חוזרים ממשחקי הגביע לשבת עמוסה בליגות

בורוסיה דורטמונד-באייר לברקוזן (שבת 16:30):

המשחק בין המקום השלישי לשמיני בבונדסליגה, יפגיש בין דורטמונד ללברקוזן, שתי קבוצות שנלחמות על חייהן בשמינית גמר ליגת האלופות.

RELATED POSTS

באייר לברקוזן הפסידה ארבעה משחקים מתוך השישה האחרונים שלה והיא תגיע למשחק במומנטום רע בהחלט. ההפסד האחרון-4:2 לאתלטיקו, ככל הנראה יגרום לקבוצה להיות מודחת מהצ'מפיונס ואם היא לא תחולל שינוי ביכולת שלה היא לא תגיע למפעל בעונה הבאה מאחר והיא 8 נקודות מתחת למקום הרביעי שמוביל לפחות למוקדמות. המשחק מול דורטמונד אכן בא בעיתוי לא טוב עבור לברקוזן שתנסה אולי למצוא את הפרצה בהגנה החלשה יחסית של יריבתה. לקבוצה של רוג'ר שמידט לא יהיה קל לפצח אותה, במיוחד כשאין לה את הקאן צ'לאנגולו שהורחק על ידי פיפ"א ל-4 חודשים.

תוצאת תמונה עבור ‪hakan calhanoglu‬‏
יחסר לקבוצתו-צ'לאנגולו (the first eleven)
דורטמונד, שספגה 1-0 מבנפיקה בפורטוגל, ניצחה את שני המשחקים האחרונים שלה בליגה-שניהם בתוצאה 3-0. השוורצגלבן נמצאים במקום השלישי, מרחק 8 נקודות מלייפציג שבמקום השני, כאשר במקביל הופנהיים והרטה נמצאות מאחוריהם מרחק 2 ו-3 נקודות בהתאמה, ככה שהם בטח לא ירצו להוציא פחות מניצחון במשחק הזה. המשחק הקרוב יכול להוות לדורטמונד גם מעין "מבחן מסכם" לקראת המשחק החשוב שלה על ההעפלה משמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי.
כדאי לשים לב אל: צ'יצ'אריטו. החלוץ המקסיקני הנהדר של לברקוזן כבש כבר 10 שערי ליגה, כאשר חמישה מהם היו בארבעת המשחקים האחרונים שלו והוא מגיע למשחק בכושר נפלא.
ניחוש מושכל: 2-2 מפתיע ומהנה בין שתי הקבוצות.
פ.צ. קלן-באיירן מינכן (שבת 16:30):
משחק נוסף מגרמניה יפגיש בין באיירן המוליכה לקלן הנמצאת במקום השביעי.
עונה נהדרת עוברת על ה"תישים", הקבוצה שעלתה לליגה הראשונה בגרמניה רק לפני שלוש עונות, נהנית מעונה מפתיעה ומוזרה מבחינת שאר הקבוצות, שבסופה היא עלולה למצוא את עצמה עם כרטיס לאירופה. למרות הפתיחה הטובה לעונה הזאת קלן לא ניצחה משחק אחד בארבעת המשחקים האחרונים שלה ואף הפסידה שלושה מתוכם. לאחר שהפסידה במחזור הקודם ללייפציג השנייה 2-0, קלן תשחק מול הראשונה בטבלה, משוכה עוד יותר קשה עבור הקבוצה במיוחד כאשר יונאס הקטור המגן הנפלא שלה ייעדר בגלל צהובים. ה"תישים" יקוו שאנתוני מודסט, החלוץ האימתני שלהם שחווה עונה מדהימה, יצליח להפתיע את ההגנה של באיירן שתחסר את הומלס ובואטנג הפצועים.
העונה של באיירן לעומת קלן, רגילה לגמרי. כמו בכל עונה בארבע השנים האחרונות באיירן מובילה את הליגה ומשייטת לה כל העונה בדרך לאליפות. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נמצאת בכושר נהדר והיא לא הפסידה משחק אחד בחמישה עשר המשחקים האחרונים שלה. רוברט לבנדובסקי המדהים, הגיע כבר העונה לשלושים שערים בכל המסגרות והוא נמצא בכושר פנטסטי לאחר שבארבעת המשחקים האחרונים הוא כבש 7 שערים. כאמור קודם, בואטנג והומלס לא יוכלו לשחק בעקבות פציעה כאשר גם רנאטו סאנצ'ז עשוי להיעדר מהמשחק הקרוב.
עונה אדירה לחלוץ הפולני של באיירן (great goals 101)
עונה אדירה לחלוץ הפולני של באיירן (101 great goals)
כדאי לשים לב אל: תומאס מולר. החלוץ הגרמני שמתורגל העונה מידי פעם בצד ימין, שיחק ב-19 משחקי ליגה של באיירן ומצא בהם שער אחד בלבד. אפילו בחגיגה 8-0 על המבורג, בה היה אחד מהמצטיינים, מולר לא מצא את הרשת כך שנראה שהוא במצוקה של ממש. שער במשחק הקרוב יכול להוציא לדרך חדשה ולהכניס אותו לכושר טוב בדיוק ברגעים המכריעים של העונה.
ניחוש מושכל: 2-0 לבאיירן, שום דבר לא יעזור לקלן נגד האלופה ששולטת בליגה ללא עוררין.
הכוכב האדום בלגרד-פרטיזן בלגרד (שבת 16:30):
"הדרבי הנצחי" הוא המשחק החם ביותר בסרביה ואחד מהחמים ביותר באירופה כולה, במיוחד כאשר הקבוצות נמצאות במקום הראשון והשני.
נתחיל בראשונה בטבלה-הכוכב. הכוכב, שזכתה בהכי הרבה אליפויות בהיסטורית הליגה הסרבית, הפסידה משחק ליגה אחד בלבד העונה, סיימה שלושה בתיקו וניצחה 19. ניצחון על פרטיזן בדרבי, חוץ מזה שהוא יהיה מתוק הוא יכול להגדיל את הפער בין הקבוצות ל-9 נקודות ולקרב את הכוכב לאליפות.
גם פרטיזן תגיע למשחק בכושר טוב לאחר חמישה נצחונות רצופים ולאחר שלא הפסידה מאז אוגוסט 2016 (19 משחקים). אם פרטיזן רוצה לשמור לעצמה את הסיכוי לזכות באליפות היא חייבת לנצח.
אבל למרות הכדורגל שמובטח לנו, אין ספק שגולת הכותרת במשחק הזה היא הקהל. לדרבי של בלגרד יש היסטוריה של אירועים אלימים ולא הולמים ולנו נותר לקוות שהאוהדים ינתבו את האנרגיה שלהם לעידוד ולא כמו שעשו לפני כשנתיים, אז נלחמו מחנות האוהדים זה בזה וגרמו לפציעתם של אנשים רבים ולדחייתו של המשחק ב-45 דקות.
יודעים לתת "שואו" אך גם לעשות דברים קשים (Prost Amerika)
יודעים לתת "שואו" אך גם לעשות דברים קשים (Prost Amerika)
כדאי לשים לב אל: לאונדרו. שחקן הכנף הברזילאי הצטרף לפרטיזן בתחילת העונה והוא נותן עד כה עונה מצוינת, במיוחד כשמדובר על שחקן חופשי שהגיע בחינם לקבוצה. לאונרדו מצא את הרשת 14 פעמים העונה ו-6 פעמים בשבעת המשחקים האחרונים שלו. פרטיזן תצטרך אותו חד במשחק, כדי להביא את הניצחון הביתה.
ניחוש מושכל: 2-1 לפרטיזן, שתפתח את הקרב על האליפות שנית.
ליברפול-ארסנל (שבת 19:30):
כמו בכל תחילת עונה, גם העונה אוהדי ליברפול היו בטוחים שהעונה זאת העונה שלהם. זה אמנם התחיל טוב עבור החבורה של יורגן קלופ, אך היא נשרה ממירוץ האליפות שהפך למקצה יחיד. עכשיו היא נלחמת על מקום בליגת האלופות יחד עם טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד. אין ספק כי מכל חמשת הקבוצות שנלחמות על הכרטיסים למפעל, ליברפול נמצאת בכושר הכי גרוע מאחר והיא הפסידה חמישה מתוך עשרת משחקיה האחרונים. לאחר ההפסד המביך ללסטר במחזור הקודם, ליברפול מגיעה הביתה עם מטרה אחת בלבד: ניצחון. כל תוצאה אחרת עלולה לסבך את ה"מייטי רדס" עם יונייטד שנושפת בעורפה ועם ארסנל, סיטי וטוטנהאם שרק מחכות להזדמנות להגדיל את הפער בינם לבין הקבוצה.
גם אצל הקבוצה בלונדון העניינים לא רגועים, במיוחד לאחר התוצאות האחרונות שהוציאה הקבוצה. ארסנל הפסידה 3 מחמשת המשחקים האחרונים שלו, כולל אותו 5-1 משפיל של באיירן על התותחנים בשמינית גמר הצ'מפיונס. אולי עכשיו כשהסיפור די גמור בזירה האירופית, ארסנל תוכל להתרכז אך ורק בליגה וגם לנצח את המשחק הקשה המצפה לה. כמו ליברפול גם אצל ארסנל כל תוצאה פרט לניצחון יעזרו מאוד לקבוצות הצמודות אליה לברוח לה ולקבוצות שמאחוריה להתקרב אליה ואולי גם לעקוף אותה.
ארסנל הצליחה לנצח את ליברפול 4 פעמים ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כאשר ליברפול ניצחה רק פעמיים בכל המשחקים הללו. המשחק האחרון שהתקיים בין הקבוצות היה במחזור פתיחת העונה, אז ניצחה ליברפול 4-3 במשחק ענק ומלא הפתעות. נקווה שגם הפעם נקבל תצוגת כדורגל טובה.
כדאי לשים לב אל: פיליפה קוטיניו. הברזילאי הנהדר היה מהשחקנים החמים בעולם עד שנפצע ב-26 בנובמבר לחודש וחצי. הקשר ההתקפי אמנם חזר מהפציעה לפני כחודש וחצי אך לעצמו הוא לא ממש חזר. אולי השער שכבש בשבוע שעבר נגד לסטר יחזיר אותו קצת למסלול.
אמנם חזר מהפציעה אך לא חזר לכושר (mirror)
אמנם חזר מהפציעה אך לא חזר לכושר (mirror)
ניחוש מושכל: 2-0 לליברפול, מנצ'סטר יונייטד, סיטי וטוטנהאם יחגגו על חשבון התותחנים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?