מנצ'סטר סיטי ברבע גמר הגביע לאחר 5-1 על האדרספילד

כשמנצ'סטר סיטי קיבלה את האדרספילד בהגרלת שמינית גמר הגביע היא חשבה שקיבלה הגרלה קלילה ושמשחק אחד יספיק כדי לעבור לשלב הבא. במשחק הראשון עלתה סיטי עם 6 שחקנים מחליפים, והאדרספילד הצליחה לעצור אותה והמשחק ההוא הסתיים ב0-0. במשחק היום גווארדיולה לא לקח סיכונים ועלה עם ההרכב אולי החזק ביותר שלו על מנת להבטיח העפלה לשלב הבא ולהמשיך במירוץ לעבר אחד משני התארים שנשארו לה.
 
התכולים פתחו את המחצית הראשונה יותר טוב וגם הגיעו לשני מצבים אך הטריירים הצליחו להפתיע ולהכניס אותם ללחץ עם שער מוקדם. מכאן והלאה המשחק היה של סיטי שחיממה מנועים בהתקפה והתחילה ללחוץ על השער האדרספילד שלא התמודדה טוב עם הלחץ הזה. סיטי תקפה ותקפה וגם באה על שכרה עם שלושה שערים בשמונה דקות. למרות התצוגה ההתקפית, ההגנה של הסיטיזנס נשארה חלשה, ובהתקפות המעטות של האדרספילד היא הובכה כמה וכמה פעמים.
עם פתיחת המחצית הראשונה הורידה מנצ'סטר סיטי הילוך וכמעט ולא ניסתה לתקוף. היא נתנה להאדרספילד לשלוט בכדור בחלקים מסוימים של המגרש אך זה לא הועיל לקבוצה מהמקום השלישי בצ'מפיונשיפ שלא הצליחה לפצח את ההגנה התכולה שנית. למרות הנסיגה אחורה סיטי הצליחה למצוא שני שערים נוספים במחצית השנייה והדגישה שוב לכולם כמה משחק ההתקפה שלה טוב, לא כמו משחק ההגנה שלה.
מהלך המשחק:
כבר בדקה החמישית הכדור מצא את דרכו לקורה. לירוי סאנה בבעיטה פשוט נפלאה מצא את הקורה של ג'ואל קולמן.
בדקה השישית אגוארו עבר שחקן בצורה נהדרת ובעט ברגל שמאל, קולמן לקח את זה.
כחצי דקה לאחר הניסיון של אגוארו האדרספילד עלתה ל1-0. התקפת מעבר נהדרת של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ הסתיימה במסירה יפה של בילינג אל באן ששלח את הכדור בין רגליו של בראבו-פנימה. כיסוי לקוי מאוד של זבאלטה השאיר את באן לבד לגמרי, והאחרון שם את הכדור ברשת והימם את סיטי.
שער יתרון מפתיע מאוד של באן (daily mail)
שער יתרון מפתיע מאוד של באן (daily mail)
בדקה ה-16 דה בריינה לקח בעיטה חופשית מכ-27 מטרים, הכדור שלו נעצר אצל קולמן.
לאחר דקה וחצי בלבד, התקפה יפה של סיטי הסתיימה בניסיון בעיטה של דה בריינה מקרוב, כדור שנעצר בידו של סטנקוביץ', ללא תגובה מהשופט.
לאחר עוד דקה וחצי סטרלינג שלח כדור רוחב שפגע פעם נוספת ביד של שחקן האדרספילד (שוב השופט לא ראה) אבל הגיע ליעדו, ופרננדיניו בעט כדור שהיה הולך פנימה אם קראני לא היה עומד על הקו ומרחיק את הכדור לקרן.
בדקה ה-30 סיטי השוותה את התוצאה. לאחר 23 דקות של לחץ על השער של האדרספילד, סיטי סיימה התקפה נהדרת בכדור רוחב של סטרלינג אל סאנה שדחק את זה מול שער ריק-פנימה.
בדקה ה-35 סיטי השלימה מהפך ועלתה ליתרון 2-1. כדור נפלא של זבאלטה הגיע אל אוטמנדי שהוכשל ברחבה והשופט שרק לפנדל. את הפנדל אגוארו שלח בקלילות פנימה. מהפך!
לאחר דקה וחצי אגוארו פספס הזדמנות להשלים צמד. החלוץ קיבל כדור נהדר והגיע ל1 על 1 מול קולמן, בו הוא שלח את הכדור לקורה.
בדקה ה-38 סיטי עלתה ל3-1. פרננדיניו הכניס כדור טוב לאגוארו שבעט, נהדף ולאחר מכן העביר כדור רוחב אל זבאלטה שמול שער ריק שם את זה ברשת.
בדקה ה-32 אגוארו השאיר כדור בעקב לפרננדיניו שבעט שטוח, קולמן לקח את זה.
בדקה ה-43 פיין הגיע ל1 על 1 מול בראבו לאחר כדור גדול של בילינג אך הוא שלח את הכדור הישר אל הגוף של השוער הצ'יליאני.
לאחר כמה דקות שקטות, קוואנר עבר שחקן וניסה לבעוט אך הכדור שלו פגע בשחקן סיטי ויצא לקרן. כדור הקרן שיצא היה קצר והגיע אל ואן לה פארה שרק נכנס, ההולנדי הגביה לרחבה ולולי נגח את זה מעל המסגרת.
בדקה ה-63 דה בריינה ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מכ-28 מטרים, קולמן הגיב היטב.
בדקה ה-74 מנצ'סטר סיטי הגדילה את היתרון שלה ל4-1. כדור רוחב של סטרלינג הגיע אל אגוארו שבנגיעה שלח כדור חזק אל הרשת.
ערב נהדר לחלוץ האדיר הזה (telegraph)
ערב נהדר לחלוץ האדיר הזה (telegraph)
בדקה ה-89 קוואנר הגיע לכדור במצב נהדר לאחר הרחקה של הגנת סיטי, אבל הוא שלח את הכדור שלו מעל השער.
בדקה ה-91 מנצ'סטר סיטי הפכה את זה ל5-1. התקפת מעבר יפה של הסיטיזנס הסתיימה בכדור רוחב של נבאס אל איהנאצ'ו שדחק את זה מעמדת נבדל פנימה, שוב ללא תגובה של השופט.
בסיום: 5-1 למנצ'סטר סיטי שעולה לשלב הבא בסטייל.
הרכבים:
מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, פאבלו זבאלטה, ג'ון סטונס, ניקולס אוטמנדי, גאל קלישי, לירוי סאנה (חסוס נבאס-'81), קווין דה בריינה (פביאן דלף-'75), פרננדיניו, אלייקס גארסיה, ראהים סטרלינג, סרחיו אגוארו (קלצ'י איהנאצ'ו-'79).
האדרספילד: ג'ואל קולמן, מרטין קראני, מארק האדסון, ג'ון סטנקוביץ', טאריק הולמס דניס, פיליפ בילינג (ג'ונתן הוג-'67), דין ווייטהד, ג'ו לולי (תומאס סמית'-'61), ג'ק פיין, הארי באן (רג'יב ואן לה פארה-'54), קולין קוואנר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort