ההזדמנות. גם התחינות שלו לפנדל לא עוזרות.
טיאנז'ין ניסתה להשוות לפני המחצית. בדקה ה-44 הצמד ויטסל ופאטו המשיך להתמסר, הפעם פאטו קיבל את הכדור מחוץ לרחבה והבעיטה שלו נבלמה אצל רנאטיניו. וואנג ז'ייה הגיע מאחור וניסה לבעוט שוב אך הבעיטה שלו חזקה ומחוץ למסגרת.

RELATED POSTS

שיאו ז'י חוגג את השער הראשון של גוואנגז'ו R&F העונה (צילום: Sina)
שיאו ז'י חוגג את השער הראשון של גוואנגז'ו R&F העונה (צילום: Sina)

פתיחת המחצית השנייה הביאה איתה הזדמנות מסוכנת של טיאנז'ין. בדקה ה-50, ז'אנג צ'נג רץ באגף ימין וניסה להעביר כדור למרכז הרחבה. צ'נג יוליי, שוער גוואנגז'ו, הצליח לרדת ולהדוף את הכדור אבל הכדור מגיע לאלשנדרה פאטו. פאטו עצר בחזה ובעט כדור חזק מעל למשקוף.
אלשנדרה פאטו הגיע למצב נוסף בדקה ה-56. כדור עומק לפאטו נתן לו מרחב חופשי לרוץ אל תוך הרחבה. אחרי 20 מטרים של ריצה באין מפריע, פאטו עמד באחד אל אחד בתוך הרחבה מול השוער. הבעיטה שלו שוב הייתה חלש וצ'נג יוליי עצר את הכדור.
בדקה ה-61 סדרי הכוחות במשחק חזרו לעצמם. בעיטת שער לא טובה של שוער טיאנז'ין, ז'אנג לו, מצאה את רנאטיניו. רנאטיניו בעט פעם אחת מחוץ לרחבה, ז'אנג לו הדף והריבאונד חזר לרנאטיניו. הפעם, מתוך הרחבה, המשימה הרבה יותר פשוטה והכדור נכנס, 0:2 לגוואנגז'ו R&F.
בדקה ה-69 פאטו המשיך במומנטום הלא טוב שלו או שאולי צ'נג יוליי המשיך ביכולת הטובה שלו. טעות בהגנת גוואנגז'ו השאירה את הכדור לפאטו במרחק קצר מהשער. פאטו השתלט, הסתובב והבעיטה שלו נעצרת פעם נוספת על ידי צ'נג יוליי.
בדקה ה-75 ראינו המשך ישיר של כמעט כל המחצית השנייה. שוב פאטו מקבל כדור עומק, הפעם הוא בורח מהמגן של גוואנגז'ו ודוהר כל הדרך אל הרחבה. הסיומת, כרגיל, עם אחד על אחד מול צ'נג יוליי, בעיטה לא טובה ויוליי הודף.
בדקה ה-84 מהלך נהדר נוסף של גוואנגז'ו. ערן זהבי מקבל את הכדור ומוסר בעקב לג'וניור אורסו. אורסו ניגש אל הבעיטה והכדור שורק בסמוך לקורה השמאלית ויוצא החוצה.
שריקת הסיום סגרה את הסיפור, ניצחון קליל לגוואנגז'ו R&F, 0:2 מול טיאנז'ין צ'ואנז'יאן. ערן זהבי משלים 90 דקות, אמנם בלי שער או בישול, אבל הוא בהחלט יכול להיות רגוע אחרי משחק כזה.

אלשנדרה פאטו, הגיבור הטראגי של המשחק עבור טיאנז'ין (צילום: Sina)
אלשנדרה פאטו, הגיבור הטראגי של המשחק עבור טיאנז'ין (צילום: Sina)

שאר משחקי המחזור ה-1:
גוויז'ו הנגפנג ז'יצ'נג – ליאונינג וו-ווין 1:1
העונה יצאה לדרך אתמול עם המשחק בין גוויז'ו וליאונינג. ג'יימס צ'מאנגה העלה את האורחים ליתרון 0:1 מפנדל בדקה ה-14. את שער השוויון לגוויז'ו כבש ניקיצה ילאביץ' מפנדל נוסף בדקה ה-54. ליאונינג סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים לאחר ששי שיאטון הורחק בדקה ה-65.

שנגחאי SIPG – צ'אנגצ'ון יטאי 1:5
שער היתרון של צ'אנגצ'ון בדקה ה-26 מהרגליים של פאן שיאודונג נמחק במהירות על ידי חגיגה ברזילאית שלמה. הולק איזן בדקה ה-34, אלקסון הפך את התוצאה לפני המחצית מבישול של אוסקר בדקה ה-43. אלקסון עלה חד למחצית השנייה וכבש עוד שני שערים, בדקה ה-51 מבישול של הולק ובדקה ה-59. את השער החמישי כבש וו ליי בדקה ה-91.

שאנדונג לוננג – טיאנז'ין טדה 0:2
דקות ארוכות חיכו באצטדיון בז'ינאן עד שהגיע השער הראשון. ליו בינבין כבש בדקה ה-78 ופאפיס סיסה הכפיל את התוצאה כעבור ארבע דקות בלבד. מלבד זה, האוהדים זכו לראות לפני המשחק את טקס הפתיחה של הליגה, כולל כל הכוריאוגרפיה והפירוטכניקה שהסינים אוהבים בטקסים כאלה.

טקס הפתיחה של הליגה הסינית (צילום: Sina)
טקס הפתיחה של הליגה הסינית (צילום: Sina)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?