לדרבי חוקים משלו: לאציו מפתיעה ומנצחת את רומא

לאציו הגיעה לדרבי דלה'קפיטלה הראשון של חצי גמר הגביע, כאנדרדוג מול הג'יאלורוסי שנמצאים בכושר נהדר בזירה המקומית ובאירופה. למרות זאת הבינקוסלסטי המוכשרים של אינזאגי הציגו משחק נהדר, כבשו שני שערים חשובים לקראת הגומלין, לא ספגו וביטלו לחלוטין את המחץ של יריבתם והשיגו ניצחון ראשון על רומא מאז גמר הגביע של 2013

הדרבי דלה'קפיטלה הראשון מבין שני מפגשים במסגרת חצי גמר הגביע, נערך היום באולימפיקו. לאציו תיפקדה היום כמארחת של היריבה העירונית השנואה, בקרב על יוקרה עירונית לא פחות מהרצון של שתי הקבוצות להעפיל לגמר הקופה איטליה. שתי הקבוצות נמצאות בכושר נהדר, במיוחד הג'יאלורוסי שהגיעו להתמודדות לאחר ניצחון גדול על אינטר בסן סירו. לוצ'יאנו ספלאטי העמיד את ההרכב החזק ביותר מבין השחקנים העומדים לשירותו, כשאליסון השוער הברזילאי פותח בין הקורות, כהרגלו במשחקי הגביע. סימונה אינזאגי גם כן עלה עם הרכב חזק, כש-סנאד לוליץ' ןסטפן ראדו המושעים, והשוער הוותיק פדריקו מרקאטי הפצוע לא עומדים לרשותו. הביאנקוסלסטי הגיעו לדרבי לאחר שלא ניצחו את היריבה השנואה מאז מעמד גמר הגביע מ-2013.

מערכים והרכבי הקבוצות (seria a tim)
מערכים והרכבי הקבוצות (seria a tim)

2 דקות מפתיחת ההתמודדות, אמרסון הכניס כדור מצוין מהאגף השמאלי לרחבה. אדין דז'קו הגיע היטב  לכדור, אך הבעיטה של החלוץ הנפלא פגעה בשחקן יריב והכדור יצא לקרן. בדקה ה-10, מרקו פרולו מצא את עצמו במצב טוב בתוך הרחבה, אך האיטלקי בחר לנסות להעביר כדור למרכז במקום לבעוט, אמרסון גלש לעבר הכדור ולא היה רחוק לכבוש שער עצמי, בעוד הכדור עבר סמוך לקורה ויצא לקרן.

דקות הפתיחה התנהלו בעיקר בחלק המגרש של "המארחת",  כשבדקה ה-14 אמרסון הפעלתן הפעם הרים כדור טוב לרחבה. פאזיו נגח לא רע, אך תומאס סטרקושה קלט את הכדור היטב. בדקה ה-21 ובצד השני של המגרש, הרמה נהדרת של ג'ורדן לוקאקו מהאגף השמאלי, מצאה את ראשו של מילינקוביץ'-סאביץ', שנגח למסגרת, אך אליסון הדף היטב. הבינקוסלסטי החלו להראות יותר תעוזה, ובדקה ה-25 שוב אליסון נאלץ למתוח איבריו, הפעם לאחר בעיטה מרחוק של צ'ירו אימובילה. לאציו הוסיפה לדחוף קדימה ולאחר חצי שעה של כדורגל גם עלתה ליתרון. פיליפה אנדרסון הצליח להגיע לכדור עומק שנראה אבוד, ולהעביר מסירת רוחב נהדרת למרכז, אליה הגיע סרגיי מילינקוביץ-סאביץ' שהכניע את אליסון. 0-1 ללאציו. 

חמש דקות לאחר שספגו, שוב אמרסון סיפק כדור טוב לרחבה, אך הבעיטה לא התלבשה למוחמד סלאח, בעוד הכדור הלך יותר קרוב לדגל הקרן מאשר למסגרת השער. בדקה ה-38 אדין דז'קו הגיע לכדור שהכניס לאנדרו פארדס, אך הבעיטה שלו שפשפה את הקורה השמאלית מהצד הלא נכון. 0-1 ללאציו בירידה למחצית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מילינקוביץ'-סאביץ' הוריד את סימונה אינזאגי מרוצה לחדר ההלבשה (seria a tim)
מילינקוביץ'-סאביץ' הוריד את סימונה אינזאגי מרוצה לחדר ההלבשה (seria a tim)

רומא פתחה את המחצית בניסיונות התקפה עקרים ובדקה ה-51 פיליפה אנדרסון כמעט העניש, לאחר שניסיון הבעיטה שלו מ-25 מטרים חלף ליד העמוד השמאלי. בדקה ה-59 גם פרולו ניסה את מזלו מרחוק, לאחר שהכדור נהדף לעברו מהגנת רומא, אך שוב היה חסר גרוש ללירה והבעיטה פספסה את המסגרת במעט. דקה חלפה וסוף סוף שחקני ההתקפה של רומא הצליחו לייצר מצב מסוכן. מבצע משותף של נאינגואלן וסלאח שלא הציגו את יכולת הרגילה ברוב דקות המשחק, הסתיימה בבעיטה נהדרת של המצרי למסגרת, אך  הכדור ננעץ בקורה השמאלית.

בהתחשב בעובדה שהגיעו להתמודדות כאנדרדוג, לאציו המשיכו בסגנון המשחק המהיר, כשהקישור ברשות לוקאס בילייה עושה עבודה נהדרת, מול נאינגולאן וסטרוטמן שלא הציגו את יכולתם הרגילה. מילה טובה מגיעה גם להגנה ששיתקה את סאלח ובעיקר דז'קו שהיה מעורב במשחק פחות מהשופט, כמו גם לשוער הצעיר סטרקושה, ששלט ברחבה וחילץ מספר מצבים ביציאות טובות, טרם הפכו לסיכון ממשי.

בדקה ה-71 פריצה נפלאה של ג'ורדן לוקאקו באגף הסתיימה בכדור רוחב נהדר, שאימובילה פספס בסנטימטרים ספורים. באלדה קייטה שהחליף את אנדרסון, היה קרוב להגיע לכדור שהוסיף להסתובב ברחבה, אך אליסון הקדים אותו ביציאה מצוינת. 12 דקות לסיום, היתרון הוכפל. באלדה קייטה סיפק מבצע נהדר, כשהוא חודר לרחבה ומשאיר למנולאס אבק. המהלך המופלא של הסנגלי הסתיים במסירת רוחב ל-אימובילה, שמול שער חשוף כבש בקלות. 0-2 ללאציו.

עד הסיום התוצאה נשמרה. חניכיו של אינזאגי רושמים ניצחון יוקרתי על היריבה השנואה, לראשונה מאז 2013. ובנוסף משיגים יתרון משמעותי לקראת הגומלין בין הקבוצות, שיערך באותו אצטדיון באפריל. ספלאטי יכול להיות מאוכזב מאוד מחניכיו שלא הציגו את יכולתם הרגילה, עוד במעמד יוקרתי כזה ומול יריבה כה מרה.

לאציו משיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין, כמו גם ניצחון ראשון על היריבה השנואה מאז 2013 (seria a tim)
לאציו משיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין, כמו גם ניצחון ראשון על היריבה השנואה מאז 2013 (seria a tim)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort